Jump to content

Need for Speed Heat (2019)


Gobro

Recommended Posts

3 minutes ago, მიშკა said:

ფორზაც arcade არის. მაგრამ იმის თამაში გაცილებით უფრო მსიამოვნებს ვიდრე ამათი ბოლო სერიების. სიმულატორს არ ვითხოვ კაცო. მინდა რომ ისევ ძველი სახე დაუბრუნონ ამ თამაშს, რითაც შემაყვარა ეს ჟანრი. ხო ნუ გემოვნების ამბავია და ზოგს მოსწონს ისეთი როგორიც არის, მაგრამ მე ვერ ვკაიფობ ვერანაირად. 

Hot Pursuit-ს რაც შეეხება, მაგ თამაშის ფიზიკაც ძაან მომწონდა, მართვის სისტემაც და ის ატმოსფეროც რაც ქონდა.  2012 წლის most wanted-იც კრიტერიონმა გააკეთა და 2010 წლის HP-იც. მარა აბა რამე ააქვთ საერთო მაგ 2 თამაშს სახელის გარდა? ყოვლად უინტერესო, უსიამოვნო სათამაშო და იტოგში საზიზღარი NFS გააკეთეს მაგ წლის MW. ახლანდელ თამაშებში ძირითადად ვიზუალს უთმობენ უმეტეს ყურადღებას და რაც ყველაზე მთავარია იმას იკიდებენ. არ უნდა ამ თამაშს ეგ ძრავი არა!!!

ძრავის გამოცვლა გეიმფლეისთან არ ვიცი რამდენადაა შუაში, გეიმფლეის სხვანაირი პროგრამინგი / კოდირება ჭირდება. ძრავით რენდერ მეთოდი იცვლება -ვიზუალი, გრაფიკა ეგრე არაა? ისე კიბატონო ფროსტბაიტის მოშორებაც შეიძლება უკვე მარა ალბათ ღორები რო არიან არ უნდათ რესურსის გაღება ახალი ძრავისთვის, ეგ მგონი კაი მაყუთი ჯდება და რა უნდა ქნა შენ ჩვეულებრივმა მომხმარებელმა. მივიღოთ ისეთი როგორიც არის, ან დაველოდოთ იმ სასწაულს როცა ძრავსაც გამოცვლიან და სხვანაირ პეწსაც მისცემენ ნფს-ს

 

Link to comment
Share on other sites

HOT PORSUIT-ს ფიზიკა მე პირადად ფორზასაც მირჩევნია არკადული კუთხით და ძველ ლეგენდარულ მოუსთ ვანთედსაც,  ფორზას აქვს სოფტ სიმის ელემენტები მაინც, თუნდაც ის რომ შეგიძლია ავტომობილის პარამეტრებში ხელები აფათურო არა ვიზუალური არამედ ტექნიკური კუთხით ძრავი, დაკდიების სისტემა, გადაცემათა კოლოფი, მოკლედ ამოდიფიცირებ საკმაოდ კარგად, თუ გინდა გაარკადებ ბოლომდე თუ გინდა სიმისკენ წაიყვან ოდნავ, ნიდ ფორ სფიდში კდიევ ეგ თავისუფლებაც არ გაქვს, კლასიკური გაგებით არკადულ რეისინგს ეგ მოდიფიკაციები არ უნდა გააჩნდეს საერთოდ და არც მოეთხოვება...

მარტივ მაგალითს მოგიყვანთ ეს ჰოტ პორსუითი 2010-ს იმიტომ იყო შეუდარებელი სერია რომ მარტივად ირჩევდი მანქანას და გადიოდი რბოლაზე, დროს არ კარგავდი მანქანის მოდიფიკაციებში, ყურადღება ექშენზე გაქვს გადატანილი მაქსიმალურად და რბოლის პროცესზე და არა საათები გაატარო ავტო ფარეხში და უჩიჩხინო ძრავს როგორც სიმულატორებში ხდება და ზუსტად კლასიკური ნიდ ფორ სფიდები 90-იანების და 2000-იანების ზუსტად ორიენტირებული იყო კარიერაზე და ექშენზე და ზუსტად ეგ ვაიბი დააბრუნეს 2010 წლის HP-ით, ჯერ მარტო როგორი გემრიელი დრიფტი შეგეძლო მანქანას უსიტყვოდ ესმოდა შენი, რომელ ნიდ ფორ სფიდში იყო მსგავსი საათივით აწყობილი მართვა, ძველ სერიებს არ ვგულისხმობ ახლებს ვამბობ რაც 2015-დანდ აიწყეს რებრენდინგი სერიის, არცერთში, თუმცა ყველა სერიას ქონდა ძლიერი მხარეებიც და სუსტიც, ჩამოგითვლით, RUN-დან დავიწყებ მაინც, SHift-ბს მე საერთოდ არ ვთვლი NFS-ად...

2011 RUN- ძლიერი მხარე სთორი თელინგი (2005 MW-ს ვაიბი დააბრუნეს სინემატიკური კადრებით კარგი იყო, საინტერესო სიუჟეტი) ცუდი მხარე საშინელი მართვა.

2012 Most Wanted (მართვა რანზე უკეთესი ქონდა) თუმცა უინტერესო იყო სრულიად...

2013 Rivals- ძლიერი მხარე ოფენ ვორლდი იყო,საკმაოდ დიდი სამყარო გააკეთეს მაგ თამაშში, პლიუს ლამაზი გრაფიკით, მაგრამ საშინელი ბაგებით, გლიჩებით იყო გამოტენილი და დღემდე ასეა...:დ

2015 NFS ვიზუალი ფოტორეალისტური ქონდა დახვეწილი ეფექტებით იყო, მანქანის ტიუნინგი მაღალ ლეველზე იყო, მაგრამ საშინელი მართვის ფიზიკა ქონდა...

2017 PAYback იყო ყველაზე მრავალფეროვანი თამაში სადაც მსუბუქი ოფფროუდიც დაემატა უკვე რალის ელემენტებიც, სინემატიკური კადრებითაც იყო გაჯერებული სთორი, მაგრამ მართვა ისევ პრობლემად რჩებოდა...

2019 HEAT  ვფიქრობ დღემდე არის ერთ ერთი საუკეთესო ხმის მქონე რეისინგ თამაში დღეს რაც კი არსებობს, ფორზამაც კი ჰითის შემდეგ დაამატა 5-ში ძრავის ხმების შეცვლა რომ შეგიძლია, ეგ ჰითიდან აიღეს, ოუფენ ვორლდიც მაგარი ქონდა ჰითს, მაგრამ მანქანების ცოტა არჩევანი იყო და პლიუს მართვა ისევ პრობლემად რჩებოდა, დრიფტი ხომ საერთოდ მოკვდა HP-ის შემდეგ NFS-ში...

HP 2010 იმიტომ მომყავს საუკეთესო  NFS მაგალითად რომ ეგ თამაში ზუსტად ის გააკეთეს რაც HP-ი უნდა ყოფილიყო, თქვენ უყურეთ 1998 წლის პირველ HP-ს და 2002 წლის მეორე HP-ს და იდეოლოგია, სტილისტიკა და ვაიბი კონცეფცია 1-1-შია შენარჩუნებული და მაგიტომ გაამართლა მაგ რიმეიქმა, MW-ს კონცეფცია რომ არ დარღვეულიყო და სტილისტიკა იგივე ნაირად გაამართლებდა 2012ს MW-ც.

სიახლეები კარგია, მაგრამ არსებობს ისეთი დეტალები რასაც არ უნდა შეეხონ. დეთს ოლ...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Harmony Lines said:

დროს არ კარგავდი მანქანის მოდიფიკაციებში, ყურადღება ექშენზე გაქვს გადატანილი მაქსიმალურად და რბოლის პროცესზე და არა საათები გაატარო ავტო ფარეხში

 

2010 წლის HP სულ ბოლომდე იმიტომ არ მომეწონა, რომ აი კაკრას ეგ ტუნინგი არ ჰქონდა. მაგრად მახსოვს ძველ MW-ში, carbon-ში და underground 1/2 -ში ერთისული მქონდა გარაჟში მივსულიყავი რო მოგებული უნიკალური დეტალი ჩამეყენებინა. (ისე არ იყიდებოდა ეგ დეტალები, უნდა მოგეგო) და თვალსა და ხელს შუა გრძნობდი როგორ ეტყობოდა მანქანას გაძლიერება. აი მაგასაც დიდი სიამოვნება და ეფექტი ქონდა ჩემთვის. 

6 hours ago, Harmony Lines said:

2011 RUN- ძლიერი მხარე სთორი თელინგი (2005 MW-ს ვაიბი დააბრუნეს სინემატიკური კადრებით კარგი იყო, საინტერესო სიუჟეტი) ცუდი მხარე საშინელი მართვა.

ეგ სერია ასე თუ ისე მომეწონა, მინუსები ისევ ტუნინგის არ ქონა და ძალიან მოკლე კარიერა, ასევე მანქანის მართვა, მაგრამ სისწრაფე იგრძნობოდა ძაან კარგად და ნუ დავხურე რა ეგ თამაში მაინც.

6 hours ago, Harmony Lines said:

2012 Most Wanted (მართვა რანზე უკეთესი ქონდა) თუმცა უინტერესო იყო სრულიად...

მაგაზე არაფერს არ ვიტყვი ვაფშე. ყველაზე საზიზღარი სერია იყო ჩემთვის. ეგ და undercover

6 hours ago, Harmony Lines said:

2013 Rivals- ძლიერი მხარე ოფენ ვორლდი იყო,საკმაოდ დიდი სამყარო გააკეთეს მაგ თამაშში, პლიუს ლამაზი გრაფიკით, მაგრამ საშინელი ბაგებით, გლიჩებით იყო გამოტენილი და დღემდე ასეა...:დ

ეგ სერია მანქანის მართვით ყველაზე მაგრად გავდა 2010 HP-ის, მაგრამ 30fps-ზე იყო დაბლოკილი და ვერაფრით ვერ შევეგუე. პლიუს მაგას, პაუზა არ ჰქონდა თამაშს :) და იყო კიდე რაღაც ლაფსუსები. ხო და არც ტუნინგი იყო. 

7 hours ago, Harmony Lines said:

2017 PAYback იყო ყველაზე მრავალფეროვანი თამაში სადაც მსუბუქი ოფფროუდიც დაემატა უკვე რალის ელემენტებიც, სინემატიკური კადრებითაც იყო გაჯერებული სთორი, მაგრამ მართვა ისევ პრობლემად რჩებოდა...

 

აი ეგ სერია კი იყო საღორეთი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით. დონაციის ბუდე. მოგება თუ გინდოდა უნდა რეალური ფული გეხადა ან კიდე ერთიდაიგივე ტრასა 5 ჯერ მაინც გეთამაშა რო მანქანა დაგენავაროტებინა, ან სხვა გეყიდა. მაგ ყველაფერთან ერთად ფიზიკა, სიცარიელე, უინტერესო და კაროჩე.....

7 hours ago, Harmony Lines said:

2015 NFS ვიზუალი ფოტორეალისტური ქონდა დახვეწილი ეფექტებით იყო, მანქანის ტიუნინგი მაღალ ლეველზე იყო, მაგრამ საშინელი მართვის ფიზიკა ქონდა...

მაგაში ყველაფერზე გეთანხმები. იმას დავამატებ რო, ტუნინგი იმდენად გადააჭარბეს რო სიმრეისინგებს შეშურდებოდა. მღლიდა ეგ თამაში :D 

7 hours ago, Harmony Lines said:

2019 HEAT  ვფიქრობ დღემდე არის ერთ ერთი საუკეთესო ხმის მქონე რეისინგ თამაში დღეს რაც კი არსებობს, ფორზამაც კი ჰითის შემდეგ დაამატა 5-ში ძრავის ხმების შეცვლა რომ შეგიძლია, ეგ ჰითიდან აიღეს, ოუფენ ვორლდიც მაგარი ქონდა ჰითს, მაგრამ მანქანების ცოტა არჩევანი იყო და პლიუს მართვა ისევ პრობლემად რჩებოდა, დრიფტი ხომ საერთოდ მოკვდა HP-ის შემდეგ NFS-ში...

ხმა და ვიზუალი არაა რა მთავარი ამ ჟანრში. მთავარი არის მანქანის მართვით იკაიფო და სიამოვნება მიიღო. პახოდუ მოგების სტიმული გქონდეს. არც დიდი ღრმა შინაარსიანი სთორი სჭირდება ამ თამაშს და არც უაზრო სპეცეფექტები.

გეცოდინება და არის ასეთი სიტყვა "ოქროს შუალედი" პოვნა და დაჭერაა ძნელი. იმედია როდისმე იპოვიან :) 

Link to comment
Share on other sites

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

აი დედას ვფიცავარ თუ მაგრად არ ვკაიფობდე ამ ძველი სერიით. კამერი "ტრიასკის" წყალობით, სისწრაფე იგრძნობა რაღაც სასწაულად

და სად ამის მართვა და სად nfs heat-ის ან სხვა მაგის წინა მორბედების

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Uchia said:

ძრავის გამოცვლა გეიმფლეისთან არ ვიცი რამდენადაა შუაში, გეიმფლეის სხვანაირი პროგრამინგი / კოდირება ჭირდება. ძრავით რენდერ მეთოდი იცვლება -ვიზუალი, გრაფიკა ეგრე არაა? 

