Jump to content

Cyberpunk 2077 (2020)


Gobro

Recommended Posts

Cyberpunk 2077 releases patch v1.2 (update: 500 changes + AMD raytracing) https://www.guru3d.com/news-story/cyberpunk-2077-postpones-biggest-patch-v1-2.html

ეგეც მაგ ბოლო პაჩის წარმადობის ტესტიროვკა აქტუალურ სისტემებზე:

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/cyberpunk-2077-v-1-2-test-gpu-cpu

1080p სათამაშოთ სეტინგებიას დაკლების გარეშე მინიმუმ 3060 კარტა ჭირდება ეგ რა თქმა უნდა RTX გარეშე, 2K კიდე ულტრაზე უნდა 3060Ti-2080ti სულ მცირე ალბათ, RTX უკვე მაქს თუ გათამაშა 3080 1080P-შიც და დაჟე 2K-შიც ქაჩავს მაგრამ მარტო DLSS უკვე, მაგის გარეშე ვეღარ 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 790
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, George said:

Cyberpunk 2077 releases patch v1.2 (update: 500 changes + AMD raytracing) https://www.guru3d.com/news-story/cyberpunk-2077-postpones-biggest-patch-v1-2.html

ეგეც მაგ ბოლო პაჩის წარმადობის ტესტიროვკა აქტუალურ სისტემებზე:

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/cyberpunk-2077-v-1-2-test-gpu-cpu

1080p სათამაშოთ სეტინგებიას დაკლების გარეშე მინიმუმ 3060 კარტა ჭირდება ეგ რა თქმა უნდა RTX გარეშე, 2K კიდე ულტრაზე უნდა 3060Ti-2080ti სულ მცირე ალბათ, RTX უკვე მაქს თუ გათამაშა 3080 1080P-შიც და დაჟე 2K-შიც ქაჩავს მაგრამ მარტო DLSS უკვე, მაგის გარეშე ვეღარ 

მასე იყო პატჩამდეც, მაგ მხრივ არაფერი შეცვლილა

Link to comment
Share on other sites

მემგონი მაგ დიდ პაჩში ბანალურათ მელკი ბაგებია დაფიქსული და არაფერი გაუზრდიათ პერფორმანსის მხრივ, რასაც ვუყურებ შეიძლება პირიქით დაეცა კიდეც წარმადობა ცოტათი

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, George said:

მემგონი მაგ დიდ პაჩში ბანალურათ მელკი ბაგებია დაფიქსული და არაფერი გაუზრდიათ პერფორმანსის მხრივ, რასაც ვუყურებ შეიძლება პირიქით დაეცა კიდეც წარმადობა ცოტათი

ხო, თუმცა კონსოლებზე ახლა შეიძლება ასე თუ ისე ნორმალური თამაშიო,

წვრილ-წვრილ ბაგებს რაც შეეხება, ბლომადაა ისევ, T პოზაში ყოფნა მანქანის/მოტოციკლის მართვისას წელს ქვემოთ დაურენდერებელი ტანსაცმლით მაგალითად :D 

თუმცა Game braking ბაგები გასწორებულია, ქვესტებს რომ ვერ აგრძელებდი მაგალითად და ბევრი Quality of Life ცვლილებებიცაა (ტარებაში, AI-ში და ა.შ) მაგრამ ჯერ მაინც Beta 0.9 შთაბეჭდილება აქვს ვიდრე დასრულებული პროდუქტის

Link to comment
Share on other sites

რეი ტრეისინგის წარმადობა დატესტეს რუსულ ოვერებზე მაგ ბოლო პაჩში: https://overclockers.ru/blog/vinegret/show/49208/vyyasnyaem-kak-silno-trassirovka-luchej-snizhaet-fps-na-videokartah-amd-v-patche-1-2-dlya-cyberpunk-2077 არ ღირს მაგის ჩართვა რახან მაგარს აჯენს ფპს

 

Link to comment
Share on other sites

Cyberpunk 2077: PC graphics benchmark analysis review https://www.guru3d.com/articles-pages/cyberpunk-2077-pc-graphics-perf-benchmark-review,1.html მეოთხე გვერდზე დაემატაო რეი ტრეისინგის წარმადობა მაგ თამასში, ნავის სერიაც დაუტესტიათ, არა მარტო RTX რეჟიმი, ნუ მანდ ჩანს კარგათ რომ იგივე საკმაოთ ძლიერი 6800 კარტა უფრო სკრომნი 3060 დონეზე უბერავს მაგ რეჟიმში, 3070 კიდე 6800XT ჯობია

