Jump to content

Recommended Posts

Just now, მიშკა said:

ეგენი ავტოზე აყენია ისედაც. ხელი არ მიხლია მაგათთვის

ხოდა აუტოზე მაღალ ვოლტს აძლევს რაც დაგიწერე cpu core/cache voltage აი ეს დააყენე 1.25ზე აუტოზე ხომ ხედავ რომ 1.35ს აძლევს

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 425
  • Created
  • Last Reply

და ის toorbo boost power როგორც იყო ისევ 65-ზე დავაყენო?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, მიშკა said:

და ის toorbo boost power როგორც იყო ისევ 65-ზე დავაყენო?

ფოვერ ლიიმიტს გულისხმობ? ფოვერ ლიმიტი 100ზე ცადე ჯერ

Link to comment
Share on other sites

Just now, მიშკა said:

ასე ხო და შევინახო?

PXL_20201204_202350088.jpg

კი და ნახე სტრეს ტესტი რა შედეგი იქნება რა ტემპერატურა რა სიხშირეს დაიჭერს

Link to comment
Share on other sites

აი ესეც ავტოზე ეყენა და performance mode ხო არ ჩავრთო? ეს ხო არ ალიმიტებდა?

PXL_20201204_202708021.jpg

Link to comment
Share on other sites

Just now, მიშკა said:

აი ესეც ავტოზე ეყენა და performance mode ხო არ ჩავრთო? ეს ხო არ ალიმიტებდა?

PXL_20201204_202708021.jpg

ჯერ დატოვე აუტოზე და ნახე რას იზავს ეგ შეილება აუტოზეც ეყოს დატესტვა უნდა

Link to comment
Share on other sites

ddd.jpg

აი ეს შედეგი მივიღე. 1.25 და power limit 100-ზე 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, მიშკა said:

ddd.jpg

მშვენიერია კარგად დააგდო ტემპერატურა და სიხშირეც 4600ზე დაბლა არ ჩამოდის ხო?

Link to comment
Share on other sites

Just now, nseries430 said:

მშვენიერია კარგად დააგდო ტემპერატურა და სიხშირეც 4600ზე დაბლა არ ჩამოდის ხო?

არა რასაც დავაკვირდი არ ჩამოდის, მაგრამ დაუტვირთავზე როცა დგას აი ეს ხან 800-ზე ჩამოდის ხან 4000-ზე ადის. დახტუნავს რა და ეგრე უნდა იყოს?

ეეეე.JPG

Link to comment
Share on other sites

Just now, მიშკა said:

არა რასაც დავაკვირდი არ ჩამოდის, მაგრამ დაუტვირთავზე როცა დგას აი ეს ხან 800-ზე ჩამოდის ხან 4000-ზე ადის. დახტუნავს რა და ეგრე უნდა იყოს?

ეეეე.JPG

დაუტვირთავზე უნდა ჩამოვიდეს სიხშირე აბა რაში ჭირდება რომ 4600ზე იყოს

Link to comment
Share on other sites

Just now, nseries430 said:

დაუტვირთავზე უნდა ჩამოვიდეს სიხშირე აბა რაში ჭირდება რომ 4600ზე იყოს

არა ნაღდად არ მჭირდება და ის ძველი პროცესორიც ეგრე იყო. იდგა 1.6, მაგრამ ეს დახტის წამიერად რო 1.6-ზეა ამ 800-ზე მეორე წამს 4000-ზე. ანუ თამაშობს რა 

Link to comment
Share on other sites

Just now, მიშკა said:

არა ნაღდად არ მჭირდება და ის ძველი პროცესორიც ეგრე იყო. იდგა 1.6, მაგრამ ეს დახტის წამიერად რო 1.6-ზეა ამ 800-ზე მეორე წამს 4000-ზე. ანუ თამაშობს რა 

ხოდა ეგრე უნდა იყოს დაუტვირთავზე

Link to comment
Share on other sites

Just now, nseries430 said:

ხოდა ეგრე უნდა იყოს დაუტვირთავზე

აბა აი ახლა თამაშიც გადმოიწერა და იქ ვნახავ რეალურად რას იზამს. იქნებ მართლა ამის ბრალი იყო 

Link to comment
Share on other sites

თამასშივე ჩანს როგორც წესი რატომ ატრაკებს, ოღონდ MSI ჩართული უნდა გქონდეს ვოლტაჟი,ტემპები და ნაგრუზკა, როცა ახურებს ადვილათ დაინახავ და ტროტლინგი ეწყება პროცესორს, ეგ ტროტლინგი კიდე ლაგებს იწვევს და ფპს ვარდნებს

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, George said:

თამასშივე ჩანს როგორც წესი რატომ ატრაკებს, ოღონდ MSI ჩართული უნდა გქონდეს ვოლტაჟი,ტემპები და ნაგრუზკა, როცა ახურებს ადვილათ დაინახავ და ტროტლინგი ეწყება პროცესორს, ეგ ტროტლინგი კიდე ლაგებს იწვევს და ფპს ვარდნებს

დავაყენებ ახლა msi და ისე ვნახავ. თითქოს აღარ იყო ვარდნები. ბენჩმარკი აქ თავისიმარა არ ჩამირთავს ჯერ.

აი ეს ძველი კომპის სქრინია, იმაზე  რო მქონდა ასეთი სტაბილური და ამაზე არ გექნება ხო მაგრად ტეხავს არა? :) 

 

Capture.JPG

26 minutes ago, George said:

 როცა ახურებს ადვილათ დაინახავ და ტროტლინგი ეწყება პროცესორს, ეგ ტროტლინგი კიდე ლაგებს იწვევს და ფპს ვარდნებს

აი ეგ ტროტლინგი ქონდა ქონდა დღეს რო ჩავრთე. რისგან აქ ეგ ესეიგი რო დენი არ ყოფნიდა? 

Link to comment
Share on other sites

დენი და უფრო ნაკლებათ მაღალი ვოლტაჟი და ტემპები, იქ ჩანს მოკლეთ შენთვითონვე მიხვდები ერთ 10-15 წუთში სკრინზე წერს ყველაფერს ისევ თუ გაახურა, ეხლა უფრო ტემპეარატურის გამო გაახუროს შეიძლება ნახე ეგეც, 70 ზევით აღარაა კარგი, დანარჩენი ნორმალურია მაგ პროცესორისთვის

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, George said:

დენი და უფრო ნაკლებათ მაღალი ვოლტაჟი და ტემპები, იქ ჩანს მოკლეთ შენთვითონვე მიხვდები ერთ 10-15 წუთში სკრინზე წერს ყველაფერს ისევ თუ გაახურა, ეხლა უფრო ტემპეარატურის გამო გაახუროს შეიძლება ნახე ეგეც, 70 ზევით აღარაა კარგი, დანარჩენი ნორმალურია მაგ პროცესორისთვის

ტემპერატურებს უყურებდი თამასში და არ ყოფილა 50-ზე ზევით

პროსტა რატო აკეთებენ ეგრე რა პონტია? ამხელა ფულს იხდი მოგაქ რთავ და ასეთ რამეს შვება. შენ უნდა გიწევდეს ხელით ჩალიჩი წვალება და ტვინის ტ....ნა?! ქარხნულად დაეყენებინათ ისე როგორც საჭიროა არ შეილებოდა?

Link to comment
Share on other sites

ახლა ეს შედეგი დადო. ტექსტურები ულტრაზე, სხვა დანარჩენი მედიუმზე.  დიდხანს აღარ მითამაშია მარა რაც ვითამაშე, აღარ შემიმჩნევია 

RDR2_2020_12_04_15_14_40_914.jpg

Link to comment
Share on other sites

ანუ მინიმუმი fps მოგიმატა მაგ ყველაფრის ჩალიჩის მერე? რამდენად ატყობ სხვაობას საერთო ჯამში?

Link to comment
Share on other sites

ბანალურათ დაგიწვავს და მაგიტომ ვინც ვერ ერკვევა და სტოკ კულერზე დააპირებს 4.6ghz მუშაობას, თუ არ დაწვა გაუთავებელი ტროტლინგი იქნება 90 გრადუსზე რომ ავა, ხო შეგიძლია აჯახო დაჟე ანლიმი პირველზე, მეეჭვება 65 გრადუსზე  ზევით ავიდეს იგრებში სადმე ტემპერატურა, დაჟე bf5 კი არ დაგისტუკებს, 65 თან ეგ პიკია და არა საშვალო, საშვალო 60-ზე ქვემოთ იქნება ალბათ ყველაზე მომთხოვნ იგრებშიც, ხო მაგ ინტელის ბენჩმარკში 80 გრადუსი საშვალოთ უდრის თამაშის 60 გრადუსს, ეგეც მაქსიმუმ, ამიტომ მანდ თუ არ გაცდა 75 მშვენიერი იქნება იგრებში, სანერვიულო არაფერია, სხვათაშორის 1.25 ვოლტი შეიძლება ბევრიცაა 4.6ghz კი არა და ზოგს ლამის 4.9-5ghz უყენია მაგდენი 10700k, მაგრამ თუ ყოფნის და არ ხურდება დატოვე, შენ შემთხვევაში დაახლოებით ვიცი უკვე რაც ხდებოდა, 1.33ვოლტს აწვდიდა ნაგრუზკაზე 65ვატი პოვერ ლიმიტ და ეგრევე აგდებდა სიხშირეებს 3.8ghz, მაგრამ პახოდუ მაინც ხურდებოდა მაგხელა ვოლტაჟზე (1.25ვ vs 1.33 ვოლტი არაა მცირე სხვაობა) ანუ შეიძლება ორივე გქონდა მცირე პოვერ ლიმიტი და გადახურება მაღალი ვოლტაჟის გამო, მე მინახია ზოგს ვაბშე 1.17ვოლტი აქვს სტოკზე 10700k, მაგარს აგდებს ტემპერატურას ისე ეგეთი ვოლტაჟი, კულერიც უფრო უბრალო ჭირდება უკვე, მაგრამ შენი კულერი 1.25ვოლტზე ჩათვალე რომ ყოფნის უპრობლემოთ შეგიძლია პირველზე დაჟე ანლიმი აჯახო ალბათ, ან 210ვატი მაინც, მგონი მაგ მაზერზე ეგრეა რეკომენდირებული 10700-ზე, საქმე იმაშია რომ გარკვეული შეზღუდვა მაზერის მხრიდანაც აქვს, შენ ანლიმს აჯახებ მაგრამ რეალურათ რაღაც ზღვარის შემდეგ აღარაფერი ემატება, მაგის დატესტვაც მოსულა აფტერბარნეტში, აქვს ვატების საზომიც რამდენ ვატს ჭამს რომელ თამასში ანუ ანლიმზე და უფრო დაბალზე როცა აყენებ, ხო დაწვით არაფერს დაწვავს მაზერზე, ეგ მაზერი ასე 4.8ghz კი უძლებს 10700k 16 თრიდზე რომ დაარაზგონო და ბევრს 10900 ნონ-კ უყენია და უძლებსო კარგათ 4.7ghz 20 თრიდი მგონი, მანდ 250 ვატსაც კი ცდება ანლიმს თუ დაუყენებ პირველში, შენი უფრო ნაკლებს წვავს მაინც საშვალოთ, კულერის მიხედვითაა რა ეგ შეზღუდვები, როცა ბანძი კულერი გაქვს შედარებით უნდა დაუწიო და პირიქით რამე მონსტრობა თუ გიყენია უნდა გაზარდო, მაგრამ მაღალ ვოლტაჟზე მუშაობას წყალზეც არავის ვურჩევდი მაინც 360მმ ჰიბრიდზე

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, მშვილდოსანი said:

ანუ მინიმუმი fps მოგიმატა მაგ ყველაფრის ჩალიჩის მერე? რამდენად ატყობ სხვაობას საერთო ჯამში?

