Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/27/15 in all areas

  1. :D ა,არ გეცინებათ? არც მე ! ისტორია ხოდა ვინც ეს მომითრია და ნორმალური დაენანა თუ აქ არის : ტრაკო :D
    4 points
  2. დიდხანს მიტრიალდება ეს კითხვა: ადამიანის თვალი რომ ციფრული კამერა იყოს, რამდენი მეგაპიქსელი ექნებოდა მას? ქართულ ინტერნეტ სივრცეში მე ვერაფერი მოვიძიე. მაგრამ შევკრიბე ინფორმაციის რაღაც ნაწილი . მინდა, რომ ამ თემაში თვენი წვლილი შეიტანოთ და თუ ვინმეს რამე ინფორმაცია გაქვთ გაგვიზიაროთ. ამ თემაში თვალის ბილოგიურ აგებულებაზე დეტალურად არ ვისაუბრებ რაგან ამ ლინკზე ძალიან კარგადაა აღწერილი . მხოლოდ მოკლედ შემოვიფარგლები იმით, რომ თვალი, თავისი მცირე ზომის მიუხედავად, იდეალურადაა მოწყობილი და მასშია მოთავსებული უამრავი ,,ხელსაწყო" მათ შორის თვალის ბროლი, სინათლის სხივის გარდამტეხი ელასტიური წარმონაქმნი. რომელის ფუნქციასაც ასრულებს ფოტოაპარატებში ლინზა. ბადურა, რომელიც აღიქვამს სინათლის გაღიზიანებას რის ფუნქციასაც ფოტოაპარატებში ასრულებს მატრიცა. ამ კითხვაზე პასუხის გასაცემად აუცილებლად გასათვალისწინებელი იქნება ის ფაქტი, რომ ბროლის და ბადურის გარდა თვალს გააჩნია შესანიშნავი ფოკუსირების და მოძრაობის უნარი. მხედველობის ხშირ შემთხვევაში თვალი ჩვენგან შეუმჩნევლად, ერთ საგანზე დაკვირვებისას ავტომატურად ახდენს ფოკუსირებას, რამდენიმე წერტილზე. თვალის მოძრაობით კი მხედველობის კუთხეს და რეზოლუციას ზრდის. ამასთან ერთად აუცილებლად გასათვალისწინებელი იქნება ის ფაქტი, რომ თვალი დაკავშირებულია ადამიანის ტვინთან, რომელიც უზარმაზარ ინფორმაციას ამუშავებს უმოკლეს დროში და ცნობიერ ნაწილს აწვდის სასურველ ინფორმაციას. ადამიანის ტვინზე საუბარს აღარ გავაგრძელებ, რადგან ამ თემის ძირითადი შეკითხვა თვალის შესაძლებლობებია, რომელიც ადამიანის ტვინთან ერთად კიდევ უფრო ძლიერი შესაძლებელობების მქონეა და სცდება მხოლოდ თვალის შესაძლებლობებს. თვალის ბადურის მატრიცასტან შედარებისათვის დაგვჭირდება მხედველობაში მივიღოთ მხოლოდ, ერთი თვალის ერთ წერტილზე ფოკუსირებული გამოსახულება. რომელსაც მონაცმემებით: ზომით, ფერთა აღქმით, დეტალიზაციით და კიდევ მრავალი სპეციპიკაციით შევადარებთ ციფრულ შესაძლებლობებს. ]ინტერნეტში, ვერ მოვიძიე ამ საკითხზე მეცნიერული კვლევა, მაგრამ რაც ვნახე იმას წარმოგიდგენთ. ესეიგი ადამიანის თვალი, ციფრული კამერა იყოს, ექნებდა მონაცემები სენსორი (ბადურის): 22mm დიამეტრი x 0.5mm 10 ფენა რეზოლუცია: 576MP ექვივალენტი ვიზუალური სიმკვეთრე: 74 MP ISO: 1 - 800 ექვივალენტი მონაცემთა ანალიზი: 600 000 ბიტი წამში. ობიექტივი: 2 ლინზა - 16მმ და 24 მმ დიამეტრი 3D (არაწრფივი) RGB ფერთა მგრძნობელობა: 10,000,000 ფერი რიგი: 380 740 nm თეთრი ბალანსი: ავტომატური (მუდმივი აღქმული ფერი, სხვადასხვა განათების) კარგი იქნება, თუ ამ თემაში კომპეტენტური ადამიანები შეიტანთ დამატებებს. გამოყენებული ინფორმაცია: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_eye http://en.wikipedia.org/wiki/Color_vision#...of_color_vision http://micro.magnet.fsu.edu/optics/lightandcolor/vision.html http://www.clarkvision.com/imagedetail/eye-resolution.html
    2 points
  3. თოვლის კაცია თუ ვინ ჩემი ფეხებია ბლიად :D
    2 points
  4. გამოშვების თარიღი: 2010 წელი ჟანრი: RPG/Action/3Rd Person შემქმნელი: BioWare გამომცემელი: Electronic Arts პლათფორმა: PC (არის ასევე X-Box და PS3 ვერსია) გამოცემის ტიპი: რეპაკი ინტერფეისის/სუბტიტრების ენა: ინგლისური/რუსული გახმოვანება: ინგლისური წამალი: ჩაკერებული ViTALiTY თამაშის ვერსია: 1.02 + 22DLC მინიმალური სისტემური მოთხოვნები: OS: Microsoft® Windows® XP/Vista/7 CPU: 2.6+Ghz Intel / 2.4+Ghz AMD (Dual Core) RAM: 2 გბ Video: NVIDIA GeForce 7900 GTX ან უკეთესი ATI X1800 ან უკეთესი Audio: DirectX® 9.0с-სთან თავსებადი აუდიობარათი HDD: 26 Гб BioWare-ს საკულტო საგის გაგრძელება კაპიტან შეპარდს კვლავ მოუწევს გუნდის შეკრება და გალაქტიკის გადასარჩენად ახალ მტრებთან: კოლექტორებთან ბრძოლა. თამაშის მეორე ნაწილში გაუმჯობესებულია გრაფიკა, დიდ ყურადღება აქვს დათმობილი მეორად ქვესტებს: ისინი ყველა უნიკალურია და არაა მოსაწყენი წინებთან შედარებით, გაუმჯობესებულია გეიმფლეიც, ახალი საკონტროლო პანელი, ბიო დატექნიკური შეტევის განხორციელება უკვე კუთხეებიდან და საფარიდანაცაა შესაძლებელი, იარაღს სჭირდება თერმომჭიდებით გადატენა, გამარტივებულია გმირ(ებ)ის განვითარება: სულ 4-5 პარამეტრია ისიც 4 ლეველი, გაუმჯობესებულია ჯავშნისა და იარაღის აპგრეიდი: აღარაა საჭირო მთელი ამუნიცისს რუკზაკით თრევა: ნაპოვნი თუ ნაყიდი იარაღი,ბიოტექნოლოგია, თუ აპგრეიდი ავტომატურად ხვდება ნორმანდიაზე ლაბორატორიაში, სადაც მისი გამოკვლევა და მთელი გუნდისთვის მორგება შეიძლება.დიდი ყურადღება ავს დათმობილი თამაშში თანაგუნდელების ერთგულების მოპოვებას და შემდეგ მის შენარჩუნებას. გუნდიც გაზრდილია, მასში ნაწილ ძველ თანაგუნდელებთან ერთად ახალი რასის წარმომადგენლებიც არიან სხვადასხვა უნიკალური შესაძლებლობებით. თამაშის შინაარსი დეტალურად შეგიძლიათ ნახოთ თემაში: Mass Effect 2 - განხილვა ამიტომ მასზე დაწვრილებით აღარ შევჩერდები. ამ თამაშისთვის გამოვიდა 24 DLC(ბოლო DLC არის Arrival, BioWare-ს განცხადებით მეტი DLC აღარ გამოვა და მთლიანად გარაერთვებიან ME3-ზე), იარაღები, ჯავშნის დეტალები, ასევე 2 დამატებითი პერსონაჟი და 3 დიდი და ჩამთრევი მისია, განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია დამატება - Liar Of The ShadowBrocker, სადაც ძველ თანაგუნდელ ლიარა ტისონთან ერთად ებრძვით გალაქტიკაში ყველაზე იდუმალ და ძლევამოსილს საინფორმაციო დილერს- ShadowBrocker-ს, ასევე პერსონაჟი ზაიდი, რომელიც უბადლო მებრძოლია კარგ დახმარებას გაგიწევთ ბრძოლებში, Firepower Pack-ში შესული მსხვილკალიბრიანი ნახევრადავტომატური შაშხანა და პისტოლეტი კი ჩემი საყვარელი საბრძოლო იარაღი გახდა. ცოტა ხნის წინ BioWare-მ გამოუშვა ახალი DLC- Mass Effect Genesis, რომელიც ანალოგიურია PS3-ის ინტერაქტიული კომიქსისა და საშუალებას გვაძლევს ახალი პერსონაჟით თამაშის დაწყებისას, მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებები ჩვენით მივიღოთ DLC-ს სრული სია: DLC-ს აქტივაცია: და ვაყენებთ ყველაფერს "НЕТ"-ზე; გამოვდივართ თამაშიდან, და ვუშვებთ DLC UNLOCKER და ვუთითებთ ინტერნეტ-კავშირს შეფასება: Mass Effect 2 Wiki ამ პატარა პროგრამით შეძლებთ Suicidal წინ გამოთვალოთ თქვენი გუნდის მდგომარეობის და ამ მისიაში გაკეთებული არჩევანის შედეგად ვინ გადარჩება და ვინ არა, და თუ დაიღუპა, რატომ: Download Mass Effect 2 Suicide Mission Survival Calculator (არ უნდა ინსტალაცია, ამოაარქივეთ და გაუშვით ME2 SMSC.exe) Official Topik on BioWare's Forum გადმოსაწერი ბმულები: ოფიციალური რუსიფიკატორი (მხოლოდ ტექსტი): ME2RUS.EXE გრაფიკის Tweaking: Mass Effect 1 + 2 graphical tweaking Mass Effect 2 Tweaking X-Box 360 კონტროლერის პროფილები ME2/ME3-ისთვის + Xpadder Mass Effect 2 Coalesced.ini Editor წიგნები Mass Effect-ის სამყაროზე (PDF, რუსულ ენაზე) ასახავენ მოვლენებს თამაშებამდე და მათ შორის (შესაბამისად სერიისა) DOWNLOAD თემა Mass Effect 1-ზე თემა Mass Effect 3-ზე
    1 point
  5. გაგიმარჯოთ! ალბათ გქონიათ პრობლემა ქულერებთან დაკავშირებით,რადგან,რამდენიმე წლის შემდეგ,იგი ხმაურს იწყებს. ამის მოგვარების 2 გამოსავალია:ან დაზეთვა,ან ახლის ყიდვა ქულერის დასაზეთად ვიყენებთ ტექნიკურ ზეთს(ის ზეთი,რომლითაც ხელსაწყოებს ზეთავენ,საკერავი მანქნით დაწყებული,იარაღის ზეთით დამთავრებული) თემა აუცილებლად ბოლომდე წაიკითხეთ,დანარჩენი გადაწყვეტილება კი მერე მიიღეთ ვხსნით ამ ქულერის საცობს როდესაც ქულერს ახალი დაწყებული აქვს ხმაური,მაშინ მას მხოლოდ ამ ეტაპამდე მისვლა და დაზეთვა