Jump to content

ყველაფერი ავტომობილების შესახებ...


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

ესეც გასული კვირის ავტოინდუსტრიის ნიუსების მიმოხილვა: http://www.3dnews.ru/905911

Link to comment
Share on other sites

სალამი ყველას. E46-ს ჩამოყვანას ვფიქრობ იაპონიიდან, 2001-2003 წლების სავარაუდოდ. კონკრეტულად მინდა 2.0 ან 2.2 ძრავით, პირველს 143 ცხ. ძ. აქვს მეორეს 170. სადღაც 100მდე ექნებათ გავლილი, მეტი არა.  პირადად არ მყოლია არასდროს BMW, არ ვიცი რამდენად პრობლემურებია, იტანენ თუ არა ჩვენ გზებს, ძვირია შესანახად, საშუალოდ თუ იაფია? (600 ლარი მაქვს ხელფასი და შევძლებ შენახვას? :D)

 

მოკლედ ვინც იცით რეალურად როგორია, რა დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს, იქნებ დაწეროთ. დიდად დამავალებთ. ჰო და რამდენს დაწვავს საშუალო სიარულით ქალაქში? გაზს თუ აიტანს? რაც მეტ რამეს მეტყვით მით უკეთესი. :)

Link to comment
Share on other sites

რაც ვიცი ტროიკაზე

 

2.0 ან 2.2-ს არ ურჩევენ როგორც წესი არავის, რადგან საერთოდ ვერ დადის და წვაში დიდი განსხვავება არაა 2.5-თან შედარებით. 

 

როგორც ვიცი, ნაწილებიც იაფია და ადვილი შესანახია. უფრო დეტალურად სიტყვას გადავცემ eXtreme-hunter-ს. 

Link to comment
Share on other sites

მართალი ხარ წვაში დიდი სხვაობა არაა 2.0-ს და 2.5 შორის..
რათქმაუნდა 2.5 ჯობს მაგრამ არც ეგრეა რომ 2.0 ბანძი იყოს გააჩნია რამდენად მოვლილი ძრავია, უბრალოდ დაბალ აბაროტზე ამუშავებენ  და ქართლოსურ ბენზინზე იბიდნება ვეღარ იწევს მერე რასაც 2.5-ს იმდენად ვერ ატყობ. ზეთის შეცვლა არცერთ ვარიანტში არ უნდა გადააცილო.
 

გაზზე არვიცი რა სიტუაციია, ეგ მეც მაინტერესებს. მე ევროპიდან ვგეგმავ ან 1.8i ან 2.0 ნუ მოკლედ ისეთს რომ 3.5K-ში ჩავეტიო ახლობელმა რომ გამომიგზავნოს, გაზზე ვაპირებ და მატორს არ დავეძებ რა იქნება. თუარადა რამე ''ჭ'' კლასს ვიყიდი ეგენი კი იტანენ გაზზს უბრალოდ არ ზის ჩემში ეგ მანქანა და ბოლომდე ვცდილობა მაინც e46 + გაზის იდეას მივაწვე. არც ნავაროტკები მაინტერესებს დიდად ელ შუშები/კონდინციონერი ვსო დალშე ბოლშე არ მანაღვლებს უბრალო E46 მინდა ყველაზე იაფიანი. შავი, ვერცხლისფერი ან თეთრი.
და სამომავლოდ ჩემი საყვრელი E36 M3-ის ყიდვა მინდა გასართობად  ^_^ მოკლედ ორი მანქანა მინდა ერთი ყოველდღიურობისთვის ისეთი რომ პრობლემებით თავი არ მომაწყინოს და მეორე გასართობად.. რატომღაც გასართობად E36 coupe უფრო მხიბლავს, ან კაბრიო, 4 კარიანი არავითარ შემთხვევაში.

 

პ.ს მომწყინდა მიკრათი კოტრიალი :D 

Link to comment
Share on other sites

ოკ, მადლობა გამოხმაურებისთვის ;)

 

2.5 იშვიათ დევს ხოლმე და ძვირია, ვფიქრობ 150 ცხენი საკმარისი იქნება ისეც და ასეც ჩემთვის. გასწრების დროს არ მიმტყუნებს და ტრაილერზე ჩაბმას არ ვაპირებ. უბრალოდ არ მინდა თუ ძალიან პრობლემურია და ნაწილებიც ძვირია, რომ ვიყიდო და მერე მეყენოს. ყოველდღე უნდა ვიარო სამსახურში და ზაფხულობით ზღვაზე და ა.შ.

