Jump to content

GeForce Game Ready 441.08 WHQL driver


Recommended Posts

ახალი დრაივერი გამოუშვა ნვიდიამ შემდეგი ჰაილაიტსებით:

Game Ready Drivers provide the best possible gaming experience for all major new releases, including Virtual Reality games. Prior to a new title launching, our driver team is working up until the last minute to ensure every performance tweak and bug fix is included for the best gameplay on day-1.

Gaming Technology
Adds support for GeForce GTX 1660 SUPER GPU
Adds support for image-sharpening from NVIDIA Control Panel
Adds support for G-SYNC compatibility with NVIDIA Ultra Low Latency Mode
Adds support for 7 new G-SYNC Compatible monitors
Adds support for ReShade filters within GeForce Experience

ახალი ფიქსები მაგ დრაივერში არ დაუმატებიათ ესენი კი კიდე დასაფიქსია:

Windows 10 Issues
 [Super Robot Wars V]: The game crashes to a white screen. [2720588]
 [War Thunder]: The game may crash during gameplay. [2738521]
 [Battlefield V][G-SYNC][HDR]: When G-SYNC and HDR are enabled, the game cannot be
maximized to full-screen after being minimized to the taskbar. [200558314]
 [Grand Theft Auto V]: The game frequently crashes.
NVIDIA is working with the application developer to resolve the issue. 

ესეც გადმოსაწერი ლინკები:

Windows 10 64-bit https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/152968/en-us

Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit, Windows 8 64-bit https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/152967/en-us

რაც შეეხება მაგ ახალ ფიშკას ესეთი რაღაცაა:

Image Sharpening Feature
NVIDIA Control Panel Image sharpening controls, including GPU upscaling, are introduced in the R440 driver. Currently, the following limitations apply.

Scaling is not supported on MSHybrid systems.
Vulkan / OpenGL applications are currently not supported for sharpening.
HDR displays driven by pre-Turing GPUs will not support scaling.
Scaling will not work with VR.
Scaling will not work with displays using YUV420 format.
Scaling uses aspect ration scaling and will not use integer scaling.
Sharpening will not work with HDR displays.
GPU scaling engages when games are played only in full-screen mode, and not in windowed or borderless windowed mode.
Some monitors, such as R2 and R3 monitors, have a 6-tap/64-phase scaler which scales better than that offered by Turing's 5-tap/32-phase scaler.
To avoid accidentally triggering scaling by applications or DWM, first change to the desired (<native) resolution from the NVIDIA Control Panel and then launch the application.
Turing's 5-tap upscaler may not engage on certain monitors, based on the monitor's vblanktiming. 
Turing's 5-tap upscaler may not engage if the input resolution is greater than 2560px in either the x or y dimension.
Scaling is turned off automatically when switching display devices.
"Restore Defaults" option in the control panel currently does not revert the upscaling resolution.

ეს დაემატა კიდე მაგ დრაივერში: HDMI 2.1 VRR

 

ზედმეტი ხარახურის მოცილება ამ უტილიტით შეიძლება: https://forums.guru3d.com/threads/nvidia-driver-slimming-utility.423072/ მე სულ მაგას ვიყენებ ხოლმე ტელემეტრიის და სხვა უაზრო ფიშკების ამოსაცლელათ რომელიც მე არაფერში მჭირდებოდა დაჟე როცა ვთამაშობდი აქტიურათ, ხო რაც შეეხება rdr2 დრაივერს, მგონი ცალკე გამოვაო მაგ როკსტარის თამასისთვის კიდე დრაივერი

 

Link to comment
Share on other sites

  • George pinned this topic
3 hours ago, George said:

 [Grand Theft Auto V]: The game frequently crashes.

ეს რით ვერ მოაგვარეს ტოო

3 hours ago, George said:

HDMI 2.1

პერსპექტივაში კადრების სინქრონიზაციას მოახდენსო მართალია? ანუ აღარ იქნება საჭირო G sync freesync თვითონ 2.1 კაბელი იჩალიჩებს

Link to comment
Share on other sites

შეიძლება არ ვიცი, მაგრამ მონიტორი მაინც გჭირდება მაგის მხარდაჭერით, კარტაც არ ვიცი რომელზე ექნება მაგის საპორტი თუ პრაშივკა ჭირდება, კაბელი რამდენათაც ვიცი რომელიც გინდა ის გამოიყენე, 2.0-ის შემთხვევაში მგონი ეგრეა თუ კარტას და მონიტორს აქვს მაგის მხარდაჭერა, Displayport 1.4 საპორტი პრაშივკის შემდეგ ემატება 1000 სერიის კარტებზე, უვკე დავაპრაშივკე მაინინგში რაც მაქვს გაშვებული, რა იცი როდის დაგჭირდება და იქ ადვილია უფრო დაპრაშივკება ვიდრე ასნავნოი სისტემაზე როცა გაქვს გაშვებული და არ გაქვს მეორე მონიტორიც, რაღაც გაუმჯობესებები 1.2-ის შემდეგ მანდაც აქვს დამატებული, მგონი HDR უკეთესი საპორტი აქვსო, ძირითადათ მგონი მაგის საპორტი ახალ სამსუნგის ტელევიზორებს აქვსო, აი აქ მიდის განხილვა:

 დისპლეიპორტ 1.4-ზე უფრო დიდი გამტარობა ქონია მაგაზე 26Gbps VS 48, არა როგორც მივხდი კაბელიც ძვირიანი ჭირდებაო, უბრალო არ ეყოფა, მოკლეთ მაგხელა გამტარობა თუ ექნება მარტო ახალი სერიის კარტებზე, ეხლა 2.0 საპორტიან სისტემებზე 2.1 ფიშკები დაამატეს და ეგ 2000 სერიის კარტებზეც იმუშავებს, 48გბპს გამტარობა მარტო ახალი სერიის კარტებზეო ასე უწერიათ ნვიდიას ფორუმზე, ამიტომ ვისაც 1.4 დისპლეიპორტი აქვს ურჩევნია დარჩეს ჯერ მაგაზე, 2.0 არ ექნება უკეთესი გამტარობა და მაგიტომ 2K 144 გერციანი მონიტორებისთვის, მეც ალბათ თუ ავიღე ეგეთი დისპლეიპორტის კაბელით მივაერთებ ვიდეოკარტაზე. იმედია 1.4 HDR იმუშავებს ზედმეტი ჩხიკინის გარეშეც იქ სადაც უნდა მუშაობდეს

Link to comment
Share on other sites

ისე თავიდან 1909 ბილდზე რომ გადავედი საშინელი ფერები ქონდა, მერე ნელ-ნელა თავისით გასწორდა, არ ვიცი ნვიდიას ახალ დრაივერებს რამდენათ შეიძლება ეგ დააბრალო, მაგრამ ფაქტია რომ ნორმალური ცვეტოპეტედაჩა აქვს ამ ეტაპზე, ხანდახან ზოგიერთ თემებზე უფრო კარგი გამას აყენებს სასიამოვნო თეთრი ფერით სადაც ყვითელი ფერის და ბანდინგის პრობლემა ნაკლებათ ეტყობა, შეიძლება მაგის ბრალიც იყოს არ ვიცი, მაგრამ ფერებს ეხლა კარგათ ამუშავებს ვიდეოებში, ლაგებიც არა აქვს, ისე არც VA მატრიცაზე ქონია იდეალური ჩვენება 2K, მაგრამ HDR საკმაოთ კარგი ფერები აქვსო 10 ბიტიანი რეჟიმის ხარჯზე 600 ნიტზსე, სდრ კი იდეალური არც მაგაზე ყოფილა, კვანტუმ დოტიანებზეც კი, მაგრამ ჩემს კი აჯობებს ყველა ვარიანტში

Link to comment
Share on other sites

ამის საფორთი სავარაუდოდ ყველა ახალ ვიდეოს და მონიტორს ექნება

Еще одно интересное новшество интерфейса HDMI 2.1 — игровой режим с переменной частотой обновления дисплея (Variable Refresh Rate, VRR). По аналогии с G-Sync или FreeSync, экран синхронизируется с выводом видеокарты. Это препятствует так называемому тирингу, когда происходит наложение кадров друг на друга и возникают визуальные артефакты и ошибки.

Link to comment
Share on other sites

რავი მინიმუმ 2.0B საპორტი არ ჭირდება 2.1 ფიშკები რომ ამუშავდეს, მგონი კი, კაბელი არ ვიცი მაგრამ კარტას უნდა ქონდეს მგონი და მონიტორს მინიმუმ 2.0 მხარდაჭერა მაგან რომ იმუშავოს, არ ვიცი დატესტვა უნდა 1000-2000 სერიის კარტებზე, სხვაგან მგონი არც 2.0 მუშაობს, მონიტორი გინდა HDMI ვიხოდით პირველ რიგში რომ შეიძლებოდეს მაგის დატესტვა, ვიცი რომ ეგ ფიშკა მუშაობს სამსუნგის ახალი სერიის ტელევიზორებზე, სხვაგან არ გამიგია ჯერ, მაგრამ შეიძლება სხვებმაც დაამატონ, ერთმა იკითხა მაგრამ სხვა რაღაცა https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/game-ready-drivers/13/325349/44108-whql-added-support-for-hdmi-21-vrr-4k-120hz-/ 120 გერცზე თუ მუშაობსო 4K, მაგრამ გამტარობა არ იცვლება მგონი მარტო ეგ ფიშკები ემატება, გამტარობა მარტო შემდეგი თაობის კარტებზე ალბათ, 2.0ბ საპორტი რასაც აქვს მაქსიმუმ VRR 2.1 საპორტი დაემატება, არ ვიცი შეიძლება პრაშივკაც ჭირდებოდეს, შეიძლება დრაივერის საპორტიც საკმარისია, მე რავ ვნახე მარტო ახალი ტელევიზორების სპისოკი მაგის მხარდაჭერა რაზეც აქვს:

https://premiumbuilds.com/guides/hdmi-2-1-tv-list/ მაგეებზე ალბათ უკვე იმუშავებს ნვიდიას 1000-2000 სერიის კარტით, მინიტორებზე არ ვიცი ნამდვილათ, დამატებითი ინფოები მაგ 2.1 შესახებ https://www.hdmi.org/spec/hdmi2_1

Link to comment
Share on other sites

ნუ მე პრინციპში არ მაწუხებს ეგ საკითხი, borderles-ზე ვთამაშობ და პრაკტიკულად შეუმჩენეველია ტიერინგი, fullscreen-ზე ძაან გამაღიზიანებლია

