kloud Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 ამა წლის 22 ოქტომბერს კომპანია Microsoft-მა წარმოადგინა ახალი ოპერაციული სისტემა Windows 7. ბევრი მომხმარებელი სულმოუთქმელად ელოდა ამ დღეს, რადგან წარუმატებელი Vista მათ არ ხიბლავდა. ბევრმა ბევრმა გადაწყვიტა დალოდებოდა Windows 7-ის გამოსვლას დროით გამოცდილ XP-ზე და შმედეგ პირდაპირ გადასულიყვენენ Windows 7-ზე. დღეს ჩვენ განვიხილავთ სამ ოპერაციულ სისტემას(შემდეგში დავწერ OS). ესენია;Windows XP SP3 x86, Windows Vista SP2 x86 და Windows 7 7600 RTM x86. არჩეული იქნა 32 ბიტიანი სისტემები რადგან ჯერ-ჯერობით ეს ვერსიები უფრო გავრცელებულია. სატესტად კი არჩცეული იქნა თამაშები რადგან ამ გასართობი საშუალების მიმართ გულგრილი ფაქტიურად არავინაა. ამ თემაში განხილული იქნება OS-ების მუშაობის სამი ასპექტი: 1. SLI და CrossFireX ტექნოლოგიებისთვის დრაივერების ოპტიმიზაცია. 2. ერთეული ვიდეოკარტებისთვის დრაივერების ოპტიმიზაცია. 3. პროცესორის წარმადობა. სატესტი სისტემის კონფიგურაცია: პროცესორი: Intel Core i7 i920, 2660 მჰც @ 4200 მჰც, 1.3 В, L3 8 მბ, (Bloomfield, D0), Turbo Boost - on, Hyper Threading - offდედაპლატა: GigaByte GA-EX58-UD5 გაგრილების სისტემა CPU: Cooler Master V8 (~1100 ბრ/წთ) ოპერატიული მეხსიერება: 3 x 2048 მბ DDR3 Corsair TR3X6G1600C7 (Spec: 1600 მჰც / 8-8-8-20-1t / 1.5 ვ) , X.M.P. - offმყარი დისკი: SATA-II 500 გბ, WD 5000KS, 7200 ბრ/წთ, 16 მბ ვიდეოკარტა 1:MSI GeForce GTX 275 896 მბ (666/1476/2230 მჰც)ვიდეოკარტა 2: PowerColor Radeon HD 4890 1024 მბ PCS (950/4200 მჰც)ვიდეოკარტა 3: Sapphire Radeon HD 4850 1024 მბ (850/3900 მჰც)ვიდეოკარტა 4: XFX GeForce GTS 250 1024 მბ (740/1836/2200 მჰც)ვიდეოკარტა 5: Manli GeForce GTS 250 1024 მბ (740/1836/1900 მჰც)მონიტორინგის და მართვის პანელი: Zalman ZM-MFC2 კვების ბლოკი: FSP Epsilon 700 ვატი (ქარხნული ვენტილატორი: 120-მმ ) კორპუსი: ღია სტენდი მონიტორი: 24" BenQ V2400W (Wide LCD, 1920x1200 / 60 ჰც) პროგრამული უზრუნველყოფა: RivaTuner 2.24ოპერაციული სისტემა Windows 7 build 7600 RTM x86დრავიერები ATI Catalyst 9.10 და NVIDIA Display Driver 191.07 შემდეგ თამაშებში გამოყენებულ იქნა თამაშებში ინტეგრირებული ბენჩმარკები: Crysis (gpu_test)Crysis Warhead (ambush)Devil May Cry4 (scene1)Far Cry 2 (ranch small)Lost Planet: Colonies (area1)Resident Evil 5 (scene 1)Tom Clancy's H.A.W.X.World in Conflict: Soviet Assault ხოლო შემდეგებში სწრაფმოქმედება ითვლებოდა დემო სცენების მეშვეობით: Call of Duty 4: Modern WarfareLeft 4 DeadStalker: Clear Sky შემდეგ თამაშებში სწრაფმოქმედება ითვლებოდა FRAPS v2.9.6 build 7637-ს მეშვეობით: Assassins Creed Clive Barker's: Jericho Colin McRae: Dirt Fallout 3: The Pitt FEAR 2: Project Origin Gears of War Grand Theft Auto 4 Mass Effect Need for Speed: Pro Street Race Driver: GRID Sacred 2: Fallen Angel Call of Juarez კი გაიტესტა თამაშის ტექნიკური დემოს მეშვეობით. ყველა თამაშში ითვლებოდა FPS-ის minimal (min) და average (avg) მნიშვნელობები. ხოლო იმ ბენჩმარკებში რომლებსაც არ ქონდა min fps-ის მთვლელი ეს მნიშვნელობა იზომებოდა FRAPS-ის დახმარებით. თამაშების ტესტირება ხორციელდებოდა შმედეგ გარჩევადობებზე:1280х1024 და 1920х1200. VSync გამორთული იყო ტესტების ჩატარების დროს. ტესტირების მეთოდიკა კი შმედეგში მდგომარეობს: ტესტი ეშვება სამჯერ, არ აქ მნიშვნელობა ბენჩმარკია, დემო თუ FRAPS. შედეგად მიიჩნევა მიღებული სამი შედეგის საშუალოარითემტიკული. ვიდეოკარტები გაიტესტა 1920х1200 გარჩევადობაზე რათა მაქსიმალური დატვირთვა ქონოდათ, ხოლო პროცესორი გაიტესტა 1280х1024 გარჩევადობაზე. სატესტი ვიდეოკარტები საკმარისად მძლავრია ამიტომ ყველა პარამეტრი მაქსიამლურზე იქნა დაყენებული. ტესტების შედეგები: Assassins Creed "მთლიანიეკრანის მოგლუვება"(Полноэкранное сглаживание) (АА) 0, ჩრდილები 3, პოსტ - ეფექტები 3, გრაფიკის ხარისხი 3, დეტალიზაციის დონე 3. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 0 Assassins Creed-ში ჩვენ ვამჩნევთ Radeon-ის ვიდეოკარტების წარმადობის მცირედ ცვლილებას: 2-5%. GeForce GTX 275-ს min და avg fps ეცვლება უფრო საგრძნობად 4-7%, მაგრამ ამ ცვლილებებს ვერ ჩავთვლით კრიტიკულად. სამაგიეროდ GeForce GTS 250-ის ტანდემს Windows XP-ში 25-28%-ით დაბალი შედეგი აქ, ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. ეს მიანიშნებს იმაზე რომ NVIDIA-ს არ აქ ოპტიმიზირებული დრაივერები ამ OS-ისთვის. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 0 DirectX 10.0-ში საგრძნობად იზრდება ორი Radeon HD 4850-ის წარმადობა, რაც ნათელყოფს, რომ DirectX 9.0-ში CrossFireX ტექნოლოგია არ მუშაობდა კარგად. ასევე გათანაბრდა DirectX 9.0-იაგან განსხვავებით GeForce GTX 275 და Radeon HD 4890 შორის. ზემOთხსენებული ცვლილებები ნათელყოფენ, რომ ორივე მწარმოებელს დრაივერები ოპტიმიზირებული აქ უფრო DirectX 10.0 API, ვიდრე DirectX 9.0.ასევე Windows Vista და Windows 7-ს შორის სხვაობა მიზერული და არც კი ღირს ამაზე ყურადღების გამახვილება, რაც შეეხება პროცესორებს, მათი წარმადობა სხვადასხვა OS-ში გვაძლევს 2-3%-იან სხვაობას რაც ასევე უმნიშვნელოა. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Call of Duty 4: Modern Warfare "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF16), ხილვადობის მანძილი - max, ტექსტურების ხარისხი - very high, ვიდეომეხსიერების გამოყენება - high, ლანდშაფტის ხარისხი - norm., ობიექტების ხარისხი - very high, ტექსტურების გარჩევადობა - very high, ტექსტურების რუქების გარჩევადობა - very high, ტექსტურების სარკისებური გარჩევადობა - very high, ჩრდილები - on, არეკვლა - on, ველის სიღრმე on, განათება - on, დინამიური განათების წყაროების რაოდენობა - high, კუთხის შემსუბუქება - on, მოდელი - on, ტქვიების დარტყმის ფიზიკა - on, დეტალიზაცია - high, წ#$%ს დეტალები - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 თუ Radeon HD 4890 Call of Duty 4: Modern Warfare-ში ყველა OS-ში აჩვენებს ერთნაირ წარმადობას, Radeon HD 4850-ის ტანდემის min და avg fps Windows ХР -ში დაეცა ორჯერ ვიდრე ის იყო Windows Vista და Windows 7-ში. სავარაუდოდ ამ OS-ში CrossFireX ტექნოლოგია არ მუშაობს. რაც შეეხება NVIDIA-s კარტებს: GeForce GTX 275 აჩვენებს პრაქტიკულად ერთნაირ min და avg fps მნიშვნელობას ყველა OS-ზე. ხოლო ორი GeForce GTS 250 ის წარმადობა 13-14%-ით ნაკლებია Windows ХР-ში, ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. პროცესორების წარმადობის სხვაობა აქაც მიზერულია: DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Call of Juarez "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, დეტალიზაციის დონე - high, ჩრდილების რუქა 2048х2048, ჩრდილების ხარისხი - high. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Call of Juarez-ში AMD-ს ვიდეოკარტები ორივე OS-ში აჩვენებენ ერთანირ წარმადობას. GeForce GTX 275-ს აღენიშნება ისეთივე სიტუაცია როგორც მის კონკურენტებს. GeForce GTS 250-ის დუეტის წარმადობა Windows Vista-ში 5-19%-ით მაღალია ვიდრე Windows 7-ში. Clive Barker's: Jericho "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ჩრდილები - high, ფაქტურა - high, размытость - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Clive Barker's: Jericho-ში Radeon HD 4890 აჩვენებს ერთნაირ წარმადობას ყველა OS-ში. Radeon HD 4850 ის წყვილი Windows ХР-ში 37-44%-ით ნელია, ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. ანუ ვრჩებით იგივე აზრის: ან ცუდად არის ორგანიზებული CrossFireX ტექნოლოგია XP-ში ან საერთოდ არაა ორგანიზებული. ორი GeForce GTS 250 Windows ХР-ში 2-7%-ით ნელია ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში, GeForce GTX 275 კი Windows 7-ში 6-7%-ით სწრაფია ვიდრე სვა OS-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 პროცესორი ყველა OS-ში მიახლოებით ერთნაირ შედეგს აჩვენებს. Colin McRae: Dirt "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ჩრდილები - high, ფაქტურა - high, размытость - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Colin McRae: Dirt-ში Radeon HD 4850-ის კროსმა მოულოდნელად გამოავლინა თავისი შესაძლებლობა Windows ХР-ში: ის აღმოჩნდა 14-25%-ით სწრაფი ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. Radeon HD 4890-მა აჩვენა ერთნაირი წარმადობა ყველა OS-ში. GeForce GTS 250-ის დუეტი Windows ХР-ში აღმოჩნდა 9-10%-ით ნელი ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. GeForce GTX 275-მ კი აჩვენა ერთნაირი წარმადობა ყველა OS-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 აქაც პროცესორის წარმადობა სხვდასხვა OS-ში დიდ სხვაობას არ იძლევა. Crysis (gpu_test) "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 0, ტექსტურების ხარისხი - high, ობიექტების ხარისხი - high, ჩრდილების ხარისხი - high, ფიზიკის ხარისხი - high, შეიდერების ხარისხი - high, მოცულობითი განათების ხარისხი - high, სპეცეფექტების ხარისხი - high, პოსტდამუშავების ხარისხი - high, ნაწილაკების ხარისხი - high, წ#$%ს ხარისხი - high, качество размытия - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 CrossFireX Radeon HD 4850-მა აჩვენა მაქსიმალური შედეგი Windows 7-ში, სადაც ის აღმოჩნდა 10-15%-ით სწრაფი ვიდრე Windows Vista-ში და 10-32%-ით სწრაფი ვიდრე Windows ХР-ში. NVIDIA-ს მოდელებმა კი ყველა OS-ში დაახლოებით ერთნაირი შედეგები აჩვენეს. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 10.0-ში Radeon HD 4850-ის კროსმა უკეთესი შედეგი აჩვენა ვიდრე DirectX 9.0-ში, Windows Vista-ს შემთხვევაში კი საერთოდ 20-29%-ით მოიმათა წარმადობამ. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 აქაც იგივე შემთხვევაა რაც სხვა თამაშებში იყო, სხვაობა მინიმალურია. Crysis Warhead (ambush) "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 0, ტექსტურების ხარისხი - high, ობიექტების ხარისხი- high, ჩრდილების ხარისხი - high, ფიზიკის ხარისხი - high, შეიდერების ხარისხი - high, მოცულობითი განათების ხარისხი - high, სპეცეფექტების ხარისხი - high, პოსტდამუშავების ხარისხი - high, ნაწილაკების ხარისხი - high, წ#$%ს ხარისხი - high, качество размытия - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 მულტიჩიპიანი ვიდეოკარტები ამ თამაშში ნელია Windows ХР-ში, ხოლო ერთჩიპიანი კარტები კი კვლავ ერთნაირ შედეგებს აჩვენებენ სხვადასხვა OS-ში. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 აქ GeForce GTS 250 წყვილის მეტი ყველა ვიდეოკარტას შეენიშნება წარმადობის ვარდნა. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Devil May Cry 4 (scene 1) "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, ტექსტურების გარჩევადობა - very high, ჩრდილების ხარისხი - very high, დეტალიზაციის დონე - very high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 აქ სხვაობა მინიმალურია ყველა ვიდეოკარტა მიახლოებით ერთნაირ შედეგს აჩვენებს სხვადასხვა OS-ში. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 აქაც მდგომარეობა იდენტურია. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Fallout 3: The Pitt "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, HDR - on, ტექსტურების ხარისხი - high, წ#$%ს ხარისხი - high, ჩრდილების ხარისხი - high, ჩრდიელბის ფილტრაცია - high, მანძილი ობიექტებამდე - maximum, დეტალიზაციის დონე - very high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 ამ თამაშში GeForce GTX 275-მ მარტო გამოიჩინა თავი XP-ში და აჩვენა 6-12%-ით უკეთესი შედეგი ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Far Cry 2 (ranch small) "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, ხეების რეალისტურობა - ultra high, ცეცხლი - ultra high, ფიზიკა - very high, მცენარეულობა - ultra high, затенение - ultra high, ლადნშაფტი - ultra high, გეომეტრია - very high, პოსტდამუშავება - high, ტექსტურები - ultra high, ჩრდილები - ultra high, დეტალიზაცია - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Radeon HD 4850-ის წყვილი საეჭვო შედეგით გამოირჩევა Vista-ში, ის საუკეთესოა min fps-ით და ყველაზე ნელია avg fps-ით. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 10.0-ში წარმადობა ყველა ვიდეოკარტისა გაიზარდა, თვითონ OS-ებსშორის სხვაობა ფაქტიურად არაა. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 FEAR 2: Project Origin "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, ეფექტების ხარისხი - max, ნაწილაკები - max, გარემომცველი სამყარო - max, წ#$%ს ხარისხი - max, ტექსტურების ხარისხი - max, ჩრდილები - on, განათების ხარისხი - max, ჩრდილების ხარისხი - max, HDR - on, размытие при движении - on, рассеянное освещение - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 FEAR 2: Project Origin-ში კროსფაერის წარმადობა იზრდება 14-30%-ით Windows XP-დან Windows Vista-ზე გადასვლისას და 4%-ით Windows Vista-დან Windows 7-ზე გადასვლისას. Resident Evil 5 "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, размытие движения - on, ჩრდილების ხარისხი - high, ტექსტურების ხარისხი - high, საერთო ხარისხი - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 სურათიდან ნათლად ჩანს რომ სხვაობა მინიმალურია OS-ებს შორის. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 10.0-ში ყველა ვიდეოკარტა აჩვენებს ფაქტიურად იდენტურ შედეგებს. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Sacred 2: Fallen Angel "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-2, ჩრდილების დეტალიზაცია - very high, რენდერინგის დეტალიზაცია - very high, მიწის დეტალიზაცია - very high, ეფექტების დეტალიზაცია - very high, მინდვრის დეტალიზაცია - very high, ამინდი - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 2 В Sacred 2: Fallen Angel-ში Radeon HD 4850-ის წყვილს არ უმუშავებს Windows XP-ში CrossFireX ტექნოლოგია, რის გამოც მათი წარმადობა 68-93%-ით დაბალია ვიდრე სხვა OS-ებში. Radeon HD 4890-იც უფრო ნელია Windows XP-ში, მაგრამ ის სულ რაღაც 5%-ით ნელია ვიდრე სხვა OS-ებში. GeForce GTX 275 ახდენს უცვლელი წარმადობის დემონსტრირებას, ორი GeForce GTS 