kane19906 Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Escape Plan ვუყურე კარგი იყო 1 საყურებლად წავა ან 2ჯერ თუ დაგაძალებენ ეს მომენტი მაგარი იყო 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoro6891 Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Filth 8/10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Filth არტ ჰაუსნი კრიმინალური კომედიაა შეიძლება არაა მაგრამ არც სტანდარტული სახარხარო ფილმია, ამიტომ ყველას არც მოეწონებოდა, ბრიტანულ ფილმებს საერთოდ სპეციფიკური იუმორი აქვთ ხოლმე, თან ეგ ტრაგიკომედია უფროა 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 pain and gain ვნახე ნუ თუ ბევრი თავისუფალი დრო გაქვს უყურებს კაცი რა. ის ფაქტი რომ რეალური ამბავი უდევს საფუძვლად დიდ მხატვრულ მნიშვნელობას არ ანიჭებს. ისეთი არაფერია. პ.ს. მარკი უკეთესს ფორმაში რატომ არ არის? რამდენი ხანია ეგ კაჩაობს? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Filth არტ ჰაუსნი კრიმინალური კომედიაა შეიძლება არაა მაგრამ არც სტანდარტული სახარხარო ფილმია, ამიტომ ყველას არც მოეწონებოდა, ბრიტანულ ფილმებს საერთოდ სპეციფიკური იუმორი აქვთ ხოლმე, თან ეგ ტრაგიკომედია უფროა 100%ჯორჯ, დღესაც შენი "მენიუდან ვუკვეთავ" The servant შესავალი გადავიკითხე და ძალიან დიდ იმედებს ვამყარებ, დღევანდელ ღამის სეანსში მაქვს. მგონი ადრეც დავდე ჩემი ლისტი, მაგრამ იმის მერე კიდევ დავამატე რაღაცეები და დავდებ ბარემ განახლებულ ვერსიას. ეს არის წლების მანძილზე გაფილტრული შედეგი, მაგრამ სამწუხაროდ ბევრი ფილმი კიდევ არ მახსოვს და როგორც კი რამე გამახსენდება ნელ-ნელა ვანახლებ სიას + ახალ ნაყურებსაც ვუმატებ, თუ ჩემი ლისტის ღირსად ჩავთვლი ამას წლებია უკვე ზე-ფილმად ვთვლი და ნუმერაციას არც ვაკუთვნებ - The holy mountain ======================================================================== 1. shindlers list 2. The Elephant Man 3. Inception 4. The beautiful mind 5. 12 angry man 6. One Flew Over the Cuckoo’s Nest 7. Detachment 8. Shutter Island 9. The Prestige 10.Mulholland Drive 11.fight club 12.Memento 13.The Usual Suspects 14.Rashomon 15.American History X 16.Mystic River 17.Den brysomme mannen 18.Scarface 19.The Game 20.The Talented Mr Ripley 21.Sixth Sense 22.seven 23.Shutter Island 24.The Pianist 25.Stalker 26.The Shawshank Redemption 27.Rope 28.The Silence of the Lambs 29.A Clockwork Orange 30.Requiem for a Dream 31.The Green Mile 32.El Topo 33.The Machinist 34.Primal Fear 35.Magnolia 36.The Others 37.American Psycho 38.The Jacket 39.The Class 40.21 Grams 41.Unthinkable 42.Dogville 43.остров 44.Trainspotting 45.Apocalypse Now 46.Dancer in the Dark 47.El Metodo (2005) 48.Twin Peaks 49.Moon 50.Gran Torino 51.L.A. Confidential 52.Sin City 53.Underground(1995) 54.Monster's Ball 55.Run Lola Run 56.There Will Be Blood 57.Run 58.Once Upon a Time in America 59.The Village 60.Il conformista 61.Filth პ.ს. ნუმერაცია ფილმის დონეს არ განსაზღვრავს, უბრალოდ, ჩამონათვალია დანომრილი. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 ხო საინტერესო სპისოკია, ბევრი ფილმი არტ ჰაუსში შედის დენიელ რედკლიფი ისტორიულ ფილმში Brooklyn Bridge მიიღებსო მონაწილეობას http://www.kinomania.ru/news/50467/ გარეტ ხედლუნდს პირატის როლში იწვევენო Pan http://www.kinopoisk.ru/news/2331835/ გალ გადოტი Wonder woman სამჯერ ითამაშებსო http://www.kinopoisk.ru/news/2332399/?nobanner=1 რობერტ ზემეკისი To Reach the Clouds გადაიღებსო http://www.kinopoisk.ru/news/2332400/ რუდგერ ხაუერის 7 ფილმი http://ria.ru/weekend_cinema/20140123/990218791.html ლოლ Knights of Badassdom რა უბედურება გადაუღიათ http://www.ign.com/articles/2014/01/24/knights-of-badassdom-review Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 ვისაც იაპონური ესეთი ჩემთვის გაუგებარი რაღაცეები გევასებათ :დ http://geotorrents.com/Ходячий_замок_Блуждающий_Замок_Хоула_Hauru_no_ugoku_shiro_Howl_s_Moving_Castle_2004_BDRip_720p-s-75496.ts Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 ვისაც იაპონური ესეთი ჩემთვის გაუგებარი რაღაცეები გევასებათ :დ http://geotorrents.com/Ходячий_замок_Блуждающий_Замок_Хоула_Hauru_no_ugoku_shiro_Howl_s_Moving_Castle_2004_BDRip_720p-s-75496.ts ძაან მაგარი ეს რამოდენიმე თვის წინ ვუყურე მხოლოდ ერთ სერიას. საზ მაუწყებელზე გადიოდა მგონი Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 ხაიო მიაზაკის Hauru no ugoku shiro მართლა შიკარნი 9 ბალიანი ანიმეა, გენიალური ანიმატორია მიაზაკი, მაგარი დაბერდა უკვე მაგრამ მაინც იღებს, ოღონდ სერიალი არაა ერთი 2 საათიანი ფილმია, რამდენიმე წლის წინ მაქვს ნანახი Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Filth - მასე მივცემდი რაც ახლა უწერია. კარგი იყო. ჯონმაც ნარმალნა ითამაშა Link to comment Share on other sites More sharing options...
მიშო Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Catching Fire-ს ვუყურე. მომეწონა საკმაოდ. პირველზე უკეთესი იყო. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 ლიცენზია არის ან კარგი ხარისხი ორიგინალი ხმით ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 ქაენშნა არის http://www.rutor.org/torrent/331037/golodnye-igry-i-vspyhnet-plamja_the-hunger-games-catching-fire-2013-bdrip-1080p-imax-chistyj-zvuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 მადლობ მაგას და Wolf Of Wall Street ს ვუყურებ მერე 3 გამოცდაღა დამრჩა და თებერვლისთვის შემოვინახავ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 არაფერს ) Wolf Of Wall Street ჯერ არ არის ნორმალურ ხარისხში, დვდ სკრინებია მარტო. Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 ცოტახანს უნდა შევწყვიტო ფილმების ნახვა თორე გუშინ ერთ-ერთი ფილმის გმირი მესიზმრებოდა Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 მე სერიალებზე მჭირს ხოლმე მასე, 20-25სერიას როცა ვუყურებ გადაბმით :დ ფილმის გმირი კი არა იქ ვცხოვრობ სიზმარში და იგივე გზას გავდივარ :დ ორჯერ ვუყურებ რა ფაქტიურათ :დდდდ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vako™ Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 სტალინგრადს ვუყურე და კარგი იყო, დავიგრუზე მაგრად.. Seven Pounds ვნახე გუშინ კიდევ, ეგეც მაგარი დრამა იყო Rush-საც ვუყურე და მაგრად გამისწორდა, 9 დავუწერე და კიდე About Time მაგარი ორიგინალური ფილმი გამოუვიდათ ჩემი აზრით. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Name Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 watership down ვუყურე ყველა დროის კლასიკაა 8,5 თავისუფლად ეკუთვნის. იგივე რეჟისორის Plague Dogs გადმოვწერე ახლა, ბევრს ველი Link to comment Share on other sites More sharing options...
მიშო Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 ლიცენზია არის ან კარგი ხარისხი ორიგინალი ხმით ? შესანიშნავი გახმოვანება ჰქონდა. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 უცბად გამოუშვით აბა თქვენთვის უძლიერესი დრამა, ოღონდ მელოდრამა არა, არასდროს ვუყურებ მაგ ჟანრს, რა შეფასებაც არ უნდა ჰქონდეს, არ მიზიდავს სასიყვარულო და გულისამაჩუყებელი ისტორიები. ჯორჯ, თუ აქ ხარ, რამე მოშნი არტ ჰაუსი მინდა რა. Link to comment Share on other sites More sharing options...
POKEMAN Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 უცბად გამოუშვით აბა თქვენთვის უძლიერესი დრამა, ოღონდ მელოდრამა არა, არასდროს ვუყურებ მაგ ჟანრს, რა შეფასებაც არ უნდა ჰქონდეს, არ მიზიდავს სასიყვარულო და გულისამაჩუყებელი ისტორიები. ჯორჯ, თუ აქ ხარ, რამე მოშნი არტ ჰაუსი მინდა რა. აკირა კუროსავას ikiru ერთ ერთი საუკეთესო ფილმია რაც მინახავს 9,5-10 ს ვუწერ ამ ფილმს კიდევ ძაან ბევრი მოშნი დრამები მაქვს ნანახი ეხლახანს ვნახე ტომას ვინტერბერგის jagten (the hunt) ი მხეცი ფილმია 9-9,5 ს ვუწერ კიდე ვნახე ულრიხ ზაიდლის ტრილოგია paradise: love, paradise: faith, paradise: hope პირველს 8,5 ს მეორეს 9 ს მესამეს 8,5 ს ვუწერ რწმენა იყო სასწაული რავიცი კიდე პაოლო სორენტინოს the consequences of love ს გირჩევდი ესეც ძალიან მაგარი ფილმია მხეცი აქტინგით და გენიალური დასასრულით 9-9,5 ს მაინც იმსახურებს არამგონია ამ ფილმებიდან რომელიმემ გაგიცრუოს იმედი 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 მეც ჩავინიშნავ ამ პოსტს და ვნახავ მერე Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 აკირა კუროსავას ikiru ერთ ერთი საუკეთესო ფილმია რაც მინახავს 9,5-10 ს ვუწერ ამ ფილმს კიდევ ძაან ბევრი მოშნი დრამები მაქვს ნანახი ეხლახანს ვნახე ტომას ვინტერბერგის jagten (the hunt) ი მხეცი ფილმია 9-9,5 ს ვუწერ კიდე ვნახე ულრიხ ზაიდლის ტრილოგია paradise: love, paradise: faith, paradise: hope პირველს 8,5 ს მეორეს 9 ს მესამეს 8,5 ს ვუწერ რწმენა იყო სასწაული რავიცი კიდე პაოლო სორენტინოს the consequences of love ს გირჩევდი ესეც ძალიან მაგარი ფილმია მხეცი აქტინგით და გენიალური დასასრულით 9-9,5 ს მაინც იმსახურებს არამგონია ამ ფილმებიდან რომელიმემ გაგიცრუოს იმედი სერიოზული სია ჩანს. მადლობა. თუ რამე კიდევ გაიხსენე, ჩამოწერე. ვხვდები უკვე შენს სტილს და 100%-ით მაკმაყოფილებს. (jagten (the hunt) ნანახი მაქვს) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts