Jump to content

Unreal Engine 4


Recommended Posts

შენი აზრით 24 კადრი უფრო გლუვია, თუ 72/60 ვერ არჩევს ადამიანი მაგას?

ჩემი აზრით, ის მოსაზრება რომ ადამიანი მხოლოდ 24 კადრს აღიქვამს, გულისხმობს იმას რომ 1 წამის განმავლობაში შეიძლება გააარჩიო ეს კადრები, ანუ თუ ამ 24 კადრიდან ერთ-ერთი შეცვლილია სხვა კადრით ადამიანი ამას შეამჩნევს, მაგრამ 72 ან 60 კადრის შემთხვევაში - ვერა. სამაგიეროდ თვალი აღიქვამს მათ სიგლუვეს. აი რატომ წერია რომ ადამიანს მხოლოდ 72 წამის აღქმა შეუძლია.

Fight club-ში ბრედ პიტი რომ ჩანს მილი წამების განმავლობაში დაკვირვებული ხარ? რამდენიმე კადრში ჩანს. ფილმი კი რა თქმა უნდა 25 fps-ით მიდის.

ეგრე ნათურა 50 ჰერცი სიხშირით ანათებს და მასე რომ იყოს რომ 72 ჰერცს ადამიანი თვალით არჩევდეს მაშინ სახლში ნათურებს ისე უნდა ვხედავდეთ, თითქოს ციმციმებს.    :D 

ადამიანის თვალი აღითქვამს მაქსიმუმ 25 კადრს წამში.

 

პს: ჩვეულებრივი დიდოდით ჩართე ნათურა დენში და ნახავ რომ ნათურა ოდნავ შესამჩნევად აციმციმდება, უკვე 50 -ის მაგივრად წამში 25 -ჯერ და ამიტომ შესამჩნევი გხდება ციმციმი.

( იმიტომ რომ დიოდი 50 ჰერც სიხშირეს ამ შემთხვევაში ანახევრებს, ( ცვლადი დენის სინუსოიდის ნახევრს ჩამოჭრის).

 

სწორად 25 ჰერცზე მეტს რომ ვერ არჩევს ადამიანი თვალით, იმიტომაა  თამაშში, 25 - 30 ფპს ზევით, 40 იქნება თუ 200 ფპს თვალით ვეღარ გაარჩევ.

ხალხო რა 24 კადრს აღიქვას რას ამბობთ? მაშინ რატოა რომ 30 კადრზეც კი თამაშში ჭედვებია და არასასიამოვნო საყურებელია. რატო აღიქვავ ჩვეულებრივ ვიდეოფაილს უფრო ცუდად და რაიმე ბლურეი 60 ფპს-იანი ფაილის დროს თვალი იმენნა ისვენებს. თამაშში მინიმუმ 45 ფპს თუ არ არის ჩემთვის დამღლელია მასეთის ყურება. 30-ზე ხო ლაპარაკი ზედმეტია.

ახლა არ თქვათ რომ გინდ 30 ფპს გქონიათ და გინდ 60 მნისვნელობა არ აქვს რადგან თვალი მეტს მაინც ვერ აღიქვავს.

30 ფპს ზემოთ თუ შენთვის თამაში ჭედავს, მაშინ ეს რაღაც შენი თვალების პრობლემაა.

Link to comment
Share on other sites

ეგრე ნათურა 50 ჰერცი სიხშირით ანათებს და მასე რომ იყოს რომ 72 ჰერცს ადამიანი თვალით არჩევდეს მაშინ სახლში ნათურებს ისე უნდა ვხედავდეთ, თითქოს ციმციმებს.    :D 

ადამიანის თვალი აღითქვამს მაქსიმუმ 25 კადრს წამში.

 

პს: ჩვეულებრივი დიდოდით ჩართე ნათურა დენში და ნახავ რომ ნათურა ოდნავ შესამჩნევად აციმციმდება, უკვე 50 -ის მაგივრად წამში 25 -ჯერ და ამიტომ შესამჩნევი გხდება ციმციმი.

( იმიტომ რომ დიოდი 50 ჰერც სიხშირეს ამ შემთხვევაში ანახევრებს, ( ცვლადი დენის სინუსოიდის ნახევრს ჩამოჭრის).

 

სწორად 25 ჰერცზე მეტს რომ ვერ არჩევს ადამიანი თვალით, იმიტომაა  თამაშში, 25 - 30 ფპს ზევით, 40 იქნება თუ 200 ფპს თვალით ვეღარ გაარჩევ.

ტუბისებრ გაზის ნათურებზე არასდროს შეგიმჩნევია ციმციმი? პირდაპირი შეხედვით ვერ შეამჩნევ მაგრამ პრობლემატურია და ზოგიერთი ადამიანი ამჩნევს მიუხედავად იმისა რომ 50 და 60 ჰც-ზე ფუნქციონირებს https://en.wikipedia.org/wiki/Fluorescent_lamp#Flicker_problems ჩვეულებრივ ნათურებზე ვერ შეამჩნევ, რადგან სპირალი რა თქმა უნდა ბევრად პატარაა და ასევე სინათლის სისწრაფეც ეხმარება რომ დაფაროს ციმციმი.

მე ისევ ჩემი თეორიის მჯერა: 30 კადრიან გამოსახულებაში თუ კადრი შეცვლილია, შეამჩნევ მას, მის ზემოთ ვეღარ, მაგრამ თუ სიგლუვეს ვერ არჩევ 30 და 120 კადრიან გამოსახულებაში მაშინ ალბათ კონსოლების გეიმერებს უნდა შეურთდე რომლებიც იზიარებენ იმავე მოსაზრებას, რომ კადრების რაოდენობას მნიშვნელობა არ აქვს ^^

25 კადრიან ფილმებშიც კი, რომლებიც 100%-ით არიან თამაშებთან შედარებით ოპტიმიზირებული და არასდროს არ არის კადრების ვარდნა, შეამჩნევ რომ 25 კადრიანი კამერით არის გადაღებული თუ კამერა მხოლოდ ვერტიკალურად ან ჰორიზონტალურად მოძრაობს. ისე ავატარის 60 კადრიანი ვერსია ნანახი გაქვს? ნორმალურ ვერსიასთან ვერანაირი განსხვავება ვერ შეამჩნიე?

შენი აზრით 120 ჰც-იანი მონიტორები რატომ არსებობს? თუ ადამიანებისთვის არ არის განკუთვნილი? ^^ პირადად მე 60 ჰც-იან მონიტორს ვერასდროს ვერ დავუბრუნდები, მიუხედავად იმისა რომ ყოველთვის 120 fps არ მაქვს თამაშებში.

თემაც რომ გავანახლოთ, UE4-ის დემო სმარტფონზე:

Link to comment
Share on other sites

თამაშებში შეიძლება 120ფპს-ზე უკეთესი სათამაშოა მაგრამ ფილმებში მარაზმია 24ფპს-ზე მეტი როცა გაქვს, სპორტულ ტრანსლიაციებს უხდება ნამდვილათ იგივე 50-60ფპს ფილმებს კი არა, მაინც აპირებენ გაბარგებას 48-60ფპს-ზე მგონი 2015 წლიდან 4K BD ლიცენზიები როცა გამოვა, თვალების დაღლას რაც შეეხება ლედებზე, მაგაში საკმაოთ კარგი ნულევოი PWM ყოფილა ანუ უშიმო მონიტორები, ჩემიც ეგეთია და მართლა ნაკლებათ ღლის თვალებს როცა დიდხანს უზიხან ან თამაშობ, რაც არ უნდა იყოს 120 გერციან ტნ მატრიცას მაინც ips მირჩევნია ნორმალური ოვერდრაივით და დაბალი ინპუტ ლაგით გეიმინგისთვის და ფილმების საყურებლათ, მითუმეტეს ონლაინს მე არ ვთამაშობ და ისე არაფერი დაყოვნება მე არ შემიმჩნევია ჩემ ახალ მონიტორზე, დაჟე მემგონი დაბალი ინპუტ ლაგის გამო წინა მონოტრზე კარგათ მოძრაობს მაუსი სკაირიმში, 120 გერციან მონიტორზე ხარდიც სათანადო უნდა გქონდეს თან, ისე ვერ მიიღებ იდეალურ რეზულტატებს ჩემნაირი ხარდით, თუ ღირს საერთოდ ეგეთის დათრევა, მემგონი მაგ მხრივ დაჟე 60 გერციანი უკეთესი არჩევანი იქნება 25-30ფპს-ის, ჩემთვის მაინც უკეთესი ფერების დამუშავება უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე ორმაგი ფპს თამაშებში Vsync on-ზე, არის კიდე 144 გერციანებიც, დაჟე 240 რეჟიმიც კი ქონია ამ მონიკს http://www.tftcentral.co.uk/reviews/eizo_fg2421.htm თან ეგ MVA მატრიცაზეა უკეთესი ფერების დამუშავებით და ხედვის კუთხით