უნდა,საკმარისია 1-2 წვეთი ზეთი. წინა სურათზე ნაჩვენები თეთრი ჩამკეტი,რომელიც აფიქსირებს პროპელერს (ეს ის ჩამკეტი ცალკე,მას აქვს რადიალურად ჭრილი,სადაც ვუყრით ნემსს) ასე ვშლით მაშინ,როდესაც ქულერი კაი ხანია ხმაურობს,ამ დროს ღერძის გარშემო წარმოიქმნება შავი ნადები,რისი მოცილებაც საჭიროა,კარგი,უხმაურო მუშაობისთვის! ამ ჩამკეტს ვხსნით ნემსით(დაგვჭირდება 2 ცალი ნემსი,1 გასაწევად პლასმასის პირების,მეორე კი ამოსაწევად) პროპელერის ღერძზე წამოცმულია ამორტიზატორი,რაც წარმოადგენს რეზინას 2 შაიბებს შუა მოქცეულს(ან შეიძლება მხილოდ რეზინა იყოს) მის იმავე ადგილზე დაბრუნება,აუცილებელია ჩუმი,გამართული მუშაობისთვის! ეს არის ის ამორტიზატორის როლის შემსრულებელი დეტალები. შემდეგ ვწმენდთ პროპელერის ღერძს და მის ბუდესაც ნაჭრით შემდეგ ვაწყობთ უკუთანმიმდევრობით,რითაც დავიწყეთ: ბოლო ეტაპზე კი,ვზეთავთ. არაა აუცილებელი აწყობამდე მოხდეს დაზეთვა,რადგან ზეთი კარგად მიაღწევს დანიშნულ ადგილამდე. დაზეთვის შემდეგ,პროპელერს ზევით-ქვევით გავამოძრავებთ,რაც ზეთს უკეთ გადაანაწილებს მთელ შიდა შემხებ ზედაპირზე. შეამოწმეთ რამდენად მოძრავია პროპელერი დაზეთვამდე რადგან,რაც მეტად მოძრაობს გვერდითი მიმართულებით,მით მეტ ხმაურს გამოსცემს იგი( დაზეთვის ზემდეგაც კი) ცდომას ვამოწმებთ პროპელეერის ხან 1,ხან მეორე ზედაპირზე მსუბუქი ზეწოლით(ორივე მხარეს ერთდროულად იმავე ძალით არ ვაწვებით,რადგან ცდომას ვერ შევიგრძნობთ) თუ ცდომა ასე 1 მმ-ია ან მეტი,მაშინ უმჯობესია სქელი ზეთის გამოყენება(მაგ: ნიგროლი,ან ტაოტი(დატაოტება ხდება აწყობამდე და არა მის შემდეგ)) სქელი ზეთი უფრო ახშობს ღერძის მიმოსვლის შედეგად წარმოქმნილ ხმაურს,რაც მეტალის მეტალზე ზემოქმედებისას ძნელად გამოიდევნება,შესაბამისად ხმაურის ნაკლები დონეა. მაშ ასე,მთავარი და სუპერ ლაბრიკანტი გახლავთ სილიკონის ტაოტი. საუკეთესოა საკისარებზეც(პაჩობნიკი) და რეზინის რგოლების მქონე ქულერებზე. ჩვეულებრივი ზეთი თუ ტაოტი ახდენს რეზინის დაფშხალვას(ის რეზინა რაც ღერძზეა და ხმაურის ჩახშობასაც ემსახურება(რეზინასაც გააჩნია,ყველა არ ზიანდება)) და დაზიანებას,+ ასეთი ლუბრიკანტი ორთქლდება მაღალ ტემპერატურაზე. სილიკონის ტაოტი კი არ ორთქლდება ,ნაკლებტოქსიკურია,არ აზიანებს რეზინის რგოლს,ემსახურება უფრო დიდხანს ვიდრე ნავთობპროდუქტების ანალოგები http://www.amazon.co...nce_e_ai_ps_t_5 სილიკონის ტაოტი შეგიძლიათ არ გამოიყენოთ საკისარების მქონე ქულერზე,ან ისეთ ტიპზე,რომელსაც რეზინა არ გააჩნია. სულ ეს იყო
    1 point
