Sign in to follow this  
George

GeForce 353.06 Game Ready WHQL driver

Recommended Posts

აჩერედნოი ახალი დრაივერი გამოუშვა ნვიდიამ GTX980 Ti საპორტით და შემდეგი ჰაილაიტსებით:

Just in time for the highly anticipated title Heroes of the Storm, this new GeForce Game Ready driver ensures you'll have the best possible gaming experience. This driver is also aligned with the launch of the new flagship gaming GPU, the GeForce GTX  980 Ti. In addition, this new Game Ready driver provides a number of new gaming features and benefits based around G-SYNC technology, Dynamic Super Resolution, and enhancements for the latest new titles.

Game Ready
Best gaming experience for Heroes of the Storm, including support for GeForce Experience 1-click optimizations

New GeForce GPU
Supports the new GeForce GTX 980 Ti GPU, based upon the second-generation Maxwell architecture

Gaming Technology
Supports G-SYNC technology in windowed mode, offers both G-SYNC (V-SYNC on) and G-SYNC (V-SYNC off) options, support for Ultra-Low Motion Blur (ULMB) in the NVIDIA Control Panel, provides Dynamic Super Resolution (DSR) for notebooks with discrete GeForce GPUs, and optimizations and bug fixes which can provide increased performance for Kepler-based GPUs.

ესეც სრული ჩეინჯლოგით თუ რეებია დაფიქსული ამ დრაივერში წინა 352.86 დრაივერის შემდეგ:

R353.06
Supports G-SYNC technology in windowed mode. (Supported for 2-way SLI, but not 3-way or 4-way.)
Offers both G-SYNC (V-SYNC on) and G-SYNC (V-SYNC off) options.
Adds support for Ultra-Low Motion Blur (ULMB) in the NVIDIA Control Panel.
Provides Dynamic Super Resolution (DSR) for notebooks with discrete GeForce GPUs, Fermi-based and above.
Implements optimizations and bug fixes that provide increased performance for Kepler-based GPUs.

Profil-Changes:
F1 2015 (added 3D Profile "rated as not recommended")
Heroes of the Storm (updated SLI Profile "set to SingleGPU Mode")
Killing Floor 2 (updated 3D Profile, Compatibility-Mode "rated as not recommended")
Monster Hunter Online (added SLI Profile)
Project CARS (updated 3D Profile,"rated as not recommended")
Space Engineers (added SLI Profile)
The Witcher 3 (updated 3D Profile, Compatibility-Mode "rated as good")
World Of Warships (updated 3D Profile "rated as not recommended")

Bugfixes:
[GeForce Experience, SLI]: Following an in-game resolution change, Shadowplay icon is missing after Alt+ Tab. [200108633]
[SLI]: Display goes to half tile when 3840 × 2160 resolution is applied. [200095220]
[OpenGL, Windows 8.1 -x86/x64]: GLSL shader compile error. [1647324]
[N16x, Windows 8 -x64]: Allow overclocking settings to be read from the video BIOS as long as it has overclocking enabled. [1579756]

ესეც გადმოსაწერი ლინკი:

Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows Vista 64-bit http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/85817/en-us

რასაც ვუყურებ დაკრაშვები არ დაუფიქსიათ მაგ ჩემისებს ოპერა-ქრომზე და ალბათ სკაიპზეც, ესე იგი დაკრაშვები იგრებშიც დარჩა,ამიტომ ვისაც დრაივერის პერფორმანსი მოეწონება 700 სერიის კარტების ფლობელებს ახალ იგრებში და განსაკუთრებით ვიჩერში სადაც საშვალოთ 10ფპს-ის მატება ქონია 700 სერიის კარტებზე (მგონი ყველაზე დიდი მატება GTX780 დაფიქსირდა)

მაშინ ეს ფიქსი გამოიყენეთ და ვითომ აღარ დაკრაშავსო მეტს, მეც უნდა დავტესტო თუ დაეწყო ისევ დაკრაშვები ოპერაში და დავპოსტავ მოგვიანებით შველის თუ არა, ჯერ არც დამიყენებია ეგ დრაივერი 

TDR Delay to 30

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff569918(v=vs.85).aspx

თან რომ ჩავურთავ დავაკვირდები რამე ნეგატიური ეფექტი თუ აქვს მაგის ჩართვას რომც დაფიქსოს დაკრაშვები ბოლომდე, ისე კი ხალხმა GTA5 დატესტა და მაგარი გლატკი გახდაო 700 სერიის კარტებზე ამ დრაივერზე, project cars და ფარ კრაი 4 კი მგონი იგვე პერფორმანსი დარჩა, რაღაც 3 ბაგი აღმოვაჩინეთო ვითომ რაც უშლიდაო ხელს მაგ სერიის კარტების ოპტიმალურ პერფორმანსს, ნუ მაგათი ვერსიით ბაგების გამო ახურებდა ვითომ თუმცა მეეჭვება, მაგრამ თუ აღარ უკეთებდენ ოპტიმიზაციას ბოლო 1 წლის მანძილზე 700 სერიას არაა გამორიცხული რომ ეგეთი ტიპის ბაგები აეკიდა მაგრამ დაკიდებული რახან ქონდათ ოპტიმიზაცია მარტო ეხლა შენიშნეს გადამოწმების შემდეგ

 

Edited by George
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

რამდენიმე ბენჩი ვიჩერიდან:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჩემთან ამ ახალი დრაივერის დაყენების შემდეგ დაქრაშვები აღარ მქონია არც ოპეაში და არც ვიჩერში და მერე რა იქნება არ ვიცი.ჯერჯერობით საკაოფოდ უბერავს.

