Jump to content

Recommended Posts

ესეიგი რა ხდება ვიყიდე ნივთი ზემოთ ხსენებულ საიტზე და ღირდა 70$ და კარტაზე მქონია 69.88 ცენტი ანუ 12 ცენტი დამაკლდა და ბარათიდან ფული მაინც ჩამომაჭრა არანაირი ინფორმაცია არ მომსვლია არც დაშიპულის არც ტრეკინგ ნუმბერი და ვერ გავიგე ეხლა რა ვქნა არადა ფული ჩამომეჭრააააა  :cry:  18 ნოემბერს ვიყიდე და ჯერ არაფერი არ მომსვლია არც ფული დამიბრუნეს უკან რა გავაკეთო არ ვიცი :( ესეთი შემთხვევა არ გქონიათ ? 

Link to comment
Share on other sites

პირველ რიგში კიდევ 1 დოლარი უნდა შეგეგდო და რამდენიმე საათში ან დღეში ჩამოჭრიდა.  წესით მეილზე უნდა მოგსვლოდა შეტყობინება რომ თანხა დააკლდა. ანუ სისტემა ამოწმებს რამდენჯერმე პერიოდულად და თუ გაქვს თანხა დანარჩენს მერე მოჭრის. თანხა სავარაუდოდ არ მოგეჭრებოდა, უბრალოდ დაიბლოკა და ერთ ან ორ თვეში უნდა დაგიბრუნდეს. ბანკზეა დამოკიდებული ეს პროცედურა.

 

მიწერე საიტსაც აუცილებლად. არ არიან მატყუარები, მე სულ მაგათგან ვიწერ და არც ერთხელ არ მქონია პრობლემა. მისწერე ჰელფიდან და უთხარი რაც მოხდა და მოგწერენ დეტალებს. თუ გააუქმეს შეკვეთა, მოგწერონ მეილზე. მერე ეს მოწერილი წაიღე დაბეჭდე და წაიღე ბანკში და ამის საფუძველზე შენ ტანხას ბლოკს მოხსნიან 10-14 დღის ვადაში და დაგიბრუნდება თანხა

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

თანხა მეორე დღესვე ჩავრიცხე მარა ჩემი ფეხები არ ჩამომჭრია ის ცენტები მერე მივწერე საიტს მეთქი თანხა დამიბრუნეტ ან გამოუშვით ნივთი თქო 

 

 

 

 

 

და აი რა მომწერეს 

 

 

Hello Levani, 

Thank you for contacting 6pm.com Customer Service. My name is Eva and it's my pleasure to assist you today! 

How are you doing, Levani? I hope that you're doing fine. 

I'm sorry to hear that you still haven't got your tracking information. We appreciate you for letting us know about this and I’m glad that this has been brought to my attention. No worries, let me take care of this for you. 

Upon reviewing your account, I'm afraid to say that the shoes that your pertaining to doesn't exist on your account. Before we're able to offer an appropriate solution for you, it would be very helpful if you could give us an order number of the shoes. 

We look forward to hearing back from you. 

Please have yourself a wonderful day, Levani! 

If there is anything more we can do for you or if we could improve your experience, please do not hesitate to let us know. We are currently operating on extended holiday hours and are available to assist you by phone at 1-888-676-2660 from 2:00am – 9:00pm PST Monday through Friday, 6:00am – 9:00pm PST Saturday and Sunday (these will be our hours for the entire month of December). You can contact us via email any time. 

Regards, 
Eva P. 

6pm.com Customer Service 
Website: http://www.6pm.com 
E-mail: [email protected] 
Phone: 1-888-676-2660 
7 days a week! 
EXTENDED HOLIDAY HOURS 
2:00am - 9:00pm PST Mon-Fri 
6:00am - 9:00pm PST Sat-Sun 

For the latest updates and special offers, make sure to sign up for our email newsletter! 
http://www.6pm.com 

"Like" us on Facebook and be the first to learn about special promotions! 
https://www.facebook.com/shop6pm 

Special program exclusively for TWITTER followers. Follow 6pm.com: 
http://twitter.com/6pm 

On Tue, 3 Dec 2013 11:14:08 -0800 (PST), "levani" wrote: 
> Submitted on Tuesday, December 3, 2013 - 11:14 
> Submitted by anonymous user: [192.168.66.20] 
> Submitted values are: 
> 
> --Contact Us-- 
> Your Name: levani 
> Email Address: [email protected] 
> Subject: Shipping information 
> Order Number: 
> Comments: 
> we bout shoes donald j pilner 
> Donald J Pliner Virge 
> SKU: #8101697 
> Color: Black 
> size: 7.5 
> width: M $69.99 
> 
> and your order dont cams tracking number please send tracking 
> number information or shoes. 
> 
> and the shoes dont buy send my money please. 
> 
> we wait your information. 
> 
> 
> 
> 
> thank you 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.