Link to comment
Share on other sites

მე მინდა გადასვლა მოგვიანებით 1080P 60 გერციანიდან 2K 144 გერციან ფრისინკზე HDR საპორტით, ვნახოთ რამდენათ გამომივა, იაფი ნამდვილათ არ ჯდება ეხლაც კი რომ დაეცა ფასები 2K მონიტორებზე, ნვიდიამ კარგი ქნა რომ დაუშვა ფრისინკის საპორტი 1000-2000 სერიის კარტებზე, ჯისინკ მოდელები უფრო ძვირი ჯდება მაინც და მაგიტომ, თამაშს გააჩნია, ყველგან სხვადასხვანაირათ აქვს ტეარინგის პრობლემა, ზოგან სერიოზულათ ღლის თვალებს ზოგან ფაქტიურათ არ ეტყობა, ზოგან ვერც დაფიქსავ ბოლომდე, ზოგან შეიძლება დაფიქსვა, GTA5 ვერაფერი მოვუხერხე თავის დროზე, ბოლომდე არ დაიფიქსა, მესამე ვიჩერზე ფასტსინკმა შეამცირა საკმაოთ ლაგები, მაგრამ კატსცენებზე მიკრაშავდა ხოლმე ხშირათ მაგის შემდეგ, თვითონ თამასში ნორმალურათ უბერავდა და არ იკრაშებოდა, მარტო კატსცენებზე კრაშავდა ხანდახან, მაგრამ მასე თვალებს აღარ მღლიდა უკვე, სხვა იგრებში ისე არ შევუწუხებივარ მაგ პრობლემას რეებიც დავხურე ამ სისტემაზე, იგივე მასს ეფექტ 3 ვაბშე იდეალურათ უბერავს, მაგრამ მანდ რესურსებიც ცოტა ჭირდება HD პაკებითაც კი, 144 გერციან ფრისინკსაც აქვს თავისი მინუსები იგივე VA მატრიცაზე, ფაქტიურათ ყველა მოდელზე სერიოზული ინვერს გოსტინგი აქვს (ბნელ სცენებში დაყვება ლანდივით სწრაფათ როცა მოძრაობ თამასში) 80ფპს-ზე ქვევით, იდეალურათ 100ფპს+ უბერავს მარტო, მაგის დაფიქსვა შეიძლება მაგრამ თუ გაუთიშავ ფრისინკს და სხვა ოვერდრაივის რეჟიმს ჩაურთავ სეტინგებიდან, მაგ შემთხვევაში კარგათ მუშაობს უკვე მაგრამ ფრისინკით მაღალი ფპს გჭირდება უკვე 80ფპს+ მინიმუმ, ეგ ეხება მარტო Va მატრიცებს, ტნ იდეალურათაა მაგრამ კაკრაზ ფასი-ჩვენებით ყველაზე კარგი ვარიანტი Va მატრიცაა და 3000:1 კონტრასტიც მარტო მასეთებზე გააჩნია და მგონი კვანტუმ დოტიც მასეთი ტიპის მატრიცებზე აქვს ზოგიერთ მოდელებზე, ანუ მანდ რაღაც ნუანსებში უნდა ერკვეოდე სანამ აირჩევდე საუკეთესო ვარიანტს, HDR სწორათ ამუშავებაც არაა ადვილი ხანდახან, მანდაც უნდა იცოდე სად რა უნდა ჩაურთო სწორი ფერების დამუშავება რომ ქონდეს, ფილმებში უფრო მარტივია მაინც ვიდრე თამაშებში, მაგრამ მე რა მოდელსაც ვიღებ იმას ნორმალური მატრიცა უყენია მაგ რეჟიმში სამუშაოთ, იდეალური არა მაგრამ კარგი ჩვენება უნდა ქონდეს, ხო თამაშებში 600 ნიტსი მაინც თუ არა აქვს დიდათ არაფერი ეტყობაო, 1000 ნიტსი კი ძალზე ძვირიან მოდელებზეა და ბევრი ეგეთს მაინც ვერ დაითრევს არა მარტო ჩვენთან, მაგრამ 600 ნიტსიანიც 450$-მდე ჯდება ამაზონზე ეხლა 27 ინჩიანი, ლოკალ დიმინგიც მარტო ელიტურ მოდელებზე გვხდება, მაგრამ ფილმებში 600 ნიტსზე ნორმა ჩვენება ექნება ბნელ სცენებში როგორც თამაშებში DCI-P3 90% ვაიდ გამუტის საპორტი უნდა ქონდეს მონიტორს ფერების დამუშავება კარგი რომ ქონდეს HDR რეჟიმში, ისე კარგავს გარკვეულ ეფექტს როგორც დაბალ ნიტსზე, ნუ Madvr პლაგინი ცუდ კონვერტაციას არ აკეთებს ჩემთან მაგრამ არ ყოფნის აშკარათ არც სიკაშკაშე და არც გამა, ამიტომ ბნელ სცენებში ცუდი ჩვენება აქვს, დაბალ ნიტსზე კი უკვე ფერები ეკარგება, მაგ მხრივ ახალ მონიტორზე ბევრათ უფრო კარგი ჩვენება ექნება 600 ნიტსზე და უფრო სერიოზული მატრიცით მითუმეტეს 2K, შეიძლება კონვერტაციაც არ დაჭირდეს, ორივე ვარიანტს დავტესტავ თუ ვიყიდე, მაგრამ ვისაც აქვს საკმაოთ აქებენ ჩვენებას, გეიმინგს რაც შეეხება 10-12 რეიტინგულ თამასშია მგონი მარტო HDR მხარდაჭერა, დანარჩენზე არა აქვს, RDR2 ექნებაო, სტიმზეც არის ეგეთი სპისოკი https://store.steampowered.com/curator/33286359-HDR-Games/ კვანტუმ დოტი საკმაოთ ეხმარება მაგ რეჟიმში უკეთესი ფერების დამუშავება რომ ქონდეს VA მატრიცაზე როგორც იგრებში ასევე ფილმებში

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

http://us.download.nvidia.com/Windows/441.12/441.12-desktop-win10-64bit-international-whql.exe დიდი ალბათობით RDR2 ახალი დრაივერია, როგორც კი დაიდება ოფიციალური ლინკი გავხსნი თემას, მე კი გადმოვწერ და დავაყენებ მაგ ახალს უკვე, ჯერ ჩეინჯლოგი და ოფიციალური ლინკი არ დევს ნვიდიას საიტზე, ან ხვალე დაიდება ან დღეს მოგვიანებით უფრო

http://us.download.nvidia.com/Windows/441.12/441.12-win10-win8-win7-release-notes.pdf დაიდო იფიციალური ჩეინჯლოგიც, მოგვიანებით გავხსნი თემას

ვსიო დაიდო ოფიციალური ლინკიც, ვხსნი თემას

Link to comment
Share on other sites

  • George unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.