 

იძაჩემს ყავდა იქსი 5, 4.6. მაგარი მანქანა იყო, ვიზუალი, სიარული, მაგრამ მოვაგვარებდით ერთ პრობლემას იწყებოდა მეორე, იმას მესამე მოყვებოდა და ა.შ. მოკლედ კარობკა ხო მაგათი ტკივილია, საშინელება იყო, სამჯერ გავაკეთეთ მგონი. არ მინდა რომ ერთი მანქანით განვსაზღვრო და მინდა იმათი ვისაც ყავთ. 

Link to comment
Share on other sites

x5-სგან განსხვავებით 46-ს არ აქვს პრობლემები, საკმაოდ ხარისხიანია და არც შენახვა ჯდება ძვირი. არც რამე განსაკუთრებული სისუსტე აქვს, რომ გასათვალისიწინებლად გირჩიო.

წვას რაც შეეხება, რაც ზემოთ დაწერეს ეგრეა, უმნიშვნელო სხვაობაა. ქალაქში 10-11-ს დაგიწვავს (მექანიკა, ტიპტრონიკი 13-14-ს), ტრასაზე კი ძალიან ეკონომიურია. 2,3 მყავს, იგივე 2,5-ია, მაგრამ ცხ.ძალები აქვს ნაკლები (M52 - 170). ტრასაზე სტანდარტული სიარულით მიწვავს 6,5-ს (6,2-იც დაუწვია). ამის წინ "ნაღდი" 2,5 მყავდა (M54 - 192 ცხ.) ტიპტრონიკი და ქალაქში 14-ს წვავდა, ტრასაზე 8-ს.

მოკლედ, არ ინანებ 46-ის ყიდვით. თუ ჩამოიყვან კარგი იქნება, მაგრამ აქ თუ იყიდი გაგრილების სისტემას მიაქციე ყურადღება, განაკეთები და ნაჩალიჩარი არ უნდა იყოს (დანაწებებ რადიატორზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია). ორიგინალ გარბენს რაც შეეხება, მის შემოწმებას თუ დააპირებ (აქ ყიდვის შემთხვევაში), ისეთ დიაგნოსტიკაზე არ მიიყვანო, სადაც უნივერსალ კომპიუტერს იყენებენ (ყველა ბრენდზე რომ მიდის), რადგან ბოლო 15 წლის მანძილზე გამოშვებული მოდელები გარბენს რამოდენიმე ბლოკში ინახავს (რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, ფარების ბლოკშიც კი), უნივერსალმა კი დიდი შანსია, რომ ვერ შეაღწიოს მაგ ბლოკში და პირდაპირ იქიდან აიღოს მონაცემები, საიდანაც 30 ლარად ცვლის "ვერელი თამაზი" :D ამიტომ, უნდა მიხვიდე კონკრეტულად ბმვ-ს დიაგნოსტიკაზე (ბმვ-ს კლუბში (ფორუმზე) იკითხე და გოგას ყველა მიგასწავლის, ძველი ადგილი შეიცვალა, თორემ მეც მიგასწავლიდი).

Link to comment
Share on other sites

x5-სგან განსხვავებით 46-ს არ აქვს პრობლემები, საკმაოდ ხარისხიანია და არც შენახვა ჯდება ძვირი. არც რამე განსაკუთრებული სისუსტე აქვს, რომ გასათვალისიწინებლად გირჩიო.

წვას რაც შეეხება, რაც ზემოთ დაწერეს ეგრეა, უმნიშვნელო სხვაობაა. ქალაქში 10-11-ს დაგიწვავს (მექანიკა, ტიპტრონიკი 13-14-ს), ტრასაზე კი ძალიან ეკონომიურია. 2,3 მყავს, იგივე 2,5-ია, მაგრამ ცხ.ძალები აქვს ნაკლები (M52 - 170). ტრასაზე სტანდარტული სიარულით მიწვავს 6,5-ს (6,2-იც დაუწვია). ამის წინ "ნაღდი" 2,5 მყავდა (M54 - 192 ცხ.) ტიპტრონიკი და ქალაქში 14-ს წვავდა, ტრასაზე 8-ს.