Link to comment
Share on other sites

Cyberpunk 2077 v. 1.2 წარმადობის ტესტიროვკა განახლდა: https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/cyberpunk-2077-v-1-2-test-gpu-cpu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cyberpunk 2077 1.21 აპტეიტი დაიდო დინობაიტის ანუ იგივე გოგის ვერსიისთვის გათვლილი:

https://www.torrentleech.org/torrent/1834492

https://www.torrentday.com/torrent.php?id=5528612

არის ცალკე გოგიც: https://www.torrentleech.org/torrent/1834724#torrentinfo

 

Link to comment
Share on other sites

Quests & Open World
Fixed an issue in Gig: Getting Warmer... where the player was unable to lower 8ug8ear's body temperature.
Fixed an issue where being unable to pick up the "Send a crew" shard in Cyberpsycho Sighting: Discount Doc could block progression. Reading the shard is now an optional objective.
Fixed an issue in Down on the Street where Takemura would get stuck in Japantown Docks after player chose to go to Wakako alone and left the area too early.
Fixed an issue where the clues in Cyberpsycho Sighting: Bloody Ritual would not count if the player scanned them before talking to the wounded NPC.
Spray Paint should now trigger properly when player approaches Brendan.
Fixed an issue in Play it Safe where upon connecting to the Access Point the screen could become black, blocking further progression.
Fixed an issue where Reported Crime: Dredged Up would not complete if the player opened the container before scanning the blood trail.
Fixed an issue where a Maelstromer could spawn in an area unreachable for the player, blocking progress in Losing My Religion/Sacrum Profanum.
Fixed an issue blocking progression in one of the Assaults in Progress in Japantown.
Addressed an issue where the game could crash during Gig: Hippocratic Oath if the player jumped through the window after breaking it.
Fixed various issues with enemies clipping through objects and floating in the air in Suspected Organized Crime Activity: Privacy Policy Violation.
Fixed an issue in Suspected Organized Crime Activity: Privacy Policy Violation, where progression could be blocked due to enemies being stuck in a hangar.
Holocalls from Mitch should no longer get stuck and repeat if the call was interrupted before.
Fixed Johnny's appearance in various quests.
Dennis' car should now spawn correctly in Big in Japan.
Players can now enter Dennis' car from the right side in Big in Japan.
Windows inside the shack should no longer break upon opening the container in Big in Japan.
Big in Japan will now fail if the player leaves Haruyoshi instead of carrying him to safety after opening the container.
Fixed an issue where player could become unable to use weapons and consumables after getting out of Takemura's van in Down on the Street.
Player can no longer call Takemura during the meeting with Oda in Down on the Street.
Fixed an issue where Oda could be found on the bridge between Watson and Westbrook before going to Takemura's hideout in Search and Destroy.
Fixed an issue in Down on the Street where Oda could crash into player's car if it was parked in his way.
Fixed an issue where Burning Desire/Night Moves could get stuck on the "Wait for a call from distressed man" objective after player failed the quest.
Fixed an issue where the door to Cassius Ryder's ripperdoc shop would not open, preventing the player from completing The Gig.
Saul will no longer follow the player around the world if they leave the quest area after freeing him in Riders on the Storm.
Fixed an issue where sandstorm could be present in the city if the player fast travelled there during Killing in the Name or Riders on the Storm.
Riders on the Storm will now fail if the player leaves the Wraith camp before rescuing Saul.
Gig: Severance Package should now trigger properly after approaching the quest area.
 

Gameplay
Fixed an issue where, after the player commits a crime on the roof of a building, NCPD officers would spawn behind the player's back.
Fixed an issue preventing the player from climbing ladders out of water.
 

Visual
Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.
 

UI
Added back the icon above NPCs, who are under the Distract Enemies quickhack effect.
Scanning UI is now less cluttered.
Fixed an issue where Japanese/Traditional Chinese text could disappear if the player changed the interface language from English to one of these languages.
 

Stability and performance
Various memory management improvements (reducing the number of crashes).

Console-specific
Players should now be able to select stickers in Photo Mode using the Circle button in the Japanese version of the game on PlayStation 4.
 

Stadia-specific
Fixed some graphical issues on a bridge in Mikoshi in Belly Of The Beast/Changes. 

