Jump to content

მანქანაზე help


Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

პასატი შედარებით ნაკლებს წვავს ვიდრე ეგ იაპონური "წასპორტულო" მანქანები. ვოლკსვაგენებს საერთოდ პატარა წვის კამერები აქვთ, მაგრამ დიდი ცილინდრები, გაწევა იდეალური აქვს და მაინცდა მაინც ბევრს არ წვავს, თორე წვით ქალაქში 10-ს დაგიწვავს ალბათ, სიარულს გააჩნია

Link to comment
Share on other sites

პასატს არგირჩევ ვოლკსვაგენის ყველაზე დიდი პრობლემა გადაცემატა კოლოფია (კარობკა) როგორც ავტომატური ასევე მექანიკური  ავტომატურებს  შლეიფები მექანიკურს უკუსვლა ზადნი სუსტი აქვს გოლფ 2–იდან მოყოლებული რატომღაც ეს პრობლემა ვერ დახვეწეს :D

ძრავს რაც შეეხება  თუ ტურბინიანია  პირველ რიგში ტურბო არ იმუშავებს 99% ეგრეა  :D  სავალი ნაწილებიც სუსტი აქვს  ანალოგიურია აუდი ა4 ა6 მექანიკური ბაზა ერთი აქვდ ვიზუალური სხვაობაა ნუ ვიციდ :) 

 

რაც შეეხება იმ საკითხს ავტომატური უფრო მეტს წვავს თუ მექანიკური. ავტომატური გადაცემატა კოლოფი რამოდენიმე სახეობაა ვარიატორული სრული ავტომატური ნახევრად ავტომატური და ასე შემდეგ ესენი ყველა სხვადასვანაირად მუშაობს და სხვადასვანაირი ბრუნი ჭირდება ძრავის  ვთქვად 60 კმ რომ განავითაროს მანქანამ ერთს შეიძლება 1000 ბრუნი დაჩირდეს მეორედ 1500 მესამეს 1800 და ასე შემდეგ  ანუ იმ გაცვეთილი ფრაზით რომ ავტომატური ბევრს წვავს მექანიკურზე  თუ პირიქიდ  ამას რო ეუბნები გამყიდველს  ის უკვე გაბოლებს ჩათვალე რასაც გეტყვის ჯობია შეარჩიე მანქანა  წაიკითხე მისი ვიკიპედია და  ჩვენ პირობებში  დაამატე 3–4 ლიტრი ზემოდან :)

ძალიან ბევრი ნიუანსებია კიდევ მექანიკურზე და ავტომატურ კარობკებზე საერთოდ ავტომატური კოლოფი შეიქმნა იმიტო რომ  ძრავი რომელიც ძალიან დიდ კუბატურას მოიცავს  მექანიკური კარობკა  როგორც ამძრავი და ხიდი როგორც დიფერენციალური წამყვანი  მის სრულ დატვირთვებს ვერ უძლებს  ამისტვის ავტომატური გადაცემა მისწრებაა 100–ჯერ მეტი რბილი გადაცემაა აქვს და 100 ჯერ მეტ დატვირტვებს უძლებს დიდი ძრავისას  მექანიკურთან შედარებით

ნუ ავტომატური კარობკა ავტოკონცერნებში როგორც  კომპორტი და უადვილესი სისტემა მის პრიორიტეტად იქცა დღედღეობით ერთსაც და მეორესაც + – აქვს რატქმაუნდა მაგრამ ეს რომ ჩამოვწერო 3 გვერდი არ მეყოფა მანქანას როცა შეარჩევს და აქვს ავტომატური კოლოფი ჯობია გაარკვიო რომელი აქვს  1998 წლიდან იმდენად დაიხვეწა ავტომატური კოლოფი მექანიკურთან  ბევრად აღარც გამოირჩევა  წვას რაც შეეხება ყველა ინდივიდუალურია  მაგალიტად მე ბმვ ვ12 750 მყავდა5.4 ლიტრიანი ძრავით ავტომატური  ჩემ ძმას ბმვ 540 ვ8 4.0 ლიტრიანი მექანიკური ჩემი უფრო ნაკლებს წვავდა ტრასაზეც ქალაქშიც 

Link to comment
Share on other sites

mechanic,რას მირჩევ  მაინც რომელ მანქანაზე ვიფიქრო? 3000-ზე ცოტა მეტიც თუ ეღირება არაუშავს 500-600 დოლარი შემიძლია კიდე წავამატო

Link to comment
Share on other sites

ნუ უფრო იაპონურს  მისი ხარისხიდან და რესურსიდან გამომდინარე   მაგრამ მარცხენა საჭე წლოვანება კარგი  სკამაოდ ძვირია მარა ეხლა ისეთი პერიოდია  ყველაფერი ჩამკვდარია და შედარებით იაფად შესაძლებელია იყოს 

რარის იცი შენს ადგილზე დავოკონკრეტებოდი რომელი მოდელი მოგწონს და იმისდა მიხედვიტ შეიძლება შეფასება აგერაა ამხელა ფორუმი   და ამდენი ხალხი შემოდის გადის ეყოლება ვინმეს ანალოგიური დაგიწერს + –   კონკრეტულ მოდელზე  თორე ისე რომ ვიმსჯელოდ ეხლა როგორც საქართველოში ჩვენთან  ხდება  ბმვ და მერსედეს აფასებენ და 99% მხოლოდ ლოგოს მიხედვიტ აფასებს ამ 2 მოდელს და  რომ შეეკითხო  0–ოვანი იფონრმაციას ფბოლბს რომელს რაში აქვს +და–  რატო ჯობია მერსედესი ბმვს ან პირიქიდ  ესე საერტოდ არაფერი გამოვა ეს პოსტი დარწმუნებული ვარ 50 გვერდზე ავა და ინფორმაციაც სრულყოფილი არ გექნება  მაიავტოს გადავხედე და მაგ ფასად საკმაოდ ბევრი რაოდენობაა  2000– 2010–დე მივუთითე განბაჟებულები

Link to comment
Share on other sites

პასატი შედარებით ნაკლებს წვავს ვიდრე ეგ იაპონური "წასპორტულო" მანქანები. ვოლკსვაგენებს საერთოდ პატარა წვის კამერები აქვთ, მაგრამ დიდი ცილინდრები, გაწევა იდეალური აქვს და მაინცდა მაინც ბევრს არ წვავს, თორე წვით ქალაქში 10-ს დაგიწვავს ალბათ, სიარულს გააჩნია

აგერ ფორუმელს ყავს პასატი გაჯავიკს, ჩემზე მეტს უწვავს 2,8 არი იმის მგონი, ხოდა ვნახოთ ჩემი წასპორტულო მანქანა თუ გაასწრებს :D

Link to comment
Share on other sites

mechanic, რაარი იცი, საკუთარი მანქანა არ მყოლია არასდროს, ოჯახში იყო, სამსახურში იყო მარა მე არ მეხებოდა არც რემონტი და არც ბენზინი  ამიტომ არ ვიცი რომელია გამძლე , ნაწილები რო იაფი იყოს ბევრს არ წვავდეს და ცოტა ვიდიანიც 

lomsa,2.8 დაუწვავს, მე 1.8-2.0 ვიგულისხმე 

Link to comment
Share on other sites

2 კარიანი არ მაწყობს, ოჯახის მანქანა მჭირდება

http://www.myauto.ge/?action=details&car_id=11708799

 

რავი შენი მოთხოვნების მიხედვით მცირდება არჩევანი.. სედანები მარცხენა საჭით, ეკონომიური მაგ ფასში რა უნდა გირჩიონ... ისევ ოპელთან მიდის გზები :)

Link to comment
Share on other sites

2000-იანი 18კუბიანი  გაზით პასატი 2.8 ძრავზე გინდა? :P

 

 

კარობკას რას ერჩით ისე პასატისას ,"ტფუი, ტფუი, ტფუი" მე რამდენი ხანია მყავს და კარობკაზე საერთოდ პრობლემა არ მქონია . 

