Jump to content

GTX 460 VS GTX 560 (non-Ti)


brevalo

Recommended Posts

GT400-500 სერიის ნვიდიას ვიდეოკარტებს ეძახიან მეორენაირათ ფერმის, ეხლა 600 სერია რომ გამოდის მაგას კეპლერი ერქმევა უკვე და 28 ნანომეტრზე იქნება როგორც ატის 7000 სერიის კარტები, ალბათ მაგას უკვე მარტისკენ ვიხილავთ გაყიდვაში

რაც შეეხება ამ ორ კარტის შედარებას GTX560 უპრობლემოთ შეიძლება GTX560 Ti-მდე დაარაზგონო და GTX 460 უკვე უჭირს მაგდენზე დარაზგონება ანუ ჯობია ასე 8-10%-ით მაინც კაკ მინიმუმ GTX 560 და მგონი უფრო გრილიცაა თუ არ ვცდები სტოკ ვერსიები რომ შეადარო ერთმანეთს, ნუ მე ყველაზე კარგ GTX 460 ვგულისხმობ და არა შეკვეცილებს ეგენი უკვე მოშნათ ჩამოუვარდება მაგ კარტას

Link to comment
Share on other sites

კი გადავაოფეთ ეს თემა, მაგრამ საინტერესო საკითხია, აგერ ვიპოვნე PixelFillrateBenchmark 0.92 და შევადაროთ რეალურად რა შეუძლიათ კარტებს. მაქს 2 წუთი უნდა ბენჩმარკს, გაატარეთ დეფოლტზე (1024x768 32 bits D16 No AA)

Gigabyte HD 6850

dnm.png

FillrateBenchmark 2004 - "easy benchmark series"

Benchmark Main Program Version: FRB_V092

Benchmark Date/Time : 1/3/2012 9:39:14 AM

System Information

-----------------------------------------------------------

CPU : Intel® Core2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz

GFX : AMD Radeon HD 6800 Series

OS : Windows 7 Home Premium

Settings : 1024x768 32 bits D16 No AA

Benchmark Result

-----------------------------------------------------------

FrameBuffer Clear : 29414.4 FPS

Color Fill : 23728.86 M-Pixel/s

Z Fill : 61356.8 M-Pixel/s

Color + Z Fill : 18957.41 M-Pixel/s

Single Texture : 23409.25 M-Pixel/s

Single Texture Alpha Blend : 13033.38 M-Pixel/s

Dual Textures : 18033.83 M-Pixel/s

Triple Textures : 12316.15 M-Pixel/s

Quad Textures : 9346.587 M-Pixel/s

1 Floating Poing Texture : 18021.24 M-Pixel/s

Render to Self : 4214.227 M-Pixel/s

PS 1.1 Simple : 23630.71 M-Pixel/s

PS 1.4 Simple : 23655.88 M-Pixel/s

PS 2.0 Simple : 23668.46 M-Pixel/s

PS 2.0 PP Simple : 23625.67 M-Pixel/s

Customized Pixel Shader : 23809.38 M-Pixel/s

PS 2.0 Complex : (Unsupported)

PS 2.0 PP Complex : (Unsupported)

PS 2.0 Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 PP Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 Sincos Procedure Tex : (Unsupported)

PS 2.0 Per-Pixel Lighting : (Unsupported)

-----------------------------------------------------------

* End of FillrateBenchmark Result

Link to comment
Share on other sites

ეს რას გვიჩვენებს ეხლა, რეალურათ რა შეუძლია ვიდეოს? რაც აწერია ის არ არის მართალი? ცოტა ვერ გავიგე რისი ბენჩია.

FillrateBenchmark™ 2004 - "easy benchmark series"

Benchmark Main Program Version: FRB_V092

Benchmark Date/Time : 1/3/2012 11:31:22 AM

System Information

-----------------------------------------------------------

CPU : Intel® Core™2 Quad CPU Q8400 @ 2.66GHz

GFX : NVIDIA GeForce GTX 275

OS : Windows 7 Ultimate

Settings : 1024x768 32 bits D16 No AA

Benchmark Result

-----------------------------------------------------------

FrameBuffer Clear : 37964.8 FPS

Color Fill : 15721.09 M-Pixel/s

Z Fill : 44488.15 M-Pixel/s

Color + Z Fill : 15766.39 M-Pixel/s

Single Texture : 15771.42 M-Pixel/s

Single Texture Alpha Blend : 11775.09 M-Pixel/s

Dual Textures : 15718.57 M-Pixel/s

Triple Textures : 14616.31 M-Pixel/s

Quad Textures : 11319.59 M-Pixel/s

1 Floating Poing Texture : 15811.69 M-Pixel/s

Render to Self : 5279.58 M-Pixel/s

PS 1.1 Simple : 15761.35 M-Pixel/s

PS 1.4 Simple : 15713.54 M-Pixel/s

PS 2.0 Simple : 15743.74 M-Pixel/s

PS 2.0 PP Simple : 15736.19 M-Pixel/s

Customized Pixel Shader : 15768.9 M-Pixel/s

PS 2.0 Complex : (Unsupported)

PS 2.0 PP Complex : (Unsupported)

PS 2.0 Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 PP Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 Sincos Procedure Tex : (Unsupported)

PS 2.0 Per-Pixel Lighting : (Unsupported)

-----------------------------------------------------------

* End of FillrateBenchmark Result

Link to comment
Share on other sites

გიო, მე რამდენადაც გავიგე, გპუზ გვაჩვენებს მაქსიმალურ თეორიულ მაჩვენებელს (იდეალურ პირობებში), მაგრამ რეალურ ტესტებში ეს მაჩვენებელი ყოველთვის ნაკლებია. ამ ბენჩმარკს დღეს წავაწყდი და დავდევი, ვნახოთ ვის რა შედეგს მისცემს და შევადაროთ. მე უფრო იმ 460-ის შედეგი მაინტერესებს...

Link to comment
Share on other sites

FillrateBenchmark 2004 - "easy benchmark series"

Benchmark Main Program Version: FRB_V092

Benchmark Date/Time : 1/3/2012 6:47:29 PM

System Information

-----------------------------------------------------------

CPU :

GFX : NVIDIA GeForce GTX 460

OS : Windows 7 Ultimate

Settings : 1024x768 32 bits D16 No AA

Benchmark Result

-----------------------------------------------------------

FrameBuffer Clear : 26137.6 FPS

Color Fill : 9354.138 M-Pixel/s

Z Fill : 35428.45 M-Pixel/s

Color + Z Fill : 8981.683 M-Pixel/s

Single Texture : 9497.582 M-Pixel/s

Single Texture Alpha Blend : 7866.837 M-Pixel/s

Dual Textures : 9525.265 M-Pixel/s

Triple Textures : 9540.364 M-Pixel/s

Quad Textures : 9210.691 M-Pixel/s

1 Floating Poing Texture : 9520.23 M-Pixel/s

Render to Self : 3387.32 M-Pixel/s

PS 1.1 Simple : 9452.284 M-Pixel/s

PS 1.4 Simple : 9490.032 M-Pixel/s

PS 2.0 Simple : 9477.45 M-Pixel/s

PS 2.0 PP Simple : 9467.384 M-Pixel/s

Customized Pixel Shader : 9487.516 M-Pixel/s

PS 2.0 Complex : (Unsupported)

PS 2.0 PP Complex : (Unsupported)

PS 2.0 Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 PP Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 Sincos Procedure Tex : (Unsupported)

PS 2.0 Per-Pixel Lighting : (Unsupported)

-----------------------------------------------------------

* End of FillrateBenchmark Result

Link to comment
Share on other sites

55b54b85b932.png

აი ჩემი ბენჩი !!!

რავი :)

FillrateBenchmark 2004 - "easy benchmark series"

Benchmark Main Program Version: FRB_V092

Benchmark Date/Time : 03.01.2012 22:29:16

System Information

-----------------------------------------------------------

CPU : Intel® Xeon® CPU E3110 @ 3.00GHz

GFX : NVIDIA GeForce GTX 460

OS : Windows 7 Home Premium

Settings : 1024x768 32 bits D16 No AA

Benchmark Result

-----------------------------------------------------------

FrameBuffer Clear : 108198,4 FPS

Color Fill : 7046,431 M-Pixel/s

Z Fill : 21184,59 M-Pixel/s

Color + Z Fill : 6913,052 M-Pixel/s

Single Texture : 7041,397 M-Pixel/s

Single Texture Alpha Blend : 6842,587 M-Pixel/s

Dual Textures : 7048,948 M-Pixel/s

Triple Textures : 7076,63 M-Pixel/s

Quad Textures : 7476,767 M-Pixel/s

1 Floating Poing Texture : 7048,948 M-Pixel/s

Render to Self : 2685,823 M-Pixel/s

PS 1.1 Simple : 7048,948 M-Pixel/s

PS 1.4 Simple : 7048,948 M-Pixel/s

PS 2.0 Simple : 7048,948 M-Pixel/s

PS 2.0 PP Simple : 7048,948 M-Pixel/s

Customized Pixel Shader : 7048,948 M-Pixel/s

PS 2.0 Complex : (Unsupported)

PS 2.0 PP Complex : (Unsupported)

PS 2.0 Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 PP Massive Register : (Unsupported)

PS 2.0 Sincos Procedure Tex : (Unsupported)

PS 2.0 Per-Pixel Lighting : (Unsupported)

-----------------------------------------------------------

* End of FillrateBenchmark Result

ამხელა FPS რატომ მაქვს და თვქენ პატარა თუ ეგრე არაა?! :?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ნუ ამ ბენჩმარკებს ვერ გაუგებ რა ზოგი რას გაჩვენებს ზოგი რას მგონი საუკეთესო გზაა თამაშში გატესტვა. იქ გამოჩნდება ნათლად რომელ კარტას რა შეუძლია. აი მაგალითად

e921bb7e75d2.jpg

6990-ს 2 105%-ით მეტი texture fillrate აქ gtx 590-თან შედარებით მარა თამაშებში არაა ამხელა სხვაობა.

Link to comment
Share on other sites

  • Barca locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.