CRYPTO Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 თამაშებში ვერტიკალური სინხრონიზაცია გრაფიკაში კერძოდ რას უმატებს? Link to comment Share on other sites More sharing options...
მიშო Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 თამაშებში ვერტიკალური სინხრონიზაცია გრაფიკაში კერძოდ რას უმატებს? ვერტიკალური სინქრონიზაცია fps-ს ალიმიტებს მონიტორის ციმციმის სიხშირემდე, რათა თავიდან იქნას აცილებული ვერტიკალური ზოლები, რომლებიც ჩნდება მაშინ და მხოლოდ მაშინ, როდესაც თამაშის კადრი/წამში აღემატება მონიტორისას. ადამიანურ ენაზეც დავწერო თუ გასაგებია ზევით მოყვანილი ფორმალური განმარტება? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.a.y.z.y Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 ვერტიკალური სინქრონიზაცია fps-ს ალიმიტებს მონიტორის ციმციმის სიხშირემდე, რათა თავიდან იქნას აცილებული ვერტიკალური ზოლები, რომლებიც ჩნდება მაშინ და მხოლოდ მაშინ, როდესაც თამაშის კადრი/წამში აღემატება მონიტორისას. ადამიანურ ენაზეც დავწერო თუ გასაგებია ზევით მოყვანილი ფორმალური განმარტება? საღოოოოოოოლ :lollol: უმაგრესი პასუხია იმენნა Link to comment Share on other sites More sharing options...
CRYPTO Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 კი მართლა კარგი განმარტებაა სპასიბა გასაგებია. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts