Jump to content

ყველაფერი Formula 1-ის შესახებ


Recommended Posts

გუშინწინ გვიან ღამით საფრანგეთის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, მოკლეთ ისევ ხოშიანი გონკა ჩაატარა ვესტაბენმა, ძალიან ტაქტიკური თამაში მიდიოდა, მერსედესის რასჩიოტი არ გამართლდა და ჰემილტონს ბოლოს წინა კრუგზე გადაუსწრო ვესტაპენმა უკვე პაკრიშკამ რომ დაუსტუკა და გაიმარჯვა, თუმცა სტარტზე წინ გაუშვა ჰემილტონი და მოგვიანებით კი დაიბრუნა პირველი ადგილი მაგრამ მეორე პიტსოპზე შევიდა და მერე ძლივს დაეწია ბოლო კრუგებზე უკვე ფინიშზე ჰემილტონს, ბოტოსმაც დაკარგა მესამე ადგილი და პერესი გავიდა მესამეზე, ამიტომ მერსედესი კიდე უფრო ჩამორჩა რედბულს და ეგ ტრასა გარაცკოი უკვე აღარ იყო და ეგრე თუ გაგრძელდა წელს კარგი შანსები ეძლევა რედბულს ტიტულზე

Link to comment
Share on other sites

დღეს F1-ის მერვე ეტაპის შტირიის გრანპრის კვალიფიკაციას ვუყურე 1080i-ში ავსტრიის ტრასიდან, შემდეგ ვიკენდზე უკვე ავსტრიის გრანპრია იგივე ტრასიდან, ეგეც კოვიდნი ვარიანტია, რომელიც წინა სეზონშიც რამდენჯერმე ჩატარდა, ანუ ერთ ტრასაზე ორი გრანპრი ტარდებოდა, ისევ ვესტაპენმა გაიმარჯვა რედ ბულის დამაშნი ტრასაზე, მეორეზე ბოტოსი გავიდა, მაგრამ ბოტოსის შტრაფის გამო მეორეზე ჰემილტონი დაიწყებს გონკას, მესამეზე კი ლანდო ნორისი, წვიმაც იყოსო შეიძლება და წესით საინტერესო გონკა უნდა გამოვიდეს

Link to comment
Share on other sites

დღეს შტირიის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, არც წვიმა ყოფილა როგორც ელოდებოდნენ და არც ძალზე დაძაბული და მძაფრი ბრძოლა, ფაქტიურათ როგორც დაიწყო გონკა თითქმის ისე დასრულდა, ერთადერთი ბოტოსმა შეძლო მესამე ადგილზე გასვლა, ჰემილტონს არაფერი გამოუვიდა და ისევ ვესტაპენმა გაიმარჯვა დიდი ატრივით, თუმცა სხვაობა ჯერ 18 ქულაა, რედბულიც წინაა მერსედესზე კონსტრუქტორების ჩემპიონატში, შემდეგ ვიკენდზე უკვე ავსტრიის გრანპრია იგივე ტრასიდან

Link to comment
Share on other sites

გუშინ F1-ის მეცხრე ეტაპის ავსტრიის გრანპრის კვალიფიკაციას ვუყურე, ისევ ვესტაპენმა აიღო პოლი, სულ ცოტათი ამჯერათ ლანდა ნორისი ჩამორჩა მაკლარენიდან, მესამეზე კი პერესი გავიდა, ჰემილტონი მარტო მეოთხე ადგილზე მოხვდა, ფერარი კი ათეულშიც ვერ მოხვდა, ზატო უილიამსის ბოლიდი 9 ადგილზე დაიწყებს გონკას, მალე დაიდება გონკაც და ჩავუჯდები დღესვე

Link to comment
Share on other sites

გუშინ F1-ის ავსტრიის გრანპრის ვუყურე, მანდ კიდე უფრო დიდი ზაპასი ქონდა რედბულს, ნუ ზოგადათ ვესტაპენს, რახან სერხიო პერესი არ გამოირჩევა დიდი სტაბილურობით და თვითონ მემგონი ბოლიდიც არა აქვს ისეთი გამართული და დახვეწილი როგორც ვესტაპენს, მთელი გუნდი ვესტაპენზე მუშაობს, პიტსტოპებიც უფრო კარგათ ვესტაპენის მანქანაზე გამოსდით, ვიდრე პერესის, მოკლეთ ვერსტაპენმა გაიმარჯვა ისევე და დიდი პრობლემები არ ქონია მაგ გონკაში, მეორეზე ბოტოსი გავიდა ჰემილტონს რომ მანქანა დაუზიანდა მაგის შემდეგ, ბარდიურზე ავარდა და მაგან გააფუჭა რაღაცა, მესამეზე ლანდო დონირისი გავიდა მაგის შემდეგ, თავიდან 5 წამიანი შტრაფი მიიღო თორე ბოტოსის წინ უნდა დაესრულებინა ეგ გონკა მაკლარენის გონშიკს, 9 ეტაპის შემდეგ უკვე საკმაოთ დიდი ატრივით ლიდერობს ვესტაპენი, კონსტრუქტორების ჩემპიონატში რედბული მიდის პირველზე, მესამეზე სხვათაშორის მაკლარენია, რომელიც ნელ-ნელა უსწრებს ფერარის