Link to comment
Share on other sites

ამ ძრავის გატეხილი ვერსიები რომ დევს ტორენტებზე, მანდ ყველაფერი შედის რაც ოფიციალურში ? მაგ. აქ: Unreal Engine 4

 

არავინ იცით ? :)

 

Link to comment
Share on other sites

ადამიანის თვალი აღითქვამს მაქსიმუმ 25 კადრს წამში.

მერამდენედ უნდა იყოს განხილვა ამის შესახებ.

 

1 60 FPS-იან ავატარს უყურე და ნახავ

2 ითამაშე 60 FPS-თ და აქაც ნახავ. 

თუ სუსტი ინტერნეტი გაქ ან სისტემა ვერ გიქაჩავს 60 ფპს-ს

აგერ ნახე

https://boallen.com/fps-compare.html

15 ვს 30 ვს 60 ფპს კუბის ვარდნა და თუ აქაც ვერ ნახე სხვაობა 30-სა და 60-ს შორის ან ძალიან ცუდი მონიტორი გაქვს ან თვალებთან დაკავშირებული პრობლემაა

 

https://boallen.com/fps-compare-html5.html

 აგერ უცებ გადართე 30-დან 60-ზე და ნახავ ეგრევე სხვაობას

Link to comment
Share on other sites

ამ ძრავის გატეხილი ვერსიები რომ დევს ტორენტებზე, მანდ ყველაფერი შედის რაც ოფიციალურში ? მაგ. აქ: Unreal Engine 4

არა არ შედის. content-ები  არ შედის რაც ოფიციალურს აქვს.  ანუ გარკვეული ტიპის მატერიალების კრებული, დემო მაპები და ასე შემდეგ. 

 

ისე 4.0.2 ვერსია გამოვიდა უკვე აფდეითის სახით 4 გბ იყო  :mad:

Link to comment
Share on other sites

მესამეს ხომ ვერ ვიტანდი

 

და ამის არაფერი მინახავს, არც ვაპირებ და ისე ვერ ვიტან :mad:

Link to comment
Share on other sites

არა არ შედის. content-ები  არ შედის რაც ოფიციალურს აქვს.  ანუ გარკვეული ტიპის მატერიალების კრებული, დემო მაპები და ასე შემდეგ. 

 

ისე 4.0.2 ვერსია გამოვიდა უკვე აფდეითის სახით 4 გბ იყო  :mad:

 

ნაყიდი გაქვს ლიცენზია ? 19 $ ღირს მარტო 1 თვე, თუ ყოველ თვიურად უნდა იხადო გარკვეული თანხა ? ესენი დამატებები არაა ? Source and Assets

Link to comment
Share on other sites

ნაყიდი გაქვს ლიცენზია ? 19 $ ღირს მარტო 1 თვე, თუ ყოველ თვიურად უნდა იხადო გარკვეული თანხა ? ესენი დამატებები არაა ? Source and Assets

კი ნაყიდი მაქვს. ერთი თვე ღირს 19$. მეორე თვეც თუ გენდომება კიდევ უნდა გადაიხადო. დაქენსელება შეგიძლია. თუ გაყიდვას დააპირებ პროდუქტის  +5% უნდა გადაუხადო მაგრამ მაგას რითი გაიგებენ ყიდი თუ არა ეგ არ ვიცი.

 

ეგეინი რა ლინკიც დადე თავიდან რაც გამოვიდა ისენია. მაგის მერე კიდე დაემატა და ამ თვის ბოლოს კიდე დაემატება. 4.1 ვერსია გამოდის.

Link to comment
Share on other sites

კი ნაყიდი მაქვს. ერთი თვე ღირს 19$. მეორე თვეც თუ გენდომება კიდევ უნდა გადაიხადო. დაქენსელება შეგიძლია. თუ გაყიდვას დააპირებ პროდუქტის  +5% უნდა გადაუხადო მაგრამ მაგას რითი გაიგებენ ყიდი თუ არა ეგ არ ვიცი.

 

ეგეინი რა ლინკიც დადე თავიდან რაც გამოვიდა ისენია. მაგის მერე კიდე დაემატა და ამ თვის ბოლოს კიდე დაემატება. 4.1 ვერსია გამოდის.

 

გააქვს რამე ნამუშევრები ? მე ესე დიდად არ ვერკვევი ძრავებში, მაგრამ რაც შევხედე, არცერთი ძრავი არ ტოვებს სერიოზულ შთაბეჭდილებას. ამ UE4-ის ვიდეო გაკვეთილები, რაც ოფიციალურ საიტზე უდევთ ძალიან სასაცილოა. ახსნა ხო საერთოდ, მილიონჯერ ეშლება ვინც იღებს ვიდეოებს და ნახევარზე მეტს გარტყმით აკეთებს. 2 დღეა, რაც გადაბმულად ვუყურებ ვიდეოებს, მაგრამ სერიოზული შთაბეჭდილება არ დატოვა. 

Link to comment
Share on other sites

ყველაფერი ფარდობითია. გააჩნია რისთვის გჭირდება. თამაშის შესაქმნელად ნაღდად არ მჭირდება, სასაცილო იქნება მაგის ილუზია რომ მქონდეს. ჯერჯერობით ისეთი არაფერი მაქვს. უბრალოდ ტექნიკას ვხვეწავ. ვისაც UDK-სთან უმუშავნია იმისთვის ამის გარჩევა საბავშვო საქმე იქნება. გაცილებით მარტივადაა ყველაფერი. იმ ოფიციალურ ტუტორიალებში რაც დევს სხვათაშორის საკმაოდ საინტერესო მასაალა. ვისაც ესმის პრინციპებს დაუჭერს მუღამს. ჩემთვის საკმარისია მაგალითად. 0-დან ბოლომდე რათქმაუნდა არც დადებენ ტუტორიალებს. მიმუშავნია იუნითისთან (ძალიან უმნიშვნელოდ არ მომწონდა არასდროს ეგ ძრავი მაგრამ ყველაზე მარტივია). ასევე cryengine-თან (უფასო სდკ რომელიცაა, ისე cryengine-ის შეძენაც შესაძლებელია, 9$ ღირს თვეში) ხოდა მინდა ვთქვა რომ მიუხედავად ჩემი დიდი სიმპატიისა ამ უკანასკნელის მიმართ (რაზე ჩემი ავატარიც მეტყველებს) UE 4 დაწინაურდა. ჩემი თქმა არც უნდა, ვინც ერკვევა ამ სფეროში მიხვდება რომ უძლიერესი ძრავია განუზომელი შესაძლებლობებით. თუმცა ოფიციალურსაც კი ბევრი ბაგი აქვს ჯერჯერობით.

Link to comment
Share on other sites

ყველაფერი ფარდობითია. გააჩნია რისთვის გჭირდება. თამაშის შესაქმნელად ნაღდად არ მჭირდება, სასაცილო იქნება მაგის ილუზია რომ მქონდეს. ჯერჯერობით ისეთი არაფერი მაქვს. უბრალოდ ტექნიკას ვხვეწავ. ვისაც UDK-სთან უმუშავნია იმისთვის ამის გარჩევა საბავშვო საქმე იქნება. გაცილებით მარტივადაა ყველაფერი. იმ ოფიციალურ ტუტორიალებში რაც დევს სხვათაშორის საკმაოდ საინტერესო მასაალა. ვისაც ესმის პრინციპებს დაუჭერს მუღამს. ჩემთვის საკმარისია მაგალითად. 0-დან ბოლომდე რათქმაუნდა არც დადებენ ტუტორიალებს. მიმუშავნია იუნითისთან (ძალიან უმნიშვნელოდ არ მომწონდა არასდროს ეგ ძრავი მაგრამ ყველაზე მარტივია). ასევე cryengine-თან (უფასო სდკ რომელიცაა, ისე cryengine-ის შეძენაც შესაძლებელია, 9$ ღირს თვეში) ხოდა მინდა ვთქვა რომ მიუხედავად ჩემი დიდი სიმპატიისა ამ უკანასკნელის მიმართ (რაზე ჩემი ავატარიც მეტყველებს) UE 4 დაწინაურდა. ჩემი თქმა არც უნდა, ვინც ერკვევა ამ სფეროში მიხვდება რომ უძლიერესი ძრავია განუზომელი შესაძლებლობებით. თუმცა ოფიციალურსაც კი ბევრი ბაგი აქვს ჯერჯერობით.

 

ვერ დაგეთანხმები ოფიციალურ ვიდეო გაკვეთილებზე... ვერაფერსაც ვერ გაიგებ მაგ ოციალური გაკვეთილბიდან ნორმალურად. ნუ ალბათ გამოვა გარკვეული დროს შემდეგ უკეთესი ვიდეო გაკვეთილები, მაგრამ ჯერ-ჯერობით საინტერესო არაფერია ისეთი, რომ დამწყები გაერკვიოს, რა როგორ კეთდება. ნუ მე ესე ვიტყვი, რომ ჩემთვის არის არასაინტერესო ეს და სხვა თამაშის ძრავები, რაც შენ ზემოთ ჩამოთვალე. მე რისი გაკეთებაც მინდა, მაქედან არცერთში არ გამოვა.

Link to comment
Share on other sites

ჰო  ახლა ვინც იწყებს იმითვის ალბათ გაუგებარია მაგრამ ვისაც ძველ ვერსიასთან უმუშავნია ამაზე მალე გადაეწყობა. რისი გაკეთება გინდა რომ არცერთი ზემოთთქმული ძრავი არ  გარგია.. unity  არის ყველაზე ადვილი დამწყებთათვის. მანდ თუ რამეს ვერ აკეთებ სხვა ძრავი სულ დაგაბნევს. ძალიან ბევრი ტუტორიალია unity-ზე. საქართველოშიც ბევრი მუშაობს მაგ ძრავთან. ნუ რავიცი. ერთერთი უნდა აირჩიო და იმას მიაწვე თუ აპირებ ამ მიმართულებით გავითარებას. რა ძრავებიც ჩამოვთვალე ყველას აქვს ძალიან დიდი შესაძლებლობები და იმის თქმა რომ რომელიმეს რაღაც არ შეუძლია არ იქნება მართალი. უბრალოდ ცოდნა უნდა.. :D

Link to comment
Share on other sites

ჰო  ახლა ვინც იწყებს იმითვის ალბათ გაუგებარია მაგრამ ვისაც ძველ ვერსიასთან უმუშავნია ამაზე მალე გადაეწყობა. რისი გაკეთება გინდა რომ არცერთი ზემოთთქმული ძრავი არ  გარგია.. unity  არის ყველაზე ადვილი დამწყებთათვის. მანდ თუ რამეს ვერ აკეთებ სხვა ძრავი სულ დაგაბნევს. ძალიან ბევრი ტუტორიალია unity-ზე. საქართველოშიც ბევრი მუშაობს მაგ ძრავთან. ნუ რავიცი. ერთერთი უნდა აირჩიო და იმას მიაწვე თუ აპირებ ამ მიმართულებით გავითარებას. რა ძრავებიც ჩამოვთვალე ყველას აქვს ძალიან დიდი შესაძლებლობები და იმის თქმა რომ რომელიმეს რაღაც არ შეუძლია არ იქნება მართალი. უბრალოდ ცოდნა უნდა.. :D

 

შესაძლებლობებში რას გულისხმოებ ესაა საინტერესო. თუ რამე სერიოზულის გაკეთებას აპირებ რაც რეალობასთან ახლოსაა, მაგალითად სიმულაოტირი, არცერთში არ გამოვა. ცოდნა არაფერ შუაშია... რაც არ აქვს ძრავს, რა უნადა იცოდე. unity-ის ძრავში მე სერიოზული racing-ის თამაში არ შემხვედრია. ეს მართლა საინტერესო თამაში გამოვიდოდა, რომ გამოსულიყო. Unity-ის ძრავს იყენებდნენ როგორც ვიცი.

 

https://www.youtube.com/watch?v=3f_D6ST9duI

Link to comment
Share on other sites

აჰ გასაგებია. შენს თუ სიმულატორებს გულისხმობ მაშინ ჰო. ეგ საერთოდ სხვა მიმართულებაა რომელიც სპეციფიურ შესაძლებლობებს საჭიროებს, ძალიან შრომატევადი საქმეა როგორც იცი. მე პირადად არანაირი გამოცდილება არ მაქვს მაგ მიმართულებით და ვერაფერს ვიტყვი. მსგავსი ფიზიკის ელემენტები იმ დონეზე რომ სრულყოფილი სიმულატორი შექმნა ვერაინაირად იქნება ჩადებული თავიდანვე ძრავში. მოდიფიცირება ალბათ შესაძლებელია შესაბამისი სკრიპტების საშუალებით. შესაძლბებლობებზე ლაპარაკიც არ ღირს რა შეუძლია და რა არა თუნდაც ანრეალს თუნდაც ქრაიენჯინს.თუნდაც Torque 3D რომელზედაც ერთერთი  ეგეთი სიმულატორის ტიპის თამაშია აგებული თუნდაც spintires-ის ძრავი კონკერტულად მაგ საქმისთვისაა მაგრამ სამაგიეროდ სხვა დანარჩენით ახლოსაც ვერ მივა ზემოთთქმულ ძრავებთან. მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ უნივერსალური ძრავი არ არსებობს და ვერც იარსებებს. ყველაფერი ფარდობითია და ჩვენს უფრო მიახლოებული უნდა ავირჩიოთ ჩვენს მიზნებთან და სურვილებთან. ჩემთვის, მოცემულ მომენტში unreal engine იდეალურთან მიახლოებულია. იმ მცირე ცოდნის გამოყენების შესაძლებლობას რაც ახლა გამაჩნია, აბსოლუტურად მაძლევს .

Link to comment
Share on other sites

ეგრე ნათურა 50 ჰერცი სიხშირით ანათებს და მასე რომ იყოს რომ 72 ჰერცს ადამიანი თვალით არჩევდეს მაშინ სახლში ნათურებს ისე უნდა ვხედავდეთ, თითქოს ციმციმებს.    :D 

ადამიანის თვალი აღითქვამს მაქსიმუმ 25 კადრს წამში.

 

პს: ჩვეულებრივი დიდოდით ჩართე ნათურა დენში და ნახავ რომ ნათურა ოდნავ შესამჩნევად აციმციმდება, უკვე 50 -ის მაგივრად წამში 25 -ჯერ და ამიტომ შესამჩნევი გხდება ციმციმი.

( იმიტომ რომ დიოდი 50 ჰერც სიხშირეს ამ შემთხვევაში ანახევრებს, ( ცვლადი დენის სინუსოიდის ნახევრს ჩამოჭრის).

 

სწორად 25 ჰერცზე მეტს რომ ვერ არჩევს ადამიანი თვალით, იმიტომაა  თამაშში, 25 - 30 ფპს ზევით, 40 იქნება თუ 200 ფპს თვალით ვეღარ გაარჩევ.

30 ფპს ზემოთ თუ შენთვის თამაში ჭედავს, მაშინ ეს რაღაც შენი თვალების პრობლემაა.

რას ამბობ მაგრად ეტყობა თამაშში 30-ია ფპს თუ 60. რომც არ მქონდეს მაჩვენებელი ჩართული თვალითაც შევამჩნევ მაგას. აი ამას დახედე და ნახე აბა სხვაობას თუ ხედავ 30-სა და 60-შორის?

http://boallen.com/fps-compare.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Unreal Engine 4.1 Compiled Winx64 http://www.torrentleech.org/torrent/512221

Link to comment
Share on other sites

KartSim-ის თამაში გადმოდის ამ ძრავზე...

 

https://www.facebook.com/KartSim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ეს დვიჟოკი გაუახლებიათ http://www.overclockers.ru/softnews/61386/Dvizhok_Unreal_Engine_4_poluchil_obnovlenie.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.