Jump to content

ამაზონიდან ჩამოსული დეფექტური ნივთი


Recommended Posts

გამარჯობა,
პირველ რიგში, ბოდიშს ვიხდი რომ შესაბამისი თემა ვერ მოვძებნე დასაპოსტად. ადმინს შეუძლია შეცვალოს მდებარეობა.
მოკლედ, ამაზონიდან გამოვწერე ახალი blackmagic pocket cinema camera და ჩამომივიდა ნახმარი მდგომარეობის. დავუკავშირდი სელერს, უკან დაბრუნებაზე დამთანხმდა და ტრანსპორტირებასაც ანაზრაურებს. ითხოვს  ასეთ რამეს: "Can you provide me with confirmation number when shipped back." ვერ მივხვდი რაზეა საუბარი. საფოსტო ნომერზე. რომელიც აქედან გაგზავნისას მიენიჭება ამანათს? 
პირველად ვარ მსგავს ვითარებაში, არ ვიცი როგორ მოვიქცე. რამდენად დაზღვეული ვარ რომ ამანათის ჩასვლის შემდეგ ჩარიცხავს უკან თანხას. ვინც გამოცდილია ამ საქმეში იქნებ დამეხმაროს და გამარკვიოს ამაზონის return/refund სისტემაში...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Turf said:

გადავიდა შესაბამის განყოფილებაში

 

მადლობა. :) ველოდები გამოხმაურებას...

 

Link to comment
Share on other sites

მოკლედ, პირად წერილებში სელერმა მომწერა რომ იბრუნებს ამანათს, მაგრამ  ეს რას აღნიშნავს, რომ არ დათანხმებია სელერი მაგ ბრძანებას? ანუ დაცულად ვერ ვგრძნობ თავს რომ ვაგზავნი უკან ამანათს.  რომ მიიღებს თავის ნივთს, იქნება არ ჩამირიცხოს ტანხა უკან, როგორ მაზღვევს ამაზონი ამისგან, როცა უკვე გაგზავნილია ნივთი? მერე შემიძლია გასაჩივრება?

Screenshot_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Mendes said:

გამარჯობა,
პირველ რიგში, ბოდიშს ვიხდი რომ შესაბამისი თემა ვერ მოვძებნე დასაპოსტად. ადმინს შეუძლია შეცვალოს მდებარეობა.
მოკლედ, ამაზონიდან გამოვწერე ახალი blackmagic pocket cinema camera და ჩამომივიდა ნახმარი მდგომარეობის. დავუკავშირდი სელერს, უკან დაბრუნებაზე დამთანხმდა და ტრანსპორტირებასაც ანაზრაურებს. ითხოვს  ასეთ რამეს: "Can you provide me with confirmation number when shipped back." ვერ მივხვდი რაზეა საუბარი. საფოსტო ნომერზე. რომელიც აქედან გაგზავნისას მიენიჭება ამანათს? 
პირველად ვარ მსგავს ვითარებაში, არ ვიცი როგორ მოვიქცე. რამდენად დაზღვეული ვარ რომ ამანათის ჩასვლის შემდეგ ჩარიცხავს უკან თანხას. ვინც გამოცდილია ამ საქმეში იქნებ დამეხმაროს და გამარკვიოს ამაზონის return/refund სისტემაში...

დაუკავშირდი და ჰკითხე, კიდევ უფრო მარტივად აგიხსნას რის ნომერს ითხოვს. იდეაში აქედან რომ გააგზვნი, ტრექინგ ნომერს გაძლევენ, რომელიც უნდა მისწერო გამყიდვლეს რათა თვალი ადევნოს ამანათის.

რაც შეეხება თანხის ანაზღაურებას, წესით ამაზონის ერთ-ერთ წესდებაში უნდა ეწეროს, მაგრამ თანხის უკან დაბრუნება რატომ გინდა? სანაცვლოდ ახალს არ გაძლევენ? თუ შენ აღარ გინდა?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

სანაცვლოდ არ მაძლევენ ახალს, რადგან მაგ მაღაზიას ეგ ერთადერთიღა ქონდა დარჩენილი... აღმოჩნდა რომ მეორადი იყო, ასე რომ სხვა გზა არ მაქვს.
 ანუ პირდაპირ გავაგზავნო იმავე მისამართზე სიდანაც ჩამოვიდა ხო? რაც ყუთზეცაა მითითებული. 
პრობლემა ისაა, რომ როცა მივწერე ეგრევე მიპასუხა და დათანხმდა დაბრუნებას, ახლა არ უპასუხია ახალ წერილებზე უკვე რამდენიმე დღეა, ამიტომ მიჭირს გადაწყვეტილების მიღება. 
File a claim-ს აქ გადავყავარ და ეს რა ოფშენია, როცა სელერი არ იბრუნებს უკან ამანათს ამაზონი აგვარებს მაგ პრობლემას?  

Screenshot_1.jpg

ხომ არ ჯობია გამოვიყენო ეგ ოფშენი, უფრო დაზღვეული ვიქნები ალბათ...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mendes said:

სანაცვლოდ არ მაძლევენ ახალს, რადგან მაგ მაღაზიას ეგ ერთადერთიღა ქონდა დარჩენილი... აღმოჩნდა რომ მეორადი იყო, ასე რომ სხვა გზა არ მაქვს.
 ანუ პირდაპირ გავაგზავნო იმავე მისამართზე სიდანაც ჩამოვიდა ხო? რაც ყუთზეცაა მითითებული. 
პრობლემა ისაა, რომ როცა მივწერე ეგრევე მიპასუხა და დათანხმდა დაბრუნებას, ახლა არ უპასუხია ახალ წერილებზე უკვე რამდენიმე დღეა, ამიტომ მიჭირს გადაწყვეტილების მიღება. 
File a claim-ს აქ გადავყავარ და ეს რა ოფშენია, როცა სელერი არ იბრუნებს უკან ამანათს ამაზონი აგვარებს მაგ პრობლემას?  

Screenshot_1.jpg

ხომ არ ჯობია გამოვიყენო ეგ ოფშენი, უფრო დაზღვეული ვიქნები ალბათ...

ნახმარი ნივთის ახალივით გაყიდვა რა წესია... გაეყიდათ როგორც ნახმარი.

ისე კი ჯობია ცოტა აცალო... გიპასუხებენ მეილებზე როგორც ჩანს გარკვეული მიზეზების გამო ვერ გპასუხობენ.

ჯობია მისწერო, კონკრეტულად რა მისამართზე გამოვაგზავნო და ის წინა მესიჯიც აგიხსნას რას გულისხმობს. აი პასუხს რომ მოგწერეს, მერე გააგზავნე.

p.s. ამაზონსაც შეგიძლია მისწერო მსგავსი შემთხვევებისთვის ეყოლებათ გარკვეული ჯგუფი გამოყოფილი

Link to comment
Share on other sites

ამაზონზე მსგავსი შემთხვევა არ მქონია, მაგრამ რაც დაწერე იქიდან გამომდინარე ჯერ ოფიციალურად თანხმობა უნდა განაცხადოს გამყიდველმა დაბრუნებაზე, ანუ return pending seller approval-ის ნაცვლად seller approved return ან რამე მსგავსი უნდა ეწეროს. pending როცა აწერია ესეიგი ჯერ არ არის გადაწყვეტილება მიღებული. დაუკავშირდი და აუხსენი ეს სიტუაცია და 2 დღე თუ არ გამოგეხმაურა file a claim-ს დააჭერ და გაყევი მანდ რა ინსტრუქციაც იქნება.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ვაფშე ამაზონს მიწერე დაუკავსირდით მომხედოსო და შეუკეთებენ ეგრევე :)  დაბრუნებას რაც შეეხება return label უნდა გაგიხსნას ან მისამარტი მოგწეროს სადაც დააბრუნებ.

 

რისკი? შენ თრექინგი აჩვენე და საბითები გაგზავნის იქ თრექში იმ სელერის მისამართზე დელივერი დაეწეროს და ამაზონი მოგხედავს ეგრე არ დაგტოვებს და იმ სელერს კიდე თვითონ მიხედავემ. 

ასე რომ შენ მოცემულ მისამართზე ( რომ მოგცემს ან მოგცა) რომ გააგზავნი საფრთხეში არ ხარ ამაზონი დაგეხმარება "წესით" 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მოკლედ, სელერს მივწერ რომ დაეთანხმოს უკან დაბრუნებას და გამომიგზავნოს მისამართი.
ახლა აღმოვაჩინე რომ რა მისამართიდანაცაა მოსული იქ არსებული სახელი არ ემთხვევა ამაზონზე დარეგისტირირებული გამყიდველის სახელს. ამიტომ არ ვჩქარობ გაგაზავნას...
ამაზონსაც მივწერ რომ არ მპასუხობს და შეუკეთებენ ალბათ...  
თუ მოხდა ისე, რომ ამ ტიპმა არ დაიბრუნა ან არ გამოჩნდა საერთოდ და მომიწია ამაზონისთვის ნივთის დაბრუნება, სავარაუდოდ შიპინგის ხარჯებს არ ამინაზღაურებს ხო?

ასეთი სატატუსი აქვს ახლა:

Screenshot_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

არა ფრეიქ ფორვარდერებზე არ ანაზღაურებს. ეგ ცოტა ტეხავს. არა და ადრე ანაზღაურებდნენ.
მდაა მოიცა ეგ როგორ :D Live Life Productions მა არ გამოგიგზავნა ნივთი?

Link to comment
Share on other sites

მეც ეგ მაკვირვებს, რომ საფოსტო ყუთზე არაა არსად მითითებული Live life productions. გამომგზავნად აქ წერია: MALCOLM ALEXANDER PRODUCTIONS...
რატოა ასე ვერ ვხვდები, სხვა ყველაფერი ემთხვევა თრექინგი და ნივთი თავისი ჩიპითა და ელემენტებით. დავიჯერო ამაზონზე სხვა სახელიტაა დარეგისტრირებული და ისე სხვა მაღაზიაა?

პრობლემებს არ შემიქმნის ეგ შიპინგისას? იმედია მომწერს ამ 2 დღეში რაშია საქმე...

Link to comment
Share on other sites

არ ვიცი მე ვერიდები სელერებს :) მაგას ჯობია ფულტფლიმენტ ამაზონ ან იმენა ამაზონი რომ შიპავს ეგ იყიდო 
ამაზონის საწყობიდან ნაყიდიც კი ჯობია მაგ სელერების ახალს :) იმიტომ რომ მაგათ არაფეირ მოეკითხებათ სუფთა ebay ს პონტია მაგდროს და საწყობი კიდე დაზიანებულს არ გაყიდის უმეტეს შემთხვევაში თუ ფასი ახლისგან 50$ით იაფია ჩათვალე ახალივიტ გამოიყურება. რამე დიდი ნაკაწრი ან კოსმეტიკურ იდაზიანება თუაქვს 900$იან ნივთზე შეიძლება -300$იც დაეკლოთ :)

5d24c5f78bf0.jpg

Link to comment
Share on other sites

გეთანხმები, არ უნდა გამერისკა ასე. მარა ბევრ ნივთს ვიწერ და არასდროს არ შემქმნია პრობლემა და ახლაც ჩავთვალე რომ მასე იქნებოდა... 
დარწმუნებული ვარ მაგ ჩამონათვალში რაცაა ყველა ბევრად ჯობია იმას რაც ჩამომივიდა. კოსმეტიკურადაც დაზიანებულია და პიქსელი აქვს ჩამქრალი მატრიცაზე. 

Link to comment
Share on other sites

ამაზონს რაც უწერია სულტად ის სჭირს. ეგენი საწყობში რომ შედის სინჯავენ და სრულ ინფორმაციას დებენ. ზოგჯერვაფშე რაარის იცი used like new რომ აწერია და მერე პრიესტ შეკვრა. ანუ გაუხსნელია . )
3-4 ჯერ მაქვს ამაზონის ვეარჰაუსით ნასარგებლარი და უმტვერო ნივტები იყო ვერც გაარჩევდი ახლისგან.

რავიცი 900$ სელერზე დიდი რისკია 
 

Link to comment
Share on other sites

როგორც ჩანს დაეთანხმა სელერი მოთხოვნას.  მისამართიც მომივიდა. ახლა ისღა დამრჩენია გავაგზავნო უკან.
ერთი საკითხი მაინტერესებს, თრექინგ კოდი პირდაპირ სელერს უნდა მივწერო, თუ ამაზონს აქვს რამე სერვისი სადაც ჩავწერ და სელერი ადევნებს თვალყურს ამანათის მისვლა-არმისვლას?

approved.jpg

Screenshot_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

წესით უნდა იყოს მანდ რამე ოპცია სადაც ჩაწერ თრექინგ ნომერს და შენც, ამაზონიც და გამყიდველიც შეძლებთ თვალყურის დევნებას. View return Label & instructions-ში შეიძლება იყოს.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ჯერ არ გამხსნია ეგ ოფშენი რატომღაც, ალბათ დაემატება რამდენიმე დღეში.  View return Label & instruction-ში არაა აშკარად...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ნივთი გავაგზავნე, ჩავიდა ამ თვის 5 რიცხვში, მარა ჯერ ისევ არ შეცვლია სტატუსი ნივთს. არ აღნიშნულა არაფერი ამაზონზე. დაახლოებით რამდენი დრო უნდა?
თრექინ კოდს ვერ ვწერ ვერსად... პირდაპირ დავუკავშირდე ამაზონს და გავუგზავნო თრექინგ კოდი?

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Mendes said:

ნივთი გავაგზავნე, ჩავიდა ამ თვის 5 რიცხვში, მარა ჯერ ისევ არ შეცვლია სტატუსი ნივთს. არ აღნიშნულა არაფერი ამაზონზე. დაახლოებით რამდენი დრო უნდა?
თრექინ კოდს ვერ ვწერ ვერსად... პირდაპირ დავუკავშირდე ამაზონს და გავუგზავნო თრექინგ კოდი?

 

კი მაგრამ მანდთრექინგის მიბმა უნდა იყოს :)  კაროჩე დაუკავსირდი ონლაინ ჩათს და აუხსენი სიტუაცია 

Link to comment
Share on other sites

  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.