  6. MSI კორპორაცია ისევ აახლებს თავის ლეპტოპებს ამჯერად ახალ გრაფიკულ ჩიპებთან ერთად ახალი სერიები იქნება GS/Ghost/GT Dominator-ებილეპტოპებში ჩასმული იქნება NVIDIA-ს უახლესი GTX 900m სერიის ჩიპები. ახალი ლეპტოპები თითქმის 28 % იქნება სწრაფი წინამორბედებზე და რათქმაუნდა ''თამაში ბარიერების გარეშე'' MSI Pan America-ის პრეზიდენტმა Andy Tung-მა განაცხადა: ''ახალი ლეპტოპები ამსხვრებვს ბარიერებს მობილურ გეიმინგში რადგან ეს ახალი ჩიპები ნიშნავს მაქსიმალურ გრაფიკას მაქსიმალურ კონფორტს გეიმერებისთვის, ეს ტექნოლოგია გეიმერებს დაუვიწყარ მოგზაურობას სთავაზობს უმაღლეს გრაფიკაზე'' NVIDIA GTX 900M მობილური გრაფიკის ჩიპები უფრო ძლიერია ბევრი სხვა დესკტოპ გრაფიკ ადაპტერები. SHIFT Your Speed MSI's უახლესი გეინინგ ლეპტოპები აღჭურვილია ახალი SHIFT ტექნოლოგიით რაც საშუალებას იძლება ადვილი ტვიკინგისა CPU და GPU-სთვის. SHIFT შედგება 3 მოდულისგან :SPORT მაქსიმალური CPU და GPU ექსტრემ პერფორმანსისთვის, Comfort რეჟიმი მოქნილი და ბალანსირებული როდესაც კომპიუტერი თვითონ საძღვრავს რა დატვირთვით იმუშაოს და მესამე GREEN როდესაც ტექნოლოგია იყენებს მინიმუმს შესაძლებლობებისას იყენებს მინიმუმ ენერგიას და მუშაობს ყველაზე დაბალ ტემპერატურებზე. Unprecendented Customization ახალი ლეპტპპები აღჭურვილი იქნება Dragon Gaming Center და SteelSeries Engine-ებით Dragon Gaming Center საშუალებას იძლევა ვაწარმოოთ მონიტორინგი ტემპერატურებზე,სისტემის პერფორმანსზე, ქსელის სისწრაფეზე, ენერგო მოხმარებაზე, ფანების ბრუნებზე და სხვა მრავალზე ამ სენსორებს წვდომა აქვთ ყველა დეტალზე ლეპტოპისა ხოლო SteelSeries Engine-ით შესაძლებელია ვაკონტროლოთ მილიონი კომბინაცია ,ეს იქნება განათების ფერები თამაშის თუ სხვა აქტივობებისას გამოსაყენებელი ღილაკების შეცვლა, save/share კონფიგურაცია თუ სხვა. Cutting Edge Components ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი ლეპტოპი აღჭურვილი იქნება Intel 4th თაობის i7 პროცესორებით, Killer E2200 gaming networking-ით Sound Blaster Cinema,Dynaudio Technology,XSplit Gamecaster,4K HDMI გამომავალი პორტთ,Matrix Display და NVIDIA Surround View-ით. ახალი მოდელები გამოვა Super Raid ტექნოლოგიით რომელიც უზრინველყოფს 4x M.2 SATA SSD's RAID 0 კონფიგურაციას ultra-high resolution 3K ეკრანით, Killer DoubleShot Pro კომბინაციით Killer E2200 Game Networking და Killer N1525 Wireless AC-სთან MSI ლეპტოპები იქნება თხელი (შეძლებისდაგვარათ რათქმაუნდა) და მათი ფასი დაიწყება $1,599.99 -დან შესაძლებელი იქნება აგრეთვე მომავალში ფერების არჩევაც ლეპტოპების ამჟამად კი ჩაეშვება მხოლოდ წითელი ფერის.
