Jump to content

დამეხმარეთ დარაზგონებაში - Phenom II X4 955 BE


Recommended Posts

გამარჯობათ კიდევ ერთხელ, დღეს გავტესტე 660ti ჩემ სისტემაზე და აშკარად 460 უფრო კარგად მუშაობდა ვიდრე 660.

ხოდა ვვარაუდობ რო ზუსტად პროცესორი ალიმიტებს და ეგაა მთავარი მიზეზი.
დარაზგონებაში გამოცდილება არ მაქვს, 6 წელია ეს პროცესორი მაქვს და არც მიცდია არასდროს, ხოდა იქნებ დამეხმაროთ და ამიხსნათ როგორ ავიყვანო 3.2-დან 3.4-მდე მაინც რო ცოტა დაეტყოს.

ახლანდელი მდგომაროება ასეთია

955.png

Link to comment
Share on other sites

რაზე ატყობ რომ არ ყოფნის პროცესორი? Msi afterburner ჩაწერე და მონიტორინგი ჩართე, ნახე თამაშისას რამდენ %ზე ტვირთავს კარტას. რაღაც არამგონია მაგის სიმძლავრე არ ყოფნიდეს. სხვა რამეში იქნება საქმე. 4 gb გაქვს თან ოპერატიული და დღევანდელ დღეს ცოტაა. თანამედროვე თამაშები შეიძლება გაგიჭედოს მაგის გამო. სინდიკატის თამაში 4 იანი ოპერით შეუძლებელია. ასე რომ ჯერ ოოერები გაზარდე და მერე ვნახოთ რას იზავს სისტემა. ისე უმჯობესი იქნება დაწერო რას და რაში ატყობ წარმადობის მატების მაგივრად უკუსვლას? წესით 460 იდან 660ti ზე გადასვლისას სხვაობა უნდა გეგრძნო. 

Link to comment
Share on other sites

ოპერები 6 გბ მაქვს.

უკუსვლა იმაში გამოიხატება რო 460-ზე ფპს 60-70 მქონდა და ლაგი არ იყო თამაშში, 660ზე კიდე თითქმის იგივე მაქ ფპს, 80-მდე და ლაგავს თამაშში.

World of Tanks-ს ვთამაშობ, მეტი განსაკუთრებული არაფერი.

სეთინგებიც ისევ ისე მქონდა როგორც 460-ზე.

პროცესორის დარაზგონების საშუალება არის მოკლედ და რამოდენიმე ასეული მჰზ-ით თუ ავწევ ურიგო არ იქნება.

Link to comment
Share on other sites

ბიოსის სურათები დადე და რა ქულერი გიყენია?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, gchi said:

ბიოსის სურათები დადე და რა ქულერი გიყენია?

ქულერი ესაა

Cooler Master Hyper TX3

მაზერი

ASUS M4A785TD-V EVO

 

AMD Overdrive-დან ვერ ვიზამ პირდაპირ?

Link to comment
Share on other sites

ქულერი რანმალნა მაგრა მბიოსიდან ჯობია რაზგონი. დადე სურათები

Link to comment
Share on other sites

Just now, gchi said:

ქულერი რანმალნა მაგრა მბიოსიდან ჯობია რაზგონი. დადე სურათები

ასე არ გამოვა?

https://www.google.ge/search?q=ASUS+M4A785TD-V+EVO+bios&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtlZGIxMrMAhXFwxQKHf3yDzwQ_AUIBigB#

Update არ გამიკეთებია ბიოსისთვის სტოკია.

Link to comment
Share on other sites

აქ რაცაა ესე დააყენე ოღონდ იქ cpu/ht reference clock 200 ის მაგივრად ჩაწერე 220 და ესე ნელ-ნელა მიყევი მაღლა. 

processor frequemcy multiplier რომაა მანდ მაქსიმუმუ რაც აქვს ის ჩაწერე და cpu overvoltage შიც გაზარდე ცოტა ვოლტაჟი

DSCN0326.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

ეხლა გადავიკითხე უცხოურო ფორუმები, კონკრეტულად ამ პროცესორის მქონე ხალხის პოსტები და როგორც ჩანს C3 რევიზია საუკეთესოა რაზგონში და არ ჭირდება არც ვოლტაჟის ცვილება და არაფერი, მარტო Multiplier-ის გაზრდაც კმარაო. მაგალითად 3.2 გჰზ-დან 3.6ზე რო ავწიო არაფერი არ უნდა მეტიო.

ვცადო ასე?

Link to comment
Share on other sites

ვოლტაჟის მომატების გარეშე ცადე . მიხვდები სადამდე გაგიშვებს . მერე ტემპერატურა თუ ნორმალური იქნა ვოლტაჟის მომატებაც შეიძლება

ოღონდ რომ ჩაირთვება არ ნიშნავს რომ სტაბილურია, სტრეს ტესტი უნდა გაატარო, ცოტა წაითამაშო და თუ დაქრაშა ესეიგი ვოლტაჟი არ ყოფნის, 

Link to comment
Share on other sites

multiplier გავზარდე 17.5-მდე, ანუ 3500 მჰზ მივიღე ეხლა 200x17.5

ვოლტაჟი ავტოზე დავტოვე, და თამაშობს 1.450-დან 1.490-მდე cpu-z-ში.

რითი გავტესტო სტაბილურობა რომელი პროგრამით?

ასეთი სიტუაციაა ამ მომენტისთვის

cpuzzzz.png

Link to comment
Share on other sites

Aida64 სტაბილითი ტესტ გავუშვი და 47-48 გრადუსს არ სცდება

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, DavidKh said:

Aida64 სტაბილითი ტესტ გავუშვი და 47-48 გრადუსს არ სცდება

მანდ stres cpu და stress fpu მიუთითე და ვოლტაჟი დაუწიე დაბლა კიდევ. 1.5 რაამბავია. მამრავლი თუ ეზრდება კიდევ გაზარდე 

 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, gchi said:

მანდ stres cpu და stress fpu მიუთითე და ვოლტაჟი დაუწიე დაბლა კიდევ. 1.5 რაამბავია. მამრავლი თუ ეზრდება კიდევ გაზარდე 

 

ასე უკეთესია? ვოლტაჟი დავაყენე 1.4-ზე. მულტიპლერი 18-ზე

ესეც სტაბილითი ტესტ 5 წუთიანი

AMD OverDrive ტესტიც გავატარე 3 წუთის მანძილზე და Active იყო ყველაფერზე სულ. ტემპერატურა ისევ ძალიან დაბალი, 44 მაქსიმუმ. დავტოვო ასე ხო ? 3.6@?

stress.png

 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, DavidKh said:

ასე უკეთესია? ვოლტაჟი დავაყენე 1.4-ზე. მულტიპლერი 18-ზე

ესეც სტაბილითი ტესტ 5 წუთიანი

AMD OverDrive ტესტიც გავატარე 3 წუთის მანძილზე და Active იყო ყველაფერზე სულ. ტემპერატურა ისევ ძალიან დაბალი, 44 მაქსიმუმ. დავტოვო ასე ხო ? 3.6@?

stress.png

 

კარგია მაგრამ მამრავლი თუ ეზრდება კიდევ აუწიე და ვოლტაჟს არ შეეხო ჯერ. მასეთი ტემპით 4.0 ზე აყვანა შეიძლება მაგის. თუ მეტი სიხშირე აღარ გინდა მაშინ ვოლტაჟი დაუწიე კიდევ და გატეტსტე სტაბილურობაზე. 

Link to comment
Share on other sites

მეტი არ მინდა ჯერ-ჯერობით მაინც, იმის გათვალისწინებით რო 6 წელია მაქ და აქამდე არ დამირაზგონებია.
ვოლტაჟს კიდე დავუწიო? 1.35-ზე მერყეობს

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, DavidKh said:

მეტი არ მინდა ჯერ-ჯერობით მაინც, იმის გათვალისწინებით რო 6 წელია მაქ და აქამდე არ დამირაზგონებია.
ვოლტაჟს კიდე დავუწიო? 1.35-ზე მერყეობს

დაწიე ბოლომდე სადამდეც გაგიშვებს. ბიოსში კიდევ loadline calibration რომ არის ეგ auto ს მაგივრად სხვა რამეზე დააყენე. ექნება ან ლეველ1 ლეველ 2 ან მაქს ან რაღაც ეწერება.  1.4 გაქვს მიცემული და 1.35ს აძლევს და მააგს რომ დააყენებ 1.4ს მისცემს ეგრევე რაც საშუალებას მოგცემს რომ მერე 1.35 ზე ჩამოწიო ბიოსიდან. ეგენი შეცვალე და როგორც გითხარი კიდევ დაუწიე სიხშირეს სანამ არ დაქრაშავს და მერე იმაზე ოდნავ მეტზე დააყენე და დატესტე, თუ კიდე დაქრაშა ოდნავ კიდევ მოუმატე. ხომ მიხვდი არა :) 

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, gchi said:

დაწიე ბოლომდე სადამდეც გაგიშვებს. ბიოსში კიდევ loadline calibration რომ არის ეგ auto ს მაგივრად სხვა რამეზე დააყენე. ექნება ან ლეველ1 ლეველ 2 ან მაქს ან რაღაც ეწერება.  1.4 გაქვს მიცემული და 1.35ს აძლევს და მააგს რომ დააყენებ 1.4ს მისცემს ეგრევე რაც საშუალებას მოგცემს რომ მერე 1.35 ზე ჩამოწიო ბიოსიდან. ეგენი შეცვალე და როგორც გითხარი კიდევ დაუწიე სიხშირეს სანამ არ დაქრაშავს და მერე იმაზე ოდნავ მეტზე დააყენე და დატესტე, თუ კიდე დაქრაშა ოდნავ კიდევ მოუმატე. ხომ მიხვდი არა :) 

 

პრობლემა ისაა რო თავისით მითითებული არ არის ყველაფერი და მექანიკურად მიწევს ხელით ჩაწერა და არ ვიცი მეც მაგდენი.

ეხლა ესე რო დავტოვო რაც ზემოთ სურათზეა პრობლემა იქნება?

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, DavidKh said:

პრობლემა ისაა რო თავისით მითითებული არ არის ყველაფერი და მექანიკურად მიწევს ხელით ჩაწერა და არ ვიცი მეც მაგდენი.

ეხლა ესე რო დავტოვო რაც ზემოთ სურათზეა პრობლემა იქნება?

 

იყოს, თუ არ დაქრაშა და ტემპერატურა არ გაგექცა ძალიან მაღლა. დროთა განმავლობაში გამოჩნდება სტაბილურია თუ არა, თუმცა უკეთესი იქნება ისე თუიზავ რაც გითხარი :) 

Link to comment
Share on other sites

შესაძლებელია რო თამაშში ფპს იყოს მაგრამ ლაგი გამოიწვიოს კვების ბლოკის უკმარისობამ?

Bluescreen გამეჩითა ,სავარაუდოდ რაზგონი არ მომიწონა )) კაროჩე რა )) შევღებავ და გადავაგდებ GTX 760-იანად აღარ მივარგა ნერვები ))

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, DavidKh said:

შესაძლებელია რო თამაშში ფპს იყოს მაგრამ ლაგი გამოიწვიოს კვების ბლოკის უკმარისობამ?

Bluescreen გამეჩითა ,სავარაუდოდ რაზგონი არ მომიწონა )) კაროჩე რა )) შევღებავ და გადავაგდებ GTX 760-იანად აღარ მივარგა ნერვები ))

შენი სისტემის სრული მონაცემები დაწერე აბა

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, gchi said:

შენი სისტემის სრული მონაცემები დაწერე აბა

 

კვება https://www.quietpc.com/ras-dlp (38 ამპერით +12ზე)

gtx 460 რო მქონდა იდეალურად მუშაობდა World of tank-ში. ეხლა 760 დავითრიე და ფპს მაქ მარა ლაგავს

 

bbc4a891338f.png 1cdbff111d7f.png

83f6004d3055.png6d6670c2f7c1.png

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, DavidKh said:

 

კვება https://www.quietpc.com/ras-dlp (38 ამპერით +12ზე)

gtx 460 რო მქონდა იდეალურად მუშაობდა World of tank-ში. ეხლა 760 დავითრიე და ფპს მაქ მარა ლაგავს

 

bbc4a891338f.png 1cdbff111d7f.png

83f6004d3055.png6d6670c2f7c1.png

38 ამპერი რომ აქვს რამენიანია? 500w ? 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, gchi said:

38 ამპერი რომ აქვს რამენიანია? 500w ? 

630w

მე მაინც მგონია რო ვიდეო კარტა თავისით ალიმიტებს თავს და ქორ ქლოქს აგდებს ხოლმე თამაშის დროს და მაგიტო იგრძნობა ლაგი. ეხლა ვიწერ მსი-ის პროგრამას გეიმინგ აპ ქვია, გეიმინგ მოდზე დააყენებ და ქორე ქლოქ არ იცვლება სტაბილურდება იმ მომენტში, და დავაკვირდები მაგის მერე აბა...

აი amd-ს როგორც აქ პროცესორზე Cool and Quiet, 25%-ზე რო ამუშავებს ცპუ სიხშირეს დაუტვირთავზე და არასტაბილურია.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, DavidKh said:

630w

მე მაინც მგონია რო ვიდეო კარტა თავისით ალიმიტებს თავს და ქორ ქლოქს აგდებს ხოლმე თამაშის დროს და მაგიტო იგრძნობა ლაგი. ეხლა ვიწერ მსი-ის პროგრამას გეიმინგ აპ ქვია, გეიმინგ მოდზე დააყენებ და ქორე ქლოქ არ იცვლება სტაბილურდება იმ მომენტში, და დავაკვირდები მაგის მერე აბა...

აი amd-ს როგორც აქ პროცესორზე Cool and Quiet, 25%-ზე რო ამუშავებს ცპუ სიხშირეს დაუტვირთავზე და არასტაბილურია.

არ მომწონს რაღაც ეგ კვება. არც 80+ სერთიფიკატი აქვს. რაც მიჩხაპნილი აქვს არამგონია ეგ ამპერაჟი გამოიტანოს. სანამ სულ დაბუგავ სისტემას ეგ კარტა სხვა სისტემაზე და უკეთეს კვებაზე გატესტე ვინმესთან. ტემპერატურაც ნახე ვიდეოსი. კვება რომ არასაკმარისია შეიძლება ტემპერატურის პრობლემები ქონდეს და თიშავდეს. მოკლედ გათიშე კომპი და სანამ სულ დაგიწვია ეგ ვიდეო სხვა სისტემაზე გატესტე რომ ვიდეოს პრობლემა გამორიცხო. სხვა სისტემაზე მსგავსი თუ არაფერი დაემართა მაშინ კვება გაქნება საყიდელი. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.