Jump to content

Fisker-ი გამოუშვებს ელექტრო ქროსოვერს 40 ათას დოლარზე ნაკლებ ფასად


Recommended Posts

კომპანია Fisker-ი, რომელიც დაარსებულია ავტომობილების დიზაინერის - Henrik Fisker-ის მიერ, პირებს გამოუშვას ქროსოვერი მთლიანად ელექტრო ძრავით. 

image.jpeg 

აღსანიშნავია, რომ Fisker-ს მონაწილება აქვს მიღებული ისეთი ავტომობილების შექმნაში, როგორებიცაა Aston Martin DB9, Aston Martin V8 Vantage, VLF Force 1 V10, VLF Destino V8 და BMW Z8. გარდა ამისა, Henrik Fisker-ი ჰიბრიდ Karma-ს „მამად“ ითვლება. 

პროექტირებადი ელექტრომობილის ტექნიკური მახასიათებლების შესახებ ინფორმაცია არც ისე ვრცელია. ცნობილია, რომ სტანდარტულ კომპლექტაციაში შედის 80 კვტ-იანი ბატარეა. ერთ სრულ დატენვაზე გასავლელი მარაგი დაახლოებით 500 კილომეტრია. 

ელექტრო ქროსოვერის პროტოტიპის დემონსტრირებას კომპანია Fisker-ი მიმდინარე წლის ბოლოს ან შემდეგი წლის დასაწყისში მოახდენს. თუმცა ელექტრომობილის კომერციული მოდელი 2021 წლის მეორე ნახევრამდე არ იქნება მზად. 

image.jpeg 

ნავარაუდევია, რომ Fisker-ის ელექტრო ქროსოვერის საბაზისო კომპლექტაცია 40 ათას დოლარზე ნაკლებ ფასად გაიყიდება. 

როგორც ითვლება, ხსენებული ელექტრომობილი კონკურენციას გაუწევს Tesla Model Y-ს. ეს უკანასკნელი Tesla-მ გასულ კვირაში წარადგინა. მისი ფასი 39 ათასი დოლარიდან იწყება, თუმცა ამ ფასის მქონე მოდელის გაყიდვები 2021 წლამდე არ დაიწყება. 2020 წლის შემოდგომაზე გაყიდვაში გამოვა Model Y-ის მხოლოდ 47 ათას დოლარიანი მოდელი. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.