Jump to content

BMW 316i 1995 წ.


Recommended Posts

გამარჯობათ პატივცემულო ფორუმელებო.

ვყიდი bmw ს compact არის 1995 წელს გამოშვებული იდეალურ მდგომარეობაში, ავტომატიკა 1.6 ძრავით. თუ ნახავთ თქვენთვითონაც შეატყობთ რომ ძალიან მოვლილია. რაც მთავარია არაა ნაავარიები და ა.შ. პიონეირის ორი კვერცხით და სონის მაგნიტოფონით. ფასზე დალაპრაკებაც შეილება. მსურველებმა დამიკავშირდით. რაც შეეხება წვას ტრასაზე მაქსიმუმ 6 ლიტრი ხოლო ქალაქში თქვენც მიხვდებით 1.6 ძრავის გამო ადის 10 ლიტრზე. ნუ მეტსაც დააწვევინებ თუ მოინდომებ ) მარა ნომრლური მიწოდებით 10 ს.

+ უყენია ახალი საბურავები.

აგერ ლინკიც: http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3443426

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

კაი მანქანა არის, ვინც არი იცის ვეტყვი რომ ეს კომპაქტი ტროიკები ჩვეულებრივზე გამძლეა

Link to comment
Share on other sites

კაი მანქანა არის, ვინც არი იცის ვეტყვი რომ ეს კომპაქტი ტროიკები ჩვეულებრივზე გამძლეა

რის ხარჯზე? ამას განსხვავებული სავალი ნაწილი აქვს? თუ მოკლე რომ არის მაგ პონტში?

თემას UP, მართლა ცოცხალი და მოვლილი მანქანა ჩანს (იაპონურია ხო?)

Link to comment
Share on other sites

არა იაპონური რო იყოს აუცილებლად ექნებოდა ელექტრო შუშები : ) ))) გერმანულია ; )

Link to comment
Share on other sites

რის ხარჯზე? ამას განსხვავებული სავალი ნაწილი აქვს? თუ მოკლე რომ არის მაგ პონტში?

თემას UP, მართლა ცოცხალი და მოვლილი მანქანა ჩანს (იაპონურია ხო?)

სავალი ნაწილები თითქმის ერთნაირი არის. ეს უფრო შეკრული არის და ნაკლებად ირყევა

ნაკლებად ხმაურიანია და ნაკლებად ,,ბრაგუნა'' :D

Link to comment
Share on other sites

არა იაპონური რო იყოს აუცილებლად ექნებოდა ელექტრო შუშები : ) ))) გერმანულია ; )

შუშებისთვის არც შემიხედია, ტყავი რომ დავინახე... ეტყობა მერე აქვს სიდენიები შეცვლილი (ეს მინუსად კი არ მიიღო, პირიქით)

radeon

ამ მოდელებში არსებობს 5 ტიპის ძარა: სედანი, კუპე, კაბრიოლეტი, უნივერსალი (touring) და ხეჩბეკი, ამათგან ყველაზე შეკრულია რა თქმა უნდა კუპე, მერე მოდის სედანი, მერე ხეჩბეკი, უნივერსალი და ბოლოს კაბრიოლეტი, ხეჩბეკის ხმაურის გამომწვევია უკანა საბარგული, თითქმის შეუძლებელია მაგის 100%-იანი გაჩუმება, touring-იც თითქმის იგივე, ოღონდ შედარებით ნაკლებად ხმაურობს, ეს ყველაფერი იმიტომ მოვყევი, რომ გამიკვირდა შენი სიტყვები, ყველაზე გამძლეაო, გამძლეობით ამ 5 ტიპის ძარებიდან ყველას ერთი და იგივე სავალი ნაწილი აქვს (ხეჩბეკის გარდა, მაგას უკან ცოტა სხვანაირი ხადავოი აქვს), დანარჩენ 3-ს კი, აბსოლიტურად ერთი და იგივე სავალი აქვს (გამძლეობის მხრივ ვამბობ, თორემ სედანის და დანარჩენების ნაწილებში, მხოლოდ ზომებშია სხვაობა, პრინციპი და მექანიზმი იგივეა), ოღონდ ამათშიც არის შედარებით სუსტი ვერსიები, ეს კაბრიოლეტი და უნივერსალია, მათი 120-130 კგ-თი უფრო მძიმე ძარის გამო შედარებით მალე გაფუჭდება სავალი ნაწილი, დანარჩენი ერთია, ასე რომ, ეგ არავინ მოგატყუოს.

