Jump to content

Leaderboard

  1. Magdalena

    Magdalena

    სოციალური მედიისა და ქონთენთის მენეჯერი


    • Points

      42

    • Content Count

      1409


  2. Gobro

    Gobro

    მოდერატორი


    • Points

      41

    • Content Count

      8612


  3. david_888

    david_888

    წევრი


    • Points

      22

    • Content Count

      12784


  4. George

    George

    გლობალ-მოდერი


    • Points

      22

    • Content Count

      66710



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/23/19 in all areas

  1. 3 points
    ბრიტანულმა კომპანია Raspberry Pi Foundation-მა ოფიციალურად წარადგინა თავისი ლეგენდარული ერთდაფიანი მიკროკომპიუტერების მეოთხე თაობის წარმომადგენელი - Pi 4. რელიზი შედგა მოსალოდნელზე ნახევარი წლით ადრე იმის გამო, რომ SoC-ის მწარმოებელმა კომპანია Broadcom-მა დააჩქარა თავისი ჩიპის - BCM2711 (4 × ARM Cortex-A72, 1,5 გჰც, 28 ნმ) საწარმოო ხაზის გამოსვლა. Raspberry Pi 4 Raspberry Pi 4-ში არსებულთაგან ერთ-ერთი ახლად დანერგილი სიახლეა ოპერატიული მეხსიერების მოცულობის არჩევა: შესაძლებელია 1 გბ, 2 ან 4 გბ LPDDR4-2400 SDRAM მეხსიერების შერჩევა მოდიფიკაციების მიხედვით. ოპერატიული მეხსიერების მოცულობაზე პირდაპირ არის დამოკიდებული მიკრო პერსონალური კომპიუტერის ფასი. სხვა განახლებებს შორის წარმოდგენილია გიგაბიტური Ethernet-კონტროლერი PCI-E ინტერფეისით, რომელიც ამჯერად გავლენას არ ახდენს USB პორტების მუშაობაზე. ახალი მოწყობილობის საფუძველია პროცესორი Broadcom BCM2711. ჩიპი შეიცავს ოთხ გამომთვლელ ბირთვს ARM Cortex-A72 (ARM v8) ტაქტის სიხშირით - 1.5 გჰც. სისტემაში გათვალისწინებულია microSD სლოტი, მასში შესაძლებელია ჩაიტვირთოს ოპერაციული სისტემა. Gigabit Ethernet კონტროლერი განკუთვნილია კომპიუტერის ქსელთან დაკავშირებისთვის. უსადენო კავშირებიდან წარმოდგენილია Wi-Fi IEEE 802.11ac (2,4 გჰც და 5 გჰც დიაპაზონები) და Bluetooth 5.0 (BLE). მინი კომპიტერს ორი micro-HDMI პორტი აქვს: შესაძლებელია 4K გაფართოების დისპლეისთან დაკავშირება. გარდა ამისა, მოცემულია ორი პორტი USB 3.0 და USB 2.0. კვების მიწოდებას უზრუნველყოფს სიმეტრიული პორტი USB Type-C. ერთდაფიანი კომპიუტერი Raspberry Pi 4-ს 1-გიგაბაიტიანი ოპერატიული მეხსიერების მქონე მოდიფიკაციის ფასი 35 აშშ დოლარია. 2-გიგაბაიტიანის - 45, 4-გიგაბაიტიანისა კი - 55 დოლარი. https://3dnews.ru/989684 https://servernews.ru/989636/?utm_source=hw
  2. 3 points
    ვიდეო ბარათ GeForce RTX 2070 Super-ს აქვს SLI-თან (Scalable Link Interface) მუშაობის მხარდაჭერა, თუმცა მის წინამორბედ GeForce RTX 2070 ბარათს ასეთი შესაძლებლობა არ ჰქონია. ჯამში ახალი ვერსია საკმაოდ განსხვავდება ორიგინალი ვიდეო ბარათისგან, ასე რომ სავსებით შესაძლებელია მას უფრო ეწოდოს GeForce RTX 2080-ის „შემცირებული“ ვერსია, ვიდრე გაუმჯობესებული GeForce RTX 2070. პირველი და მთავარი: ახალი GeForce RTX 2070 აგებულია გრაფიკულ პროცესორ Turing TU104-ზე, ისევე როგორც ორიგინალი GeForce RTX 2080. განსხვავებულია მხოლოდ აქტიური CUDA ბირთვების რაოდენობა: 2560 და 2944, შესაბამისად. ორიგინალი GeForce RTX 2070 კი აწყობილია Turing TU106 ჩიპზე, რომელიც იერარქიულად უფრო დაბალ საფეხურზე იმყოფება და აქვს 1920 CUDA ბირთვი. გრაფიკულ პროცესორთან ერთად შეიცვალა PCB დაფა და გაგრილების სისტემაც. ეტალონური GeForce RTX 2070 Super აგებულია ისეთივე PCB დაფაზე და აქვს ისეთივე გაგრილების სისტემა, როგორითაც წარმოდგენილია გასული წლის GeForce RTX 2080 Founders Edition. სწორედ აქედან მოდის ახალ ბარათში NVLink კონექტორის გაჩენა და SLI კავშირის მხარდაჭერა. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ორიგინალი GeForce RTX 2070 Founders Edition-ის დაფა და გაგრილების სისტემა უფრო კომპაქტურია: TDP-ის დონე ახალ GeForce RTX 2070 ვერსიაში 175-დან 215 ვატამდეა გაზრდილი, ამდენივე აქვს GeForce RTX 2080-ს. GeForce RTX 2080-ის მსგავსი PCB დაფის გამოყენების წყალობით ეტალონური GeForce RTX 2070 Super სავსებით თავსებადია RTX 2080-ისთვის განკუთვნილ წყლის ბლოკებიანი გაგრილების სისტემასთან. კომპანია EK Water Blocks-მა უკვე დაადასტურა თავისი RTX 2080- პროდუქტების თავსებადობა ახალ ვიდეო ბარათთან. https://3dnews.ru/990301
  3. 3 points
    უკვე აშაკარა ფაქტია რო ინტელის ჰეგემონიის დეკადა დასრულდა, ამდ სრულფასოვანო კონკურენტი გახდა და ძალიან მალე ბაზარზე რადიკალურად შეიცვლება სიტუაცია
  4. 3 points
    კომპანია GIGABYTE-მა გამოუშვა დედა დაფა X570 Aorus Master, რომელიც განკუთვნილია გეიმინგ-კლასის დესკტოპ-კომპიუტერებში გამოყენებისთვის. დედა დაფის საფუძველს წარმოადგენს AMD X570 ლოგიკის ნაკრები. დაშვებულია მესამე თაობის AMD Ryzen პროცესორების გამოყენება Socket AM4-ის შესრულებით. DDR4-4400 ტიპის ოპერატიული მეხსიერების მოდულებისთვის მოცემულია ოთხი კონექტორი: სისტემაში ჯამში შესაძლებელია 128 გიგაბაიტიანი ოპერატიული მეხსიერების დაყენება. გათვალისწინებულია ექვსი პორტი SATA 3.0 და სამი М.2 კონექტორი NVMe PCIe 4.0/3.0 x4 მოდულებისთვის. დისკრეტული გრაფიკული ამაჩქარებლებისთვის განკუთვნილია სამი სლოტი PCIe 4.0/3.0 x16. დაფა ასევე მოიცავს ქსელურ კონტროლერ Realtek 2.5GbE LAN-ს და მრავალარხიან აუდიოკოდეკს Realtek ALC1220-VB. დედა დაფას აქვს 802.11a/b/g/n/ac/ax სტანდარტების მხარდაჭერის მქონე Wi-Fi უსადენო კავშირის ადაპტერი, რომელიც მუშაობს 2,4-5 გჰც დიაპაზონში. ასევე აქვს კონტროლერი Bluetooth 5.0. ინტერფეისების პანელზე არსებული კონექტორებიდან აღსანიშნავია USB Type-C, USB 3.2 Gen 2 და S/PDIF. დედა დაფა შეესაბამება ATX ფორმ-ფაქტორს: მისი გაბარიტები 305,0 × 244,0 მმ-ს შეადგენს. https://3dnews.ru/989772
  5. 2 points
    კომპანია GeIL-მა (Golden Emperor International) დააანონსა ოპერატიული მეხსიერების მოდულები და კომპლექტები EVO X II, EVO X II AMD Edition და EVO X II ROG-Certified გეიმინგ დესკტოპ კომპიუტერებისთვის. ყველა მათგანი DDR4 სტანდარტს შეესაბამება. მოდულები წარმოდგენილია გაგრილების რადიატორითა და RGB განათებით. რეალიზებულია XMP 2.0 ოვერქლოქერული პროფილის მხარდაჭერა. EVO X II სერიაში შევიდა მოდულები 4, 8 და 16 გიგაბაიტი მოცულობით. კომპლექტების ჯამური მოცულობა 64 გიგაბაიტს შეადგენს. სიხშირე 2400-დან 4133 მეგაჰერცამდეა, ძაბვის დიაპაზონია 1.2-დან 1.4 ვატამდე. მოწყობილობებს აქვთ შემდეგი განათების ტექნოლოგიების მხარდაჭერა: ASUS Aura Sync, GIGABYTE RGB Fusion, ASRock PolyChrome და MSI Mystic Light Sync. EVO X II AMD Edition სერიის მოდულები ოპტიმიზებულია მესამე თაობის AMD Ryzen პროცესორების მქონე მოწყობილობებში გამოყენებაზე. ეს სერია მოიცავს 4, 8 და 16 გიგაბაიტიან მოდულებს, კომპლექტების ჯამური მოცულობა კი 32 გიგაბაიტია. სიხშირე - 2400-დან 4000 მეგაჰერცამდე, ძაბვა - 1.2 – 1.4 ვატი. მხარდაჭერილია ტექნოლოგიები - ASUS Aura Sync, GIGABYTE RGB Fusion, ASRock PolyChrome და MSI Mystic Light Sync. ბოლო, EVO X II ROG-Certified სერიის მოდულები გათვლილია ASUS ROG დედა დაფებთან მუშაობაზე. მოდულების მოცულობა შეადგენს 8 გიგაბაიტს, კომპლექტის მოცულობა კი - 16 ან 32 გიგაბაიტს. სიხშირე - 3000, 3200 და 3600 მეგაჰერცი, ძაბვა - 1.35 ვატი. მხარდაჭერილია სისტემა ASUS Aura Sync. მოწყობილობების ფასი ჯერჯერობით არ სახელდება. ყველა მოდულს აქვს მუდმივი გარანტია. https://3dnews.ru/990935
  6. 2 points
    როგორ უნდა გათიშო თუ არა კამეირს სეტინგებიდან
  7. 2 points
    ინტერნეტში თავდაპირველად არაოფიციალური ინფორმაცია გაჩნდა ჯერ არგამოსულ ვიდეო ბარათებზე ფასის კლების შესახებ, მოგვიანებით კი AMD-მაც დაადასტურა. კომპანიის წარმომადგენლის თქმით, გრაფიკული ბარათების ბაზარზე არსებული მზარდი კონკურენცია გეიმერებს უნდა წაადგეთ სასარგებლოდ, ამიტომაც AMD ამცირებს სარეკომენდაციო ფასებს ახალ Radeon RX 5700 სერიაზე: საიუბილეო მოდელი Radeon RX 5700 XT 50th Anniversary Edition-ის ფასი ამჯერად 449 დოლარია, AMD Radeon RX 5700 XT ვიდეო ბარათი 399 დოლარად გაიყიდება, Radeon RX 5700 კი - 349 დოლარად. აქვე შეგახსენებთ, რომ ამ ბარათების ძველი ფასები იყო 499, 449 და 399 დოლარი, შესაბამისად. კომპანია AMD მოელის, რომ გეიმერები ღირსეულად შეაფასებენ ამგვარ გადაწყვეტილებას, თუმცა არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ კონკურენტებსაც „აქვთ ხელში კოზირები“: მაგალითად, NVIDIA-მ დაწია ფასები ძველი სერია GeForce RTX 20-ის რეფერენსულ მოდელებზე, რამდენიმე დღის წინ კი წარადგინა განახლებული ხაზი ბარათებით - GeForce RTX 2070 SUPER და RTX 2060 SUPER - 499 და 399 დოლარად, რომლებიც, როგორც ტესტირებები აჩვენებს, წარმატებით უწევენ კონკურენციას „წითლების“ გუნდს. https://overclockers.ru/blog/id_1/show/28300/amd-oficialno-podtverdila-informaciju-o-snizhenii-cen-na-videokarty-linejki-radeon-rx-5700
  8. 2 points
    ფაქტობრივად ახალანდელი გადმოსახედიდან ისეთი პირი უჩანს რო გარკვეული პერიოდი ამდ-ს წესებით მოუწევს ინტელს თამაში
  9. 2 points
    Intel-ის სპეციალისტები ცდილობენ იპოვონ მოტივები არც თუ ისე მარტივ ვითარებაში თავიანთი თანამშრომლების გასამხნევებლად. კომპანია სათანადოდ აფასებს საფრთხეს, რომელიც მომდინარეობს AMD Zen 2 არქიტექტურის 7-ნანომეტრიანი პროცესორებისგან - როგორც სერვერულ, ისე გეიმინგ სეგმენტში. Intel-ის შეფასებით, პროცესორების ბაზარზე კონკურენცია შესაძლოა არნახულად გაძლიერდეს. უფრო და უფრო მეტი დამოუკიდებელი წყაროც მიუთითებს AMD-ის პოზიციების გეგმიურ გამყარებაზე მას შემდეგ, რაც გამოვიდა პირველი პროდუქტები Zen არქიტექტურის ბაზაზე. ცნობილია, რომ Intel-ის იაპონური წარმომადგენლობა ცდილობს რთული სიტუაციაში დადებითი მხარეებიც დაინახოს. Intel-ის წარმომადგენლებმა პარტნიორებთან განაცხადეს, რომ AMD Ryzen პროცესორების აქტიურმა ექსპანსიამ შესაძლოა მათ კომპანიასაც მოუტანოს სარგებელი, რადგანაც გაიზრდება გეიმინგ-კომპიუტერების მთლიანი ბაზარი, სადაც ადგილი ორივე მოთამაშეს ეყოფა. საუბარი შეეხო Intel-ის პროდუქციის პერსპექტივასაც იაპონურ ბაზარზე. 2020 წლის ოლიმპიადა, რომელიც ტოკიოში უნდა ჩატარდეს, Intel-ს დაეხმარება სრულიად მოულოდნელი ფორმით: ადგილობრივ ხელისუფლებას სურს სპორტული ღონისძიებების მსვლელობისას შეზღუდოს ტოკიოს მაცხოვრებლების გადაადგილება ქალაქის მასშტაბით და ისინი სახლიდან მუშაობის რეჟიმზე გადაიყვანოს. ამისათვის იაპონიის დედაქალაქის მოქალაქეებს ახალი კომპიუტერები დასჭირდებათ, Intel კი ამ ინიციატივაზე იმედებს ამყარებს, რომ გაიზრდება მოთხოვნა მის პროცესორებზე. კომპანია Intel-ს მიმდინარე წელს მოუწევს ებრძოლოს პროცესორების დეფიციტს გლობალური მასშტაბით. წარმომადგენლების თქმით კომპანია შეძლებს მოაგვაროს ეს პრობლემა დროთა განმავლობაში. https://3dnews.ru/990154
  10. 2 points
    გადმოსაწერი ლინკები: http://torrent-games.info/news/88524-the-sinking-city-necronomicon-edition-2019-pc-repack-ot-xatab.html თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 2019 ჟანრი: Action-adventure, survival horror შემქმნელი: Frogwares გამომცემელი: Bigben Interactive პლატფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: მოყვება (CODEX) ზომა: 19.8 GB თამაშის შესახებ: Дождались! Был произведен анонс Call of Cthulhu, где события развернутся в прекрасной и безумной вселенной Лавкрафта! Разработка ведётся Focus Home Interactive, совместно с другой компанией - Cyanide Studio, релиз назначен на конец 2017, релиз будет как на ПК, так и на консолях. Игра будет в приключенческом жанре с элементами РПГ, держать в напряжении до последнего момента. Создаётся на движке Unreal Engine 4, скачать торрент The Sinking City 2017-го года бесплатно сможет каждый желающий. მინიმალური სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows 7-64 bits PROCESSOR: Intel Core i5-2500 3.3 GHz or AMD FX-8300 3.3 GHz MEMORY: 8 GB RAM 4 GB Video Memory VIDEO CARD: GeForce GTX 770 4GB or Radeon R9 380X DIRECTX: DirectX 11 HDD: 40 GB Available Hard Drive Space რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows 7-64 bits PROCESSOR: Intel Core i7-3770 3.4 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz MEMORY: 8 GB RAM 4 GB Video Memory VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 290 DIRECTX: DirectX 11 HDD: 40 GB Available Hard Drive Space
  11. 2 points
    სამომხმარებლო სექტორისთვის დისკრეტული ვიდეო ბარათები კომპანია Intel-მა 2020 წლის ბოლოს უნდა წარადგინოს, მათთვის განკუთვნილი გრაფიკული პროცესორები კი 10-ნანომეტრიანი ტექნოლოგიით უნდა იქნას წარმოებული. სამომავლო ბარათების ტექნიკური მახასიათებლები ჯერ არ ხმაურდება, თუმცა ტექნოგიგანტი მოხერხებულად აღვივებს მომხმარებლების ინტერესს პროდუქტებისადმი და იზიდავს გარეშე სპეციალისტებს კომპიუტერული ესკიზების შექმნისთვის. ამჯერად ვებ-გვერდ Weibo-ზე მოხდა Intel-ის სამომავლო დისკრეტული ვიდეო ბარათის კომპიუტერული მოდელის დემონსტრირება. მოცემულ ვარიანტში ბარათი წარმოდგენილი იყო ორვენტილატორიანი გაგრილების სისტემითა და გამჭვირვალე ზედაპირით. შუა მრგვალი ნაწილი დეკორატიულ ფუნქციას ასრულებს - მის ქვეშ ვენტილატორი არ არის. ესკიზის ავტორმა მანათობელი სექტორებით შეავსო ვიდეო ბარათის უკანა მხარეც, სადაც განთავსებულია ლითონის გამამაგრებელი ფირფიტა. დამატებითი კვების ორი რვაპინიანი კონექტორი გამოტანილია ბარათის გარეკანის საზღვარზე, მისი ჩარჩო შესრულებულია სამკუთხედის ფორმის ჭრილების მქონე ლითონისაგან. უკანა პანელზე მოცემულია სივრცე სავენტილაციო ჭრილებისთვის, სამი DisplayPort-ის და ერთი HDMI კონექტორი. ვიდეო ბარათის გარეკანის სიგანისა და უკანა პანელის შესაბამისობის მიხედვით შესაძლებელია ვარაუდი, რომ გაგრილების სისტემა აღჭურვილი იქნება საკმაოდ დიდი ვენტილატორებით. რა თქმა უნდა, წარმოდგენილი მოდელი მხოლოდ და მხოლოდ ესკიზია, თუმცა იგი საშუალებას იძლევა გავიგოთ მიმართულება Intel-ის დიზაინერული ხედვების განვითარებისკენ. https://overclockers.ru/hardnews/show/97893/intel-snova-demonstriruet-eskiz-svoej-videokarty
  12. 1 point
    კომპანია Intel-მა Cascade Lake SP სერიის ასორტიმენტს ახალი პროცესორი დაუმატა. ეს არის 28-ბირთვიანი ჩიპი 3.0 გიგაჰერცი სიხშირით, სახელად Intel Xeon Platinum 8284. ახალი პროცესორი წარმადობით აღემატება აპრილში გამოსულ 2.7-გიგაჰერციან მოდელ Xeon Platinum 8280-ს და სერიის ფლაგმანი გახლავთ. თუმცა უნდა აღინიშნოს, რომ მისი TDP 240 ვატამდე გაიზარდა, TCASE მაჩვენებელი კი შემცირდა 65° C-მდე. მსგავსი რამ პირველი შემთხვევა არ არის. ჯერ კიდევ Broadwell-ის ბაზაზე არსებული Xeon E5 სერია დროთა განმავლობაში ივსებოდა A ინდექსის მოდელებით, რომლებიც ერთმანეთისგან ტაქსტის სიხშირეებითა და ფასებით განსხვავდებოდნენ. 8284 მოდელის ფასი 15 460 დოლარია - იგი ერთნახევარჯერ აღემატება 8280-ის ფასს (10 009 დოლარი). ორივე ჩიპის დანარჩენი ტექნიკური მახასიათებლები, ზემოთხსენებული ტაქტის სიხშირისა და TDP/TCASE-ის გარდა, ერთმანეთის იდენტურია. ამასთან, მოდელი 8284 არ არის არსებულ ჩიპებს შორის ყველაზე ძვირადღირებული: ფასის მხრივ ლიდერია 17 906-დოლარიანი Platinum 8280L. მას აქვს 4.5-ტერაბაიტიანი მეხსიერებისა და Intel Optane DC Persistent Memory-ს მხარდაჭერა. https://servernews.ru/990988
  13. 1 point
    სერიალს უშვებენ
  14. 1 point
    ნომერ პირველი პროცესორია იმენა ეგ მოდელი გაყიდვებით დღესდღეობით, ფასი ერთი პერიოდი ლამის 120$ ღირდა მგონი ნიუეგ-ამაზონზე, ბაზრის წილი ყველაზე დიდი აქვს მაღაზიების პაკაზატელებით (მანდ კორპორაციული-გოს სტრუქტურებზე გასაღებული პროცესორები არ ფიქსირდება, აი მე და შენ რომ ვიყიდით კი) 3.41% შეადგენს ამ ეტაპზე https://cpu.userbenchmark.com-ზე, პერფორმანსი დაახლოებით 9400 აქვს ჩისტა გეიმინგში, მაგრამ სტრიმინგი ვისაც უნდა ეგ აჯობებს https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-9400F-vs-AMD-Ryzen-5-2600/m699058vs3955 რაზგონდება მინიმუმ 4GHZ ნორმალური გაგრილებით, ვისაც არ უნდა მაქსიმუმის გამოწურვა 1080P-2K 144 გერციან მონიკებზე და რამე უფრო უბრალო კარტაზე სურს ამუშაოს იგრებში, იდეალური ვარიანტია ფასი-წარმადობით საკმაოთ ძლიერ კარტებზეც კი ალბათ 2070 სუპერ-5700XT-მდე მაინც სულ მცირე 2K 60 გერციანზე, კი ბირთვის სიმძლავრით დაახლოებით 6700K დონის იქნება იგრებში სიხშირე-სიხშირით, მაგრამ შენ ფასს შეხედე და მაგ პროცესორს რა ცუდი წარმადობა აქვს + ეგ თან უკვე 12 თრიდზეა, 120ფპს ყველაფერს გათამაშებს 2K 144 გერციანზე 2080Ti-ზეც კი, 150ფპს+ უკვე 3600-9700 გინდა მანდვე
  15. 1 point
  16. 1 point
    Cd projekt red-მა დაადასტურა რომ ლედი გაგა არ იქნება თამაშში https://www.playground.ru/blogs/cyberpunk_2077/ledi_gagi_ne_poyavitsya_v_cyberpunk_2077-358795/
  17. 1 point
  18. 1 point
    კომპანია NVIDIA-ს მიერ იანვარში დაანონსებული პროგრამა DGX-Ready Data Center გასცდა შეერთებული შტატების საზღვრებს და მონაცემთა დამუშავების ცენტრი-პარტნიორების რაოდენობა გააფართოვა. ცნობილი გახდა, რომ პროგრამას უკვე ჰყავს სამი ახალი პარტნიორი ევროპაში, ხუთი - აზიაში და ორი ჩრდილო ამერიკაში. ამჟამად პროგრამა ხელმისაწვდომია მსოფლიოს 24 ქვეყანაში. პროგრამის ახალ პარტნიორებს შორისაა კომპანია Verne Global, რომელსაც გააჩნია მონაცემთა დამუშავების ცენტრი ნახშირორჟანგის ნულოვანი გამონაბოლქვით ისლანდიაში, აგრეთვე Fujitsu - იოკოჰამაში არსებული მონაცემთა ცენტრით, სადაც განთავსებულია 60-ზე მეტი სისტემა NVIDIA DGX-1 და DGX-2. კომპანიის განცხადებით, პროგრამა NVIDIA DGX-Ready Data Center, რომელიც გავრცელებულია NVIDIA DGX სისტემებში და მიეწოდება NVIDIA-ს პარტნიორებს, მომხმარებლებს უზრუნველყოფს შესაძლებლობებით - მნიშვნელოვნად წაიწიონ წინ ნებისმიერ პლატფორმაზე ხელოვნურ ინტელექტთან მუშაობის საკითხში. DGX-Ready გვევლინება, როგორც გადაწყვეტილება, რომელიც ამარტივებს GPU-ზე გამოთვლების დანერგვას, რაც გამომთვლელ ინფრასტრუქტურაში უზრუნველყოფს მეტ შესაძლებლობას ტრადიციულ IT-გამოთვლებთან შედარებით. NVIDIA DGX პროდუქტების სერია მოიცავს სერვერებს 8 და 16 გრაფიკული პროცესორით. სისტემა NVIDIA DGX SuperPOD 22-ე ადგილს იკავებს მსოფლიოს უსწრაფეს სუპერკომპიუტერებს შორის. მას აქვს 96 DGX-2H მოდული და შეიცავს Volta არქიტექტურის ბაზაზე შექმნილ 16 ტენსორულ ამაჩქარებელ Tesla V100-ს. იმისათვის, რომ გაამარტივოს პარტნიორების მოძება, NVIDIA-მ შექმნა პორტალი DGX-Ready Data Center, რომელიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს განახორციელონ მომწოდებლების ძიება გლობალურ ქსელში იმ რეგიონების გაფილტვის შედეგად, სადაც მხარდაჭერილია სისტემები და გაფართოებული სერვისები. https://servernews.ru/990672
  19. 1 point
    თამაშში რადიო იქნება როგორც GTA-ში https://vgtimes.ru/news/58897-transport-v-cyberpunk-2077-budet-oborudovan-radio-s-raznoobraznoy-muzykoy.html გაასწორებს ტრანსპორტით მოძრაობა მომავლის ქალაქში და თან რადიო ჩართული
  20. 1 point
    საკოლექციო ვერსიაზე წინასწარი შეკვეთები 16 ივლისს გაიხსნებაო თუ არ გადაიდო შემდეგი წლის 16 აპრილს უნდა გამოვიდეს ეგ თამაში
  21. 1 point
    კიდევ ერთი მინიშნება PC ვერსიიის https://vgtimes.ru/news/58857-naydeny-novye-nameki-chto-red-dead-redemption-2-vyydet-na-pc-v-igre-budet-ultra-grafika-i-directx-12.html ჩემი აზრით თუ მართლა განოშვებას აპირებენ 2020 წლამდე არ გამოვა. ან შეიძლება საერთოდ ახალ კონსოლებთან ერთად ვიხილოთ 2020 წლის ბოლოს
  22. 1 point
  23. 1 point
    ადრე მქონდა ეგ app )) ლექსო, ყველა სიმს რაღაც მინუსი აქვს )) RF2 ყველა პაკი დავითრიე ამ სეილზე და რათ გინდა, ონლაინში სერვერზე შეხვალ, გგონია ხალხია და გხვდება AI ჰაჰაჰ თან ერთზე კი არა, ყველა სერვერზე რაც შემხვდა. მოკლედ RF2 ის პატივისცემის მიუხედავად, ონლაინში მკვდრად შობილია. თუ ონლაინ რეისინგი გინდა, პრივატ ლიგებზე, ან RD-ზე პრემიუმ ექაუნტები, რომლებიც ფასიანი. იგივე AMS -ზეც. AC/ACC - ზე შედარებით უკეთესი მდგომარეობაა ონლაინში. იბადება კიტხვა, რატომ უნდა ვიხადო მაგათთან ყოველთვიური სააბონენტო , როდესაც არსებობს iR ჰაჰაჰა მოკლედ, ისევ ყველას იტოვებს გინდ გრძელ, გინდა მოკლე დისტანციაზე, რასაც სიმების შედარება ჰქვია. ხოდა მეც განვაახლე კონტენტი და კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, iR სთან ახლოს ვერცეთი მოვა. SRS სისტემაში მგონი არცაა iR და გამიკვირდებოდა რომც ყოფილიყო )) iR ხო თავის ონლაინ კარიერა და ყველა სისტემა ჩადებულია. ეს პირადად მე, +სად მიმაჩნია )) RF2 ში ეგ მაღიზიანებს, "კრაპ' მოდებით გატენილი კონტენტი, რომელიც გინდა არ გინდა, უნდა გადმოწერო დააყენო. ხო, თანამედროვე კომერცია ასეთია ))
  24. 1 point
    კი მანდ აჩვენებს მარა არ დაყენდება, რაც გიყენია ეგაა ბოლო, ჩემ gt730-ზეც ეგრება, 2018-ის აპრილში გამოვიდა ბოლო დრაივერი
  25. 1 point
    ალბათ არა ეგენი ნორმალურ გამოსახულებას გამოიტანენ, ამდ მიაწექი აფერადებს მაგაზე ფერებს, 2200 კარგი უნდა იყოს მაგ საქმისთვის არ მქონია შეხება ჩვენებაზე ვერაფერს ვერ გეტყვი
  26. 1 point
    ეგ კი კარგია, მაგრამ გუშინ ისეთი ვნახე ლოლ გეიმპლაი ა2-ის. სადაც კარგად ჩანს რა მიმართულებაც აიღეს > მეორეს მხრივ ვერ გავამტყუვნებ, მაგათაც ხომ უნდათ ჭამა )) "მასა არჩევსს პოპკორნს" ასე რომ იმედ გაცრუებული დავრჩი ახალ პროექტზე. ნეტკარპროს ისტორია მეორდება, სიმულატორიდან კაზუალამდე. ერთმა გენიოსმა, ვითომ მასწავლა, რომ ითიშებაო ჰაჰა იმას ვერ ხვდებიან, რომ ასეთი დეტალებიდან კარგად ჩანს პროექტის მიმართულება.
  27. 1 point
    ნორმალურია, 1.35-ზეც არაფერი უჭირს, მთავარია ტემპერატურა იყოს ნორმის ფარგლებში, 1.35-ს ზემოთ უკვე აღარაა რეკომენდირებული მაგ თაობისთვის
  28. 1 point
    Free to grab: Last Day of June at Epic Games Store https://www.guru3d.com/news-story/free-to-grab-last-day-of-june-at-epic-games-store.html
  29. 1 point
  30. 1 point
    გადმოსაწერი ლინკები: https://www.skidrowreloaded.com/heavy-rain-full-unlocked/ თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 2019 ჟანრი: Interactive drama, action-adventure შემქმნელი: Quantic Dream გამომცემელი: Sony Computer Entertainment პლატფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: დროებით არ არის (DENUVO) ზომა: 34.9 GB თამაშის შესახებ: Играйте четырьмя персонажами в этом безумно напряженном психологическом триллере. Тщательно выбирайте каждый шаг, ведь у любого решения могут быть драматические последствия. На протяжении четырех наполненных тайнами и неопределенностью дней идет охота на душегуба, известного как «Мастер оригами», который получил такое прозвище из-за своей жуткой визитной карточки — манеры оставлять на месте преступления сложенные из бумаги фигурки. Каждый из четырех персонажей следует собственным наводкам и руководствуется собственными мотивами. Полностью контролируя их действия, вам надлежит помешать киллеру осуществить новое убийство. Финал этой истории всецело в ваших руках... მინიმალური სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows 7-64 bits PROCESSOR: i5-4430 @ 3.0 GHz or equivalent MEMORY: 4 GB RAM VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 660 with 2GB or AMD Radeon HD 7870 with 2GB PIXEL SHADER: 5.0 VERTEX SHADER: 5.0 DIRECTX: DirectX 11 DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნები: OS: Windows 7-64 bits PROCESSOR: I7-2700K or equivalent MEMORY: 8 GB RAM VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 970 with 4GB or AMD Radeon R9 390 with 4GB PIXEL SHADER: 5.1 VERTEX SHADER: 5.1 DIRECTX: DirectX 11 DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB
  31. 1 point
    არის უკვე ეგ ბიბლიოთეკა იმ კოდში #include <Joystick.h> HID-ს ემულაციას გააკეთებს. ფაქტობრივად მზადაა ეგ კოდი, უბრალოდ ჩაწერე და დატესტე აბა.
  32. 1 point
    http://kinozal.tv/details.php?id=1712024
  33. 1 point
    ალიდან იწერენ ხოლმე მაგეებს 25 ლარი ჯდება მგონია 1600 იქნება 20 ინჩიანი და მოპრუწულია აბა რაარი, მე ლიცნა 24 ინჩიანიც მემოპრუწულება https://forum.ge/?showuser=79810 ეს კაცი ჩალიჩობს ჩინეთიდან და დაეკონტაქტე დაგაკვალიანებს, ან მამენტ თვითონაც ჩამოგიტანს ისე ერთი ორი ტვის წინ რამდენიმე კაცი ყიდდა მაგ ფანებს პ.ს ისე ძაან ცხელდება 1 ფანით? სანამ იშოვი დაბალ ნასტროიკებზე ითამაშე რო არ დაიგრუზოს და არამგონია ძაან გახურდეს
  34. 1 point
    ხოდა აბა დალიმიტებულზე რატო დაიგრუზება ბოლომდე, მე ბატლფილდს თავისთავად სინქრონიზაციის გარეშე ვთამაშობ და დაბალი ნასტოიკებით ვიდეო 70 პროცენტზე იგრუზება იმიტო რო პროცი ალიმიტებს, საშუალოდ 120-130 კადრს იძლევა მძიმე რუქებზე ცოტა ლაით რუქებზე ადის 170 კადრზე და ზაგრუზკაც იზრდება , უკეთესი პროცი რო მქონდეს ვიდეოც ბოლომდე დაიგრუზებოდა 200+ კადრით
  35. 1 point
    რომელი არაა წუნკალი თორე კი, სილქნეტზე საზიზღარი მაინც არცერთი არაა ჩემი აზრით, იტოგში შარში ვართ არჩევანი არაა
  36. 1 point
    შენი როუტერი დააყენე ისევ და დარეკე რო დააფიქსირონ და მორჩა, დარწმუნებული არაფერს არ გეტყვიან
  37. 1 point
    მიმდინარე წელს Computex 2019-ზე გამოჩნდა სერვერული პროცესორები მარკით - Hygon, რომლებიც არის პირველი თაობის Zen არქიტექტურის AMD EPYC პროცესორების ჩინური ლიცენზირებული ასლები. Lisa Su-მ მაშინ მასმედიას განუცხადა, რომ THATIC-თან თანამშრომლობა არ გულისხმობდა ჩინელი პარტნიორებისთვის უფრო თანამედროვე არქიტექტურის პროცესორებზე უფლების გადაცემას. ორი დღის წინ აშშ-ის ვაჭრობის სამინისტრომ განაახლა იმ ჩინური კომპანიების ჩამონათვალი, რომელთა საქმიანობამაც ამერიკელების აზრით შესაძლოა საფრთხის ქვეშ დააყენოს აშშ-ის უსაფრთხოება და ინტერესები საერთაშორისო ბაზარზე. ამ სიას შეემატა AMD-ის ყველა ის ჩინური პარტნიორი კომპანია, რომლებიც ამზადებენ და ყიდიან Zen-არქიტექტურის პროცესორების ჩინურ „კლონებს“. ფოტოს წყარო: აშშ-ის ვაჭრობის სამინისტრო შესაბამისად, უკვე აღარც AMD-ს და აღარც სხვა ამერიკულ კომპანიებს აქვთ უფლება - იმოქმედონ კონკრეტულ ჩინურ კომპანიებთან. უფრო მეტიც, აკრძალვა შეეხო Intel-ისა და NVIDIA-ს ინტერესებსაც, რადგანაც ისინი Higon-ს აწვდიდნენ კომპონენტებს სუპერკომპიუტერული სისტემებისთვის. სწორედ სუპერკომპიუტერების თავდაცვითი მიზნით გამოყენების ფაქტორმა გამოიწვია ასეთი რეაქცია ამერიკულ ხელისუფლებაში. სანქცირებული კომპანიების ჩამონათვალში შევიდა კიდევ ორი კომპანია (Haiguang Microelectronics და Chengdu Haiguang Integrated Circuit Design), რომლებშიც AMD ფლობს კაპიტალის 51 და 30%-ს, შესაბამისად. თუმცა AMD-სთვის საბედნიეროდ, მას ამ კომპანიებში ფული არ ჩაუდია - მან კაპიტალში წილი შეიტანა ინტელექტუალური საკუთრების ფორმით. ეს არ ნიშნავს იმას, რომ AMD საერთოდ არ რისკავს ფულადი რესურსების დაკარგვას: კონტრაქტის პირობებით ამერიკულ კომპანიას უნდა მიეღო 293 მლნ საწყის ეტაპზე, შემდეგ კი შეძლებდა დაყრდნობოდა ერთობლივი საქმიანობის შედეგებს. მიმდინარე წლის პირველ კვარტალში AMD-მ 60 მლნ მიიღო. მიმდინარე მოვლენების ფონზე კი მისი აქციების ფასი 3%-ით დაეცა. https://overclockers.ru/hardnews/show/97874/vlasti-ssha-zapretili-amd-sotrudnichat-s-ryadom-kitajskih-partnerov
  38. 1 point
    მარტო სისტემას უნდა კარტის გარეშე მინიმუმ 1000 ლარამდე სულ მცირე, მთლათ კარგი თუ გინდა 1500 ლარსაც კი აარტყამს მაიმარკეტზე, კარტიანათ 2500 ლარის ამბავია, ახალი იგრების 1080P 50fps სათამაშოთ მაინც 1800 ლარიანიც გეყოფა ალბათ, 500-600 ლარათ ძალიან სრკომნი სბორკა მოგივა, რავი მაქს 30ფპს თუ გათამაშა მედიუმ ნასტროიკებზე კარგი იქნება ეგეთმა, გადახედე ფასებს დაჟე 1500x რიზენზეც რომ ააწყო ორი კაპიკი არ ღირს, ნუ ეგეთი უნდა ეძემო რამე 970 მაინც ან 570 4გბ მაგრამ 500-600 ლარათ ეგეთს ვერ იყიდი ნამდვილათ, 500-600 ლარათ ლამის ნორმალური კარტა ჯდება ნახმარი 1080p კარგი ფპს რომ დაიჭიროს
  39. 1 point
    ღადაობ? მოშნი კი არა საერთოდ არაფერი არ მოგივა მაგ ფასში
  40. 1 point
    NVIDIA წარადგენს Turing-არქიტექტურის განახლებული სერიის ვიდეო ბარათებს, რომელთაც ექნება უფრო სწრაფი მეხსიერება, სუფიქსი „Super” და რაც მთავარია - უფრო მიმზიდველი ფასი და სწრაფმოქმედება. როგორც წესი, Super სერიის თითოეული გრაფიკული პროცესორის ფასი „ნასესხები“ იქნება წინა თაობის უფროსი მოდელისგან, აქტიური CUDA ბირთვების რაოდენობა კი გაიზრდება და ამგვარად გავლენას მოახდენს წარმადობის დონეზე. რესურს WCCFTech-ისგან ოფიციალურ ანონსამდე მცირე ხნით ადრე გახმაურდა ახალი ხაზის სამი გრაფიკული პროცესორის ფასი, რომლებიც შემოთავაზებული იქნება „პირველი ტალღის“ Turing-სერიის ვიდეო ბარათების პარალელურად. GeForce RTX 2080 Super-ის ფასი 799 დოლარი იქნება, რაც „ჩვეულებრივ“ GeForce RTX 2080-ს იძულებულს გახდის შედარებით გაიაფდეს სამომავლოდ არსებობისათვის. GeForce RTX 2070 Super ბარათის ფასი 599 დოლარი იქნება - იმდენივე, რაც ღირდა GeForce RTX 2070 ანონსის დროს. და ბოლოს, GeForce RTX 2060 ვიდეო ბარათი გაიყიდება 429 დოლარად იმ დროს, როდესაც „ჩვეულებრივი“ GeForce RTX 2060 ანონსის დროს 349 დოლარი ღირდა. ამ უკანასკნელის შემთხვევაში მომატებული ფასი კომპენსირდება 1920-ის ნაცვლად არსებული 2176 CUDA ბირთვითა და 6-ის ნაცვლად 8 გიგაბაიტიანი GDDR6 მეხსიერებით. GeForce RTX 2080 Ti: 4352 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU102-300 და 11 გბ GDDR6 მეხსიერება სიხშირით 14 გჰც; GeForce RTX 2080 Super: 3072 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU104-450 და 8 გბ GDDR6 მეხსიერება სიხშირით - 16 გჰც; GeForce RTX 2080: 2944 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU104-410, 8 გბ GDDR6 მეხსიერება სიხშირით - 14 გჰც; GeForce RTX 2070 Super: 2560 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU104-410, 8 გბ GDDR6 სიხშირით - 14 გჰც; GeForce RTX 2070: 2304 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU106-410, 8 გბ GDDR6 სიხშირით - 14 გჰც; GeForce RTX 2060 Super: 2176 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU106-410, 8 გბ GDDR6 სიხშირით - 14 გჰც; GeForce RTX 2060: 1920 ბირთვი CUDA, გრაფიკული პროცესორი TU106-200, 6 გბ GDDR6 მეხსიერება სიხშირით - 14 ГГц. ანონსის შემდეგ არსებულ ვიდეო ბარათებზე ფასები შემცირდება. ახალი ბარათები გაყიდვაში ივლისის მეორე ნახევარში გამოვა. ფლაგმანურ GeForce RTX 2080 Ti ბარათს რეფორმები არ შეეხება. https://3dnews.ru/989486
  41. 1 point
    ესეც ერთ-ერთი ბოსი Cyberpunk 2077-დან
  42. 1 point
    გეიმსკომზე რომელიც აგვისტოს ბოლოს გაიმართება დემოს გეიმპლეის აჩვენებენ ოღონდ ამჯერად ყველას და არა მარტო ჟურნალისტებს
  43. 1 point
  44. 1 point
    რუსულად გამოხმოვანებული თრეილერი
  45. 1 point
    ესეც დაპირებული ტრეილერი თამაში გმოდის 2019 წლის 8 ნოემბერს PS4-ზე
  46. 1 point
  47. 1 point
    Cyberpunk 2077 - ეს არის CD Projekt Red-ის პირველი პროექტი, რომელიც გამოდის “Witcher”-ის სამყაროდან: როლური თამაში, რომელიც დაფუძნებულია ექშენსა და ისტორიაზე. თამაშთან დაკავშირებით ხმამაღალი განაცხადი პირველად 2012 წელს გაკეთდა, პირველი ოფიციალური თიზერი კი 2013 წელს გამოქვეყნდა. ამას კი შემდეგ ხანგრძლივი სიჩუმე მოჰყვა. პროექტის ხელმძღვანელის თქმით, ეს სიჩუმე 4-5 წლის განმავლობაში მისთვის და მისი გუნდისთვის მეტად მძიმე იყო, რადგანაც საზოგადოება მეტად აღელვებული დარჩა პირველი ანონსის შემდეგ. როდესაც მწარმოებლებმა Cyberpunk 2077 დააანონსეს, მათ განსაზღვრული ხედვა ჰქონდათ -რისი მიღწევა უნდოდათ პროექტით. თუმცა კონცეფციის თავისუფლება ქაღალდზე და როლური თამაში პერსონალური კომპიუტერისთვის - სხვადასხვა რამაა და რეალობა მრავალ შეზღუდვას ქმნის. ბოლო ხუთი წლის მანძილზე თამაშზე მომუშავე გუნდმა შექმნა გარემო, რომელიც მათი აზრით მოლოდინს გადააჭარბებს როგორც ორიგინალური დესკტოპ-გეიმერების თვალში, ასევე CD Projekt-ის წინა პროექტების მოყვარულებში. თამაშის დიზაინერი Miles Tost აღნიშნავს: „მწარმოებლებს არ შეუძლიათ საზოგადოებას ანახონ პროექტის სხვადასხვა ეტაპები, რადგანაც თამაშის შექმნა - ეს არის პროცესი, რომელსაც უამრავი სტადია აქვს. ის, რაც ამჟამად ხელთ გვაქვს, შეიძლება რადიკალურად განსხვავდებოდეს იმისგან, რაც ხვალ გვექნება. ჩვენ გვქონდა იდეები, რომლებიც მუშაობის პროცესში მოკვდა, შემდეგ ისევ აღდგა, შემდეგ კვლავ მოვისროლეთ, ამჟამად კი ისინი ისევ პროექტშია“. Cyberpunk 2077-ში მოქმედება ხდება ორიგინალი Cyberpunk 2020-იდან 50 წლის შემდეგ. აგრეთვე მოცემულია პარალელური დროის შკალა. ამან თამაშის შემქმნელებს საშუალება მისცა შეექმნათ პროექტი, რომელშიც დაცულია პირველწყარო და ამავე დროს შეესაბამება გეიმინგ-ადაპტაციას. მაგალითად, სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რომ მთავარი გმირის, V-ს გარეგნობა იყოს მთლიანად რეგულირებადი. ეს უჩვეულო ნაბიჯია კომპანიის მხრიდან, რომელიც ცნობილია ისეთი ცნობადი პერსონაჟის შექმნით, როგორიცაა გერალტ რივიელი თამაშიდან „მხედვარი“ (Witcher). „ჩვენთვის მნიშვნელოვანი იყო გეიმერებისთვის მიგვეცა თავისუფლება, რომ მათ შეძლებოდათ თავისი სურვილისამებრ ეთამაშათ. ზუსტად ამიტომ ავარჩიეთ პირველი პირის პერსპექტივა - გეიმერი უნდა გრძნობდეს, რომ ვიღაც სხვა პირს კი არ თამაშობს, არამედ საკუთარ თავს“ - ხაზი გაუსვა Miles Tost-მა. მოქმედება ხდება Night-City-ში - ვრცელ, ნეონებით განათებულ ქალაქში. მოცემულია გადაადგილების სრულიად ახალი სტილი, აგრეთვე ავტომობილის მართვის შესაძლებლობა მთავარი გმირისთვის, რაც დაპროექტებაში ახალ პრობლემებს ქმნის. Miles Tost-ი განმარტავს: „ადვილია შექმნა ვრცელი ღია სამყარო, როდესაც პერსონაჟი მხოლოდ ფეხით გადაადგილდება, ხოლო როცა იგი ავტომობილს იყენებს, თამაშის დონის გადალახვა ათ წუთში ხდება შესაძლებელი. პირველ შემთხვევაში სამყარო უზარმაზარი ჩანს, მეორეში - არც ისე დიდი. როგორ უნდა დავაბალანსოთ ეს? როგორ შევქმნათ სივრცის შეგრძნება? თუმცა მაინც ძალიან კარგია, როდესაც გვიწევს საკუთარი თავი გამოწვევის წინაშე დავაყენოთ, რათა განვვითარდეთ ახალ სფეროში და ვეძებოთ პრობლემების გადაჭრის ახალი გზები“. E3 2018-ზე CD Projekt RED-მა ბოლოს და ბოლოს წარადგინა Cyberpunk 2077-ის პირველი გეიმინგ პროცესი დახურულ კარს მიღმა საინფორმაციო საშუალებების წარმომადგენლებისა და მოწვეული სტუმრების ვიწრო წრეში. თამაშის შემქმნელები მეტად ღელავდნენ და სურდათ გაეგოთ რა აზრის იქნებოდნენ გარეშე პირები თამაშზე. ჟურნალისტებმა პროექტი ძალიან დადებითად მიიღეს და კომპანიამ გეიმინგ-გამოფენა კმაყოფილმა დატოვა - თან ასობით ჯილდო წაიღო. E3 გამოფენიდან ორი თვის შემდეგ გეიმფლეი ვრცელ გეიმინგ-პუბლიკას წარუდგინეს, რომლის წარმომადგენლებმაც ასევე დიდი ენთუზიაზმით მიიღეს პროექტი. ამჟამად Cyberpunk 2077-ს უკვე ვეღარ ვუწოდებთ თამაშ-გამოცანას, როგორიც ის რამოდენიმე წლის წინ იყო, თუმცა მასზე მუშაობა კვლავ გრძელდება და დასრულებამდე ჯერ კიდევ დიდი დროა. ისევე როგორც 2013 წელს, მწარმოებლები ახლაც უარს აცხადებენ დაასახელონ თამაშის გამოსვლის თარიღი - ეს მოხდება მაშინ, როდესაც შემქმნელები ჩათვლიან, რომ მუშაობა დასრულდა. https://3dnews.ru/983998
  48. 1 point
  49. 1 point
    ესეც გეიმპლეის ვიდეო
  50. 1 point
    ტოპიკი დამწყებებისთვის, სადაც ზოგად კითხვებზე იპოვნით პასუხებს. პირველი პოსტი ეტაპობრივად განახლდება. რა არის მაინინგი? მაინინგი კომპიუტერული გამოთვლითი სიმძლავრის საშუალებით წარმოებული პროცესია, რომლის დროსაც ხდება ტრანზაქციების გატარება, ქსელის უსაფრთხოება და ბლოკჩეინის სინქრონიზაცია. ეს შეიძლება შევადაროთ მონაცემთა ცენტრს, თუმცა იმ განსხვავებით, რომ კრიპტოვალუტების შემთხვევაში "მონაცემთა ცენტრი" დეცენტრალიზებულია - მისი შემადგენელი ნაწილები - მაინერები არსებობენ ნებისმიერ ქვეყანაში, ნებისმიერი რაოდენობით. მაინინგის საშუალებით ხდება ახალი კრიპტოვალუტის მოპოვება, რაც გაიცემა როგორც საჩუქარი "კარგი საქმისთვის". რა არის მაინინგ პულები? მაინინგ პული არის სერვისი, რომელიც აერთიანებს მაინერებსა და მათ გამოთვლით სიმძლავრეებს და კოორდინაციას უწევს "საქმის" განაწილებას მათ შორის. ბლოკის გამოთვლის შემდეგ მაინერები იღებენ კრიპტოვალუტას მათ კონტრიბუციის წილის შესაბამისად. რა არის ASIC-ი? Application-Specific Integrated Circuit - სპეციალურად კონკრეტული საქმიანობისთვის შექმნილი გამოთვლითი მოწყობილობა, რომელიც ამ კონკრეტულ შემთხვევაში უფრო ეფექტურია, ვიდრე მაგალითად GPU/CPU. ASIC-ები გამოიყენება Bitcoin-ის მაინინგისთვის, ხოლო, შედარებისთვის, Ethereum-ისთვის ASIC არ არსებობს და დიდად სავარაუდოდ, არც იარსებებს, რადგან მისი ალგორითმისთვის ე.წ. ბოთლის ყელი, ლიმიტი არის ოპერატიული მეხსიერება, რომელიც ვიდეო დაფებში იმდენად კარგადაა განვითარებული, რომ ცალკეული ASIC-ის შექმნა Ethereum-ისთვის სარგებელს არ მოიტანს. როგორ დავიწყო მაინინგი? ამისათვის საჭიროა სურვილი, საჭირო ინფორმაციის შეგროვება და ფინანსები - აპარატურის შესაძენად. თუ პროფესიონალურ დონეზე გსურთ ამ საქმეში ჩართვა, რეკომედირებულია, რომ მაინინგი და მასთან დაკავშირებული პროცესები სიღრმისეულად შეისწავლოთ. რა თანხა დამჭირდება მაინინგის დასაწყებად? დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა მასშტაბით აპირებთ დაწყებას. დაწყება თქვენი პირადი კომპიუტერითაც შეიძლება, თუ შესაბამისი ვიდეო დაფა ან პროცესორი გაქვთ. თუ მაინინგ სისტემის აწყობას გეგმავთ, მაშინ ძირითადი პირველადი ხარჯი ვიდეო დაფებზე მოდის, ხოლო სისტემის აწყობის შემდეგ კი - ელ. ენერგიის ხარჯზე. რამდენ ელ. ენერგიას მოიხმარს ჩემი მაინინგ სისტემა? მოხმარებული ელ. ენერგიის ზუსტად დასათვლელად დაგჭირდებათ ე.წ. ვატმეტრი (ან ამპერმეტრი და შემდეგ გამოთვლა). სისტემის მაქსიმალური ელ. ენერგიის ხარჯისთვის შეგიძლიათ დააჯამოთ ვიდეო დაფების TDP მაჩვენებლები და პროცესორის, დედა დაფის, ოპერატიული მეხსიერების, დისკისა და რაიზერებისთვის გაითვალისწინოთ დაახლოებით 200-250 ვატი. მაგალითისთვის, 8 ცალი GTX 1070-ით აწყობილი მაინინგ სისტემის დაახლოებითი ენერგომოხმარება იქნება 1400-1500 ვატი საათში. რომელი პროცესორი სჯობს? თუ GPU მაინინგით ხართ დაინტერესებული, CPU-ს, ცენტრალურ პროცესორს მნიშვნელობა არ აქვს რას დააყენებთ. უპრობლემოდ იმუშავებს Celeron და Pentium ტიპის პროცესორები, ასევე AMD-ს ეკონომ კლასის პროცესორები. თუ ისეთი კრიპტოვალუტის მოპოვება გსურთ, რომელსაც პროცესორიც ითვლის, მაგალითად Monero (XMR), ამ შემთხვევაში არჩევანი ახალი თაობის CPU-ზე უნდა შეაჩეროთ, რომელსაც AES/SHA/AVX ინსტრუქციების აპარატურული აქსელერაცია გააჩნიათ. რომელი ვიდეო დაფა სჯობს? GPU მაინინგისთვის, თუ თქვენ Ethereum-ის მოპოვება გაინტერესებთ, ძალიან კარგია AMD-ს ახალი ენერგოეკონომიური RX 470, RX 480, RX 570, RX 580, ასევე R9 სერიის დაფებიც, რომელთა წარმადობაც დიდია, თუმცა ენერგომოხმარება ახალ RX სერიასთან შედარებით ასევე საკმაოდ მაღალია. დამწყებებისთვის ასევე კარგია RX 460/560-იც, როგორც ეკონომ კლასის ვარიანტი. NVIDIA-ს ასორტიმენტიდან კარგებია GTX 1060, GTX 1070, GTX 1080, GTX 1080 Ti. ეკონომ კლასში შეიძლება GTX 1050 Ti-ს განხილვაც. აღსანიშნავია, რომ Ethereum-თან მიმართებაში GTX 1070 უკეთესია, ვიდრე GTX 1080 (იმის გამო, რომ GDDR5X ოპ. მეხსიერებას ოპტიმალურად ვერ იყენებენ მაინერი პროგრამები). აქვე, ზოგადად, თუ Ethereum-ზე უპირატოსება AMD-ს მხარესაა, მაგალითად, Zcash მაინინგში NVIDIA-ს ვიდეო ბარათები უკეთეს შედეგებს აჩვენებენ. შეიძლება სხვადასხვა ვიდეო დაფების ერთ მაინინგ სისტემაში ჩართვა? დიახ, შეიძლება. შეიძლება სხვადასხვა მწარმოებლის სხვადასხვა მოდელების შერევაც კი. SLI/CrossFire-ს აქვს გავლენა მაინინგზე? არა. SLI/CrossFire რეჟიმი მხოლოდ თამაშებისთვისაა განკუთვნილი, რა დროსაც გრაფიკული დრაივერი ფრეიმებს ანაწილებს ვიდეო დაფებს შორის და ამ გზით ახერხებს წარმადობის გაზრდას. ამ რეჟიმში VRAM არ ჯამდება. + მაინინგის სოფტი GPU-ს მიმართავს ინდივიდუალურად. ჯამში, SLI/CrossFire მაინინგისთვის გამოუსადეგარი რეჟიმია საერთოდ. რას ნიშნავს H/s, kH/s, MH/s, GH/s, TH/s? ეს მაინინგ სისტემის წარმადობის მაჩვენებლებია. H/s - Hash/Second - ჰეში/წამში kH/s - kiloHash/Second - კილოჰეში/წამში MH/s - MegaHash/Second - მეგაჰეში/წამში GH/s - GigaHash/Second - გიგაჰეში/წამში TH/s - TeraHash/Second - ტერაჰეში/წამში როგორ გამოვთვალო რამდენს ვიშოვნი? ამისთვის არსებობს ბევრი კალკულატორი, რომლებიც ითვალისწინებენ მიმდინარე ფასს, ელ. ენერგიის ხარჯს, სირთულეს, გამოთვლითი აპარატურის სიმძლავრეს და ამის მიხედვით თვლიან დაახლოებით მოგებას. ქვემოთ შეგიძლიათ იხილოთ რამდენიმე კალკულატორი: CryptoCompare CoinWarz NiceHash
×
×
  • Create New...