Magdalena Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 კომპანია AMD-ის მოწინავე ტექნოლოგია Super Resolution საშუალებას იძლევა გაიზარდოს წარმადობის მაჩვენებელი და ექნება ღია კოდი თამაშების ყველა დეველოპერისთვის. რამდენიმე წლის წინ NVIDIA-მ GeForce RTX 2000 სერიის ვიდეო დაფებთან ერთად წარადგინა ტექნოლოგია DLSS. პირველი წელიწადნახევრის განმავლობაში მისი წარმატებები უმნიშვნელო იყო. დაახლოებით ნახევარი წლის წინ კომპანიამ გამოუშვა მეორე ვერსია მოწინავე ხელოვნური ინტელექტით, რომელსაც შეუძლია ნამდვილი არეულობა სრულფასოვან გამოსახულებად აქციოს 4K გაფართოებით. მიუხედავად ამ ტექნოლოგიის წარმატებისა, იგი ხელმისაწვდომი არ არის ყველა ААА-პროექტისთვის, რომ აღარაფერი ვთქვათ ნაკლებად სახელოვან თამაშებზე. ეს იმას ნიშნავს, რომ მისგან სარგებელი არც ისე ბევრია, თუმცა სადაც ხელმისავწდომია - შედეგი შთამბეჭდავია. როგორც ცნობილია, ვითარების გამოსწორება გადაწყვიტა AMD-მ და ამზადებს ტექნოლოგია Super Resolution-ს. როგორც ჩანს, ეს ტექნოლოგიაც აგებული იქნება მძლავრ ხელოვნურ ინტელექტზე, რომელიც კონკურენტის ალგორითმის ანალოგიურად, თუმცა თავისებურად იმუშავებს. ექსპერტების აზრით, ამგვარი მიდგომა ვითარებას დიდწილად გააუმჯობესებს. საქმე ის არის, რომ Super Resolution ტექნოლოგია იმუშავებს AMD-ის სხვა ტექნოლოგიებთან ტანდემში, რაც საფუძვლიანად შეცვლის თამაშის წესებს. გარდა ამისა, ახალი ტექნოლოგია დამყარებული იქნება ფართოდ ცნობილ და მეტად ეფექტურ მეთოდზე - DirectML. ასევე აღსანიშნავია ისიც, რომ მას ექნება ღია კოდი, რისი წყალობით მისი ინტეგრირება შესაძლებელი იქნება დიდი რაოდენობით პროექტში. დიდი ალბათობით AMD-ის ტექნოლოგია საწყის ეტაპზე DLSS 2.0-ს ჩამორჩება, თუმცა ეს არ არის პრობლემა, რადგანაც Super Resolution-ს აქვს პერსპექტივა უფრო გაფართოვდეს და გახდეს ერთიანი სტანდარტი, რაც ვერ შეძლო ან არ მოისურვა NVIDIA-მ. ნებისმიერ შემთხვევაში უკეთესია ნელა ფუნქციონირებადი ტექნოლოგია, ვიდრე მისი სრული არარსებობა. https://bit.ly/37SFYlC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.