    1 point
  7. ტესტიც ექსპრესი იყო და თემაც მასეთივე იქნება მომიწია ამ ვიდეოკარტით სისტემის აწყობა. ოპერაცული სისტემა არ შეუკვეთა კლიენტმა და ჩვენი ოპერაციულით გავტესტე კომპონენტები და ვიდეოს ბენჩებიც მივაყოლე სამწუხაროდ მხოლოდ ამ ტესტებმა გაიარეს წარმატებით. ლაბორატორიის ჰარდ დისკი იყო ოპერაციული სისტემით და Monster Hunter, Unigine Valley და 3Dmark არ გავიდნენ ბოლომდე თამაშების გატესტისთვის სამწუხაროდ არც დრო მქონდა და პრინციპში არც უფლება
    1 point
  8. CPU-Z 1.72 გამოვიდა შემდეგი ჩეინჯლოგით: Preliminary support for Intel Skylake. Fixed support for Windows 10 build 9926. ესეც გადმოსაწერი ლინკი: http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html
    1 point
  9. ესეც Pacific Northwest Wildlife-ის თემა:
    1 point
  10. ეგეთ მახინაციებს მემგონი ჯობდა ჩესნი 3გბ ვერსია გამოეშვათ საერთოდ და მოგვიანებით 6გბ, ეხლა 8გბ ვერსიაზეც ბევრი დაფიქრდება სანამ იყიდის კაკრაზ მაგის გამო, თუმცა იქ ისე იავნათ არ იჩენს თავს ეგ პრობლემა რახან გაცილებით მეტი სწრაფი VRAM ექნება
    1 point
  11. კი არიან ღირსები მართლა მივაგდო :@ მო$$$$$$$$$ ტვინი :@ სამსახურში მიჩალიჩეს კიდე ერთხელ,ოღონდ ახლა სილქნეტმა.ოპეტიკურ ბოჭკოვან კაბელზე ფიქთეილი სცპეციალური ჯეკი დამიზიანდა,მოწყდა. არა,ჩვენ არ დავსვამთო მაგასო ჩვენს ვალდებულებაშ არ შედისო. ძლივს გამოვქექე ეს ფიქთეილი და ვიყიდე.დავურეკეკ იქნება ახლა მაინც ინებოთ და დამიდუღოთ მეთქი,ძალიან ძვირი ღირს მაგის აპარატი და აგერ ფიქთეილი მაქვს თქვა. ხო აბა რაო, მოვალთ შენ როგორ იზამდიო (?!) მოვალთო. გავიდა ერთი დღე(ფილიალში ინტერნეტის გარეშე :@) ვურეკავ. ხო იყვნენო თვქნეთან უკვეო? - u mad მეთქი (თბილისის ნაცვლად ზუგდიდზე გაააფორმეს) მეორე დღეს როგორც იქნა მოვიდნენ (მაგრამ კაუკაზუსისგან განსხვავებით ჯიგრები იყვნენ,) ესაა ჩემი ისტორია
    1 point
  12. რავიცი აბა გიო, მარტო შენთან და ირაკლისთან კი არა თითქმის ყველა მაგას ჩივის, განსაკუთრებით ამდ-ს ბარათის პატრონები, მარა ფაქტია ჩემთან ასე მარტივად მოვარჯულე თამაშია ლეღვი ოპტიმიზაციით და რაღაც არ მოსწონს, თავიდან როგორც დავწერე ჩემთანაც ეგრე ქნა, მარა მერე პარამეტრების ჩართვა გამორთვამ უშველა გავთიშე ეხლა(არ იკეცება წესივრად რატომღაც) აფთერბურნერისთვის ფერის შესაცვლელად და რომ ჩავრთე იგივე სიტუაცია დამხვდა, ისევ წავეჩალიჩე პარამეტრებს და გასწორდა რაც დავაკვირდი 48-50 კადრს დაბლა არ ჩამოდის და სტატერინგსაც იშვიათად თუ წაარტყავს წამიერად პ.ს აფთერბურნერი ვერ მოვხოდე წესივრად, რაღაც აქვს აშკარად შესაცვლელი რომ არ გათხაპნოს უი, აფთერბურნერი კი არა საიტზე რომ ვტვირთავ მერე ითხაპნება, კომპში მშვენივრადაა
    1 point
  13. http://youtu.be/mSyy8N4I46A My Cover
    1 point
