ფაქტიურათ კი რედკი ისკლუჩენიების გარდა, თუ ვუწევდი რამეს უფრო ჩრდილებს და ერთი პუნქტით დისტანციას და ingame AA ვცლი ხოლმე SMAA-თი, ბევრგან მარტო AA ვუთიშავდი, 4-5პფს ვიდეკარტის რაზგონიც უმატებს ხოლმე საკმაოთ სერიოზულ გრაფიკიან იგრებშიც კი, თუმვა ისიც უნდა აღინიშნოს რომ DX12 სულ ბოლო იგრები თითქმის არ მითააშია, უფრო DX11 და რედკათ უკვე მოძველებული DX9 იგრები მივახურე რაც ეს სისტემა ავაწყვე 2014 წლის სექტემბრიდან მოყოლებული, ასე 10 თამაში მექნება დახურული მეტი არა, იგივე მესამე ვიჩერში 50ფპს ფარგლებში მქონდა საკმაოთ კარგ სეტინგებნზე, GTA5 55fps+ ფაქტიურათ მაქსიმალურ სეტინგებზე, ფორზა 3 ჰაი პრესეტზე და FXAA-ზე სადღაც 50ფპს ფარგლებში, თუ ქონდა ვრდნები მარტო წვიმაში გონკების დროს ბევრი მანქანები რომ იყო თავმოყრილი, 50ფპს მე საშვალო ფპს ვგულისხმობ, მინიმალურს არა, ბანდიკამით ვტესტავ ხოლმე ფაქტიურათ ყველა თამასში რასაც მე ვხურავ, მესამე კრიზისშიც მაქსიმუმზე სადღაც 55ფპს ფარგლებში ეჭირა SMAA-ზე ვიდეკაკრტის რაზგონით, ოღონდ ingame არა ჩემით ჩავურთე რიშეიდით, ნუ მასს ეფექტ 3 HD პაკით დიდი ზაპასით უჭირავს 60ფპს ყოველგვარი კარტის რაზხგონის გარეშე, ბოლო ბიოშოკშიც მშვენივრათ უბერავდა, ზოგადათ ჩემი კარტა საკმაოთ კარგ ხოდზეა 1080P უმრავლესობა თამასში ახალი იქნება თუ შედარებით ძველი DX11 რეჟიმში, თუ უჭირს სადმე უფრო DX12 სადაც DX11 საპორტი არ გააჩნია, ან როცა ნაგავი ოპტიმიზაცია აქვს ნვიდიას კარტებზე, ეგეთი თამაშები კი ჯერ არც ისე ბევრია, ყოველ შემთხვევაში მე არ შემხვედრია თამაში ლამის მედიუმზე რომ უნდა ჩამომეწია სეტინგები 50ფსპ რომ დაეჭირა, თუ ვუწევდი რამე დიდათ ტექსტურებზე და თამაშის ვიზუალზე ეგ პაკაზატელები არ მოქმედებდა ხოლმე, ანუ გრაფიკა ისე ძალიან არ აკლებდა, იგივე მესამე ვიჩერში მშვენივრათ ითამაშება ჩემ სისტემაზე სწორი პარამეტრების შერჩევვის შემდეგ, ლაგებს კი ფაქტრიურათ ბოლომდე ფიქსავს მაგ თამასში ფასტსინკის ჩართვა, თუმცა კარტის რაზგონზე მაგ პარამეტრით კატსცენებზე ხშირათ მიკრაშავდა, ზატო საკმაოთ გლატკი იყო და თვალებს აღარ მთხრიდა უკვე, ანუ ულტრაზე რომ 32ფპს უწერია ჩემ კარტაზე მაგის დაფიქსვა საკმაოთ ადვილათ შეიძლება ჩრდილების დატვიკვის შემდეგ, დისტანციის ულტრადან ჰაიზე ჩამოწევის და SMAA ჩართვის ingame AA მაგივრათ რომელზეც ბლური ქონდა უკვე, ბეწვუს ეფექტებიც კი ჩავურთე ოღონდ ჯერარტის თმებზე არა, სპეციალური მოდია რომელიც ბეწვის ეფექტებს მარტო ჯერარტის წვერებზე და ცხოველებზე ტოვებს, პერსონაჟების თმნებზე არა რაც ლაგებს ამცირებს და ფპს ემატება, მაგ თამასში ვაბშე შიკარნი გრაფიკა ქონდა, როგორც მესამე კრიზისში