zaqrinio Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 5 თვის წინ წარმოდგენილი იყო თამაში Soma-ს Gameplay, ამ პროექტზე ცნობილი იყო მხოლოდ ის რომ ეს იყო Horror-ჟანრის თამაში რომელზეც Amnesia-ს შემქნმნელები მუშაობენ, რამოდენიმე დღის წინ ცნობილი გახდა არსებული თამაშის სიუჟეტის განვითარების ადგილი, ეს ადგილი ერთ-ერთი ოკეანის ფსკერია, გარდა იმ მტაცებელი ცხოველებისა რომლებიც ასეთ ადგილებში ბინადრობენ ჩვენ შეგვხვდებიან ისეთი არსებები რომლებიც მოთამაშის ნერვებზე არანაკლებ "ითამაშებენ". თამაშის გამოსვლის თარიღი 2015 წელი პლატფორმა PC, PS4. PS4 - SOMA Cinematic Trailer SOMA - Debut Gameplay Trailer - Eurogamer 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 ინტერვიუ ამ თამაშის დეველოპერთან http://www.3dnews.ru/816733 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaqrinio Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 SOMA-ს შემქმნელებმა გადაწყვიტეს, რომ მოთამაშეები არ შეაშინონ თავიანთი პერსონაჟის სიკვდილით. Frictional Games-მა მოიფიქრა მოთამაშეებისთვის "სიკვდილზე უარესი ბედისწერა". "თქვენ ნახავდით, რომ მოთამაშეებს არ ეშინიათ მათი პერსონაჟის სიკვდილის. ისინი იცინიან და გრძნობენ შვებას, ხოლო სიკვდილის სცენა არ არის ინტერაქტიული, რაც საშუალებას აძლევს, რომ მოთამაშეებმა იგრძნონ თავები მაყურებლებათ და არა მონაწილეებად", - ხსნის სტუდიის უფროსი ტომაშ გრიპი. შემქმნელები საკუთარი გამოცდილებით Penumbra: Overture-სგან იციან, რომ მოთამაშეებს სულ უფრო ნაკლებად ეშინიათ ერთიდაიგივე სიტუაციის, ამიტომაც Amnesia-ში გუნდმა გადაწყვიტა, რომ პერსონაჟის ყოველი სიკვდილის შემდეგ ცოტათი შეეცვალათ რუკა. "ერთადერთი სწორი გადაწყვეტილება ამ შემთხვევაში არის სიკვდილის შეფერხება. Outlast-ში არის მონსტრი, რომელიც ისვრის პერსონაჟს და აძლევს საშუალებას გაიქცეს - ეს ის მექანიკაა, რომელიც კარგად ერგება სიუჟეტს. Daylight-ში არის მოყენებული ზიანის გამოსახვა სიკვდილის ნაცვად, რაც მოთამაშეებს საშუალებას აძლევს, რომ დაიმალონ. ორივე მაგალითი არის მოთამაშეებში შიშის გაძლიერების შესანიშნავი შესაძლებლობა". "სიკვდილმა ადრე თუ გვიან მოთამაშეებამდე უნდა მოაღწიოს, თორემ მოთამაშეები მალე გაიგებენ, რომ მონსტრებს ზიანის მოყენება არ შეუძლიათ, ხოლო ეს კი არანაირად არ აუმჯობესებს გეიმპლეის. როდესაც პერსონაჟი იღუპება, მნიშვნელოვანია მოიცილო ამის გამეორების გრძნობა. მაგალითად, Amnesia-ში ჩვენ ოდნავ ვუცვლიდით რუკას, რაც მოთამაშეებს კიდევ უფრო აშინებდათ". SOMA-ს რელიზი შედგება 2014 წელს PlayStation 4-ზე და PC-ზე. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAZA Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=syhcF0Mx0j0 ესეც ახალი გეიმფლეი 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobro Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 (edited) სისტემური მოთხოვნებიhttp://gamebomb.ru/gbnews/13573Минимальные системные требования:Операционная система: 64-разрядная Windows 7Процессор: Intel Core i3 или AMD A6 с частотой 2 ГГцОперативная память: 4 ГБВидеокарта: Nvidia GeForce GTX 460M или AMD Radeon HD 5770 с 1 Гб памятиСвободного места на жестком диске: 25 ГбРекомендованные системные требования:Операционная система: 64-разрядная Windows 7Процессор: Intel Core i5 или AMD FX с частотой 2,9 ГГцОперативная память: 8 ГбВидеокарта: Nvidia GeForce GTX 480 или AMD Radeon HD 8770 с 2 Гб памятиСвободного места на жестком диске: 25 Гб Edited August 25, 2015 by gobro 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 (edited) ესეც ამ თამაშის ორი მიმოხილვა IGN-ზე და გეიმსპოტზე http://www.ign.com/games/soma/pc-20007100 http://www.gamespot.com/reviews/soma-review/1900-6416245/81% და 90% დაუწერეს მაგ ჰორორ-ადვენტურს, საკმაოთ კარგი თამაში ჩანს მაგ ჟანრში, გრაფიკა დიდი ვერაფერი მაგრამ ისტორია და ატმოსფერო კარგი აქვსო და გეიმოლეიც არ ჩანს მთლათ ცუდი Edited September 21, 2015 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobro Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 სიამოვნებით ჩავუჯდები ამ იგრას ხვალ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts