ბერო Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Double Fine-ის დირექტორმა თიმ შაფერმა (Tim Schafer), საიტის სტუდიის, ყველაზე ხშირად დასმული კითხვების განყოფილებაში განმარტა, თუ რატომ არ გამოდის იმ ახალი თამაშების PC-ვერსიები, როგორებიცაა Brutal Legend, Costume Quest და Stacking. "ჩვენ, როგორც დეველოპერები, არ ვიღებთ გადამწყვეტ მნიშნველობას პლათფორმებთან დაკავშირებით, რომლებისთვისაც გამოდიან ახალი თამაშები. ამ გადაწყვეტილებას იღებს ის, ვინც პროექტში ფულს აბანდებს, ის ვინც არის გამომცემელი". "ჩვენ სავსებით შეგვიძლია შევქმნათ ყველა ამ თამაშის PC-ვერსია, თუმცაღა ფული ყველა შემთხვევაში საჭიროა. ჯერ-ჯერობით ჩვენი გამომცემლები მიზანშეწონილად არ თვლიან ამ მიმართულების დაფინანსებას. არა იმიტომ, რომ ვერ იტანენ PC-მოთამაშეებს, არამედ იმიტომ, რომ PC-თამაშებს საკმარისი ფინანსური სარგებელი არ მოაქვს". "Double Fine ფიქრობს PC-მოთამაშეებზე და ჩვენ ყოველთვის დაჟინებით მოვითხოვთ, რომ შევქმნათ თამაშების კომპიუტერული ვერსიები. თუ ჩვენ ოდესღაც ვიქნებით იმდენად მდიდრები, რომ შევძლებთ შევქმნათ ჩვენი თამაშების PC-ვერსიები, მაშინ ჩვენ აუცილებლად გავაკეთებთ ამას." წყარო: GAMETECH.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 რა თქმა უნდა ყველა დეველოპერს უნდა რომ რაც შეიძლება კარგი გრაფიკა ქონდეს მაგათ გაკეთებულ თამაშებს და ეგ კონსოლებზე შეუძლებელია და პს უფრო იზიდავთ, ვინც უკვეთავს მაგ იგრებს ეგენი არ თვლიან ხოლმე მიზანშეწონილათ პს პლატფორმაზეც რომ გამოუშვან ზოგიერთი იგრები, თორე ბევრ დეველოპერს უნდა კიდეც ალბათ პს-ზე უკეთესი გრაფიკით თავიანთი იგრების გამოშვება, ნაკლებათ შეზღუდულები არიან თან ტეხნიკურათ ვიდრე კონსოლებზე და უფრო ბევრი რაღაცის ჩადება შეუძლიათ თამასში გრაფიკის მხრივ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.