მე იმას ვჩალიჩობდი რო იგივე პერფორმანსი დაეჭირა რაც ძველზე მქონდა. წუხელ აღარ მითამაშია და არ ვიცი სხვაობა თუა რამე. მარტო ეს ბენჩი გავატარე თამაშის, ძველ პროცზე ტექსტურები მაღალზე მეყენა, და 60 ეჭირა. ამ ახალზე ულტრა დავაყენე და სურათი კი დავდე რაც ქნა. ვინდოუსიც ახურებდა აშკარად, ვოლტიც ბევრი ყოფილა ავტოზე 1,33-1,35 ზე თამაშობდა და 1.25-ზე ჩამოვწიე. კიდე ვცდი მაინც მაგის დაკლებას, იქნებ 1.20-ზე დადგეს power max 100-ზე აყენია. ვცდი ვოლტის მოკლებას და ვატის მომატებას 

Link to comment
Share on other sites

ხო მცირე ზაპასი უნდა დაუტოვო და ეყოფა რა, თან შენ ხომ სულ არ არენდერებ არა იგრებში ნაკლებიც ეყოფა ვიდრე სერიოზული რენდერის დროს სადაც შეიძლება დაკარგოს მომენტებში სტაბილურობა თუ დაბალ ვოლტზე ამუშავებ დიდი ხნის მანძილზე

Link to comment
Share on other sites

კაცურად აი ეს 3 რამ მითხარით რა და რა არის რა. 

Capture.JPG

მინდა რო პოვერ ლიმიტი მოუხსნა, ვოლტაჯი ხელით დაუწერო და ყველა ბირთვმა ერთნაირად იმუშაოს ნაგრუსკაზე. ვოლტაჟი ვიცი უკვე საიდანაც იმართება, ახლა მინდა დენის მიწოდება არ ქონდეს შეზღუდული და ბირთვებმა სტაბილურად იმუშაონ თუნდაც 4.5-ზე 

ამასთან სხვანაირად წერია, და ჩემს ბიოს გადაუღებ სურათებს და იქიდან მითხარით. power limit-ს ბოლომდე თუ არა, იმდენს დაუყენებ რო არ დააკლდეს 

Link to comment
Share on other sites

ეგ არის უფრო სუსტი კულერებისთვის და ლეპტოპებისთვის გათვლილი, ანუ როცა უჭირს პროცესორს და ხურდება მაქსიმუმ რამდენი ხანი შეინარცუნოს მაღალი აბაროტები, წამებზეა მიდის უფრო ათვლა, როცა კულერი გიწყობს ხელს შეგიძლია 4095 დატოვო ეგ მაჩვენებელი ორივე შემთხვევაში, 4095 ნიშნავს ანლიმს, ანუ ეგ უნდა დაუყენო მაშინ როცა ნორმალურათ ყოფნის გაგრილება

Short duration power limit is what the processor can use for a default of 8 seconds, but it can be configured to be longer. It mostly used for laptops and thermally constrained systems where you can burst high when the processor is cold and then you need to back off to prevent power or thermal throttling. The long duration power limit is what's used for if your system is under load indefinitely and it should be safe to pull that power and put out that heat forever.

ხო ტროტლინგს ეხება ეგეც, თუ ცოტას დაუყენებ ტროტლინგი უფრო სწრაფათ იწყება, მაგრამ შენ როცა მაღალი ვოლტაჟი გეყენა პროცესოსი სწრაფა იწყებდა გახურებას და ტროტლინგიც მაგიტომ გქონდა + 65 ვატი ეგ ძალიან ცოტაა მაგ პროცესორისთვის, მაგეების სწორათ დაყენება და ანდერვოლტი ძლიერი ინტელის მობილურ პროცესორებზეც ჭირდება ნოუტბუკებში, ისე საზიზღრობაა ძალზე მაღალი ტემპებით და მუდმივი ტროტლინგით

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.