ბიოსის განახლებას 1.--დან 2.--ზე acer ლეპტოპზე ვერ ვანახლებ

ბიჭებო მოკლედ თქვენი დახმარება მინდა. acer-ის ბიოსს ვერ ვანახლებ UEFI მენიუდან. მაქვს 1.13 ვერსია. მოკლედ სქრინებს გაჩვენებთ 

ფლეშკით რომ ვაკეთებ დაწყებით კი იწყებს მაგრამ (ელემენტი მკვდარია და უელემენტოდ ისედაც ვერ ვიზამ) და როდესაც დიდხანს ვაწვები shift+f2+esc ითიშება.

ვიცი უაზროდ ვწერ გამოუცდელი ვარ მარა თქვენ მაინც გაიგებთ

Screenshot (9).jpg

Screenshot (10) copy.jpg

ვერ განაახლებ რადგან როგორც ჩანს ვინ 7 იდან ხარ დააფგრეიდებული, და ეგ უწერია მაგას..

ერორშიც გიწერს 1.x ვერსიით განაახლეო, თუმცა ეგ 1.13 ბოლოა მაგ ვერსიაში

You can't upgrade from 1.x to 2.x. You know Acer specifically states 1.x is for their Laptops that were manufactured with Windows 7, and 2.x is for their Laptops that were manufactured with Windows 8 at start. It doesn't matter if you upgrade to Windows 8 from 7, you won't be able to install 2.x Bios on your laptop. I have no idea why, and I wish I can help. No one has released an unlocked bios. Maybe it's not possible, or takes to much hard work.

1 hour ago, shavlego said:

ვერ განაახლებ რადგან როგორც ჩანს ვინ 7 იდან ხარ დააფგრეიდებული, და ეგ უწერია მაგას..

ერორშიც გიწერს 1.x ვერსიით განაახლეო, თუმცა ეგ 1.13 ბოლოა მაგ ვერსიაში

You can't upgrade from 1.x to 2.x. You know Acer specifically states 1.x is for their Laptops that were manufactured with Windows 7, and 2.x is for their Laptops that were manufactured with Windows 8 at start. It doesn't matter if you upgrade to Windows 8 from 7, you won't be able to install 2.x Bios on your laptop. I have no idea why, and I wish I can help. No one has released an unlocked bios. Maybe it's not possible, or takes to much hard work.

ანუ არანაირი გზა არ არსებობს. ძალიან ცუდი. მომავალშიც რომ გამოვიდეს ახალი მაინც ვერ განვანახლებ ხო?

• Barca locked this topic