Jump to content

GeForce 361.91 Game Ready WHQL driver


Recommended Posts

ახალი დრაივერი გამოუშვა ნვიდიამ შემდეგი ჰაილაიტსებით:

Prior to a new title launching, our driver team is working up until the last minute to ensure every performance tweak and bug fix possible makes it into the Game Ready driver. As a result, you can be sure you’ll have the best day-1 gaming experience for your favorite new titles.

Game Ready
Learn more about how to get the optimal experience for ARMA 3, Street Fighter V, Monster Hunter Online, and HITMAN (Beta)
 

ესეც სრული ჩეინჯლოგი თუ რეებია დაფიქსული წინა 361.75 ოფიციალური დრაივერის შემდეგ:

Windows 10 Fixed Issues
 TDR on Illustrator CC 2015 with drivers post Release 353. [1726408]
 [361.75] Enabling NVIDIA Surround after a driver clean install causes NVIDIA
Control Panel to crash. [1724062]
 Windows 10 Open Devices and Printers ejects NVIDIA GPU. [1720849]
 Adobe Illustrator CC 2015 intermittently crashes on exit with NVIDIA drivers post
Release 353. [1711214]
 [SLI, Assassin's Creed: Syndicate] Need SLI profile. [1666227]
Windows 8.1/Windows 8/Windows 7/Windows Vista Fixed
Issues
 [Quadro K5200, Quadro M4000] Poor performance observed with Dassault Catia V5
R20, R21, R22. [200170447]
 [361.75] Enabling NVIDIA Surround after a driver clean install causes NVIDIA
Control Panel to crash. [1724062]
 [SLI] Tom Clancy's Rainbow Six: Siege shows corruption when Alt+Tab used in fullscreen
mode. [1724562]
 [SLI, Assassin's Creed: Syndicate] Need SLI profile. [1666227]

ესეც გადმოსაწერი ლინკები:

Windows 10 64-bit http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/98556/en-us

Windows 10 32-bit http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/98555/en-us

Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows Vista 64-bit http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/98550/en-us

Windows 7 32-bit, Windows 8.1 32-bit, Windows 8 32-bit, Windows Vista 32-bit http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/98549/en-us

დავაყენე უკვე და თითქოს ამ ახალზე ისეთი სოჩნი ფერები არა აქვს რაც წინაზე, 361.91 კვადრო დრაივერებიც გამოვიდა და მერე მაგასაც მოვსინჯავ მოდინფით, ამჯერათ ყველაფერი ამოვიღე მარო ესენი დავტოვე ფოლდერში:

HNcqUUx.jpg

აუდიოდრაივერის ამოღებაც შეიძლება პრინციპში ვისაც არ ჭირდება, ზოგი update.core ფოლდერსაც ტოვებს ხოლმე კიდე, ისე კვადროდრაივერებზე უბრალოთ როგორც ჩანს ზედმეტი ფილტრები არა აქვს რომელიც ფერებს აფუჭებს და მაგიტომ უფრო სასიამოვნო ტონები აქვს ხოლმე კვადროს დრაივერებზე პერფორმანში კი მინიმალური სხვაობაა უმრავლესობა იგრებში

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • George pinned this topic

რაღა დროს არმა 3-ის ოპტიმიზაციაა :lol:.  

Link to comment
Share on other sites

670-ზე მოვსინჯე და მშვენივრად მუშაობს, ეგ კი არა და მცირე მატებაც კი ქონდა 3 დ ბენჩებში 359.06-ს შემდეგ :D 

Link to comment
Share on other sites

359.61 კვადროს დრაივერის დაყენებამ არ დაფიქსა ფერები, მერე ტემპ ფოლდერები გავასუფთავე ვინდოუსის, DISM-ით დავასკანირე და DDU წავშალე კვადროს დრაივერი და ხელმეორეთ დავაყენე სტანდარტული ვერსია და გამოსწორდა უკვე ფერები, რაღაცა იყო არეული თვითონ ვინდოუსში როგორც ჩანს, არც ვიჩერის ფერები მომწონდა ბოლო დღეებში და ეხლა უფრო სოჩნი ფერები აქვს, იძახიან რომ ამ დრაივერზე 900 სერიის კარტებზე http://www.overclock.net/t/1590939/wccf-hitman-to-feature-best-implementation-of-dx12-async-compute-yet-says-amd/370#post_24898074 რამდენათ მართალია არ ვიცი მაგრამ ისე კი აპირებდა ნვიდია მაგის დამატებას შემდგომ დრაივერებში, ისე მართლა აქვს მატება არა მარტო 900 სერიის კარტებზე, დაჟე სლიშიც უკეთესი პერფორმანსი აქვსო 700 სერიის კარტებზეც წედა ხალხი, მგონი მესამე ვიჩერშიც გაიზარდაო 2-3ფპს პერფორმანსი, დაჟე ბენჩებშიც კი ქონია მგონი მატება, ვულკან აპის საპორტიც დაემატა უკვე მგონი მაგ ბოლოში, ცალკე ბეტა დრაივერიც კი გამოუშვა დეველოპერებისთვის ნვიდიამ http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=405907 ჯერ მარტო 600 სერიის კარტებიდან მუშაობს თუმცა ფერმიზეც დაამატებენ ალბათ მოგვიანებით DX12 მხარდაჭერას, მელკი ბაგების გარდა სტატერინგს და ფრეიმტაიმსაც დიდი ყურადღებას უთმობს უკვე ნვიდია ბოლო პერიოდია, რამდენიმე თვის უკან ძალიან ცუდათ ქონდათ საქმე ზოგიერთ ბოლო თამასში მაგ მხრივ, მე დაჟე ვიდეოს ვერ ვუშვებდი სტატერინგის გარეშე, ეხლა მშვენივრათ უბერავს უკვე, თუმცა მეც დავტვიკე ვინდოუსში რაღაცეები და შეიძლება მაგანაც დაფიქსა ნაწილობრივ ეგ პრობლემა, განსაკუთრებით 23.976ფპს მთხრიდა თვალებს, მემგონი DX12 დაქოქვამ ბევრი პოზიტიური რამე უნდა მოიტანოს ახალ იგრებში, წესით სტატერინგიც და მიკროსტატერინგიც უნდა შემცირდეს უკეთესი მულტითრიდინგის საპორტის შემდეგ