მოკლედ, არ ინანებ 46-ის ყიდვით. თუ ჩამოიყვან კარგი იქნება, მაგრამ აქ თუ იყიდი გაგრილების სისტემას მიაქციე ყურადღება, განაკეთები და ნაჩალიჩარი არ უნდა იყოს (დანაწებებ რადიატორზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია). ორიგინალ გარბენს რაც შეეხება, მის შემოწმებას თუ დააპირებ (აქ ყიდვის შემთხვევაში), ისეთ დიაგნოსტიკაზე არ მიიყვანო, სადაც უნივერსალ კომპიუტერს იყენებენ (ყველა ბრენდზე რომ მიდის), რადგან ბოლო 15 წლის მანძილზე გამოშვებული მოდელები გარბენს რამოდენიმე ბლოკში ინახავს (რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, ფარების ბლოკშიც კი), უნივერსალმა კი დიდი სანსია, რომ ვერ შეაღწიოს მაგ ბლოკში და პირდაპირ იქიდან აიღოს მონაცემები, საიდანაც 30 ლარად ცვლის "ვერელი თამაზი" :D ამიტომ, უნდა მიხვიდე კონკრეტულად ბმვ-ს დიაგნოსტიკაზე (ბმვ-ს კლუბში (ფორუმზე) იკითხე და გოგას ყველა მიგასწავლის, ძველი ადგილი შეიცვალა, თორემ მეც მიგასწავლიდი).

კახა :) როგორ ხარ?

318 ან 318i ან 320 E46გაზზე სამუშაოდ ივარგებს? თუ ყავს შენს სანაცნობოში ვინმეს? ზეთი რომ სტანდარტულად უცვალო და ა.შ.. ისე მინდა სამსახურისთვის და საქმეებზე გასასვლელად, დრიხტაობას და გაზაობას არ ვაპირებ გაზზე :D ვიცი რომ Cკლასები კარგია მაგ საქმისთვის მაგრამ არმინდა ეგ დონდლო რაღაცა  :user:  1.8 მირჩევნია 4 ცილინდრის გამო სვეჩებიც ნაკლები დამიჯდება ხოლმე და 4 ცილინდრზე მეოთხე თაობა უფრო იაფი გამოვა. კომფორტის ამბავში, ძრავი და გაწევა დიდად არ მაინტერესებს ნუ აღმართზეც არ უნდა დამტოვოს რათქმაუნდა :D

Link to comment
Share on other sites

კახა :) როგორ ხარ?

318 ან 318i ან 320 E46გაზზე სამუშაოდ ივარგებს? თუ ყავს შენს სანაცნობოში ვინმეს? ზეთი რომ სტანდარტულად უცვალო და ა.შ.. ისე მინდა სამსახურისთვის და საქმეებზე გასასვლელად, დრიხტაობას და გაზაობას არ ვაპირებ გაზზე :D ვიცი რომ Cკლასები კარგია მაგ საქმისთვის მაგრამ არმინდა ეგ დონდლო რაღაცა  :user:  1.8 მირჩევნია 4 ცილინდრის გამო სვეჩებიც ნაკლები დამიჯდება ხოლმე და 4 ცილინდრზე მეოთხე თაობა უფრო იაფი გამოვა. კომფორტის ამბავში, ძრავი და გაწევა დიდად არ მაინტერესებს ნუ აღმართზეც არ უნდა დამტოვოს რათქმაუნდა :D

დრასტი.

შენ რავა ხარ ძმა? :)

 

ვარგებით როგორ არ ივარგებს, ბოლო-ბოლო ჩინქვეჩენტოებზეც კი აყენებენ გაზს, მაგრამ გაწევას თავისთავად დაასუსტებს... თუმცა, ისეთ ეკონომიას მოგცემს, რომ ის 10-20% დასუსტებაც კი ღირს. დანარჩენს ვერაფერს გეტყვი, ჩემს საახლობლოში არავის ყავს გაზიანი ბმვ :( თან მეც არ ვარ გაზით დაინეტერსებული და ამის გამო არც ინფორმაცია მომიძიებია.