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

გუშინ და დღეს ბრიტანეთის გრანპრის კვალიფიკაციას და სპრინტს ვუყურე 1080i-ში, სპრინტი ეგ ექსპერიმენტალური 17 კრუგიანი მინი-გონკაა იგივე პრინციპით როგორც თვითონ ასნავნოი გონკა ტარდება, უბრალოთ პიტსტოპები არაა და მანამდე მანდაც სტანდარტული კვალიფიკაცია ჩატარდა პარასკევს, მანდ ჰემილტონმა შეძლო ამჯერათ ვესტაპენის დამარცხება, მაგრამ სულ მინიმალური სხვოაბა დაფიქსირდა, მესამეზე ბოტოსი გავიდა, გონკაში ვესტაპენმა გადაუსწრო თავიდანვე ჰემილტონს და ვეღარ შეძლო ჰემილტონმა ვერაფერი დარჩენილ კრუგებში, მესამეზე კი ბოტოსი გავიდა, ხო ვესტაპენს 3 ქულა ერგო და პირველი ადგილი ხვალიდნელ გონკაში, ჰემილტონს 2 და ბოტოსს 1, სტრანნი ფორმატია მაგრამ ცუდი პონტი არ ჩანს, ეგეთი კიდე ორ გონკაში იქნებაო ვითომ წელს, ვნახოთ აბა გონკაში რა შეიცვლება, პერესი მოცურდა და ბოლო ადგილიდან დაიწყებს ხვალე გონკას

Link to comment
Share on other sites

დღეს ბრიტანეთის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, ვესტაპენმა ვერ შეძლო პირველი ადგილის შენარჩუნება, თავიდანვე მოშნი წნეხის ქვეშ იყო ჰემილტონისგან, მაგრამ არ დაუთმო და მურტლათ მოცურდა და 51G შეჯახება ქონდა პაკრიშკებთან, მაგათმა გადაარჩინეს კაკრაზ დამტვრევისაგან, თუმცა ჰემილტონს 10 წამიანი შტრაფი მიცეს მაგ ინციდენტის შემდეგ, თავიდან დაჟე სამეულშიც აღარ იყო, მაგრამ მერე ჯერ ბოტოსს გაუსწრო, ბოლო კრუგებზე კი ლეკლერსაც გადაუსწრო და შეძლო მაგ გრანპრიში გამარჯვება, ეგ უკვე მერვე მოგება იყო, მესამეზე კი ბოტოსი გავიდა, მოკლეთ მაგ გონკაში ცუდი დღე ეწია რედ ბულს და ფაქტიურათ ეგ კარგი სხვაობა გარასხოდდა უკვე ჩემპიონატში, სულ რამდემი ქულაა უკვე უპირატესობა რედ ბულის მერსედესთან და ვესტაპენის ჰემილტონთან, ალბათ შემდეგ ორ გრანპრის ცოტა დაგვიანებით ვნახავ ოლიმპიადის დასრულების შემდეგ უკვე, როგორც კიდე რამდენიმე ფეღბურთის ტრანსლიაციას ოლიმპიადის პერიოდში რაც უნდა ჩატარდეს ევროპაში, ძირითადათ ალბათ სუპერთასები

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

დიდი პერერივის შემდეგ დღეს F1-ის 11 ეტაპის უნგრეთის კვალიფიკაციას ვუყურე დიდი დაგვიანებით 1080i-ში, ამჯერათ უპრობლემოთ აიღო პოლი ჰემილტონმა, მეორეზე ბოტოსი გავიდა, მესამეზე კი ვესტაპენი, ვნახოთ აბა გონკაში თუ შეიცვლება რამე, ეგ გონკა აგვისტოს დასაწყისში ჩატარდა და მერე ზაფხულის ლამის 1 თვიანი პერერივი იყო ფორმულა 1-ში, ეხლახან ჩატარდა ბელგიის გრანპრიც წინა ვიკენდზე, ეგეც გადმოწერილი მაქვს და ვნახავ ამ დღეებში

Link to comment
Share on other sites

გუშინ უნგრეთის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, მანდაც წვიმდა ცოტათი გონკის სტარტზე რამაც კარგი დიდი ზაბალი გამოიწვია და ეგრევე 4 ბოლიდი გამოეთიშა გონკას, არ გაუმართლა განსაკუთრებით ვესტაპენს ლიდერებიდან, ბოტოსი ეგრევე გამოვარდა როგორც ლეკლერი, ამიტომ სულ სხვა გონშიკები ლიდერობდენ მაგ გონკაში, პირველ ადგილზე მძიმე ბრძოლაში პირველათ თავის კარიერაში ესტებაბ ოკონი გავიდა, ფეტელს სულ ცოტა დააკლდა მაგ გონშიკის გადასასწრებათ ბოლო ტურებზე, თუმცა მოგვიანებით დისკვალიფიკაცია აიკიდა გერმანელმა რახან ბოლიდში 1 ლიტრი ბენზინი აღარ იყო დარჩენილი, ამიტომ  მეორე ადგილი ერგო ჰემილტონს, რომელიც უკვე გონკის შემდეგ გაირკვა, მესამე კი საინცს, რომელიც პოდიუმზე არც ასულა მაგ გონკაში

დღეს ბელგიის გრანპრის კვალიფიკაციაც ვნახე 1080i-ში, ისევ პაპოვის და იმ გოგოს კომენტარით, ფაბრიჩნინაა მგონი გვარათ, ყოფილი კარტინგისტკა, მანდ უბედურათ წვიმდა და მძიმე ავარია გააკეთა ლანდო ნორისმა, ოთხივე პაკრიშკა ჩამოძვრა მანქანას, სამი ეკიდა, ერთი მოძვრა მთლიანათ, თუმცა ნორისი გადაურჩა მძიმე ტრამვებს, მერე შეჩერდა კვალიფიკაცია, მანდ უკვე ვესტაპენმა გაიმარჯვა, მეორეზე მოულოდნელათ კაკრაზ წვიმის ხარჯზე ჯორჯ რასელი გავიდა, მესამეზე კი ჰემილტონი, გონკაც ეგეთივე წვიმაში მიდიოდა მგონი, ვნახავ მაინც როგორ დასრულდა და ჩაურიცხეს თუ არა საერთოდ ქულები გონშიკებს, ხო გადმოვწერე უკვე ჰოლანდიის გრანპრის კვალიფიკაციაც და მაგას ზეგისთვის ვუყურებ უკვე

Link to comment
Share on other sites

დღეს ბელგიის გრნაპრის ვუყურე 1080I-ში, ფორმალურათ გონკა არც კი ჩატარებულა, შესავალი იყო პოპოვის 15 წუთიანი, მერე კი ეგრევე გადაიდო უამინდობის და მურტალი წვიმის გამო გონკა, რამდენიმე საატი უცადეს და სეიფტი კარით გამოიყვანეს ბოლიდები 2 კრუგი გაიარეს და დასრულდა მაგითი გონკა, ყველა გონშიკს ნახევარი ქულები ჩაერიცხა ათეულში ვინც იყო, ანუ ვესტაპენმა გაიმარჯვა, მეორეზე ჯორჯ რასელი გაივდა, მესამეზე კი ჰემილტონი, რომელმაც შეინარჩუნა ლიდერის პოზიცია განახევრებული ქულების გამო, თუმცა სულ რამდენიმე ქულით უსწრებდა ჰოლდანიის გრანპრის წინ ვესტაპენს

ვნახე დღეს  f1-ის 13 ეტაპის ნიდერლანდების გრანპრის კვალიფიკაციაც 1080i-ში, მანდ უკვე კარგი ამინდი იყო, პოლი ვესტაპენმა აიღო, სულ მცირე ჩამორჩენა ქონდა ჰემილტონს, მესამეზე კი ბოტოსი გავიდა ამჯერათ, გონკაც გადმოვწერე და ხვალე ჩავუჯდები კაკრაზ

Link to comment
Share on other sites

დღეს ჰოლანდიის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, ნუ ნიდერლანდების რახან ჰოლანდიას აღარ ეძახიან უკვე, როგორც მონაკოში ძალზე რთულია მაგ ტრასაზე გასწრება, თუ ძალიან არ ჩამორჩები სისწრაფით და გაფუჭებული არაა მანქანა დიდხანს შეიძლება ატაკების მოგერიება, მაგის გამო ძალზე დაძაბული და საინტერესო გონკა არ გამოვიდა, ვესტაპენმა გაიმარჯვა, მეორეზე ჰემილტონი გავიდა, კი იყო ბოლო კრუგებზე 1 წამიანი სხვაობა მარტო, მაგრამ ეგ არ იყო საკმარისი და დაჟე პიტსტოპზე შევიდა რომ საუკეთესო დრო ეჩვენებინა ბოლოს და 1 ქულა კიდე მიოეწერა, მესამეზე კი ბოტოსი გავიდა, ვესტაპენმა დაიბრუნა პირველი ადგილი, თუმცა შემდევ ვიკენდზე უკვე იმოლაა და სხვაობა ჰემილტონთან მარტო 3 ქულაა, ბოტოსიც მესამეზე მიდის, მანდაც გრძელდება ბრძოლა რამდენიმე გონშიკს შორის მესამე ადგილისთვის, ხო შემდეგ გონკაზე სპრინტიც იქნება, ამიტომ კვალიფიკაცია უკვე პარასკევს ტარდება და შაბათს სპრინტი, როგორც ეგ ბრიტანეთის გრანპრიზე იყო, კონსტრუქტორების ჩემპიონატშიც გრძელდება ბრძოლა, მარტო 10 ქულითაა წინ მერსედესი, მესამეზე ისევ ფერადია, მაგრამ მაკლარენიც მანდვეა და გრძელდება ბრძოლა სამეულში მოსახვედრათ, შემდეგი წლიდან საკმაო ცვლილებები მოხდებაო ბოლიდებში, მათ შორის პაკრიშკების ზომა შეიცვლება, შეიძლება დაკარგოს უპირატესობა მერსედესმა, რედ ბული მგონი რჩებაო ჰონდას მატორზე, ფერარიც დიდ იმედებს ამყარებს მაგ ცვლილებებზე და ვნახოთ რა გამოუვათ

