Magdalena Posted June 1, 2020 Share Posted June 1, 2020 პანდემია უარყოფითად აისახება Tesla-ს ელექტრომობილების გამოშვებაზე მიმდინარე წელს, თუმცა საწარმოო ანალიტიკოსები მიიჩნევენ, რომ კომპანია შეძლებს წარმატება მოიპოვოს ამერკული ბაზრის მიღმაც. ათწლეულის ბოლოს იგი შეძლებს დაიკავოს ელექტრო ძრავის მქონე მანქანების ბაზრის 15%-მდე წილი. 2019 წელს Tesla-მ განახორციელა 400 ათასზე მეტი ელექტრომობილის მიწოდება, მიმდინარე წელს კი გათვლილი იყო 500 ათასი ეგზემპლარის გაყიდვის ზღვრის გადალახვა, სანამ პანდემია დაიწყებოდა. მან შეზღუდა Tesla-მობილების წარმოება და დააგდო მათზე მოთხოვნა. მაგალითად, ახალი და ჯერ კიდევ დეფიციტში არსებული ქროსოვერ Tesla Model Y-ის მიწოდების ვადები ცოტა ხნის წინ მნიშვნელოვანდ შემცირდა, რაც წარმოების მოცულობის პროგრესის არარსებობის დროს მიგვითითებს მხოლოდ და მხოლოდ მოთხოვნის შემცირებაზე. Daiwa Securities-ის სპეციალისტები ელიან, რომ 2020 წელს Tesla შეძლებს არაუმეტეს 450 ათასი ელექტრომობილის მიწოდებას. სხვა ანალიტიკოსები 424 ათას ეგზემპლარზე მეტის გაყიდვას არ მოელიან. Daiwa Securities-ის პროგნოზით, 2030 წლისთვის მსოფლიოში გაყიდული ყველა ახალი ავტომობილის 20% წარმოდგენილი იქნება ელექტრო ძრავით, Tesla კი შეძლებს ყოველ წელს არანაკლებ 3 მილიონი ელექტრომობილის გაყიდვას. ეს მას საშუალებას მისცემს დაიკავოს მსოფლიო ელექტროტრანსპორტის ბაზრის 15%. Tesla აშშ-ში ახლა აკონტროლებს ელექტრომობილების ბაზრის სამ მეოთხედს, ჩინეთში - დაახლოებით მეოთხედს, თუმცა კონკურენტები აუცილებლად შეავიწროვებენ Tesla-ს - ყველა დიდმა ავტოკონცერნმა განაცხადა, რომ გეგმაში აქვთ წარმოების გადატანა ელექტრო ძრავებზე. ილონ მასკის კომპანიას ამ ბრძოლაში მნიშვნელოვანი უპირატესობა ექნება - ელექტრო ბატარეების დამზადების ტექნოლოგია და კონტროლი მათ წარმოებაზე. https://bit.ly/3gDQsXT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.