Link to comment
Share on other sites

აი მცირეოდენი ინფოც მაგ ვულკანზე:

http://tweakguides.com/

NVIDIA blogs about Vulkan - will support Kepler and Maxwell GPUs http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-blogs-about-vulkan-will-kepler-and-maxwell-gpus.html

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BF ჰარდლაინში ატრაკებს ცოტა, 2 კარტაზე ვცადე რამოდენიმე დრაივერი და Vsync ჩართულზე მაინც გარბის FPS მაღლა დროდადრო

ნუ ეგ უფრო ვინდოუს 10-ს ბრალი მგონია ისე :)

Link to comment
Share on other sites

მე მეორე ვიჩერს ვხურავ ვინდოუს 10-ზე და მანდ არ გაუხურებია, ხანდახან იცის ხოლმე მენიუ იკარგება, მაგრამ ეგეც ვინდოუს 10 ბრალი მგონია, ძალიან რეკდათ ემართება ოღონდ ეგეთი რამე, 2-3 მოუვიდა მარტო ჯერ, გათიშვა და ხელახლა ჩართვა შველის ხოლმე

Link to comment
Share on other sites

თამაშის ბრალეულობა გამორიცხულია რადგან ამდ-ზე არ აქვს არანაირი პრობლემა, თუმცა ასე პატარ-პატარა პრობლემები შემხვდა სხვა თამაშ-ბენჩებში, ასე რომ აღნიშნული ფაქტიც 95% ვინდოუს 10-ს ბრალი მგონია და არა ენვიდიასი

Link to comment
Share on other sites

ვერ გეტყვი, შეიძლება ბოლო დრაივერებზე ახურებდეს მარტო იმენა მაგ თამასში, ჩემთან სინგლ იგრებში არაფერი ეგეთი არ ქონია ჯერ, თუმცა ბევრი თამაში ნამდვილათ არ დამიტესტია ვინდოუს 10-ზე, Bioshock2,bioshock infinite,GTAV,Witcher 2 მაგ იგრებში მშვენივრათ გრძნობდა თავს

Review: Ashes of Singularity: DX12 Benchmark II with Explicit Multi-GPU mode http://www.guru3d.com/articles-pages/ashes-of-singularity-directx-12-benchmark-ii-review,1.html ამ დრაივერში როგორც ჩანს ჯერ არ ქონია 900 სერიის კარტებზე ASYNC compute დამატებული, ეგეთი დიდი სხვაობა მაგიტომაც აქვს ამ ეტაპზე, თუმცა ეგ ჯერ ბეტა სტადიაშია და მოგვიანებით შეიძლება ნვიდიაზეც დაამატონ, რაც არ უნდა იყოს ეგ თამაში თავიდანვე ამდ კარტებზე უფრო ყოფილა მორგებული მთლათ რომ გამოურთო ეგ ფიშკა ცოტათი მაინც უკეთესათ უბერავს ამდ-ზე, ახალ ჰიტმენშიც დაახლოებით მსგავსი სიტუაციაა, თუმცა პერფორმანსის მატება აქვს ნვიდიაზეც სხვა დემოებში DX12 რეჟიმში DX11 შედარებით, ჯერ მაინც ძალიან ბევრი რამეა დასაზუსტებელი, ჩასართავი და დასახვეწი, ჯერ ერთი თამაშიც კი არ გამოსულა რომელშიც მუშაობს უკვე Dx12 რეჟიმი, აი ეხლა გამოვა ჰიტმენი მარტში, და ეგ სტრატეგიაც გამოდის მგონი აპრილში, სულ კი ჯამში 10 თამაშიც არ გროვდება წელს DX12 მხარდაჭერით, აი აქ მიდის ისე მაგ Asynchronous Compute განხილვა http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=406073 რაც არ უნდა იყოს საკმაოთ ნორმალურ სეტინგებზე ჩემ კარტაზეც ასე 45ფპს-მდე ექნება 1080P მაგ იგრაზე თუ ივარგა რამეთ რა თქმა უნდა, GTX780 Ti ფონზე გამოვიტანე ეგეთი დასკვნა + ეგ ჯერ კიდევ ბეტა სტადიაა თამაშის, ალბათ კიდე გაიზრდება მაგის პერფორმანსი არაერთხელ შემდგომში, მე რასაც ვუყურებ გრაფიკა საკმაოთ ორდინალური აქვს სტანდარტული ვიზუალით უბრალოთ ძალზე ბევრი კალკულაციებია გამოყენებული და მაგიტომაც უჭირს მაღალი ფპს შენარჩუნება

Link to comment
Share on other sites

  • George unpinned this topic
  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.