urekeli_l Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 300 აღარ უნდა დაიდოს? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L3onidas Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Rocket უძლიერესი გამოვა გარდიაანს მომეწონა მეც იმედია კაი საყურებელი იქნება, საუნდტრეკი დამევასა დავკათე და ზარზე დავაყენე. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 death note 30 სერიაზე ვარ და რაღაც ვეღარ აქვს ისეთი მუღამი როგორც თავიდან ჰქონდა. სპოილერ: რაც წიგნი აღარ ჰქონდა და პლიუს ელ-თან ერთად იყო იმის მერე ნელნელა აღარ მომწონს დიდად. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 მე როცა მივანებე ყურება, აღარ უნდა გამეგრძელებინა. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 არა ახლა ისევ დამაინტერესა სადღაც 22 დან 29მდე ცოტა მოსაწყენია Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 მთლიანობაში კაი პრიმიტიული რამეა. ბოლოს მაგარი გატეხილში ვიყავი რომ ვუყურე :დ დასასრული ხო საერთოთ ბოლო მოუღო :დ Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1nux Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 EMMANUELLE 4 6 შვედი გოგონა კამპუსში გოლგო_13 არ ვიცი მაგას ჩავიწერ სიაში. აი სერიალი თუ გინდა ბიბოპი მართლა კარგია მაგრა გაგისწორდება.Jin-Roh: The Wolf Brigade (1999) მე მაგრა გამისწორდა.The Wind Rises . Golgo 13_ს საკაიფო დახასიათება აქვს ფორუმებზე,თავად არ მაქვს ნანახი,თუმცაღა Watch list_ში კარგახანია ჩასმული მყავს,შენ სადაც ბიბოპი გაგისწორდა იქ ზემოდხსენებული Golgo 13_იც უნდა გაგისწორდეს,გოლგო მანგას, ანიმაციური სერიალსა და ორი ანიმაციური ფილმს მოიცავს,ვგონებ მხატრულ ფილმსაც ვაბშე თუ არ გაქვს ნანახი Riding bean ნახე 45 წუთიანი ოვაა 1987წლის,შიკარნი ანიმაციით და რამე,გადამზიდის იაპონკებისეული ვარიანტია მოსატანი უნდა მოიტანოს წესით ver gaviswore vercerTiT,jin roh საკაიფოა, ვამატებ აქედან ერთი-ორი მომწონს მარტო,darker then black და tiomni dvoreckii მაგრებია hunter x hunter ნორმ Темный Дворецкий კაია Синий Экзорцист - Фильм / Gekijouban Ao no Exorcist Katekyo Hitman Reborn / Учитель-мафиози Реборн BBB / Brother black blood / Братство Черной Крови Darker than Black: Ryuusei no Gemini / Темнее Черного Link to comment Share on other sites More sharing options...
majinboo Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 ვერცერთით ვერ გაისწორე !? მაშვინ მიყევი Ghost in the shell ის ფრენშაიზს. HxH გენიალური რამეა,საუკეთესო შონენია OP_ის შემდეგ,მაგრამ მანგაკა სადღაც 2 წელია ისვენებს(მეტი თუ არა),ანიმე აქვს ძალიან მაგარი კიდევ სადაც HxH ნახე იქ Jojo's bizarre adeventure ნახე...რებორნს არ მიკერო ძაან ღლეობაა :/ Darker than black წავა,ისევე როგორც Ai no exorcist... rainbow nisha rokubou no shichinin ნახე ეგებ ამან მაინც გაგისწოროს,ციხის ცხოვრებაა და რამე :/ თუ ესეც სანაგვეზე მოისროლე კომედი ჟანრის ეტალონებს Golden boy_ს და Great teacher Onizuka_ს მაინც შეხედე თუ ესენიც სანაგვეზე მოისროლე მაშინ Berserk_ის ძველი ანიმე ადაპტაცია ნახე. თუ ესეც არ მოგეწონა მაშინ იგივე Berserk_ის 3 ახალი ფილმი ნახე Berserk: golden age ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე მაშვინ tengen toppa gurren lagann ნახე ვინც ნახა გულგრილი არავინ დარჩენილა,ჩემი ერთ ერთი ფავორიტიც არის,''მექა''(რობოტები,პლანეტ ბასტინგი და რამე) კი არის,მაგრამ ეგებ მოგეწონოს ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე და მაშვინ Black lagoon ნახე თუ ესეც სანაგვეზე მოისროლე და მაშვინ Hajime no ippo ნახე ესეც ჩემი ფავორიტია,სპორტზეა კერძოდ კრივზე,თუ ნახავ ორივე სეზონი ნახე,ცოტათი დიდია ოღონდ. ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე და Initial D ნახე,თავად არ მაქვს,ნანახი მაგრამ ძალიან კარგად ახასიათებენ,თავის ჟანრში ერთ ერთი წამყვანი ვეშია,ვგონებ ავტომობილები მოგწონს და ეგებ ამან მაინც გაგისწოროს თუ ამანაც არ გაგისწორა მაშვინ მიაზაკის ნამუშევრებს მიაწექი მიაზაკიმაც თუ არ გაგისწორა მაშინ რავიცი,ხარება და გოგია Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1nux Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 ვერცერთით ვერ გაისწორე !? მაშვინ მიყევი Ghost in the shell ის ფრენშაიზს. HxH გენიალური რამეა,საუკეთესო შონენია OP_ის შემდეგ,მაგრამ მანგაკა სადღაც 2 წელია ისვენებს(მეტი თუ არა),ანიმე აქვს ძალიან მაგარი კიდევ სადაც HxH ნახე იქ Jojo's bizarre adeventure ნახე...რებორნს არ მიკერო ძაან ღლეობაა :/ Darker than black წავა,ისევე როგორც Ai no exorcist... rainbow nisha rokubou no shichinin ნახე ეგებ ამან მაინც გაგისწოროს,ციხის ცხოვრებაა და რამე :/ თუ ესეც სანაგვეზე მოისროლე კომედი ჟანრის ეტალონებს Golden boy_ს და Great teacher Onizuka_ს მაინც შეხედე თუ ესენიც სანაგვეზე მოისროლე მაშინ Berserk_ის ძველი ანიმე ადაპტაცია ნახე. თუ ესეც არ მოგეწონა მაშინ იგივე Berserk_ის 3 ახალი ფილმი ნახე Berserk: golden age ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე მაშვინ tengen toppa gurren lagann ნახე ვინც ნახა გულგრილი არავინ დარჩენილა,ჩემი ერთ ერთი ფავორიტიც არის,''მექა''(რობოტები,პლანეტ ბასტინგი და რამე) კი არის,მაგრამ ეგებ მოგეწონოს ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე და მაშვინ Black lagoon ნახე თუ ესეც სანაგვეზე მოისროლე და მაშვინ Hajime no ippo ნახე ესეც ჩემი ფავორიტია,სპორტზეა კერძოდ კრივზე,თუ ნახავ ორივე სეზონი ნახე,ცოტათი დიდია ოღონდ. ესეც თუ სანაგვეზე მოისროლე და Initial D ნახე,თავად არ მაქვს,ნანახი მაგრამ ძალიან კარგად ახასიათებენ,თავის ჟანრში ერთ ერთი წამყვანი ვეშია,ვგონებ ავტომობილები მოგწონს და ეგებ ამან მაინც გაგისწოროს თუ ამანაც არ გაგისწორა მაშვინ მიაზაკის ნამუშევრებს მიაწექი მიაზაკიმაც თუ არ გაგისწორა მაშინ რავიცი,ხარება და გოგია JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders ხარისხით ნორმ ჩანს ,1 წუთი შევხედე მარტო,ვვუყურებ ღამით initial Dსთვის თვალი მაქვს მარტო შენახველბი,კარგია ნაღდად,ბერსერკების მუღამიც ამქვს, შემიძია მაგასაც ვუყურო,gureren lagann კაი იყო რამდნეიმე სერიას ვუყურე და მსგავსს ჟანრში ერთია კიდე,ცოტა სერიაა ჯერ ნათარგმნი ,ძელ რობოტს იპოვნიან და მხოლოდ ერთ მასტს შეუძლია იმის მართვა(რომელსაც კვარცის თუ რაღაცის მართვის უდნარი არ აქვს) დღეს ბერსერკს დავერევი.კიდე გამოუშვი ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1nux Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 ამაზე ვამბობდი,1 არაუშვას,დიდი ვერაფერია http://online.anidub.com/anime_movie/5211-slomannyy-mech-broken-blade-gekijouban-break-blade-1-3-iz-6moviebdrip1080p.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 გამოვიდა ლიცენზია 3 Days to Kill http://geotorrents.com/3_дня_на_убийство_3_Days_to_Kill_2014_BDRip_1080p_лицензия-s-75835.ts Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 შევიდეს ისევ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 შევიდეს ისევ +1 წესიერი არაფერი გამოსულა რაარი ვა ესენი მაქ ვოჩლისტში დ არომელს ვუყურო. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 ეს უკან მიყვება :დ http://geotorrents.com/Анатомия_любви_Endless_Love_2014_BDRip_1080p_лицензия-s-75836.tslomsa, ქანეშნა სამუელასდ :დ Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 ნანახი მქონია მარა სახელი არ მახსოვდა ისე მაგარი მომენტი დავიჭირე როგორ გავნაღმოთ ბომბი? ჩართეთ ექსელი , დაწერეთ ათასი დებილობა, დაასეივეთ და ეგაა 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 lomsa, the king's speech da unthinkable 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Oculus სადღაც 7.5 ბალიანი ტრილერი ჩანს ჰორორის ელემენტებით, Me, Myself & Irene ნანახი მაქვს თავის დროზე, 7.5 ბალიანი კომედიაა ჯიმ კერის მონაწილეობით, მაგ ანიმეებიდან ნახევარი მეც მიგზია ზაკაჩკებში, პედრო ალმოდოვარის La piel que habito ნორმალური დონის 8-8.5 ბალიანი ესპანური დრამაა ტრილერის ელემენტებით, ეგ ფილმიც მიგდია ზაკაჩკებში, death note მომენტებში მართლა მოსაწყენი ხდებოდა მაგრამ მე სადღაც 3 საათიანი სესიებით ვუყურებდი და შეიძლება უფრო მაგიტომ, მთლიან ჯამში კი მაგარი მომეწონა, ეგ მგონი საერთოდ პირველი ანიმე სერიალი იყო თან რომელსაც ვუყურე, მანამდე მარტო ანიმე ფილმები მქონდა ნანახი ძირითადათ მიაზაკის, Ghost in the shell ნანახი მაქვს მეც ფილმები, მართლა ძლიერი კიბერპანკური ანიმეა, მივაშალე ჩემი თამაშების ისო რელიზების კოლექცია მთლიანათ და მაგის მაგივრათ ბლომათ ფილმები გადმოვწერე 600გბ: Uploaded at ImageFra.me თამაშების წინასწარ გადმოწერას აზრი დაეკარგა უკვე, ინტერნეტი სწრაფია საკმაოთ და 3-4 საათში 40გბ ზომის თამაშსაც კი გადმოვწერ და მარტო იმ თამაშს დავიტოვებ აწი რომელსაც ვხურავ, როცა დახურვას დავაპირებ მერე გადმოვიწერ ხოლმე, 4 დღეში გავავსე ისე ეგ აბიომი, 5000კბ.სეკ ასწორებს, არ მეგონა მასე მალე თუ შეივსებოდა Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 ახალი ფილმების მიმოხილვები დაიდო კიდე IGN-ზე: The Two Faces of January 7 ბალი http://www.ign.com/articles/2014/05/19/the-two-faces-of-january-review Cold in July 8.8 ბალი http://www.ign.com/articles/2014/05/23/cold-in-july-review რაღაც საინტერესო ტრილერი ჩანს იმდღეს დამეზარა შემოსვლა ისე კი ბლომათ რაზდაჩები გავაძრე, ხვალე შევალ კიდე აჩერედნოი პორციისთვის: Breaking Bad ხუთივე სეზონი BD-ზე HD-DTS რუსული დაროჟკებით http://nnm-club.me/forum/viewtopic.php?p=5990727 მაგ ტრეკერზე არ ხურავენ ხოლმე რაზდაჩებს და ეგ ვერსია ჯობია, თან ფრილიჩია და სიდერე ბიც საკმარისი ყავს, კომედიებს რომ ჩავათავებ ერთ-ერთი პირველი იქნება ეგ სერიალი გადმოწერის სპისოკში Snowpiercer BD-ზე ორხმიანი პერევოდით http://kinozal.tv/details.php?id=1193655 ნორმალური დონის კორეულ-ამერიკულ-ევროპული ფანტასტიკური ეკშენ დრამაა სტრანი სიუჟეტით Mibu gishi den BD-ზე http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3675244 კარგი დონის იაპონური სამურაისკი დრამაა, ადრე მაქვს ნანახი და მერე კიდე ვუყურებ ოდესღაც The Magic of Belle Isle BD-ზე ორხმიანი ლუბიტელსკი პერევოდით http://kinozal.tv/details.php?id=1015893 ერთხელ საყურებელი კომედიური დრამაა მორგან ფრიმენის მონაწილეობით ჯონ კასავეტესის http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4540414 BD-ზე http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4540414 კარგი დონის დრამაა არტ ჰაუსიდან Grand Piano BDRip 1080P-ში ორხმიანი პერევოდით http://kinozal.tv/details.php?id=1212056 ერთხელ საყურებელი ესპანური ტრილერია Liebe Mauer BDRip 1080P-ში http://kinozal.tv/details.php?id=1212546 ერთხელ საყურებელი გერმანული რომანტიკული კომედიაა გუს ვან სენტის Drugstore Cowboy BDRip 720P-ში http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4557260 ნორმალური დონის კრიმინალური დრამაა არტ ჰაუსიდან ჟან ლუკ გოდარის Bande à part BDRip 720P-ში სერბინის პერევოდით http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4266388 ნორმალური დონის ფრანგული