Share this post


Link to post
Share on other sites

სპეციალურათ არ ვწერდი მე, იმიტომ რომ ხანდახან მერე დაკრაშოს შეიძლება მეორე დღეს, ჩემთანაც არ დაკრაშულა დღეს ოპერაში GPU აქსელერაციით, სკაიპით დღეს არ მილაპარაკია და ვებკამერაც ვერ დავტესტე კრაშავს თუ არა კიდე, ჯერ-ჯერობით კარგათ უბერავს ჩემთან, ეს პროგრამა გამოვიყენე კიდე http://www.wagnardmobile.com/DDU/tdrdownload.htm და ასე დავაყენე: 

9NJuAND.jpg

ნუ გაფუჭებით არაფერს გააფუჭებს მაგრამ შეიძლება პოტენციონალური დაკრაშვები შეწყვიტოსო მთლიანათ მასე დაყენებით, დეფოლტზე 2 წამი აყენია და რაღაცა არ მოსწონს როგორც ჩანს ახალ დრაივერზე და დაფრიზვები ქონდა, ბევრმა დაადასტურა ისე რომ ამ ახალზეც აქვს დაფრიზვები, მე ჯერ არ შემიმჩნევია, სკაირიმშიც დავტესტავ ხვალე, ოპერაში კი მშვიდობაა ჯერჯერობით, ისე კი ჩემთან შიკარნი ფერები აქვს ამ ახალ სერიაზე 8ბიტიან ცვეტოპერედაჩაზე, ეგ უკვე მონიკზეცაა დამოკიდებული და კაბელზეც მგონი, რაღაც ორი ფაილი გაეძრო ისე AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache-ის პაპკაში, მანამდე მთლიანათ ცარიელი იყო 352.86-ან მოყოლებული, შეიძლება მუშაობს კეშინგი მაგრამ მარტო ნაწილობრივ, მანამდე ათამდე ფაილი იყო მაგ პაპკაში 347.88 თავმოყრილი სხვადასხვა პროგრამებისთვის და მაგიტომ, ან შეიძლება აღარ ხმარობენ მაგ მეთოდიკას ახალ დრაივერებში უკვე, თუმცა Shader cache სეტინგი ჩართულია ნვიდიას კონტროლ პანელში გლობალ სეტინგებში, მესამე ვიჩერში კი არა მარტო 10ფპს პრიროსტი აქვს ჩემნაირ კარტებზე არამედ უფრო გლატკადაც მიაქვსო და შემცირდაო მიკროსტატერინგი, აშაკრათ რაღაცა ქონდათ დასაფიქსი, ამ დღეებში 1.05 პაჩიც გამოდის და მანდაც ბლომათ ფიქსებია, შეიძლება კიდე ცოტატი გაიზარდოს პერფორმანსი, პრიროსტი კიდე ამ ახალ დრაივერზე 700 სერიის კარტებზე project cars და Far cry 4 აქვსო 5% სადღაც

Edited by George

Share this post


Link to post
Share on other sites

დაფრიზა ჩემთან ერთხელ ოპერაში დიდი ხნის ბრაუზინგის შემდეგ, მაგრამ დააბრუნა ისევ მალევე დეფოლტ ჩასტოტებზე, ალბათ ეგ სეტინგი რომ ჩავურთე დარესტარტება აღარ ჭირდება თავისით აბრუნებს, სკაირიმს მოგვიანებით დავტესტავ და სკაიპზეც შევამოწმებ, ეგ დიდი ხნის ბრაუზინგის შემდეგ ერთხელ დაფრიზვა დიდათ ნამდვილათ არ შემაწუხებს + შეიძლება დროებით GPU აქსელერაციის გათიშვაც ოპერაში, არც ეგ აგდებს დიდათ პერფორმანსს, სკაირიმში საინტერესოა რას იზამს 1.20 ვოლტით 1175:6400 რაზგონზე, მანდ თუ მოუმატა დაკრაშვებს მაშინ ისევ 347.88 გადავბარგდები დროებით სანამ მაგ პრობლემას არ დაფიქსავენ ბოლომდე, მე მაინც ვიჩერს ეხლა არ ვხურავ და არც რამე სხვა ახალ თამაშს და ეგ ბოლო დრაივერი არაფერში მჭირდება, მაგრამ ფერები მართლა მომწონს, ეხლა ჩესნი ფერები აქვს როგორიც თავიდანვე უნდა ქონოდა ძველ დრაივერზე როცა FULL-RGB საპორტი დაამატეს

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჯერ მარტო ერთი დაფრიზვა დავაფიქსირე ოპერაში, თუმცა დღეს სკაირიმში ყველაფერი გამოჩნდება, ეძებენ დაკრაშვების მიზეზსს და ვითომ შეიძლება riva tuner OSD უშლიდესო ხელს MSI afterburner-ში, შეიძლება ფპს-ის აგრანიჩენაიც მოქმედებდესო ცუდათ დაკრაშვებზე RTTS-ან, ისე კი კიდე ერთი ჰოტფიქსი გამოვიდა აჩერედნოი ბაგის დასაფიქსათ:

 G-Sync Windowed mode issue

http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3676

დაყენებით აღარ დამიყენებია იმიტომ რომ მანდაც ექნება ალბათ დაკრაშვები, ბოლომდე როგორც ჩანს ვერ დაადგინეს მიზეზი რახან ყველას არა აქვს დაკრაშვები და ხშირ-ხშირათ არ იკრაშება

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this