 

Link to comment
Share on other sites

დრასტი.

შენ რავა ხარ ძმა? :)

 

ვარგებით როგორ არ ივარგებს, ბოლო-ბოლო ჩინქვეჩენტოებზეც კი აყენებენ გაზს, მაგრამ გაწევას თავისთავად დაასუსტებს... თუმცა, ისეთ ეკონომიას მოგცემს, რომ ის 10-20% დასუსტებაც კი ღირს. დანარჩენს ვერაფერს გეტყვი, ჩემს საახლობლოში არავის ყავს გაზიანი ბმვ :( თან მეც არ ვარ გაზით დაინეტერსებული და ამის გამო არც ინფორმაცია მომიძიებია.

რავი კარგად, არამიშავს..

ჩინქვეში სად ატევენ ნეტა ბალონს :D ერთხელ მომიწია ტარება და იამკაში კიარ ურტყავდა ჩადიოდა და ამოდიოდა.

ვნახავ ვინმეს მერე გაზი რომ ეყენოს და დავეკითხები :)

 

Link to comment
Share on other sites

x5-სგან განსხვავებით 46-ს არ აქვს პრობლემები, საკმაოდ ხარისხიანია და არც შენახვა ჯდება ძვირი. არც რამე განსაკუთრებული სისუსტე აქვს, რომ გასათვალისიწინებლად გირჩიო.

წვას რაც შეეხება, რაც ზემოთ დაწერეს ეგრეა, უმნიშვნელო სხვაობაა. ქალაქში 10-11-ს დაგიწვავს (მექანიკა, ტიპტრონიკი 13-14-ს), ტრასაზე კი ძალიან ეკონომიურია. 2,3 მყავს, იგივე 2,5-ია, მაგრამ ცხ.ძალები აქვს ნაკლები (M52 - 170). ტრასაზე სტანდარტული სიარულით მიწვავს 6,5-ს (6,2-იც დაუწვია). ამის წინ "ნაღდი" 2,5 მყავდა (M54 - 192 ცხ.) ტიპტრონიკი და ქალაქში 14-ს წვავდა, ტრასაზე 8-ს.

მოკლედ, არ ინანებ 46-ის ყიდვით. თუ ჩამოიყვან კარგი იქნება, მაგრამ აქ თუ იყიდი გაგრილების სისტემას მიაქციე ყურადღება, განაკეთები და ნაჩალიჩარი არ უნდა იყოს (დანაწებებ რადიატორზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია). ორიგინალ გარბენს რაც შეეხება, მის შემოწმებას თუ დააპირებ (აქ ყიდვის შემთხვევაში), ისეთ დიაგნოსტიკაზე არ მიიყვანო, სადაც უნივერსალ კომპიუტერს იყენებენ (ყველა ბრენდზე რომ მიდის), რადგან ბოლო 15 წლის მანძილზე გამოშვებული მოდელები გარბენს რამოდენიმე ბლოკში ინახავს (რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, ფარების ბლოკშიც კი), უნივერსალმა კი დიდი შანსია, რომ ვერ შეაღწიოს მაგ ბლოკში და პირდაპირ იქიდან აიღოს მონაცემები, საიდანაც 30 ლარად ცვლის "ვერელი თამაზი" :D ამიტომ, უნდა მიხვიდე კონკრეტულად ბმვ-ს დიაგნოსტიკაზე (ბმვ-ს კლუბში (ფორუმზე) იკითხე და გოგას ყველა მიგასწავლის, ძველი ადგილი შეიცვალა, თორემ მეც მიგასწავლიდი).

