Magdalena Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 ვიდეოჰოსტინგი YouTube ებრძვის „სახიფათო და მავნებელი“ მასალების გავრცელებას, ამისათვის წაიშალა მონეტიზაცია ვიდეორგოლებზე, რომლებშიც ასახულია ნებისმიერი ფორმით მოწოდება ვაქცინების წინააღმდეგ. გამომცემლობა BuzzFeed News-მა განაცხადა წაშლის შესახებ მას შემდეგ, რაც დაუკავშირდა შვიდ კომპანიას, რომლებმაც არ იცოდნენ რომ წაიშალა მონეტიზაცია იმ ანტი-ვაქცინაციის ვიდეოებზე, სადაც მათი რეკლამები იყო დადებული. ეს ერთ-ერთი მეთოდია, რომლითაც YouTube ებრძვის შეთქმულების თეორიის მონაწილეებსა და არასასურველი მასალების პლატფორმაზე განთავსებას. დემონეტიზირებული იქნა მთელი რიგი ჩანაწერები, მათ შორისაა ანტი-ვაქცინაციური არხები LarryCook333 და VAXXED TV, აგრეთვე ალტერნატიული მედიცინის არხი iHealthTube. ამ სამ ექაუნთს ჯამში დაახლოებით 473 ათასი გამომწერი ჰყავს. „ჩვენ მკაცრი წესები გვაქვს, რომლებიც განსაზღვრავს რა ვიდეომატერიალს ვრთავთ ნებას - გააკეთოს რეკლამა: ამ წესებს არღვევს ვიდეორგოლები, სადაც რეკლამირებულია ანტი-ვაქცინაცია“ - განაცხადა YouTube-ის წარმომადგენელმა. სერვისმა უკვე დაიწყო Wikipedia-დან სტატიების გამოტანა რამოდენიმე საკითხზე საპასუხოდ, რითაც ცდილობს ხელი შეუშალოს ანტისამეცნიერო დეზინფორმაციის გავრცელებას. ერთ-ერთმა კომპანიამ, ვიტამინების გამყიდველმა Vitacost-მა, რომელსაც BuzzFeed-ი დაუკავშირდა, განაცხადა, რომ მან უკვე თვითონ წაშალა პლატფორმიდან რეკლამა მკაცრი პოლიტიკის გამო. გასულ თვეში YouTube-მა განაცხადა, რომ გეგმავს წვდომის შეზღუდვას შეთქმულების თეორიის ვიდეოებზე იმის გამო, რომ რეკომენდაციის ალგორითმი მომხმარებლებს უბიძგებს ექსტრემიზმითა და ზოგადად „სახიფათო გზებით“ დაინტერესებისკენ. მაგალითად, მცირე ხნის წინ ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად აღმოჩნდა, რომ ოცდაათივე ადამიანს, ვისაც ბრტყელი დედამიწის თეორიის სჯერა, YouTube სთავაზობდა მსგავსი კონტენტის შემცველი ვიდეოების ნახვის შემდეგ სხვა ტიპის კონსპირაციულ ვიდეოებსაც. YouTube რთულად არჩევს „მავნე“ დეზინფორმაციას გასართობი გადაცემებისგან, თუმცა ანტი-ვაქცინაციური პროპაგანდა რეალური საფრთხის წინაშე აყენებს მოსახლეობის ჯანმრთელობას. აშშ-ის ხელისუფლების წარმომადგენელმა, Adam Schiff-მა მცირე ხნის წინ წერილი გაუგზავნა Facebook-სა და Google-ს, რომელშიც გამოხატავდა შეშფოთებას დეზინფორმაციის გავრცელებასთან დაკავშირებით. და როგორც ცნობილი ხდება, Facebook-იც უკვე სწავლობს შესაძლებლობებს - ებრძოლოს ამგვარი კონტენტის გავრცელებას. თავის დროზე Pinterest-მა უბრალოდ შეწყვიტა ხსენებულ თემაზე მოძიებული შედეგების მიწოდება მომხმარებლებისთვის. https://3dnews.ru/983291 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.