Jump to content

Xocho

წევრი
  • Posts

    53
  • Joined

  • Days Won

    4

Xocho last won the day on December 2 2017

Xocho had the most liked content!

Recent Profile Visitors

2100 profile views

Xocho's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

34

Reputation

  1. შეგიძლიათ ამიხსნათ რა არის Broadcast ? ბროადქასთი
  2. მაგალითად ავაწყე მაინერ სისტემა, როგორ უნდა დავიწყო კრიპტოვალუტის გამომუშავება?
  3. Memory Bus - ამიხსენით რას ნიშნავს ? და რა მნიშვნელობა აქვს მაგალითად 256 ბიტიანი იქნება კარტა თუ 384.
  4. - დაუშვათ ავაწყე მაინინგ სისტემა მერე ვის ან როგორ უნდა დავუკავშირდე რო დავიწყო ამ ბითქოინების გამომუშავება? - მაგალითად მაქ მაინიგ სისტემა და როგორ უნდა გავიგო რამდენ ჰეშს გამოიმუშავებს ჩემი სისტემა წამში? ანუ GH/s, MH/s, TH/s, ამას?
  5. (LAN - Local Area Network) - მცირე ტერიტორიაზე გავრცობილ კომპიუტერულ ქსელს წარმოადგენს. . როდესაც ერთმანეთთან შეერთებული კომპიუტერები განლაგებული არიან ერთმანეთის ახლოს (ერთ ოთახში, ერთ შენობაში), მაშინ მათ გაერთიანებას ლოკალურ ქსელებს (LAN – Local Area Network) უწოდებენ.
  6. პრინციპში შეიძლება მაგის ბრალია, ბიოს ში მთელი დღე ვეძებდი ვირუალიზაციას და რო ვერ ვიპოვე დავანებე თავი. მაგრა სასტიკად ჭედავდა იმენა ფააქ პს pentium e5400 მაქ იმედია მალე ვეღირსები ახალ სისტემას :დ
  7. გამარჯობათ, შეიძლება დაგებადოთ კითხვა რა არის : 1. რა არის ip adress-ი 2. რა არის gateway 3. რა არის subnet mask 4. რა არის როუთერი, (სვიჩი) ჰაბი.... 5. რა არის tcp/ip 6. რა არის ლოკალური ქსელი 7. რა არის გლობალური ქსელი 8. რა არის DNS SERVER--i 9 რა არის 'ფაირევოლი 10 რა არის პორტები 11 როგორ ხდება გადამისამართება და პორტების გახსნა.... 12. რა არის wi fi და მე ამაზე ძალიან მოკლედ გაგცემთ პასუხს. შეიძლება ბევრმა იცის მაგრამ მაინც, ვინც არ იცის იმას გამოადგება პასუხი 1. -ქსელში არსებული კომპიუტერის უნიკალური იდენტიფიკატორი 2. -(როუტერი) მოწყობილობა, რომელიც უზრუნველყობს პაკეტების დანიშნულების ადგილამდე გადაგზავნას 3. -ის, რაც განსაზღვრავს, ქსელში არსებული კომპიუტერების მაქსიმალურ რაოდენობას (მარტივად ესეა და რთულისათვის ინგლისური და რუსული დაგჭირდება) 4. - ქსელში არსებული კომპიუტერებისათვის პაკეტების გადასაცემ/გასანაწილებელი მოწყობილობები (დაწვრილებით ახსნას გიომაკი შეგპირდა ვიკიპედიაში აბა ისე collission detection ცალკე უნდა ავხსნა კიდე და) 5. -პროტოკოლი, რომლის დროსაც კონტროლდება პაკეტის დანიშნულების ადგილამდე მიტანა/არ მიტანა 6. - ქსელი, რომელიც, არ არის დაკავშირებული გარე სამყაროსთან 7. -ქსელი, რომელიც ჩართულია ინტერნეტში და რომლის დროსაც ხდება სხვადახვა კომპიუტერთა შორის კომუნიკაცია 8. -სერვისი, რომელიც თარგმნის კომპიუტერისათვის გასაგებ IP მისამართებს ადამიანისათვის გასაგებ ენაზე (მაგ.: 209.85.171.99 = google.com) 9. - სერვისი, რომელიც აკონტორლებს შემომავალ/გამავალ საკომუკაციო არხებს (პორტებს). 10. -კომპიუტერტან საკომუკაციო არხი. 11. - პროცედურა, რომლის დროს უფლება ეძლევა რომლიმე სერვისს გამოიყენოს ესა თუ ის საკომუნიკაციო არხი (პორტი). სხვადასხვა სისტემაში სხვადასხვანაირად ხდება 12. -უკაბელო ქსელი. ამას პლიუს ქსელებთან დაკავშირებით თუ რამე კითხვა გაგიჩნდებათ დატოვეთ კომენტარი !
  8. მოკლედ ხალხოო ვირტუალ ბოქსზე რამის გაშვებას არ გირჩევთ მითუმეტეს თუ ძველი კომპ გაქვთ
  9. პაპაჩემის დროინდელი პერსონალური მაქ :დ სადამდეც გაწვდება ავუმატებ მონაცემებს და დახმარებისთვის გაიხარე
  10. ყველაფერი სწორად მქობდა მითითებული ვსო გავასწორე სტარტს რო ვაწვები მაგ შეცდომას მიგდებს მაგრამ Headless start ით შევდივარ უპრობლემოთ ახლა კიდე ის პრობლემა მაქვს რო ჭედავს ცოტათი
  11. გამარჯობათ! თამაშის პარამეტრებში შესვლისას ალბათ ყველას შეუმჩნევია წარწერა Anti Aliasing მაგრამ ბევრმა არ იცის ერ რა არის და რას აკეთებს და დღეს მინდა ამაზე მოკლედ ვისაუბრო Anti Aliasing - არის გრაფიკული ტექნოლოგია რომელიც ასევთქვათ არბილებს მკვეთრ (ბასრ) ხაზებს,ზოლებს,ფორმებს და ა.შ. ასევე არსებობს ანტი ალიასის სხვადასხვა ტიპები : Supersample Antialiasing (SSAA) ეს არის მაღალი გაფართოვების ტექნოლოგია რომელიც მაქსიმალურათ არბილებს ფორმას მაგრამ ბევრ რესურსს მოითხოვს ვიდეოკარტისგან კონკრეტულად ვიდეომეხსიერებიდან Multisample Antialiasing (MSAA) სამწუხაროდ (MSAA) ისე ვერ ასრულებს თავის საქმეს ისე როგორც (SSAA) ამიტომ იგი მოითხოვს უფრო ნაკლებ რესურსს ვიდრე (SSAA) Coverage Sampling Antialiasing (CSAA) არის Nvidia ს მიერ შემუშავებული პროექტი,მაგრამ CSAA სა და MSAA ში დიდი განსხვავება არ არის ორივე ერთნაირად აკეთებენ საქმეს თითქმის Enhanced Quality Antialiasing (EQAA) ეს არის AMD ს შემუშავებული გაძლიერებული ხარისხის ანტი ალიასი,რომელიც არ მოიხმარს ბევრ რესურსს. (FSAA) or Full Screen Anti-Aliasing იგი ვალდებულია გამოსახოს რეალისტური გამოსახულება. არენდერებს მაღალი ხარისხით GPU ს დახმარებით და კიდევ ბევრი ასეთი სხვადასხვა ტიპები არსებობს... მარცხენა მხარეს სურათზე, გამოსახულია ხაზი ანტიალიასის გარეშე მარჯვენაზე კი ანტიალიასით, ნამდვილათ დიდ სხვაობაა ესეც SSAA და მისი ჯანი ოღონთ არ თქვათ ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავო
  12. პროგრამირების შესწავლა მონდა და რუსთავში კაი ადგილი არ იცით სადაც კარგად ასწავლიან? თან რო გამარკვიოთ რა როგორ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.