  14. brutality-ები დაემატა თამაშს რაც გეიმფლეი-ში ვე მოხდება და მემგონი სხვადასხვა მუვებს სხვადასხვანაირი ბრუტალიტები ექნებათ ანუ მოგების დროს ბოლო დარტყმა ბრუტალიტი იქნება ალბათ რამე ინფუთს თუ შეიყვან. ბევრად საინტერესოა ვიდრე Fatality-ები რაც 2 ნახვაში ბანძდება .... და თან რა მუღამი აქვს ვერ ვხვდები როცა წერია და ყველას ნანახი აქვს ბავშვობაში მუღამი ქონდა იმას, რომ არავინ არ იცოდა ბრუთალით-ები არ მოგცემენ არანაირ ექსტრა დემიჯს ხაის ბოლოს ეგ 100 % ვიცი მოკლედ ცოტა მიზიდავს ეს თამაში მაგრამ ბოლო სფ-5 ის თრეილერის მერე მესიზმრება რომ გამოვიდა და ვქგაჩავ. მაგრამ სანამ ის გამოვა მანამდე მამენტ წაითამაებდა კაცი
    1 point
  15. დადებას ვაპირებდი ანდა დავდებ ბარემ
    1 point
  16. ეს თუ იდო უკაცრავად https://www.facebook.com/photo.php?fbid=925132840853559&set=a.101125333254318.2581.100000705554082&type=1&theater
    1 point
  17. http://nnm-club.me/forum/viewtopic.php?t=871993 თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 28 იანვარი 2015 ჟანრი: Simulation, Puzzle (Sandbox) შემქმნელი: EA Canada გამომცემელი: Spiderling Studios პლატფორმა: PC ოფიციალური საიტი: http://www.besiege.spiderlinggames.co.uk/ ენა: ENG კრეკი: 3DMGAME ზომა: 383 MB თამაშის აღწერა: ეს არის თამაში სადაც თქვენ უნდა შექმნათ გამანადგურებელი მანქანა და გაანადგუროთ მტერი. თამაშში ჩადებულია ფიზიკა რაც თამაშს უფრო სასიამოვნოს ხდის. სისტემური მოთხოვნები: • OS: Windows V/7/8/8.1 • CPU:CPU Dual Core 2.2 GHz • RAM: 2GB • VRAM: 512 Mb • HDD: 1 GB • DirectX: 9.0c თამაში Steam ზე http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=375057179
    1 point
  18. ,,Q" -ს დააჭირე ხოლმე ოთახებში და გიჩვენებს სად უნდა წახვიდე მანდ რამოდენიმე ოთახია რუკაზე ყვითლად აჩვენებს და იქ უნდა დაძებნო პრიპაზები მარლა და ალკოჰოლი გჭირდება რომ პირველადი დახმარება დაამზადო. საჭირო მასალებს რომ აიღებ მერე ,,I"-ს დააჭირე მენიუში გადახვალ და დაამზადებ პირველად დახმარებას სულ ეგ არის ეს რა ბოდიალაა ბოდიალა იყო Resident evil 1,2,3 ; Silent Hill; Dino crisis; Alone In The dark. ბავშვობაში სულ ეგეთ ჟანრს ვთამაშობდი და უკვე ერთგვარი ინსტინქტი მაქვს გამომუშავებული ყველაზე დებილობა თამაშშიც კი ყველა კუთხე კუნჭულს ვათვალიერებ ხოლმე, შეუმჩნეველი არაფერი მრჩება ))))))))))
    1 point
  19. ოპერატორის არაა პროსტა ამერიკული ვერისიაა D820 და ევროპული D821, რეალუად ჰარდის დონეზე აქვს ჩვენი სიხშირე და გააქტიურება მოსულა რაც წარმატებით მოვახერხე
    1 point
  20. http://nnm-club.me/forum/viewforum.php?f=504
    1 point
  21. vga კაბელის ბრალია შეიძლება და hdmi კაბელი დაითრიე და დატესტე რას იზამს
    1 point
  22. აქ ნახე და შენ რომელიც გაგისწორდება ის გადმოწერე http://nnm-club.me/?q=windows+8.1+&w=title
    1 point