Link to comment
Share on other sites

დღეს F1-ის მეთოთხმეტე ეტაპის იტალიის გრანპრის კვალიფიკაციას ვუყურე 1080i-ში, სტანდარტული კვალიფიკაცია მაგ გრანპრიზე პარასკევს ტარდებოდა, რახან შაბათს სპრინტი იმართება, როგორც ბრიტანეთის გრანპრიზე წელს, სპრინტში გამარჯვებული 3 ქულით ჯილდოვდება და პირველ ადგილზე იწყებს კვირას უკვე გონკას, ამჯერათ ბოტოსმა შეძლო ჰემილტონის გადასწრება, მესამეზე კი ვესტაპენი გავიდა, თუმცა სპრინტში ბევრი რამე ალბათ სტარტზე გადაწტდება რამე მექანიკური პრობლემა თუ არ ექნებათ ლიდერებს

Link to comment
Share on other sites

ვნახე დღეს F1-ის იტალიის გრანპრის სპრინტიც 1080i-ში, თუ სწორათ მახსოვს 17 კრუგი უნდა გაევლოთ მაგ მინი გონკაში, ჰემილტონმა ძალზე ცუდათ დაიწყო სტარტზე და მეორე ადგილიდან 5-ზე ისკუპა, ბოტოსმა შეძლო არც თუ ისე რთულათ მაგ გონკაში გამარჯვება, მეორეზე ვესტაპენი გავიდა, მესამეზე კი რიკიარდო, თუმცა ბოტოსის შტრაფის გამო და ბოლიდზე ნაწილების გამოცვლის შემდეგ პირველზე ვესტაპენი დაიწყებს ხვალე გონკას, მეორე-მესამე ადგილზე კი მაკლარენის ბოლიდები, ჰემილტონი მარტო მეოთხეზე იწყებს გონკას 5 ქულიანი ჩამორჩენით ვესტაპენთან, რომელსაც 2 ქულა ერგო მაგ მინი გონკაში, სულ 30 წუთიანი გონკა იყო, თუმცა თვითონ ასნავნოი გონკაც არ უნდა იყოს წესით ძალზე გრძელი, მაგ მინი გონკაში პირველ რიგში გასლის არ გაუმართლა და პაკრიშკის გასკდომის შემდეგ 6 ადგილი დაკარგა და ერთ-ერთი ბოლო ადგილიდან დაიწყებს ხვალე გონკას

Link to comment
Share on other sites

დღეს იტალიის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, მაგ გონკაშიც საკმაოთ მოულოდნელი რეზულტატი დაფიქსირდა, წელს არცერთი დუბლი არ ქონდა არცერთ კამანდას, ხოდა მანდ მოულოდნელათ მაკლარენმა გააკეთა დუბლი, პირველზე რიკიარდო გავიდა, რომელიც თავიდანვე გაიჭრა წინ სტარტზე და არავისთვის აღარ დაუთმია ლიდერობა, მეორეზე ნორისი გავიდა, მესამე ადგილზე კი ბოტოსი, რაც შეეხება ვესტაპენს და ჰემილტონს, ჰემილტონი თავიდან მეოთხეზე მოკალათდა, ვესტაპენი კი მეორეზე, მაგრამ მერე ძალზე ცუდი პიტსტოპი ქონდა 11 წამიანი, არც ჰემილტონს ქონია ძალზე სწრაფი პიტსტოპი და რომ გამოვიდა ოდნავ წინ იყო ვესტაპენზე, მაგრამ იმან არ დაუთმო და მოსახვევში ავარია გააკეთეს, ვესტაპენი ავარდა ჰემილტონის ბოლიდზე და მასე დაასრულა ორივემ ეგ გონკა ქულების გარეშე, თუმცა მაგ მომენტში მარტო 6-7 ადგილზე იმყოფებოდენ დაახლოებით, მაგრამ მინიმუმ  3-4 ადგილისთვის იბრძოლებდენ ალბათ სულ მცირე, რახან ტემპი არ ქონიათ ნელი მანამდე, მაკლარენმა ფერარის გაუსწრო კონსტურქტორების ჩემპიონატში მაგ დუბლის შემდეგ, მერსედესი კი ინარჩუნებს ლიდერობას, თუმცა ჰემილტონი 5 ქულით ჩამორჩება ჯერ ვესტაპენს, შემდეგი გონკა 2 კვირის შემდეგ სოჭიში ტარდება, ხო მესამეზე ბოტოსია, რომელიც შემდეგ სეზონში გადადის ალფა რომეოში, რაიკონენი კი ასრულებს კარიერას ფ1-ში, ბოტასის მაგივრათ მერსედესში ჯორჯ რასელი მოდის