მაგრად მუშაობენ, რა ქნან მეტი, ტვინი რომ არ შეეჭამათ ფანებს არც გამოუშვებდნენ ასე დაუსრულებლად, ფაქტიურად ჩვენი ბრალიცაა ყველასი რომ ასეთ მდგომარეობაში გამოუშვეს, ამხელა ჰაიპი რომ არ გამოეწვია, ალბათ ჩემი ვარაუდით ამ წლის ბოლოსთვის ვიხილავდით ამ თამაშს გამართულ მდგომარეობაში გამოსულს...

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Harmony Lines said:

მაგრად მუშაობენ, რა ქნან მეტი, ტვინი რომ არ შეეჭამათ ფანებს არც გამოუშვებდნენ ასე დაუსრულებლად, ფაქტიურად ჩვენი ბრალიცაა ყველასი რომ ასეთ მდგომარეობაში გამოუშვეს, ამხელა ჰაიპი რომ არ გამოეწვია, ალბათ ჩემი ვარაუდით ამ წლის ბოლოსთვის ვიხილავდით ამ თამაშს გამართულ მდგომარეობაში გამოსულს...

ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები მაგაში,

1) ჩვენ არ დაგვითქვია გამოშვების დრო

2) ჩვენ არ დაგვიჰაიპებია

2) ჩვენ არ მოგვითხოვია გინდა თუ არა გამოუშვი ახლა როგორიცაათქო

ეგ კი არა სხვა თამაშებისგან განსხვავებით გაცილებით რბილად ექცეოდნენ ფანები და ოღონდ კარგი გამოვიდეს და გადადონო 

თავისივე პრეს რილიზებში ამბობდნენ რომ ვასალაშინებთ, რომ გამოსვლისთანავე საუკეთესო ტექნიკურ მდგომარეობაში იყოსო არაერთხელ თქვეს,

ბოლო გადადებაზე იყო რომ ახალი თაობის კონსოლებს დაამთხვიეს და მაგაზე იყო საყვედურები თუ კონსოლისთვის მზად არ აქვთ PC-სთვის მაინც გამოუშვანო (ესეც მათივე ინფორმაციაზე დაყრდნობით)

მოკლედ 100% CDPR ცუდი მენეჯმენტის ბრალია, რომ ვერ გათვალეს პროექტის მოცულობა და მის შესასრულებლად საჭირო დრო და ამ მდგომარეობაში გამოუშვეს

და ზოგადადაც თუ რამე ცუდი გამოდის ყოველთვის გამოცემლის თუ დეველოპერის ბრალია (შიგა მიზეზები ბევრნაირი შეიძლება იყოს) და არა მომლოდინე ფანების, ჩვენ არანაირი სიტყვა არ გვეთქმის თამაშის (პროდუქტის) დეველოპმენმტსა და რილიზში თითქმის არასდროს,

როცა გამოვა შეიძლება  მერე მოუსმინონ feedback-ს და შეძლებისდაგვარად ითვალისწინებენ და გააუმჯობესონ თამაში (უკეთეს შემთხვევაში), მაგალითად No Mans Sky, SW battlefront, ან კიდევ დაიკიდონ როგორც Anthem

ერთი Star Citizen-ია რომლის დეველოპერებსაც ბევრი ურთიერთობა აქვთ ფანებთან, მაგრამ საბოლოო თამაში 10 წელია მგონი არ გამოსულა და არც ახლო მომავალში გამოვა :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ეს ისევ საიბერბაგია? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, user24 said:

ეს ისევ საიბერბაგია? 

კი და კაი ხანს არ ეშველება არაფერი

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, user24 said:

ეს ისევ საიბერბაგია? 

წავითამაშე რამდენიმე საათი,

მოტოცილკეტი ხშირად ეჭედება ისევ კედლებში და ტრასების ჯებირებზე, უნდა ჩამოხვიდე და მერე დაჯდე თავიდან რომ გამოიხსნას

შიგადაშიგ წაიბორძიკებს ხოლმე (FPS ჩამოვარდება) სხვა გამაღიზიანებელი ბაგები არ შემიმჩნევია

Link to comment
Share on other sites

გავკადნიერდი და ვიწერ სოფლის კომპზე (i7 2600k @4.5 ,32 gb, rx 580 8gb). freesync მონიტორი მიდგას მაგან გამარისკინა იქნებ ძალიან ცუდი საყურებელი არ იყოს.

 

dow.png

Link to comment
Share on other sites

კოდექსის ვერსიაც დაიდო მაგ ბოლო აპდეიტის:

https://www.torrentleech.org/torrent/1834839#torrentinfo

https://www.torrentday.com/torrent.php?id=5528958

Link to comment
Share on other sites

ადრე რა იყო არ ვიცი მაგრამ ახლა რომ დავაყენე საკმაოდ ნორმალურად ქაჩავს ჩემი ძველი სისტემა. დავდებ სქრინებს პარამეტრების განყოფილების და მაგ სეთინგებზე საშუალოდ 70ფპს აქვს. მინიმუმ რასაც თვალი მოვკარი 63ფპს იყო. ქალაქშიდაც ვიარე მანქანით და 60-ზე დაბლა არ ჩამოდის. მეტი რა უნდა ქნას ამ დენიკინისდროინდელ სისტემაზე არ ვიცი.  

20210416155731-1.jpg20210416155742-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

ღადაობს ეს თამაში. პირველ ჩართვაზე მქონდა კარგი ფპს. მეორედ რომ ჩავრთე ბედნიერმა 60+ კადრი რომ მქონდა მაგით აღმოჩნდა რომ 40+ კადრი მაქვს და მანქანით რომ ვმოძრაობ 32+. აი რანაირად ვერ ვხდები. ერთადერთი რაც შევცვალე რუსული ენის დამატებაა. ენის პაკეტი ჩამოვტვირთე დამატებით. სხვა პარამეტრებზე ხელი არ მიხლია. არადა ნახევარ საათზე მეტი ვითამაშე საკაიფო ფპს-ით. WTF???

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ ისევ ნაგავი ოპტიმიზაცია აქვს ძველ სისტემებზე ყოველშემთხვევაში. თავიდან რომ ჩავრთე და freesync ქონდა ჩართული რაღაცამ გაბაგა და steam-ის fps counter დაემთხვა მონიტორის fps counter-ს და მაგის გამო მიწერდა 70-80 ფპს-ს. რეალურად კი მაგის ნახევარი იყო. ფსიქოლოგიური მომენტია როცა მარალ ფპს წერს გგონია რომ მაღალია მიუხედავად იმისა რომ ხვდები რაღაც ისე არაა :D მოკლედ ულტრა გრაფიკაზეც 25-35 ფპს შორისაა და ხელშევებულზე ასე 35-45-ზე. მაგრამ როგორღაც ძალიან ცუდი საყურებელი არაა ამ მონიტორზე.

Link to comment
Share on other sites

ჩამითრია საკმაოდ. ნორმალური სიუჟეტია თითქოს. ოპტიმიზაციაზე და ბაგებზე არაფერს ვამბობ. აი სატესტო თამაშები როა კედლებში რომ გადის ხალხი და ერთმანეთში და მანქანები რომ გზის დაბლა ვარდება ეგენი ჭირს მაგრამ მკიდია რა ვქნა. მთავარია სიუჟეტის ბოლომდე გავიდე. ოდესმე მძლავრ სისტემაზე  ულტრა გრაფიკით და გასწორებული ბაგებით შეიძლება მივუბრუნდე კიდეც თუმცა ამ ეტაპზე ერთჯერადი დახურვაა მიზანი. მობეზრებით არ მომბეზრებია ისე როგორც მაგალითად RDR2 მომბეზრდა და გამეწელა დახურვა.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

დავხურე კარგი სიუჯეტი ჰქონდა ...რაც შეეხება ბაგები იყო პატარ პატარა მე რაც შემხვედრია არსად ჩავარდნილვარ მაპის ქვემოთ არც მანქანა დამცემია თავზე ...ერთხელ მანქანა რომ გამოვიზახე კედლიდან გამოვიდა ;დდ ლოლლ... 

175094136_1376834556013180_3772324168676435312_n.jpg

On 4/16/2021 at 8:14 PM, MaKaSaRa said:

მოკლედ ისევ ნაგავი ოპტიმიზაცია აქვს ძველ სისტემებზე ყოველშემთხვევაში. თავიდან რომ ჩავრთე და freesync ქონდა ჩართული რაღაცამ გაბაგა და steam-ის fps counter დაემთხვა მონიტორის fps counter-ს და მაგის გამო მიწერდა 70-80 ფპს-ს. რეალურად კი მაგის ნახევარი იყო. ფსიქოლოგიური მომენტია როცა მარალ ფპს წერს გგონია რომ მაღალია მიუხედავად იმისა რომ ხვდები რაღაც ისე არაა :D მოკლედ ულტრა გრაფიკაზეც 25-35 ფპს შორისაა და ხელშევებულზე ასე 35-45-ზე. მაგრამ როგორღაც ძალიან ცუდი საყურებელი არაა ამ მონიტორზე.

ზუსტად ჰაიზე მაგდენი ფპს მქონდა მეც 40+ და მოტოთი სიარულისდროს 32+

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ ვერ მოვწყდი რა. არცერთი წამით არ მომბეზრებია კიდევ ერთხელ ავღნიშნავ. ძალიან მაგარი ჩანაფიქრი ქონდათ შემქმნელებს ეგრევე ეტყობა პროსტა ტექნიკური რეალიზაციაა ცოტა ადრეულ სტადიაში. AI საკმაოდ ურევს. მიუხედავად ამეებისა მე მაგრა მომეწონა. წესით ხვალ უნდა მივახურო უკვე. არ მგონია ბევრი იყოს დარჩენილი. საიდ ქვესთები პრაქტიკულად დავიკიდე. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/19/2021 at 9:27 PM, MaKaSaRa said:

მოკლედ ვერ მოვწყდი რა. არცერთი წამით არ მომბეზრებია კიდევ ერთხელ ავღნიშნავ. ძალიან მაგარი ჩანაფიქრი ქონდათ შემქმნელებს ეგრევე ეტყობა პროსტა ტექნიკური რეალიზაციაა ცოტა ადრეულ სტადიაში. AI საკმაოდ ურევს. მიუხედავად ამეებისა მე მაგრა მომეწონა. წესით ხვალ უნდა მივახურო უკვე. არ მგონია ბევრი იყოს დარჩენილი. საიდ ქვესთები პრაქტიკულად დავიკიდე. 

ეგრე დავხურე მეც პირველ ჯერზე :D სადღაც 45 საათი დამჭირდა, იშვიათადა ვაკეთებდი საიდქუესთებს და ისე ვხურავდი. მეორე წრეზე ვარ ახლა (დრო არ მაქვს ოღონდ მაგდენი რამდენიც რელიზის პერიოდში მქონდა) და სადღაც 80 საათი მაქვს დახარჯული და ჯერ კიდევ 35% ვარ მგონი :D

Link to comment
Share on other sites

მე დასასრული არ მომეწონა და რაღაც მომენტზე გადავედი წინა სეივებზე და ისევ შევუბერე. ამჯერად ყველაფრის გაკეთებას ვაპირებ. ბევრი საკმაოდ საინტერესო საიდქვესთი მხვდება. სეკრეტ მანქანების ლოკაციებსაც ჩამოვუვლი დახურვამდე. ძალიან კარგი ტამაშია ჩემი აღქმით. ალბათ შეფასებებზე ოპტიმიზაციამ და დენიკინის დროინდელ კონსოლებზე რომ სლაიდშოუ იყო მაგან იმოქმედა თორე ამ ტამაშს რა უნდა დაუწუნო ასეთი არ ვიცი. ისე მიწაში ჩავარდნილი მანქანები და თუ რაიმე ისეთი მისიაა როცა ვინმეს უზიხარ მანქანაში მაგდროს ერთმანეთში იზლიებიანხოლმე და ორივე საჭესთან ზის ეგ მომენტები ძალიან ხშირად მხვდება

20210420170645-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

კაროჩე მაგარი სირმანჯო სასტავია ამ კომპანიაში. 5 თვეა თამაში გამოსულია და ოპტიმიზაციას ვერ მოახერხეს ვერაფერი. რაც უფრო დიდი ხანი ხარ თამასში მით უფრო ვარდება FPS. ბევრს ქონია ეს პრობლემა რასაც გადავხედე. ყოველ 1 საათში თამაშიდან გამოხვიდე უნდა და შემდეგ თავიდან ჩართო რომ FPS მაღლა ავიდეს. 

აი აგერ სასტავი წერს მაგ პრობლემაზე https://forums.playground.ru/cyberpunk_2077/tech/video/snizhenie_fps_posle_dolgoj_igry-998145/

Link to comment
Share on other sites

ეგ მემორი ლიკეიჯს წააგავს, ანუ ივსება მახსოვრობა და ძვრება სული გარკვეული პერიოდის შემდეგ, ეგეც დასაფიქსი აქვთ როგორც ჩანს

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.