250 კი Windows XP-ში 4-6%-ით ნელია, ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 STALKER: Clear Sky "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, რენდერის ტიპი - გაუმჯობესებული მთლიანი განათება, მხედველობის სიშორე - very high, ობიექტების დეტალიზაცია - very high, ტექსტურების ხარისხი - very high, მინდვრის სიმკვრივე - very high, ჩრდილი მზისგან - on,განათების სიშორე - very high, ჩრდილების ხარისხი - very high, ფანრების შუქი НПС - on, დეტალური რელიეფი - on, steep parallax - on, მზის ხარისხი - low, მზის სხივები - low, SSAO - low, რბილი წყალი- on, რბილი ნაწილაკები - on, სიმკვეთრის სიღრმე - on, მოცულობითი შუქი - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 0 STALKER: Clear Sky-ში ორი Radeon HD 4850 საუკეთესო შედეგს აღწევს Windows 7-ში, სადაც ის 2-12%-ით სწრაფია ვიდრე დანარჩენ OS-ებში. Radeon HD 4890-ის წარმადობა სამივე OS-ში მიახლოებით ერთნაირია. ნვიდიას ვიდეოკარტები სამივე OS-შI მიახლოებით ერთნაირ შედეგებს აჩვენებენ 2-4%-იანი სხვაობით. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 0 Radeon HD 4890, GeForce GTX 275 და две GeForce GTS 250 ერთანირ შედეგებს აფიქსირებენ ორივე OS-ში. ორი Radeon HD 4850 კი 13-19%-ით სწრაფი აღმოჩნდა Windows Vista-ში ვიდრე Windows 7. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Tom Clancy: HAWX "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 4, დისტანცია - high, ტყის ხარისხი - high, ტექსტურების ხარისხი- high, ჩრდილები - high, მზის სხივები - high, затенение SSAO - high, DirectX 10.1 - on, დინამიური დიაპაზონი - on, სითბური ეფექტი - on, სიმკვეთრის სიღრმე - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Tom Clancy: HAWX-ში AMD-ს ვიდეოკარტები Windows XP-ში აღმოჩნდნენ 13-43%-ით ნელები. ორი GeForce GTS 250 ერთნაირ წარადმობას გვთავაზობს ყველა OS-ში. GeForce GTX 275 აღმოჩნდა 5-15%-ით ნელი Windows XP-ში, Windows Vista და Windows 7-თან შედარებით. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 როგორც იქნა შეიმჩნევა პროცესორის წამადობას შორის სხვაობა რომელიც 8-10%-ს ტოლია , მაგრამ ეს არ მოახდენს გავლენას ამ თამაშში. World in Conflict: Soviet Assault "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, პიხსელური შეიდერები - high, ფიზიკის დამუშავება - high, ტექსტურების ხარისხი - high, ზედაპირის ტექსტურები - high, წ#$%ს ხარისხი - high, ჩრდილები - on, დინამიური დეტალიზაცია - very high, ანიმაციის ხარისხი - high, ტექნიკის ნაკვალევი - very high, ანარეკლის ზომები - 1024, ყველა დამატებითი პარამეტრი ჩართულია, მაღალი გარჩევადობა LOS - on და გამოსახულება დაბინძურებულია - on, ამათი გამოკლებით. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 ორი Radeon HD 4850-ის სიჩქარე Windows XP-ში 7-26%-ით დაბალია ვიდრე სხვა OS-ებში.სხვა ვიდეოკარტები ერთნაირ შედეგებს აფიქსირებენ. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 10.0-ში GeForce GTX 275 და Radeon HD 4890 ორივე სისტემაზე ერთნაირ შედეგებს აღწევენ. ორი GeForce GTS 250 Windows 7-ში უფრო სწრაფი აღმოჩნდა, CrossFireX ორი Radeon HD 4850-სგან კი Windows Vista-შია უფრო სწრაფი. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Gears of War "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) - on-off, პოსტ პროცესების ხარისხი - very high, პოსტდამუშავების ხარისხი - high, ტექსტურების ხარისხი - very high, პერსონაჟის დეტალიზაცია - high, ვიზუალური ეფექტების დეტალიაზაცია - high, განატების ხარისხი - დინამიური, ჩრდილების ხარისხი - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA off DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA on DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA off Grand Theft Auto 4 "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0, ტექსტურების ხარისხი - middle, ანარეკლის გარჩევადობა - very high, წ#$%ს ხარისხი - very high, ჩრდილების ხარისხი - very high, ტექსტურების ფილტრაციის ხარისხი - super high, მიმოხილვის დისტანცია - 30, გეტალიზაციის სიღრმე - 100, ტრანსპორტული ნაკადი - 50, ჩრდილების ინტენსიურობა - 100, გამოსახულების სიზუსტე - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 0 Grand Theft Auto 4-ში მოულოდნელად თავი გამოიჩინა CrossFireX-მა ორი Radeon HD 4850: ის აღმოჩნდა 11-19% სწრაფი Windows XP-ში ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 პროცესორიც XP-ში უფრო სწრაფი აღმოჩნდა, მაგრამ ეს 8-10% არ მოახდენს ზეგავლენას ვიდეოკარტის წარმადობაზე. Left 4 Dead "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, მულტიბირთვული რენდერინგი - on, შეიდერების დეტალიზაცია - very high, სპეცეფექტების დეტალები - high, ტექსტურების დეტალები - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 ამ თამაშში მხოლოდ იმის აღნიშვნა შეილება რომ SLI არაა კარგად ოპტიმიზირებული მისთვის. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Lost Planet: Colonies (area1) "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, HDR - high, ტექსტურების გარჩევადობა - high, მოდელების ხარისხი - high, ჩრდილების ხარისხი - high, ჩრდილების გარჩევადობა - high, качество смазывания движения - high, ეფექტების გარჩევადობა - high, ეფექტების ხარისხი - high, განათების ხარისხი - high, оправка ракурса - on, ერთდროული ოპერაციები (პროცესორის ამოქმედებული ბირთვების რაოდენობა) - 4, დამოუკიდებელი რენდერინგი - on, ფილტრაციის ხარისხი - DX10, ბეწვის ხარისხი - DX10. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 Lost Planet: Colonies-ში Radeon HD 4850-ის წყვილი Windows XP-ში 27-32%-ით ნელია ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. ორი GeForce GTS 250-იც Windows XP-ში ცუდ შედეგებს გვაძლევს, მაგრმა ნაკლებად სულ რაღაც 6-7%-ით. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Mass Effect "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0, ანიზოტროპული ფილტრაცია 16, დინამიური ჩრდილები - on, ტექსტურების დეტალიზაცია - very high, размытость движений - on, მარცლოვანება - off. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 0 Mass Effect-ში ორი Radeon HD 4850 11-18%-ით ნელია Windows XP , ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. NVIDIA-ს ვიდეოკარტები Windows XP-ში 4-12%-ით უფრო ნელია ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Need for Speed: Pro Street "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (АА) 0-4, ანიზოტროპული ფილტრაცია (AF) 16, გზების დეტალიზაცია - very high, გზების განათება - on, ჩრდილები გზებზე - very high, გზების ეფექტი - very high, მანქანების დეტალიზაცია - very high, მანქანების ეფექტები - very high, დაზიანებები - very high, კვამლი - on. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 Race Driver: GRID "მთლიანიეკრანის მოგლუვება" (AA) 0-4, გრაფიკის ხარისხი - high, ტექსტურების ხარისხი - high, ქარი - on, მაყურებლები - on, სარკეები - on, ჩრდილები - high, ნაწილაკებვი - high. DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 დასკვნა სანამ საბოლოო დასკვნებს გამოვიტანდეთ ვნახოთ ყველა თამაშში დაფიქსირებული შედეგების საშუალო არითმეტიკული თითოეული OS-ისთვის: DirectX 9.0, VGA, 1920x1200, AA 4 ნათელია რომ ერთჩიპიანი ვიდეოკარტები ყველა სისტემაზემიახლოებით ერთნაირ შედეგებს აჩვენებენ,რასაც ვერ ვიტყვით CrossfireX და SLI-ით დაკჯავშირებულ ვიდეოკარტებზე რომლებიც Windows XP-ში 13-16%-ით უარეს შედეგს აჩვენებენ ვიდრე Windows Vista და Windows 7-ში. ამ უკანასკნელებში კი მიახლოებით ერთნაირ შედეგებს. DirectX 10.0, VGA, 1920x1200, AA 4 DirectX 10.0 ყველა ვიდეოკარტა მიახლოებით უცვლელ შედეგებს აფიქსირებს. DirectX 9.0, CPU, 1280x1024, AA 0 პროცესორის წარმადობა ფაქტიურად არცერთ OS-ში არ იცვლება. სავსებით ნათელია რომ ვიდეოკარტების წარმადობაზე ზეგავლენას Windows ХР, Windows Vista და Windows 7-ში არ ახდენს არც პროცესორი და არც თვით OS, არამედ დრაივერების ოპტიმიზაცია. რაც ნათლად ჩანს ამ ტესტებიდან. Windows XP-ს ყველა მფლობელს ვურჩევ ახალვე გადავიდნენ Windows 7-ზე - ეს ტესტირება მან სრულიად სტაბილურად გაიარა და არანაირი ტექნიკური პრობლემა არ გამოუვლენია. ასევე არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ Windows XP-ს არ აქ DirectX 10.0/10.1 და DirectX 11-ის მხარდაჭერა, რაც კიდევ ერთი მიზეზია Windows 7-ზე გადასვლის. Windows Vista-ს მფლობელებო თქვენც გადადით მიუხედავად იმისა რომ სხვაობა მიზერულია რათ გინდათ ეგ ჯართი OS. ასე რო მსაბოლოო დასკვნა: ყველანი, ვინც ჯერ არ გადავსულვათ, გადავდივართ Windows 7-ზე 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazmira Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 რა თქმა უნდა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fashisti Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 და XP 64 ბიტიანი ეყენა? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadget Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Win 7 marla kargi OS aris magram tamashebshi operatiuli chirdeba 2jer meti vidre XP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vako™ Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Win 7 21-e საუკუნის დასაწყისის შედევრია ))) ახლა უკვე ნათელია რომ თამაშებშიც კი ყველაზე მაგარი სისტემაა 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Win 7 marla kargi OS aris magram tamashebshi operatiuli chirdeba 2jer meti vidre XP რა სისულელეა არანერად არ უნდა 2 ჯერ მეტი ,მაქსიმუმ 1/3 ედით მეტი უნდოდეს xp სთან შედარებით თან დღევანდელი თამასები ოპტიმიზირებულია windows 7 ზე თუ მაინც ვინმეს პატარა პრობლემა აქვს 7 ზე გამოურთეთ აერო ეფექტი და იგივე xp იქნება თავისი ძირძველი Default თემით Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vako™ Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბექა Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 სევენი მიყენია გამოსვლის დღიდან (გამოსვლის რა როდესაც ხელმისაწვდომი გახდა ) დახვეწილია აბსოლიტურად და არ უნდა დაგენანოს ოპ მეხსიერება ამ სილამაზისათვის :chojinfc: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Win 7 21-e საუკუნის დასაწყისის შედევრია ))) ახლა უკვე ნათელია რომ თამაშებშიც კი ყველაზე მაგარი სისტემაა +1 უდაოდ :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 ყველაზე მთავარი გავიწყდებათ მალე XP-ზე აპდეიტებიც აღარ გამოვა და თამაშები აღარ ჩაირთვება საერთოდ, DX10-DX11-ზე კი საუბარიც ზედმეტია, ეგ სხვა ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, სხვათაშორის Windows 7 SP1-ში ხმის ხარისხი დაიხვეწა 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბექა Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 ყველაზე მთავარი გავიწყდებათ მალე XP-ზე აპდეიტებიც აღარ გამოვა და თამაშები აღარ ჩაირთვება საერთოდ, DX10-DX11-ზე კი საუბარიც ზედმეტია, ეგ სხვა ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, სხვათაშორის Windows 7 SP1-ში ხმის ხარისხი დაიხვეწა უდაოდ შევატყე ხმას დაყენებისთანავე :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
საჯო Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 ეს ჩემ უბნელებს უნდა წააკითხო არაფერი რო არ იცან და 7 ბანძია XP 4 ევერო რო ყვირიან 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fashisti Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 ყველაზე მთავარი გავიწყდებათ მალე XP-ზე აპდეიტებიც აღარ გამოვა და თამაშები აღარ ჩაირთვება საერთოდ, DX10-DX11-ზე კი საუბარიც ზედმეტია, ეგ სხვა ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ, სხვათაშორის Windows 7 SP1-ში ხმის ხარისხი დაიხვეწა აფდეიტები საერთოდ გათიშული მაქვს და თამაშების ვეღარ ჩართვაში რას გულისხმობ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 იმას რომ DX9-ის პადერჟკა ბევრ ახალ თამაშს აღარ ექნებაო, მარტო იმეებს დარჩებათ DX9 რომლებიც კონსოლებიდან იქნებიან პორტირებულები და მეტს არაფერს შეუცვლიან დიდათ გრაფიკის მხრივ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatal Fighter Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 ჰარდი რო იცვლება , სოფტიც უნდა შეიცვალოს მითუმეტეს ისეთი რამ როგორიც ოპერაციული სისტემაა :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 ხო ეგრეა ათასი ნუანსებია მანდ ჩადებული რომელიც თუ ბირთვი არ დაიხვეწა უბრალოთ რეესტრის ჩამატებებით და დრაივერებით არ მოგვარდება, ანუ სულ სხვა დონეზე მუშაობს ესა თუ ის ნაწილი როცა სრული OS საპორტი აქვს, აი მაგალითად ეხლა ფინალური windows 7 SP1 გამოვიდა და სულ სხვა დონეა SP1 RC-თან შედარებით, რამდენიმე ისეთი გლუკი მოგვარდა რაც წინა ბილდზე მაწუხებდა, გაფუჭებით კი არაფერი გაფუჭებულა მანდ რა აპდეიტებიც დაემატა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIBSON Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 win 7 რა თქმა უნდა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kakha77777 Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 ხო ეგრეა ათასი ნუანსებია მანდ ჩადებული რომელიც თუ ბირთვი არ დაიხვეწა უბრალოთ რეესტრის ჩამატებებით და დრაივერებით არ მოგვარდება, ანუ სულ სხვა დონეზე მუშაობს ესა თუ ის ნაწილი როცა სრული OS საპორტი აქვს, აი მაგალითად ეხლა ფინალური windows 7 SP1 გამოვიდა და სულ სხვა დონეა SP1 RC-თან შედარებით, რამდენიმე ისეთი გლუკი მოგვარდა რაც წინა ბილდზე მაწუხებდა, გაფუჭებით კი არაფერი გაფუჭებულა მანდ რა აპდეიტებიც დაემატა Windows 7 Ultimate X32 მაქვს და SP1 პაკეტს ცალკე ვერ გადმოვწერ, რომელიმე საიტიდან ? თუ მაინცდამაინც მთლიანად ვინდოზავრი უნდა გადმოვწერო ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ბექა Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Windows 7 Ultimate X32 მაქვს და SP1 პაკეტს ცალკე ვერ გადმოვწერ, რომელიმე საიტიდან ? თუ მაინცდამაინც მთლიანად ვინდოზავრი უნდა გადმოვწერო ? გადმოწერით არ ვიცი მაგრამ სევენის თემაშია და აფდეიტში მოაყოლებს სპ1 დააყენებს დააარესტარტებ და ეგაა Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.