  23. ტელეს ვრუთავდი და კატამ გადმომიგდო პურდაპირ ეკრანით დაასკდა მეთლახს. საბოლოოდ ტელე დავრუთე კატა გავმუტლე
    1 point
  24. Nvidia CEO Jen-Hsun Huang Blogs about GTX 970 http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-ceo-blogs-about-gtx-970.html ფორმარულათ სწორს ბაზრობს მაგრამ რეალურათ მყრალ მარკეტინგს და ხალხის დაგოიმებას აქვს ადგილი, ეგ ყველაფერი 4 თვის შემდეგ კი არ უნდა ეთქვა 2 კვირაში უნდა გაეკეთებინა უკვე ეგეთი სტეიტმენტი, დაბრუნებით თვითონ ნვიდია მგონი არც არაფერს აბრუნებს ოფიციალურათ, სხვადასხვა ბრენდები და თვითონ ამაზონი თუ ჩალიჩობს რაღაცას რიბეიტების და 20% თანხის დაბრუნების პონტში, შეეძლოთ საერთოდ 3GB ვერსიის გამოშვება როგორიც GTX780 და GTX780 Ti მაგრამ 290 გამო ეგ არ გააკეთეს როგორც ჩანს და ეგეთი ვარიანტი ამჯობინეს რომელიც სკანდალით დამთავრდა, ეგ ყველაფერი იმიტომ მოხდა რომ მაგხელა ბაზრის წილი აქვთ დაკავებული და თავში აუვარდათ, ამის შემდეგ უფრო სწორათ მიუდგებიან მაგ საკითხს და ეგეთებს აღარ მიქარავენ მთლათ თუ არ უნდათ სახელი შეელახოთ და ყველამ დაიკიდოს ნვიდიას კარტები, ისე რეალური ჩესნი 4GB რომ ქონოდა მაგ კარტას თითქმის იგივე პერფორმანსი ექნებოდა მაშინ რაც GTX980, ფასში კი საკმაო სხვაობა გამოდის, ნვიდიაზე რა თამაშებიცაა ოპტიმიზირებული ახლებიდან მანდ ასე თუ ისე არ ქონია ცუდი სიტუაცია 4GB, fps არ ვარდება დიდათ მაგრამ ფრეიმტაიმი კი ფუჭდება 3.5GB როცა ცდება რამის მოხმარება, 600-700 სერიის ძველ კარტებს და თვითონ 980 რაც შეეხება ეგ პრობლემა არ ქონიათ, უბრალოთ ის პროგრამა მემგონი ვერ ანგარიშობს სწორათ და ყველა კარტაზე ბოლო 0.5GB დაბალი გამტარობა აქვს, GTX980 კი და ჩემზეც ეგრე აჩვენა, სტატერინგი და მიკროსტატერინგი თუ აქვს ეგ უკვე დრაივერების და მულტითრიდინგის ბრალი უფროა ვიდრე თვითონ კარტის უვარგისობის
    1 point
  25. ესეც Relics of the Sea-ის თემა: ოფიციალურ თემებს რაღაც აღარ ანახლებენ საერთოდ მიკროსოფტის საიტზე, 20-ზე მეტი თემა მქონდა გასასინჯი წინა ოქტომბერს და 6 თემა დამრჩა მარტო რომელიც ჯერ არ დამიყენებია, როგორც ჩანს მართლა იდეები გამოელიათ, თუ აღარ გაანახლებენ ვინდოუს 10 გამოსვლამდე მეტს ძველ საუკეთესო თემებს ჩამოვუვლი ისევე ალბათ
    1 point
  26. გაიჩითა კომიქსი ტორენტებზე!!!! მაგარი საინტერესოა ირკვევა რა მოხდა 2157 წელს პლანეტა Shanxi-ზე პირველი კონტაქტის ომში ჩანს ეშლის ბაბუა გენერალი უილიამსი, ასევე ირკვევა თუ რატომ აქვს Illusive Man-ს იგივე Jack Harper-ს უცნაური თვალები: ხო, ტურიანელი ქალიც კი ჩანს დაჟე: Download Mass Effect - Evolution 01 კიდევ, კარგ ნაკრებს მივაგენი სადაც ME2-ის ყველა DLC, პატჩები, საუნდტრეკები, ყველა გამოსული კომიქსი (ამ ბოლოს გარდა), ვიდეომასალა თამაშების წარმოებაზე, წიგნი(ArtBook) Mass Effect 2 - Content Pack {RUTRACKER.ORG] 8.12gb-ია ოღონდ
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.