დრამაა არტ ჰაუსიდან Kings Row Web-dl პერევოდის გარეშე http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4738733 ნორმალური დონის დრამაა ტაკეში მიიკე Chugoku No Chojin DVD-ზე ლუბიტელსკი ერთხმიანი პერევოდით http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1907231 კარგი დონის იაპონური ფანტაზიური დრამაა არტ ჰაუსიდან,გადმოვწერე უკვე და ვუყურებ მოგვიანებით, ცოტა გაცვეთილი ტრანსფერი კი არის მაგრამ დამაინტერესა სიუჟეტმა Kour DVD-ზე http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3157801 ჩეხოსლოვაკიური მუზიკალური კომედიური დრამაა არტ ჰაიუსიდან, ეგ ფილმიც გადმოვწერე და მაგარი სტრანნი სიუჟეტი აქვს, მუზიკლის პონტშია ტოტალიტარულ რეჟიმზე Unter den Brücken DVD-ზე სერბინის პერევოდით http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4696228 განუახლებიათ რაღაცა რაზდაჩაში და მეც განვაახლე Da obichash na inat საბჭოთა დუბლაჟით http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4251021 ნორმალური დონის დრამაა Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 როდის გამოვა ჩვენთვის :დდდ http://epidemz.net/587802-lyudi-iks-dni-minuvshego-buduschego-x-men-days-of-future-past-2014camrip.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 ლიცენზია ალბათ 4-5 თვის შემდეგ სადღაც შტატებში, რუსეთში არ ვიცი მანდ ყველაფერი თავდაყირა აბდაუბდათ გამოდის ხოლმე პირატობის გამო, Her, The Wolf of Wall Street და Prisoners მაგის გამო აგვიანებენ მემგონი კაკრაზ, გოლდისკზე საერთოდ სექტემბერი მიუწერიათ სკორსეზეს ფილმისთვის გამოსვლის თარიღში მაგრამ მაგდენს არ დაიგვიანებს, უფრო ზაფხულისკენ გამოვა ალბათ Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 ხარისონ ფორდს Blade Runner რიმეიკში თამაში შესთავაზეს http://lenta.ru/news/2014/05/16/bladerunner/ ჯეი ჯეი აბრამსმა ახალი სტარ ვორსის სიომკები დაიწყო http://lenta.ru/news/2014/05/16/dayone/ ძმები კოენები 10 წლის უკანდელი ფილმის იდეას დაუბრუნდნენ http://www.kinopoisk.ru/news/2406319/ ლაპარაკია Hail Caesar BAFTA TV Awards დაჯიდოვება ჩატარდა http://www.kinomania.ru/news/51060/ მაიკლ ფლენიგანი სტივენ კინგის ჰორორზე დაიწყებსო მუშაობას http://www.kinomania.ru/news/51058/ გოდძილას გაგრძელებაც გამოვაო http://www.kinogallery.com/news/comments.php?id=23003 ალფონსო კუარონმა შეიძლება ახალი გარი პოტერი გადაიღოსო http://www.kinogallery.com/news/comments.php?id=23005 ჯულიეტ ლუისი მუზიკალურ ფილმში Jem and the Holograms მიიღებსო მონაწილეობას http://www.kinopoisk.ru/news/2406634/ გარეტ ედვარდსი სტარ ვორსის სპინოფზე იმუშავებსო http://www.kinopoisk.ru/news/2407115/ სონი ხლოა მორიცისთვის ნაპარნიკს ეძებსო The 5th Wave სათამაშოთ http://www.kinopoisk.ru/news/2407116/ სტივენ სპილბერგმა ძმებ კოენებს დაუძახა შპიონსკი ტრილერისთვის http://www.kinopoisk.ru/news/2406650/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
პითონი Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 imdb–ზე watchlist–ში მაქვს ისინი რეებიც ნანახი მაქვს და ისე არ შეიძლება რომ გავაკეთო ლისტი რომლის ნახვაც მინდააა მომავალში? და თუ შეიძლება როგორ.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ჯამბო Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Anchorman 2 დებილობა იყო , პირველი ჯობდა . Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 რატო ესეც ღადო იყო Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabaaa Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 ციხეზე მირჩიეთ რა მე კრიმინალური დაძაბული სიუჯეტის ფილმებო Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts