Magdalena Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Facebook-ი ტესტავს ახალ ფუნქციას, რომელიც გამყიდველებს საშუალებას მისცემს ეფექტურად გაყიდონ თავიანთი პროდუქცია ონლაინ-რეჟიმში. როდესაც გამყიდველი მოახდენს თავისი პროდუქციის დემონსტირებას თავის სტრიმში, მომხმარებლებს შეეძლებათ გადაიღონ სქრინშოტები იმ ნივთებზე, რომლის ყიდვაც სურთ და აცნობონ გამყიდველს ონლაინში. ამის შემდეგ, გამყიდველი შეძლებს საგადახდო მოთხოვნის გაგზავნას Messsenger-ში - პროცესის ოპტიმიზაციისთვის. ამ დროისთვის ეს ფუნქცია ტაილანდში იტესტება, სადაც დამოუკიდებელი გამყიდველების ქომიუნითი აქტიურად იყენებს Facebook Live-ს, რათა მომხმარებლებს წარუდგინონ სხვადასხვა სახის გასაყიდი პროდუქტი - დაწყებული კოსმეტიკიდან - მოდის სხვა საგნებით დამთავრებული. აგრეთვე, მათ დაწესებული აქვთ სპეციალური შეაღავათები მათთვის, ვინც თავიანთ ნიუს ფიდზე გააზიარებს ლაივ-სტრიმს. დღესდღეობით გამყიდველებს უწევთ ცალკეულ მომხმარებელს სათითაოდ აცნობონ ინფორმაცია გაყიდვების შესახებ, ახალი ფუნქცია კი ნაკლებად დამაბნეველი და დროში მომგებიანი იქნება ორივე მხარისათვის. როგორც Facebook-ში აცხადებენ, კომპანია არ დააწესებს ლაივ-სტრიმინგზე არანაირ შეზღუდვას და არც რაიმე სახის გადასახადს. თუმცა ჯერჯერობით არ არის გარკვეული, ეს ფუნქცია ტაილანდს გარეთაც თუ დაიწყებს მოქმედებას მსოფლიო მასშტაბით. https://www.theverge.com/2018/12/6/18129201/facebook-live-shopping-mode-test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.