Link to comment
Share on other sites

1.8 და 2.0 ძრავებს შორის წვის სხვაობას ვერ შეამჩნევ იმდენად უმნიშვნელო ცვილება აქვს ( თუ რათქმაუნდა 2–ივე ტიპის ძრავა გამარტულად მუშაობს)

თუ აქ აპირებ ყიდვას ადგილობრივად  90% ალბათობა გაზით იყოს  ეკონომიურობის მხრივ პრიორიტეტულია  ხოლო მანქანის მიმართ  დროთა განმავლობაში ხდება პრობლემური როგორც ძრავა ასევე  გადაცემათა კოლოფიც ავტომატური (იაპონური წარმოების მანქანები გაზზე ვერ მუშაობს სრულად ამატი ძრავები ესედაც რესურსიანებია და გაზი ვაბშე ღეჭავს მის რესურს კარობკებს რაც შეეხება გაზის და ბენზინის დეტონაცია სხვადასხვაა და  ძრავი მუშაობს შეზღუდვებით რაც კარობკაზე იმიტ აისახება სიჩქარეში აგდებს გვიან ან ადრე + დარტყმებით  და სანამ ამას დაანასტროიკებ თმები გაგითეთრდება

გერმანული მანქანები გაზს იტანს საკაიფოდ (გათვალეს ეტყობა მაგ ოხრებმა რა დღეში ვარტ აქ და :D  )   ბმვ წოტა პრეტენზიულად

აღარ ვეხები სხვა ავტოქარხნებს  მაგ ფასად შეგიძლია იყიდო მერსედესიც (ნუ ბებრული მეჩვენება მაგ ფასიანი ) იმიტო რომ 2 კარიანი არ გინდა 

 ფოლცვაგენი –აუდი ძალიან ბევრი ვნახე ეხლა მაიავტოზე ეგენი  უმეტესობა გაზით.   პრობლემურებია ძალიან  ჯეტა ბორა პასატი ა4 ა6 . გოლფ4 დახვეწილია შედარებით ნორ მანქანაა  

ყველა მანქანა პრობლემურია  მერსედესი ძალიან გამძლეა და უპრეტენზიო ტექნიკური თვალსაზრისიდ თუნუქი პრეტენზუილი აქვს მიუხედავათ იმისა რომ მერსედესი ყველაზე დახვეწილ ხერხს ხმარობს მის თერმულ დამუშავებაში მისი ძარა ადვილად ჟანგდება   სხცა ტვალსაზრისიდ ყველანაირად მისაღები მანქანაა

იაპონური მანქანა აღვწერ ყველას ერტად იმიტო რომ ეს არის გათვლილი მომხმარებელზე და ხარისხზე (დიზაინი გემოვნებით) არ მიყვარს დაარ ვცემ პატივს იაპოშკა მანქანებს მაგრა ვაღიარებ რომ  ერთ ერთი საუკეტესო ბრენდია  ხარისხის მიხედვით  სისუსტეები  სტუპიცის პაჩევნიკები ყველა იაპოშკას ჭირია  და რესურსიანი ძრავები (ალბათ რესურსიანი ძრავები მატ სპეციალურად შექმნეს თავიანტი მგომარეობის გამო + გზებზე უკიდურესი საცობები კალენდრული მოძრაობა და ასე შემდეგ  რეტრომანები ნაკლებად და ძველსაც არავინ არიჩერებს ) 

ბმვ საკმაოდ  (მანქანა რომელიც არ ბერდება ) :D   ძრავიც კარობკაც გამძლე აქვს   ჟანგვისგან შორს არის მითები იმის შესახებ რომ  სავალი ნაწილები სუსტი აქვს  არვიცი  ვის როგორ   დაწერე მომწონს ეს მოდელი  ვთქვად და დავწერდ რაგაცას მის შესახებ კარგს ცუდს ყველა მანქანას მარტლა ვერ დავახასიატებ   :) ყველა მოდელზე  ყველაფერი არ ვიცი დაწვრილებით 

Link to comment
Share on other sites

პასატი იყიდე. 

 

ამ ფასში ამაზე კარგი მანქანა არ მეგულება. 

 

კაროპკაზე და გიტარებზე აქვთ გართულება და არც კაროპკა ფუჭდება და არც გიტარა. 

 

ნუ VW-ა და სერვისი რა თქმა უნდა ძვირია :)

 

2.8 4Motion მყავს და 16-17 ლიტრს მიწვავს. 

Link to comment
Share on other sites


ნუ VW-ა და სერვისი რა თქმა უნდა ძვირია
აი ეს მომენტი არ მაწყობს, სერვისი უნდა დამიჯდეს მაქსიმალურად იაფი
Link to comment
Share on other sites

lomsa,shavlego, mechanic, ჯამბო,  

კაროჩე რა, ვერ ვყალიბდები ყველა სხვა და სხვა რაღაცას მეუბნება :)

ეს როგორი როჟაა?

http://www.myauto.ge/index.php?action=details&car_id=12117289

 

მაგის ყიდვა და პროფილაკტიკაში გადასახლება ერთია :)

Link to comment
Share on other sites

მაგის ყიდვა და პროფილაკტიკაში გადასახლება ერთია :)

ვპლვოც ძვირი შესანახია ხო?

დიზელზე რას მეტყვით საინტერესოს ღირს თუ არა?

Link to comment
Share on other sites

Mitsubishi Colt Plus დამევასა და მგონი კაი ვარიანტია, ბენზინს ცოტას წვავს ძაან და ნაწილები ვიტომ ძვირი იქნება? ლაივში არ მიხანია მარა მგონი ძაან პატარაც არ უნდა იყოს

 

c44c35f83d7fada52a0b06d14fb9e32e.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

აი შანსი არაა 100კმ ისე გაიარო რო არ ჩააჭირო :D 0 არი მაგის ალბათობა

 

 

mamachemi arginaxia rultan rogorc chans :D 

 

90-100km :D

Link to comment
Share on other sites

Mitsubishi Colt Plus დამევასა და მგონი კაი ვარიანტია, ბენზინს ცოტას წვავს ძაან და ნაწილები ვიტომ ძვირი იქნება? ლაივში არ მიხანია მარა მგონი ძაან პატარაც არ უნდა იყოს

 

c44c35f83d7fada52a0b06d14fb9e32e.jpg

 

არაა ძაან პატარა.

 

nissan Tida ფასებიც ნახე.

 

მაგრად აქებენ გამძლე მანქანააო და უპრობლემო

Link to comment
Share on other sites

არაა ძაან პატარა.

 

nissan Tida ფასებიც ნახე.

 

მაგრად აქებენ გამძლე მანქანააო და უპრობლემო

კი მაგასაც ვუყურებ, ნაწილების საკითხი მიანტერესებს მაგ მანქანების, ძვირი ხო არაა

Link to comment
Share on other sites

არა, არაა ძვირი. იაპონური მანქანების ნაწილები ასე თუ ისე იაფია :) 

Link to comment
Share on other sites

არა, არაა ძვირი. იაპონური მანქანების ნაწილები ასე თუ ისე იაფია :)

სააბი და ვოლვო როგორაა მაგ საკითხში?

Link to comment
Share on other sites

სააბი და ვოლვო როგორაა მაგ საკითხში?

მე არ ვიყიდიდი არც სააბს არც ვოლვოს :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.