ახლა ვნახე ეს ნაწერი. 

პირდაპირ კავშირშია ძრავი გეიმფლეისთან და მანქანის ფიზიკასთან, მართვასთანაც. სავსეა იუთუბი მაგის განხილვებით რუსულადაც ინგლისურადაც. მოკლედ რომ გითხრა, ეგ დვიჟოკი არის სპეცეფექტებისთვის. ნგრევა, აფეთქება, ლეწვა და ნუ ხო ხვდები?! საქმე იმაშია რო შენი თქმის არ იყოს EA-ში არიან ღორები. ეს frostbite მაგათია და კიდიათ, უხდება თუ არ უხდება, სხვისგან ყიდვას ისევ თავიანთსას ტენიან.  მაგიტომ გამიხარდა codemasters-ი რომ იყიდეს. ვიფიქრე იმათ დვიჟოკს გამოიყენებენ თქო მარა აბა..... არა და მაგათი ორივე თამაში, Grid და Dirt ვიზუალითაც ძაან მაგარია და მანქანის ფიზიკაზე აღარაფერს ვამბობ. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, მიშკა said:

ხმა და ვიზუალი არაა რა მთავარი ამ ჟანრში. მთავარი არის მანქანის მართვით იკაიფო და სიამოვნება მიიღო. პახოდუ მოგების სტიმული გქონდეს. არც დიდი ღრმა შინაარსიანი სთორი სჭირდება ამ თამაშს და არც უაზრო სპეცეფექტები.

გეცოდინება და არის ასეთი სიტყვა "ოქროს შუალედი" პოვნა და დაჭერაა ძნელი. იმედია როდისმე იპოვიან :) 

HP-ს ზუსტადაც რომ არ უნდა ქონოდა ტიუნინგი, ნუ მოკლედ გემოვნებაზე ვერასდროს შეთანხმდება კაცობრიობა, ამიტომ იმის საუბარი რომელი რომელს ჯობდა ეს იქნება ყოველთვის შენი და ჩემი სუბიექტური მოსაზრებების გაცვლა გამოცვლა რაც საინტერესოა, ხმა და ვიზუალი გიქმნის ატმოსფეროს შერწყმული მექანიკასთან, მე მუსიკოსი ვარ და ხმის ინჟინერი და ჩემთვის ცხოვრების განუყრელი ნაწილია ხმა/მუსიკა, 8 ცილინდრიანის ხმა რომ ჩაგესმის სიმფონიასავით...^^  აუდიო ატმოსფერო, ჩემი ყური დეტალებზე ორიენტირებულია ხმის სიღრმეებში ვიძირები და გავყავარ მაგ ყველაფერს, მაგიტომ საუნდტრეკებსაც უდიდეს მნიშვნელობას ვანიჭებ ხმის ეფექტებთან ერთად... ჩემი მოკრძალებული აზრით ამაზე მაგარი ნიდ ფორ სფიდი არც გამოსულა და აღარც გამოვა PS2-ს ეს ვერსია გააკეთეს განსხვავებული ვიდრე BOX-ს და PC-ს იყო მაშინ. BOX-ს და PC-ს ვერსია იმდენად მაგარი ვერ იყო, რამდენადაც PS2-ს ვერსია, მახსოვს ბავშვობაში ინტერნეტ კაფეში PS2-ზე საათებს ვატარებდით მე და ჩემი მეგობრები ამ თამაშზე, ჯერ მარტო როგორი ლამაზი შოურუმი იყო მანქანები რომ ტრიალებდნენ პოდიუმზე, მოკლედ უმაგრესი Underground1-2, MW, Carbon ესენი კარგია მაგრამ ეს მაინც სახეცვლილი NFS-ბი იყო, სხვა ვაიბით უმაგრესი იყო თავის დროზე, მაგრამ კლასიკური ნიდ ფორ სფიდ სერიები მაინც სხვა დონეა, პორშე ანლიშდ და ძველი HP-ბი, თუნდაც ეს ვიდეო ხელოვნების ნიმუშია...^^

 

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Harmony Lines said:

HP-ს ზუსტადაც რომ არ უნდა ქონოდა ტიუნინგი, ნუ მოკლედ გემოვნებაზე ვერასდროს შეთანხმდება კაცობრიობა, ამიტომ იმის საუბარი რომელი რომელს ჯობდა ეს იქნება ყოველთვის შენი და ჩემი სუბიექტური მოსაზრებების გაცვლა გამოცვლა რაც საინტერესოა, ხმა და ვიზუალი გიქმნის ატმოსფეროს შერწყმული მექანიკასთან, მე მუსიკოსი ვარ და ხმის ინჟინერი და ჩემთვის ცხოვრების განუყრელი ნაწილია ხმა/მუსიკა, 8 ცილინდრიანის ხმა რომ ჩაგესმის სიმფონიასავით...^^  აუდიო ატმოსფერო, ჩემი ყური დეტალებზე ორიენტირებულია ხმის სიღრმეებში ვიძირები და გავყავარ მაგ ყველაფერს, მაგიტომ საუნდტრეკებსაც უდიდეს მნიშვნელობას ვანიჭებ ხმის ეფექტებთან ერთად... ჩემი მოკრძალებული აზრით ამაზე მაგარი ნიდ ფორ სფიდი არც გამოსულა და აღარც გამოვა PS2-ს ეს ვერსია გააკეთეს განსხვავებული ვიდრე BOX-ს და PC-ს იყო მაშინ. BOX-ს და PC-ს ვერსია იმდენად მაგარი ვერ იყო, რამდენადაც PS2-ს ვერსია, მახსოვს ბავშვობაში ინტერნეტ კაფეში PS2-ზე საათებს ვატარებდით მე და ჩემი მეგობრები ამ თამაშზე, ჯერ მარტო როგორი ლამაზი შოურუმი იყო მანქანები რომ ტრიალებდნენ პოდიუმზე, მოკლედ უმაგრესი Underground1-2, MW, Carbon ესენი კარგია მაგრამ ეს მაინც სახეცვლილი NFS-ბი იყო, სხვა ვაიბით უმაგრესი იყო თავის დროზე, მაგრამ კლასიკური ნიდ ფორ სფიდ სერიები მაინც სხვა დონეა, პორშე ანლიშდ და ძველი HP-ბი, თუნდაც ეს ვიდეო ხელოვნების ნიმუშია...^^

 

 

 

 

ამ ორ საუნტრეკზე ვგიჟდებოდი მაგ თამაშში ბევრი საათები მაქვს გატარებული ps2 რომ მქონდა

Link to comment
Share on other sites

nfs high stakes ვთამაშობდით ხოლმე გაყოფილ ეკრანზე მე და მამაჩემი. ხო და თუ გახსოვთ აბა loading-ის დროს, ჯოისტიკზე  კომბინაცია იყო რამდენიმე ღილაკზე ერთად უნდა დაგეჭირა  რაღაც პერიოდი და თამაშის დროს ტურბო ირთვებოდა. ტურბო რა, ჯოისტიკზე ჯვარედინას ზედა ღილაკზე დაჭერით, არარეალური სისწრაფეს იღებდა და სანამ იმ ღილაკზე გეჭირა მიფრინავდა :D 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, nseries430 said:

 

 

 

ამ ორ საუნტრეკზე ვგიჟდებოდი მაგ თამაშში ბევრი საათები მაქვს გატარებული ps2 რომ მქონდა

ჩემთვის ეს ორი იყო...^^ wall of shame ნოტები რომ ვერ ვნახე ინტერნეტში, სმენით ვეჩალიჩებოდი რომ ამეწყო ისე მევასებოდა ეგ სიმღერა...:დდდ 

13 hours ago, მიშკა said:

nfs high stakes ვთამაშობდით ხოლმე გაყოფილ ეკრანზე მე და მამაჩემი. ხო და თუ გახსოვთ აბა loading-ის დროს, ჯოისტიკზე  კომბინაცია იყო რამდენიმე ღილაკზე ერთად უნდა დაგეჭირა  რაღაც პერიოდი და თამაშის დროს ტურბო ირთვებოდა. ტურბო რა, ჯოისტიკზე ჯვარედინას ზედა ღილაკზე დაჭერით, არარეალური სისწრაფეს იღებდა და სანამ იმ ღილაკზე გეჭირა მიფრინავდა :D 

ეგეც მახსოვს, ეგ თემა არ მახსოვს ესე, მაგრამ რაღაც მსგავსზე საუბრობდა ჩემი ბავშვობის მეგობარი მაშინ, მე ნაკლებად ვთამაშობდი მაგას უფრო პორშე ანლიშდს ვუბერავდი მაგ დროს და ტესტ დრაივს...^^ ტკბილი დრო ყველაფრისდა მიუხედავად...^^

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ახალი გეიმფლეის ნაგლეჯი დაიდო. აბა ახლა იგივე Heat არ არის ესა? მა რა ჩემი ისაა?

რამდენჯერმე რო უყურე, თითქოს უფრო რბილად დადის მანქანა

Link to comment
Share on other sites

მე მომეჩვენა უფრო მანევრირებადი იყო მანქანა იმდენად არ დასრიალებდა როგორც წინა ნაწილებში... სანამ არ მოვსინჯავ დასკვნებს ვერ გამოვიტან წინასწარ...

Link to comment
Share on other sites

ვაუ, ბამპერების მოხსნაც კი შესაძლებელია ტიუნინგის დროს...^^

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

თვეზე ოდნავ მეტი რჩება რელიზამდე და რატო აჯდებიან გეიმფლეის ჩვენებას? 

Link to comment
Share on other sites

რა აკლია Need for Speed ახალ ნაწილებს რუსულ ოვერებზე გაარჩიეს: https://overclockers.ru/blog/Xmerc/show/77901/chego-ne-hvataet-novym-igram-serii-need-for-speed ნუ ბევრი რამე აკლია, პირველ რიგში ორიგინალი იდეები, მერე გეიმპლეი და მართვა, სინგლ კამპანიაც ძალზე პრიმიტიული აქვს უმრავლესობას

Link to comment
Share on other sites

ერთი რაღაცა უქნიათ, ფსონებს დებ მოწინააღმდეგეებთან ერთად რა და თუ მოიგე კაი მაყუთს ხვეტავ, უფიქრიათ რაღაცეებზე, ტუნინგიც უკეთესი იქნებაო ვიღაცები წერენ, ქუჩაში ხალხი მოძრაობს, სავარაუდოდ ისეთი ფორმულას ტოვებენ heat-რო აქვს დღე და ღამე სხვადასხვა ტიპის რბოლები როა. ერთი ჰარდ როკი/მეტალ მუსიკა ჩასვან ამ პიჟონებმა ტფუი ამათი ყველა ელექტრონულ ტვინმკვდარობას რო ტენის ამ რეისინგებში, ან რაღაც უგემოვნო პოპ-რეპს:default_chojinfc: 

Link to comment
Share on other sites

xbox game pass-ში გაეძრობა და გაასწორა მაგრად. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, მიშკა said:

xbox game pass-ში გაეძრობა და გაასწორა მაგრად. 

მიშკა PC-ზე როგორ დავითრიო game pass-სი შეგიძლია რო ამიხსნა?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gobro said:

მიშკა PC-ზე როგორ დავითრიო game pass-სი შეგიძლია რო ამიხსნა?

xbox app-ში შედი და მანდვეა რა. 

 

22.JPG

ჯერ game pass უნდა იყიდო და თამაში რო გამოვა, დაემატება

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, მიშკა said:

xbox app-ში შედი და მანდვეა რა. 

 

22.JPG

ჯიგარი ხარ 

Link to comment
Share on other sites

მე როგორც წავიკითხე, მაგ game pass-ში სრული ვერსია არ იქნება. პროსტა 10 საათი გექნება სათამაშო დრო და ნახავ რა, თუ მოგეწონება იყიდი. 1$ ღირს მგონი რო ნახო რა ხილია

series x controller რო დავითრიე, ყუთში მოყვა 1 თვიანი unlimited game pass კოდი და ჯერ არ გამიაქტიურებია. NFS რო გამოვა მერე ჩავრთავ

Link to comment
Share on other sites

ასე პაჭაპუჭა ტრეილერებს რატო დებენ, რამე აქვს ისეთი რო არ უნდა ვნახოთ თუ რა ხდება 😆

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Uchia said:

ასე პაჭაპუჭა ტრეილერებს რატო დებენ, რამე აქვს ისეთი რო არ უნდა ვნახოთ თუ რა ხდება 😆

მეც ეგ ვიკითხე რამდენიმე დღისწინ. აგერ რაღა დარჩა გამოსვლამდე და კვირაში ერთხელ რაღაცას იწიტებიან. ისევ Heat-ის სუნი ასდის და მაგრად გამიტყდება

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.