 

ვაა, მართლა??? აუ მაგრად გამიხარდა. :) აქ ყიდვას აზრი აქვს, მინიმუმ $1000 ძვირს აფასებენ ვიდრე დამიჯდება და რაში გადავაგდო ამხელა ფული?! გაიხაე, მადლობა. ვაპირებ საერთო ჯამში ყიდვას. მეც შეიძლება ეკონომიურობის პონტში 4 ცილიანდრიანი ავიღო. ვნახოთ რა ვარიანტები იქნება აუქციონზე. თუ მეღირსა და ვიყიდე მერე დავწერ აუცილებლად და რომ ჩამოვა რჩევებზეც მოგაკითხავთ. მადლობა :)

Link to comment
Share on other sites

ვაა, მართლა??? აუ მაგრად გამიხარდა. :) აქ ყიდვას აზრი აქვს, მინიმუმ $1000 ძვირს აფასებენ ვიდრე დამიჯდება და რაში გადავაგდო ამხელა ფული?! გაიხაე, მადლობა. ვაპირებ საერთო ჯამში ყიდვას. მეც შეიძლება ეკონომიურობის პონტში 4 ცილიანდრიანი ავიღო. ვნახოთ რა ვარიანტები იქნება აუქციონზე. თუ მეღირსა და ვიყიდე მერე დავწერ აუცილებლად და რომ ჩამოვა რჩევებზეც მოგაკითხავთ. მადლობა :)

თუ რამეში შემეძლება დახმარება, არასდროს გეტყვი უარს :)

პ.ს. პატარა ძრავიანები იაპონიაში გაცილებით იაფი ღირს, ვიდრე 2,5+

Link to comment
Share on other sites

ხვალ გავდივარ მართვის მოწმობაზე, იმედია ბარდაგ არ იქნება ((

Link to comment
Share on other sites

ხვალ გავდივარ მართვის მოწმობაზე, იმედია ბარდაგ არ იქნება ((

იიიქ ება :D

Link to comment
Share on other sites

შანხაიში მინიატურული ავტომობილი დადის ქუჩაში http://www.mignews.com/news/technology/world/051214_175006_30500.html

Link to comment
Share on other sites

ვიდზე თითქოს არაუშავს , დიდი არაფერი მაგრამ წინა წლებში რაც გამოდიოდა იმათ კი ჯობია . მაგრამ რა ეკობუსტი და რა 4 ცილინდრი ბლიად , მუსტანგია თუ ფორდ ფიესტა :|

Link to comment
Share on other sites

1:17-დან :)

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

მუსტანგია თუ ფორდ ფიესტა :|

კუსტანგი :)

მე ბევრი მოდელი მომწონს დიზაინში. 

ნატარები მარტო ეს მყავს ტაკშტო არვიცი რავიცი.. :D

1995-3_8L-Ford-Mustang-Coupe-01.JPG

 

სალონი არ მომწონდა, უკან მჯდომს თავი ჭერზე ქონდა მიდებული, სიმაღლე არაფერ შუაშია ვინც არ უნდა დამჯდარიყო ჭერს თავს ურტყავდა.

Link to comment
Share on other sites

Top-Gear--Jeremy-Clarkson-010.jpg

Jeremy Clarkson and Richard Hammond in a cell following a staged spoof in Capri – the pair spoke on Radio 2 about the furore surrounding the Top Gear special in Argentina.

 

Top-Gear-Argentina-010.jpg

A car used in the Top Gear Argentina special was claimed to have a numberplate making reference to the Falklands War

 

პირველ სურათში დაკავებულები არიან.

 

არგენტინაში გადაღებული სფეჩელისას ერთერთ მანქანის ნომერი Falklands ომს იმიტირებს(არგენტინასა და ბრიტანეთს შორის მოხდათუმცა ტოპ გეარი უარყოფს და წერს რომ ეს მხოლოდ უბრალო დამთხვევაა.

Link to comment
Share on other sites

კუსტანგი :)

მე ბევრი მოდელი მომწონს დიზაინში. 

ნატარები მარტო ეს მყავს ტაკშტო არვიცი რავიცი.. :D

1995-3_8L-Ford-Mustang-Coupe-01.JPG

 

სალონი არ მომწონდა, უკან მჯდომს თავი ჭერზე ქონდა მიდებული, სიმაღლე არაფერ შუაშია ვინც არ უნდა დამჯდარიყო ჭერს თავს ურტყავდა.

ეგ ჩემი აზრით ყველაზე მახინჯი მუტანგია რაც კი ოდემსე გამოსულა 

 

უფრო სწორად მახინჯი კი არა , აი როგორ ვთქვა , რაღაც ნამეტანი პრასტოი მანქანის ვიდი აქვს რა . მაგისთვის უნდა დაერქვათ მონდეო ან რამე ეგეთი და არა მუსტანგი 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.