GrEeNDaY Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 გამარჯობა კეთილო ხალხო, ამაზონმა დამიბლოკა აქაუნთი გუშინ, ვიყიდე კარტები 3 ცალი და კვება, თანხა ჩამომეჭრა მაგრამ დამიბლოკეს ექაუნთი, როგორ მოვიქცე ეხლა, უსა2 გეორგიათი ვსარგებლობდი, იქნებ დამაკვალიანოთ რომ განმებლოკოს, მეუღლის ვიზათი ვიყიდე, აქვს მნიშვნელობა მაგას?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZENA Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 1 hour ago, GrEeNDaY said: გამარჯობა კეთილო ხალხო, ამაზონმა დამიბლოკა აქაუნთი გუშინ, ვიყიდე კარტები 3 ცალი და კვება, თანხა ჩამომეჭრა მაგრამ დამიბლოკეს ექაუნთი, როგორ მოვიქცე ეხლა, უსა2 გეორგიათი ვსარგებლობდი, იქნებ დამაკვალიანოთ რომ განმებლოკოს, მეუღლის ვიზათი ვიყიდე, აქვს მნიშვნელობა მაგას?? ძაან იშვიათად რო მოგხსნან ბლოკი , გააჩნია რა დააშავე რა მოგივიდა მეილზე რატო გბლოკავტო ? 2000 $ მქონდა გიფტ ბალანსზე და დამიბლოკეს ვეღარ აღვადგინე . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrEeNDaY Posted September 2, 2017 Author Share Posted September 2, 2017 [email protected] Sep 1 (1 day ago) to me Hello, There was a problem confirming your payment information. We have removed your access to this account because we could not confirm your payment information. You will not be able to access your account or place orders with us until we verify your information. To resolve this issue, please send the information below to our secure fax line: -- A copy of your statement for your visa ending in 88, including the billing address. -- Your name, phone number, and the email address registered to your Amazon.com account. You can find our fax number on the Amazon.com Help page:https://www.amazon.com/help/addressverification We will convert your fax to a secure electronic image. To protect your information, we restrict access to your payment information to a team of account specialists. We are sorry for any inconvenience this may have caused. Our Customer Service team can confirm that we sent this email, but they cannot view your fax or share more information about this issue. You can expect a response from us within 24 hours of sending your fax. We ask that you not open new accounts because any new order that you place may be delayed. Sincerely, Account Specialisthttp://www.amazon.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZENA Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 1 minute ago, GrEeNDaY said: რავი რაც წავიკითხე წესით უნდა აღადგინონ ექაუნთი მარა გადასაგზავნი გაქ რამდენიმე ინფორმაცია , რაც მოგწერეს ეგენი გადაუგზავნე . არ მქონია ეგეთი შემთხვევა მე . არასდროს გამიგზავნია მაგათ იმელზე არაფერი ჩემი ექაუნთი ეგრევე დაბლოკეს და გახსნის შანსი არააო . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrEeNDaY Posted September 2, 2017 Author Share Posted September 2, 2017 ეხლა რა თემაა, ლივე ჩატს მივწერე და, სადღაც 3000 ლარი მომაჭრეს ანგარიშიდან კვება და 3 ვიდეო კარტა, ხოდა რო რამე ხომ უნდა დააბრუნონ თანხა ანგარიშზე? ხომ არ დამეკარგება )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrEeNDaY Posted September 8, 2017 Author Share Posted September 8, 2017 განმბლოკეს, დახურეთ თემა, მადლობა Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 ვხურავ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts