Jump to content

რ არის Anti Aliasing ?


Recommended Posts

გამარჯობათ! თამაშის პარამეტრებში შესვლისას ალბათ ყველას შეუმჩნევია წარწერა  Anti Aliasing მაგრამ ბევრმა არ იცის ერ რა არის და რას აკეთებს და დღეს მინდა ამაზე მოკლედ  ვისაუბრო

Anti Aliasing - არის გრაფიკული ტექნოლოგია რომელიც ასევთქვათ არბილებს მკვეთრ (ბასრ) ხაზებს,ზოლებს,ფორმებს და ა.შ.

ასევე არსებობს ანტი ალიასის სხვადასხვა ტიპები :

Supersample Antialiasing (SSAA)  ეს არის მაღალი გაფართოვების ტექნოლოგია რომელიც მაქსიმალურათ არბილებს ფორმას მაგრამ ბევრ რესურსს მოითხოვს  ვიდეოკარტისგან კონკრეტულად ვიდეომეხსიერებიდან

Multisample Antialiasing (MSAA)     სამწუხაროდ (MSAA) ისე ვერ ასრულებს თავის საქმეს ისე როგორც (SSAA) ამიტომ იგი მოითხოვს უფრო ნაკლებ რესურსს ვიდრე (SSAA)

Coverage Sampling Antialiasing (CSAA)  არის Nvidia ს მიერ შემუშავებული პროექტი,მაგრამ CSAA სა და MSAA ში დიდი განსხვავება არ არის ორივე ერთნაირად აკეთებენ საქმეს თითქმის 

Enhanced Quality Antialiasing (EQAA)  ეს არის AMD ს შემუშავებული გაძლიერებული ხარისხის ანტი ალიასი,რომელიც არ მოიხმარს ბევრ რესურსს.

(FSAA) or Full Screen Anti-Aliasing იგი ვალდებულია გამოსახოს რეალისტური გამოსახულება. არენდერებს მაღალი ხარისხით GPU ს დახმარებით

და კიდევ ბევრი ასეთი სხვადასხვა ტიპები არსებობს...

 

                                                                                                                                                                                                            aaexampleIMG_id1386238400_343178.jpg

მარცხენა მხარეს სურათზე, გამოსახულია ხაზი ანტიალიასის გარეშე მარჯვენაზე კი ანტიალიასით, ნამდვილათ დიდ სხვაობააAntiAliasing.pngssaa-anti-aliasingnedir.png

ესეც SSAA და მისი ჯანი :905: ოღონთ არ თქვათ ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავო :D

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

გრაფიკის გაძლიერება რაც დაიწყეს მე უფრო ბიუჯეტურ ვარიანტზე გადავედი, SMAA ვხმარობ უკვე კარგა ხანია უმრავლესობა იგრებში reshade-ით რომ ირთვება, FXAA და TAA ეგ ვარიანტი მირჩევნია ბლურის გარეშე, ძალიან პატარა ფპს ვარდნა აქვს და ხაზებს კი ასწორებს, ეგ SSAA უმრალვესობა ახალ იგრაში რომ ჩაურთო 1080 გაუჭირდება დაჟე 1080P, 2-4K ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია უკვე, ამიტომ ამ ეტაპზე ბევრი ან FXAA ხმარობს მარტო ან SMAA როგორც მე, თვითონ თამაშების დეველოპერებიც ბიუჯეტურ ვარიანტებზე გადავიდნენ, TAA საკმაოთ პოპულარულია სულ ბოლო იგრებში, ხაზებს კი ასწორებს მაგრამ ბლურიც დობრათ აქვს, ამიტომ მე დაბლურებულ გამოსახულებას ისევ SMAA მირჩევნია მცირე ტექსტურების გაფუჭებით რომელიც მარტო სწრაფი მოძრაობების დროს ჩანს ძირითადათ

Link to comment
Share on other sites

  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.