თემას კიდევ ერთხელ UP

Link to comment
Share on other sites

ხეჩბეკის ხმაურის გამომწვევია უკანა საბარგული, თითქმის შეუძლებელია მაგის 100%-იანი გაჩუმება

აუ მართალი ხარ, ძმაკაცს ყავს ალფა რომეო და ზუსტად ბრაგუნობს უკანა საბარგული :(

Link to comment
Share on other sites

აუ მართალი ხარ, ძმაკაცს ყავს ალფა რომეო და ზუსტად ბრაგუნობს უკანა საბარგული :(

ერთი თუ ახმაურდა, მკურნალობას აღარ ექვემდებარება (ნუ, ასე ვთქვათ, თუ არ "დაგუბკე" მაგრამ ეგეც დროებითია, დაიტკეპნება ის გასამაგრებლად ჩაფენილი რეზინები/გუბკები და... :chojinfc: )

Link to comment
Share on other sites

ერთი თუ ახმაურდა, მკურნალობას აღარ ექვემდებარება (ნუ, ასე ვთქვათ, თუ არ "დაგუბკე" მაგრამ ეგეც დროებითია, დაიტკეპნება ის გასამაგრებლად ჩაფენილი რეზინები/გუბკები და... :chojinfc: )

არადა მაგარი მანქანა ყავს, მაგრად მომწონს:

800px-2001-2005_Alfa_Romeo_147_Selespeed_Twin_Spark_5-door_hatchback_03.jpg

არ ვარ ალფას მოყვარული, მაგრამ მართლა მაგარია რა.

Link to comment
Share on other sites

რა ბოდიში კაცო სწორად ლაპარაკობ საბარგულზე. თუ მოიღუშა მერე ვეღარ გააჩუმებ : )))

რაც შეეხება ტყავის სალონს მეც ეგრე ვფიქრობ რო მერე ჩადგმულია მარა მე ესეთ მდგომარეობაში დავითრიე. პროსტა ამის მინუსი გარბენია ინტერესიც არ გაგიჩნდება ადამიანს გარბენს რო უყურებ : ))) თანაც ვინმე გოგოს თუ არ მოეწონა ეხა მეც ვიცი და თქვენც რო კაცი ამ მანქანას იშვიათად გაეკარება : ))) გოგოსთვის კიდე კაია მიარტყ მოარტყავს და გული არ დაწყდება იაფია ნაწილები და ყველაფერი მარა მე მაგრად მენანება : (((( ჩემზე რო იყოს დამოკიდებული შუშებს ელექტროს გავაკეთებდი და გავამექანიკებდი. მე მაგრად გამისწორებდა : )

Link to comment
Share on other sites

რა ბოდიში კაცო სწორად ლაპარაკობ საბარგულზე. თუ მოიღუშა მერე ვეღარ გააჩუმებ : )))

რაც შეეხება ტყავის სალონს მეც ეგრე ვფიქრობ რო მერე ჩადგმულია მარა მე ესეთ მდგომარეობაში დავითრიე. პროსტა ამის მინუსი გარბენია ინტერესიც არ გაგიჩნდება ადამიანს გარბენს რო უყურებ : ))) თანაც ვინმე გოგოს თუ არ მოეწონა ეხა მეც ვიცი და თქვენც რო კაცი ამ მანქანას იშვიათად გაეკარება : ))) გოგოსთვის კიდე კაია მიარტყ მოარტყავს და გული არ დაწყდება იაფია ნაწილები და ყველაფერი მარა მე მაგრად მენანება : (((( ჩემზე რო იყოს დამოკიდებული შუშებს ელექტროს გავაკეთებდი და გავამექანიკებდი. მე მაგრად გამისწორებდა : )

ალალად გეუბნევი ძმაო, სურათებში რასაც შევხედე, მართლა ცოცხალი და მოვლილი მანქანა ჩანს, მე-11 BMW მყავს ეხლა და მაგის ყველა +- ვიცი, მანქანას რომ შეხედავ ეტყობა რაც არის, ეგ სიდენიები 100%-იანი შენაცვლელია, იმიტომ, რომ გერმანელები ესეთ საკითხებში წუწურაქები არიან და ტყავის სალონს მხოლოდ ნავაროტკიან ვერსიებში დებენ (იმიტომ გკითხე, იაპონურიათქო?) ამას კი შუშები მექანიკური ამწეებით აქვს, ესეიგი პატრონს აქვს შენაცვლელი, მაგრამ ეგ როგორც უკვე გითხარი, პირიქით პლიუსია, ცოტა ეს გარბენი გიტრაკებს რა, თან პატარა ძრავი რომ არის, მაგის ხარისხზე ადვილად მოქმედებს "ძრავის სიბერე" და ზეთს თუ არ ჭამს, სავარაუდოდ ძრავიც შეცვლილი იქნება (არადა მაგ ძრავს ამხელა პრაბეგზე უეჭველი დაწყებული უნდა ქონდეს ზეთის ჭამა, უეჭველი!), ხოდა, თუ ზეთს არ ჭამს, ძრავი განახლებულია, მაშინ ადექი და ჩამოყარე, ცოტა ცუდ რჩევას გაძლევ, მაგრამ ძრავი როცა კარგია (მანქანა ისედაც კარგია) გარბენის ჩამოყრა "კლიენტზე შეტენვაშიც" არ ჩაგეთვლება, ბაზარზე რომ გახვიდე, შანსი არ არის მაგ ასაკის მანქანა ჩამოუყრელად ყავდეს ვინმეს გაყვანილი, დააყენებინე 180 000-ის ფარგლებში და მანქანის იმედი როცა გაქვს, არც არავინ დაგირეკავს, ეს რა მომყიდეო, თან იმენნა გოგოს ვერსიაა, 1,6 და ავტომატი.

რა ზეთს ასხავ? (ბრენდი და ზეთის მარკა მაინტერესებს)

Link to comment
Share on other sites

ალალად გეუბნევი ძმაო, სურათებში რასაც შევხედე, მართლა ცოცხალი და მოვლილი მანქანა ჩანს, მე-11 BMW მყავს ეხლა და მაგის ყველა +- ვიცი, მანქანას რომ შეხედავ ეტყობა რაც არის, ეგ სიდენიები 100%-იანი შენაცვლელია, იმიტომ, რომ გერმანელები ესეთ საკითხებში წუწურაქები არიან და ტყავის სალონს მხოლოდ ნავაროტკიან ვერსიებში დებენ (იმიტომ გკითხე, იაპონურიათქო?) ამას კი შუშები მექანიკური ამწეებით აქვს, ესეიგი პატრონს აქვს შენაცვლელი, მაგრამ ეგ როგორც უკვე გითხარი, პირიქით პლიუსია, ცოტა ეს გარბენი გიტრაკებს რა, თან პატარა ძრავი რომ არის, მაგის ხარისხზე ადვილად მოქმედებს "ძრავის სიბერე" და ზეთს თუ არ ჭამს, სავარაუდოდ ძრავიც შეცვლილი იქნება (არადა მაგ ძრავს ამხელა პრაბეგზე უეჭველი დაწყებული უნდა ქონდეს ზეთის ჭამა, უეჭველი!), ხოდა, თუ ზეთს არ ჭამს, ძრავი განახლებულია, მაშინ ადექი და ჩამოყარე, ცოტა ცუდ რჩევას გაძლევ, მაგრამ ძრავი როცა კარგია (მანქანა ისედაც კარგია) გარბენის ჩამოყრა "კლიენტზე შეტენვაშიც" არ ჩაგეთვლება, ბაზარზე რომ გახვიდე, შანსი არ არის მაგ ასაკის მანქანა ჩამოუყრელად ყავდეს ვინმეს გაყვანილი, დააყენებინე 180 000-ის ფარგლებში და მანქანის იმედი როცა გაქვს, არც არავინ დაგირეკავს, ეს რა მომყიდეო, თან იმენნა გოგოს ვერსიაა, 1,6 და ავტომატი.

რა ზეთს ასხავ? (ბრენდი და ზეთის მარკა მაინტერესებს)

ნაღდად არ ვიცი რა ზეთს ასხავს. ჭამით კიდე რო გითხრა რო ჭამს თქო ან არც ჭამს თქო არც ის ვიცი და არ ის : )))) გარბენს რაც შეეხება ჩამოყრას არ ვაპირებ ნაღდად გაიყიდება გაიყიდება არა და მე მრჩება და ; )))

Link to comment
Share on other sites

ნაღდად არ ვიცი რა ზეთს ასხავს. ჭამით კიდე რო გითხრა რო ჭამს თქო ან არც ჭამს თქო არც ის ვიცი და არ ის : )))) გარბენს რაც შეეხება ჩამოყრას არ ვაპირებ ნაღდად გაიყიდება გაიყიდება არა და მე მრჩება და ; )))

აა, მაგ ვარიანტში ხო, მე მეგონა საჩქარო იყო ამის გაყიდვა და მაგ პონტში გირჩიე, არც მე მიყვარს გოთვერნობით დაპყრობილი მწვერვალები, მაგრამ ალალი კაცი ყოველთვის წაგებული რჩება (ამ ვარიანტში) და ხანდახან ჯობს, რომ ეხლა შენი მოგების ჯერიც დადგეს, არადა, გეფიცები ცხოვრებაში არ ჩამომიყრია გარბენი, მაგრამ ეხლა რომ ვაკვირდები, ეგ თუ ხელს შემიშლის, ნამუსს ცოტა ხნით თაროზე შემოვდებ და როგორც საქმისთვის უკეთესი იქნება, ისე მოვიქცევი, ხომ არ შეიძლება, მთელი ცხოვრება მე ვთმობდე, ეხლა სხვისი ჯერიც მოვიდეს რა... არც ერთი მანქანა არ გამიყიდია ისე, რომ რამოდენიმე ათასი არ ვიზარალო, ამოვიდა რა ყელში... :SNEMOTICON13:

Link to comment
Share on other sites

მე მაინდამაინც ბმვ-ს ფანი არ ვარ დაჭე არ მევასება რა :) უფრო სუბარუ რა:) მარე ეგ კარგია ვისაც მანქანის მოვლა იაფად უნდა და რავი მაგრა თუ გინდა დაიკიდოთ მანქანა იყიდეთ და ივლით რამდენიც გინდათ რაც არ უნდა დაემართოს გატარებს რა :) რაც დავწერე უარყოფითად არ ჩათვალოს ვინმემ პირიქით + არის... ფასი რავი აბა... ხალხს ევასება ბმვ და მაგიტო აქ კაი ფასები თორე მაგ ფასად მაგარ ტურბო ფორესტერს იყიდი კაცი მარა მოვლაა ძვირი... მოკლედ წარმატება გაყიდვაში

Link to comment
Share on other sites

????

კომპაკტში ედო E36 M3-ის 3,2 მატორი, წითელი კომპაქტი იყო გაყიდა მერე :)

Link to comment
Share on other sites

კომპაკტში ედო E36 M3-ის 3,2 მატორი, წითელი კომპაქტი იყო გაყიდა მერე :)

წარმომიდგენია რა ცუდი მანქანა იყო :))))))) მარა მ3 თავის ძარაში უნდა იდოს :)))))) ალექსანდრე ჭავჭავაძეზე აყენია ლურჯი მ3 რო ვხედავ გული მიმდის :)) კაბრიოლეტია და ტიპმა თუნუქის კრიშაც დაუთრია იცი რა ვიდზეა? : D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.