Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/19 in all areas

  1. 4$ ად პლატიზე მარა როცა გავაქტიურე მიწერს სამუდამოაო იქ კიდე ეწერა სელერს რომ 1 წლიანიო სანდოა რასაც მე უყურებ გაატიურდა ჩვეულებრივად ის რაც აქტივაცია დევს ინტერნეტში დროთა განმავლობაში უქმდება აზრი არაქ
    1 point
  2. ამ თამასში გრფიკა ბოლო ხარისხოვანია. რა გრაფიკა და ვიზუალი? აქ მთავარი ატმოსფერო გეიმფლეი და სიუჟეტია
    1 point
  3. ორივე საკმაოდ ძველი მოდელია, ახლა ქენონში ყველაზე ლოუ სეგმენტი სარკულებში EOS 1300D არის და სადღაც 1000 ლარამდე ღირს
    1 point
  4. რავი რა ვიდეობიც ვნახე დიდი ვერაფერი გრაფიკა აქვს ასე მაქს 4-, ტექსტურები მოიკოჭლებს და განათების ეფექტებით ცდილობენ ცუდი ვიზუალიზაციის დამალვას, სულ ბნელა და მოსერო ტონებია, თუმცა ეგ შეიძლება ძველი სტილი და ატმოსფერო დატოვეს, გადასარევი გრაფიკა არა აქვს ნამდვილათ მაგრამ მოძველებულსაც ვერ დაარქმევ
    1 point
  5. ლესბოსელი დები არიან გავმაზავ და ტოქსიკურ მასკულანობას დაამარცხებენ ანომური ომის ფონზე
    1 point
  6. CD Projekt-მა ახალი კარგი ინფო გაამხხილა თამაშის სამყაროზე და ზომაზე შედევრი უნდ გამოვიდეს წესით მაგრამ ვნახოთ რა იქნება საბოლოოდ გამოსვლის თარიღს რაც შეეხება ჯერჯერობით უცნობია, მაგრამ რამოდენიმე ინფომ გაჟონა რომ ამწლის ბოლოს ვიხილავთ. თამაში გამოდის PC-ზე და კონსოლებზე კომპანია CD Projekt RED ის წარმომადგენლებმა გადაწყვიტეს იმის გამხელა, თუ რაში მდგომარეობს მათი ამბიციური პროექტი Cyberpunk 2077ის სათამაშო სამყაროს განსაკუთრებულობა. სტუდიის მთვარმა ანიმატორმა მაცეი პიეტრასმა ინტერვიუში განაცხადა მათ მიერ ქალაქ „ნაიტ-სიტის„ შექმნაზე გაწეული რთული სამუშაოების შესახებ. მაცეის სიტყვებით, თამაშის განსაკუთრებულობა მდგომარეობს იმაში, რომ მთლიანი ქალაქი შექმნილია ხელით პროცედურული გენერაციის მეთოდების გამოყენების გარეშე, რომელიც სულ უფროდაუფრო ხშირად გამოიყენება თამაშების დეველოპერების მიერ. მან Witcher 3-ის სამყარო აგრეთვე შეადარა Cyberpunk 2077-ის სათამაშო სამყაროს და აღნიშნა, რომ პირველის სიგრძე უფრო ფართო იყო, მაშინ როდესაც მეორე წარმოადგენს ვერტიკალურ სამყაროს, გარშემოტყმული ძირითადად შენობებით მისი თქმით, Witcher 3 ეს იყო გახსნილი სამყარო, შემდგარი ვრცელი ლანდაშაფტებისაგან. ერთი წერტილიდან მეორე წერტილამდე მისვლას ჭირდებოდა დიდი დრო, რადგანაც თამაშის სამყარო გადაჭიმული იყო ჰორიზონტალურად, ხოლო Cyberpunk-ის სამყარო — ეს უფრო ვერტიკალურია, გარშემორტყმული შენობებით. ამიტომაც რთულია მათი ერთმანეთთან შედარება თუმცა, მისი თქმით, ყველაზე მთვარი არის ის რომ გეიმერებს შეეძლებათ თამაშის ბევრ შენობაში შესვლა, რადგანაც ყვლაფერი რაც კი თამაშშია შექმნილია ხელოვნურად. მაცეიმ აღნიშნა, რომ დეველოპერები თვლიან, რომ მთვარია ხარისხი. ამიტომაც Cyberpunk-ში არაფერია პროცედურული. მან ასევე დაამატა — „სწორედ ვერტიკალურობის წყალობით იქნება ეს ღამის ქალაქი უზარმაზარი. გამომდინარე აქედან, თამაშის გაანსაკუთრებულ მხარეს წარმოადგენს არა დიდი სამყარო, არამედ ის, რომ მასში ყოველი დეტალი გაკეთებულია ხელით, მცირე დეტალების ჩათვლით, რათა მოთამაშეებმა შეიგრძნონ თამაშის სიმჭიდროვე და ატმოსფერო.
    1 point
  7. https://www.behance.net/cayzy
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.