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

დღეს F1-ის 15 ეტაპის სოჭის გრანპრის კვალიფიკაციას ვუყურე 1080i-ში, თავოდან წვიმა იყო და გადაიტანეს სტარტი, ბოლოს რომ გაშრა ტრასა სლიკებზე გადავიდნენ და პოლი ლანდა ნორისმა აიღო, მეორეზე საინცი გავიდა, მესამე ადგილზე კი ჯორჯ რასელი, ვესტაპენი შტრაფის გამო არც გამოსულა წვიმა რომ იყო, ჰემილტონმა კიდე ორჯერ გააკეთა ავარია და მარტო მეოთხე ადგილზე გავიდა, ვატყობ კიდე ერთი საინტერესო გონკა გველის მოულოდნელი გამარჯვებულით, თუმცა ჰემილტონს ექნება შანსები გამარჯვების ალბათ მეოთხე ადგილიდან, რაღაც ქულებს ვესტაპენიც აიღებს თუ ავარია არ გააკეთა მანამდე

Link to comment
Share on other sites

დღეს სოჭის გრანპრის ვუყურე 1080i-ში, ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო გონკა გამოვიდა მემგონი ამ სეზონში, დობრათ აბგონები იყო და ხშირათ იცვლებოდა ლიდერი, ტაქტიკური ბრძოლაც მიდიოდა, ბოლოს კი წვიმა წამოვიდა და აირ-დაირია ყველაფერი, ლანდო ნორისი მაგარი შეცდა ისე რომ არ შევიდა პიტსტოპში და არ გამოცვალა პაკრიშკები წვიმა რომ დაიწყო, ეგონა გაუძლებდა 2 კრუგი, მაგრამ არაფერი გამოუვიდა და ათეულში ძლივს დარჩა, რომ შესულიყო დროულათ დაჟე პირველზე დარჩენის შანსი რჩებოდა, ეგ უკვე მერე გამოჩნდა რომ ეგრევე პაკრიშკის გამოცვლა დიდ უპირატესობას იძლეოდა მაგ გონკაში ბოლო გრუგებზე, მაგალითათ ვესტაპენი 7 ადგილიდან სრაზუ მეორეზე აღმოჩნდა მაგის შემდეგ და მარტო ჰემილტონს ჩამორჩა, ანუ დაჟე ჰემილტონზე მეტათ გაუმართლა წვიმა რომ წამოვიდა ვესტაპენს, მესამე ადგილზე საინცი გავიდა, რომელიც სტარტზე პირველზეც მიდიოდა მაგრამ მერე ლამის ათეულიდან გამოვარდა ცუდი პიტსტოპის შემდეგ, ბოტოსიც არ ხვდებოდა ათეულში და წვიმამ უშველა და 5 გავიდა, მარტო 2 ქულით უსწრებს ჩემპიონატში მაგ გონკის შემდეგ ჰემილტონი ვესტაპენს, თვითონ კი 100 გონკა მოიგო კარიერაში, კონსტრუქტორების ჩემპიონატშიც უკვე 33 ქულით ლიდერობს მერსედესი, პერესი ძალიან სუსტათ გამოდის ვესტაპენის ფონზე, თორე უფრო ახლოს იქნებოდა ალბათ რედბული, მაკლარენიც მესამეზე მიდის წელს

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

აუ აბააა ლანდოს რა დაემართა :(

 

ჯორჯ ადრე ვუყურებდი ალონსო შუმახერი რო ბრდღვნიდა მაგრამ მერე რაც ჰიბრიდული ძრავები შემოვიდ არატომღაც ჩამოვცილდი წელს ისევ დავიწყე.

ნახე ხო მომავალ წელს მართლა ასეთ დიდ ცვლილებებს აპირებენ? აეროდინამიკა და დიდი საბურავები?

აუ ფერარის როდის ეყოლება ნორმალური მანქანა. ეხლა ხომ არიცი ვის ყავს კარგი ბოლიდი? ანუ ფერარის რამდენად ცუდი მანქანა ყავს ეგ მაინტერესებს.

 

პ.ს. შუმახერის დოკუმენტურს არ უყურეთ? ნეტფლიქსზე რომ გმაოვიდა ცოტა ხნის წინ. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ხო აქებენ მაგ დოკუმნტალკას, როგორც მეორე ნეტფლიქსის სერიალს f1-ზე, მე არ მიყურებია არცერთისთვის, ყველაზე კარგი მანქანა წელს ისევ მერსედესს ყავს, მაგრამ რედბულმა რეზკათ შეამცირა სხვაობა + ვესტაპენის ხარჯზე ეგეც ძალიან კარგათ უბერავს წელს, სხვაობა კონსტრუქტორებში არც ისეთი დიდია როგორც წინა წლებში იყო, ვესტაპენიც მარტო 2 ქულითაა უკან ჰემილტონთან, ანუ რედ ბულ ჰონდა და მერსედესებია ყველაზე კარგ ფორმაში, ფერარი დაჟე მაკლარენსაც კი ჩამორჩა უკვე, თუმცა რამდენიმე წლის უკან უფრო მეორე ადგილზე იყო და ხანდახან უწევდენ კონკურენციას მერსედესსაც, შემდეგ წელს ვნახოთ ცვლილებების შემდეგ რა შეიცვლება და ვის ექნება თავიდან უპირატესობა

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ხო შუმახერს თუ იდესმე უყურებდი და მოგწონდა საყურებელია... რავიცი შეგეცოდება მაგრად :(

რაღაცეები არ ვიცოდი კარტინგის ტრასას ამუშავებდა თურმე მამამისი და ნუ იქვე ცხოვრობდა ოჯახი, გაცვეთილი საბურავები რაც მორჩებოდა იმით გონკაობდა შუმახერი თურმე იმით იგებდა :)

სენასაც რომ შუმახერი მიყვებოდა უკან რო დაიმტვრა გარდაიცვალა ეგეც არ ვიცოდი. კარგი დოკუმენტურია.

ხო ამოვქაჩავ უფრო მეტად გავერკევი.. მოტო ჯიპიზე უფრო ვიყავი გადართული და იქაც ვალენტინო რო წავიდა ეხლა პაუზა მაქვს :)

ძაან საინტერესოა როგორი ბოლიდები იქნება მომავალ წელს, აეროდინამიკას ისე ცვლიანო რო უკან უკვე დაუდები მანქანას უფრო მეტი გასწრება იქნება. წელს რასაც ვუყურე კაი რბოლები იყო კაი Action ები იყო :)

 

პ.ს. მოკლედ ფერარი რაც დასაჯეს ბოლოს იმის მერ ევერ მოვიდა აზრზე მაგრამ შუმახერიც რო მივიდა თავიდან 3-4 წელი უბანძესი ბოლიდი ყავდათ

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

მე მერსედესის გულშემატკივარი ვარ და რაც F1-ის ყურება დავიწყე იმის მერე ეგრეა. ფერარი შუმახერის დროს გუგუნებდა უფრო ადრე არ ვიცი სიმართლე რომ ვთქვა. მაგარი ხმა ქონდა მაშინდელ ძრავებს. საბურავის ჩადგმები მიდიოდა ხშირად და ექშენი იყო. ამ ძრავებმა როგორღაც შეამცირეს დინამიკა, მოდუნებული ვუყურებ. ტაქტიკური ბრძოლებიც უფრო ხშირია ვიდრე ადრე.  რედ ბულს ვერ ვიტან იმის მერე რაც რამდენიმე წლის უკან ცალკარას იგებდახოლმე. ვერსტეფანი პერსპექტიული ტიპია და არდანახვა შეუძლებელია. რისკიანიცაა და უხდება ეგ ამ სპორტს. ჰამილტონიც რომ მიდის გამიტყდა.. მაგის კარტინგის მანქანებით რბოლები რომ მაქვს ნანახი წვიმაში მხეცივითაა.

ისე ეს სპორტი სუფთა პრესტიჟის ამბავია თუ არა ისე რა მოგება მოაქვს? არც არაფერი. ძალიან ძვირიანია და მაგხელა შემოსავალს არამგონია ტოვებდეს წლიურად გუნდებისთვის. ახალ ბოლიდებზე არაფერი ვიცი. გადავხედავ მერე აბა. ბეტმენის მანქანას კი ამსგავსებენ ყოველწლიურად :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

რედ ბულმა და მოგვიანებით მერსედესმა მარტო 2010-ან დაიწყეს გამარჯვება, მანამდე არაფერი მოუგიათ, რა თქმა უნდა ორივეს სერიოზული ბიუჯეტი აქვს და მაგის ხარჯზეც იმარჯვებენ, ფერარია ყველაზე ბევრი გამარჯვებით ფ1-ის ისტორიაში, აი აქაა სრული ლისტი:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_World_Constructors'_Champions

ვილიამსი და მაკლარენიც სერიოზული ძალა იყო 80-90-ში, მაგრამ მერსედესი ეწევა უკვე ნელ-ნელა, ფერარი უფრო დიდი ხნის წინ ლიდერობდა და შუმახერის ერაში რედ ბულამდე 21 საუკუნის დასაწყისში უფრო, ვილიამსი ისე 20 საუკუნის ბოლოს დაუმარცხებელი იყო ფაქტიურათ, ყველა 9 ტიტული მაშინ აქვს აღებული, ანუ 80-90 ერა იყო ვილიამსის, თუ უწევდა კონკურენციას მაშინ უფრო მაკლარენი კაკრაზ, ფერარიმ მერე დაიწყო შუმახერის პერიოდში გამარჯვება უკვე, ძალიან ძვირი სპორტია, ამიტომ ბევრი ვერც ბედავს შემოსვლას, პორშეს და აუდის უნდოდა შემოსვლა მაგრამ დღემდე სიჩუმეა, მოგებას მართლა არ ტოვებს დიდათ, სულ დაფინანსების პრობლემები აქვთ ბევრ კამანდებს, მაგ მხრივ მარტო რედ ბული, მერსედესი და ფერარია მარტო შედარებით დაცული და ყოველთვის დიდი კაპიტალი აქვს მაგ სამ კამანდას, დაჟე მაკლარენსაც სერიოზული პრობლემები ქონდა რამდენიმე წლის წინ, მაგრამ ეხლა კარგი სიტუაციაა, ეგეთივე სერიოზული პრობლემა ბოლო წლებში ვილიამსაც აქვს უკვე, წელს რაღაც ამოქაჩეს, შეიძლება იშოვეს ახალი ინვესტორები, ფრენკის გადადგომის შემდეგ სიბერის გამო და ინვალიდობის საკმაოთ გაუჭირდა მაგ კამანდასაც, ახალი კამანდები არც შემდეგ წელიწადს ემატება, აი ესეთი სიტუაციაა ამ ეტაპზე:

https://www.goodwood.com/grr/race/modern/2021/7/2022-f1-drivers-and-teams/ ანუ ცვლილებები საკმარისია კამანდებში, მაგრამ ახალი კამანდა არ შემოდის ჯერ, მე ისე ფეტელი რომ პიკზე იყო მაშინ დავიწყე ყურება, მართლა ნერვებზე მოქმედებდა მაშინ რედ ბული, ფერარი იყო მაშინ მთავარი კონკურენტი რედ ბულის, მერსედესმა მერე ამოქაჩა შუმახერი რომ წავიდა და როსბერგი და ჰემლტონი რომ იყვნენ უკვე კამანდაში, სენა რომ გარდაიცვალა მე მაშინ ვუყურებდი აქტიურათ რამდენიმე წელი, მერე რაღაც დავკარგე კარგა ხანი ინტერესი, ვუყურებდი შუმახერის გონკებსაც, მაგრამ რაღაც არ მისწორდებოდა მაგ პერიოდის გონკები, ალბათ ისეთი დიდი კონკურენცია არ იყოს როგორც სენას და პროსტის დროს, მერე მანსელიც გამოჩნდა და სხვა გონშიკები სანამ შუმახერმა გაიგიჟა თავი, მაშინდელი 90 წლების გონკები მე უფრო მომწონდა ვიდრე ეხლანდელი ვარიანტი, ალბათ იმიტომ რომ უფრო დიდი ვარიაცია იყო და მოულოდნელი რეზულტატებიც ბევრი იყო მაშინ რახან ხშირ-ხშირათ ფუჭდებოდენ ბოლიდები და მურტალი ავარიაებიც უფრო ხშირათ იყო, სენა რომ შეასკდა ტორმუზებმა უმტყუვნა, ფრენკ ვილიამს სუდშიც უჩივოდენ მახსოვს მაგის შემდეგ, მაგრამ ვერაფერი დაუმტკიცეს დიდათ, მაგის შემდეგ ნელ-ნელა გამკაცრდა უსაფრთხოების წესები და ახალი ფიშკებიც დაემატა ბოლიდებს სული რომ არ გაგძვრეს ადვილათ მძიმე ავარიის დროს, თუმცა ბოლომდე დაცული რა თქმა უნდა არც ეხლა არიან პილოტები, აი ესაა ფატალური ისხოდების სია F1-ი ვინც დაუღუპა აქამდე:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_fatalities

შეიძლება ბევრს არ ახსოვდეს მაგრამ სენას სიკვდილამდე კვალიფიკაციაში 1 დღით ადრე ავსტრიელი გონშიკი როლანდ რაცენბერგერი გარდაიცვალა იმოლაზე, ანუ მაგ ფატალურმა გონკამ სრაზუ ორი სიცოცხლე იმსხვერპლა რაც ძალზე იშვიათი მოვლენაა, თან მაგ ლისტში ყველა გრანპრის დროს არ გარდაცვლილა,ბევრი ტესტებზე ან ისტორიულ გონკებზეც გარდაცვლილა, ანუ არავის არ ინდობს ავტოსპორტი, რა თქმა უნდა ლემანზეც იყო ლეტალური ისხოდები და მოტოგონკებზეც, სენას გარდა კიდე იყვნენ მსოფლიო ჩემპიონები ვინც გონკებში დაიბრიდნენ, სხვათაშორის ვილნიოვის მამაც გონკაში დაიღუპა 1982-ში, ნუ სენას გარდა მსოლფიო ჩემპიონი მარტო ერთი იყო იოხან რინდტი, ეგეც ავსტრიელი იყო, ეგ ერთადერთია სიკვლიდის შემდეგ რომ გამხდარა ჩემპიონი უკვე, ყველაზე ბევრი გონშიკი ინდიანაპოლისის ტრასაზე დაღუპულა, არც ნურბურგრინგი ჩამორჩება დიდათ მაგ ტრასას, მაგრამ ბევრ ცნობილ ტრასაზე იყო ფატალური შემთხვები, გარდაცვლილთა სია კიდე არც ისე ცოტაა მაინც, თუმცა ბოლო წლებში დიდი პროგრესია მაინც განსაკუთრებით სენას სიკვდილის შემდეგ, სხვათაშორის ბიანკის ძალიან არ გაუმართლა, ვუყურებდი მე მაგ გონკას, ფაქტიურათ უყურადღებობის გამო დაიღუპა, გონშიკის ბრალიც იყოს და თვითონ ორგანიზატორების ტრაქტორი რომ გამოიყვანეს ტრასაზე ბოლიდის გასაყვანათ, გონკაზე ფაქტიურათ მარტო ეგ გონშიკია დაღუპული, დანარჩენი სპეციალურ ევენტებზე გარდაიცვალა და ძირითადათ ისტორიულ აპასნი ბოლიდებზე სენას შემდეგ, f1 გონკის დროს უკვე აღარ, ისე რომ შეხედო გარდაცვლილთა რიცხვს 50-60 წლებში ძალზე ბევრი იბრიდებოდა, მერეც არ აკლდებდენ სენამდე განსაკუთრებით, მაგრამ 50-60 წლებში ძალიან ბევრი გონშიკი გარდაიცვალა, ყველაზე ბევრი გონშიკი ლოტუსის და ფერაროს ბოლიდებზეა გარდაცვლილი სხვადასხვა წლებში, 7-7 პილოტი დაღუპულა, მერე კრაფტი მოდის 50 წლებში ინდიანაპოლისზე, რომელიც მგონი მერე ამოიღეს გარკვეული პერიოდი f1-ის კალენდარიდან მაგდენი ფატალური ისხოდების შემდეგ, თვითონ ფ1-ის ოფიციალური გონკის დროს 19 კაცი ყოფილა გარდაცვლილი, პრაკტიკაზე და კვალიფიკაციის დროსაც ბევრი კვდებოდა, 13 კაცია გარდაცვლილი სულ მცირე, ეგ ოფიციალურ გონკებში, დანარჩენი ისტორიულ ევენტებზე და ტესტების დროს გარდაცვლილა

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ჰამილტონი მიდის ამ სეზონიდან?

 

ვა კაია არ ვიცოდი თუ იყო აქ გახსნილი F1 Thread. თურქეთის გრანპრიზე შევხვდებით :)

Link to comment
Share on other sites

2022 სეზონში არა, მერე უნდა წასვლა https://www.formula1.com/en/latest/article.analysis-why-hamiltons-new-mercedes-deal-is-only-for-one-year-and-what-it.6bNAXUQwWcKzQCWWWEwjZn.html თუმცა რატომღაც მგონია რომ დარჩება კიდე მერსედესში, ნუ ეგ ფორმაზეც იქნება დამოკიდებული და მოტივაციაზე

WHY HAMILTON WILL RETIRE BEFORE HE STARTS ‘HALF-ARSING’ F1 https://the-race.com/formula-1/why-hamilton-will-retire-before-he-starts-half-arsing-f1/

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

რაც არ უნდა გაბანძდეს ფერარი მაინც ბავშვობის ისაა რა მაგ წითელ ფერს ვერაფერში ვერ გავცვლი :)

Link to comment
Share on other sites

4K დაუდიათ ეგ გონკა რუსული კომენტარით, მაგრამ მე უკვე ვნახე სტანდარტული 1080i ვარიანტი: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=6115438 იშვიათათ არელიზებენ ხოლმე მაგ ფორმატში ჯერ გონკებს, წინა წლის სეზონიც 1-2 მახსოვს მაქს სულ, წელს მგონი პირველათ დაიდო რუსული კომენტარით მითუმეტეს, ნუ შიდა კამერები მურტალი აპსკეილია მანდაც, მაგრამ უფრო კარგათ ჩანს ყველაფერი 4K გამო, გარე კამერები მემგონი არაა აპსკეილში, მე 2K მონიკი მაქვს და ნორმა დეტალიზაცია აქვს, თუმცა გადასარევსაც ვერ დაარქმევ, HDR ფორმატში გაასწორებდა ღამის გონკა კარგი პროჟექტორებით ისე

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.