Jump to content

daviti-q

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Today
  2. ხოო განახლებების მერე დაიმალა .
  3. ექსპლორერის სეთინგებში შეიძლება უნდოდეს შეცვლა, ჩემთან ასე გამოიყურება ეხლა: თუ არა და ალბათ შეიცვალა განახლების შემდეგ და ძველზე ვეღარ დააბრუნებ უკვე
  4. აი აქ this pc ში ზედა ფოლდერები რომ იყო ხოლმე 7 ცალი ეგენი როგორ გამოვაჩინო? დაიმალა განახლებების მერე გადავქექე view და ვერ მივაგნი
  5. პატარა მაღაზიებიდან მეორადები ვისაც აქვს შედარებით ცივილური ესაა და ნორმალურიც it works.ge სულ ახალი დეტალები ბრენდულ მაღაზიებს თითქმის ერთ ფასად აქვს . ადაშოპი და ულტრა ნორმალურია ასევე
  6. ინტერპრაიზზე არ ვიცი სადამდე ანახლებს და პროზე წესით ბოლომდე უნდა ავიდეს, ანუ 19045 ბილდამდე, ეგრევე შეიძლება არ დააყენოს ბოლო, მაგრამ სათითაოთ შემოგთავაზებს აპგრეიდებს ვინდოუს აპდეიტში
  7. მაღაზიაში ან ბევრს იხდი, ან ზოგიერთ დეტალს ბიუჯეტურს თანხმდები, სხვა შემთხვევაში კარგი კომპი არ გამოდის კარგ ფასად პატარა მაღაზიებს მიადგე ჯობია, მეორადი დეტალებიც რომ აქვთ ახალთან ერთად და გარანტიასაც იძლევიან, ან თავად იყიდო დეტალები სათითაოდ, მეტი სირბილი შეგრჩება, მაგრამ ყველა დეტალს ნორმალურს აიღებ პატარა მაღაზიებიდან ეითჰომი, პისიბუილდერი და აშ.
  8. სალამი , molchel ის სბორკა,რომ დავაყენო 1909 ვერსია რაც ბოლო გამოშვება აქვს ამ რელიზერს, მაინტერესებს განახლებების სახით თუ გადავა 22H2 ვერსიაზე?
  9. მორიგი გადაანგარიშების შედეგად პირველი კრიპტოვალუტის მაინინგის სირთულე 3.92%-ით გაიზარდა. ინდიკატორმა განაახლა მაქსიმუმი და მიაღწია 86.39 T-ს. წყარო: BTC.com. წინა მაჩვენებლის ცვლილების შემდეგ პერიოდის საშუალო ჰეშრეითი იყო 705.39 EH/s. ბლოკებს შორის ინტერვალი შემცირდა 9 წუთზე ნაკლებ დრომდე პროტოკოლით გათვალისწინებულ 10 წუთთან შედარებით. Glassnode-ის თანახმად ქსელის გამომთვლელი სიმძლავრის 7-დღიანმა მოძრავმა საშუალო მაჩვენებელმა მაქსიმალურ 630.8 EH/s-ს მიაღწია 11 მარტს. კორექტირების პერიოდის შემდეგ ის კვლავ ახლოსაა რეკორდულ დონესთან და წერის მომენტში შეადგენს 629.12 EH/s-ს. წყარო: Glassnode. სირთულის ეს გადაანგარიშება ბოლო იყო Bitcoin-ის განახევრებამდე, რომელიც სავარაუდოდ 20 აპრილს მოხდება. ჯილდოს განახევრება ისტორიულად იწვევს ჰეშრეითის შემცირებას - ზარალის თავიდან ასაცილებლად მაინერები იძულებულნი არიან გამორთონ მოწყობილობები, რომელიც წამგებიანი გახდა. Galaxy Digital-ის სპეციალისტებმა სიმძლავრის შესაძლო „ვარდნა“ 15-20%-ით შეაფასეს. Hashlabs Mining-ის თანადამფუძნებელი ჯარან მელერუდი თვლის, რომ ჰეშრეითის შემცირება იქნება 5-10%. მის ყოფილ კოლეგებს Hashrate Index-დან უფრო ოპტიმისტური პროგნოზი აქვთ - 3-7%. სერვისის ცნობით 11 აპრილს ჰეშის ფასმა მიაღწია ყოველკვირეულ მაქსიმალურ 113.5 აშშ დოლარს დღე-ღამეში PH-ზე. წყარო: Hashrate Index. ინდიკატორი გაიზარდა 70 000 დოლარზე ზემოთ დონემდე (CoinGecko) Bitcoin-ის ფასის აღდგენასთან ერთად. ერთი დღით ადრე კრიპტოვალუტის ფასი 68 ათას აშშ დოლარს ქვემოთ ჩამოვიდა აშშ-ში სამომხმარებლო ინფლაციის შესახებ მონაცემების გამოქვეყნების ფონზე. შეგახსენებთ, რომ მაინინგ კომპანია Marathon-ის ხელმძღვანელმა ფრედ ტიელმა გამოხატა დარწმუნება, რომ Bitcoin-ის ფასში უკვე გათვალისწინებულია მომავალი განახევრება. https://tinyurl.com/5a27c548
  10. Apple ემზადება განაახლოს Mac კომპიუტერების მთელი ხაზი ახალი M4 სერიის პროცესორებით, რომლებიც ფოკუსირებული იქნება ხელოვნური ინტელექტის ტექნოლოგიაზე, აცხადებს Bloomberg-ის წარმომადგენელი მარკ გურმანი. Apple M4 პროცესორებზე დამყარებული Mac-ის რამდენიმე ახალი კომპიუტერი წელს იქნება წარმოდგენილი და გამოშვებული. კომპანია დანარჩენ სისტემებს მომავალი წლის დასაწყისში დააანონსებს. მიუხედავად იმისა, რომ Apple-მა სულ ცოტა ხნის წინ (2023 წლის ნოემბერში) გამოუშვა პირველი MacBook Pro ლეპტოპები M3 სერიის პროცესორებით, კომპანია „უკვე ახლოს არის M4 სერიის პროცესორების წარმოების ფაზასთან“, ამბობენ Bloomberg-ის წყაროები. M4 ჩიპების ერთ-ერთი მთავარი მახასიათებელი იქნება ხელოვნური ინტელექტის გაძლიერებული მხარდაჭერა. ხელოვნური ინტელექტის მქონე ახალი Mac-ები იქნება ერთგვარი პასუხი „ხელოვნური ინტელექტის მქონე კომპიუტერებზე“, რომელთა პირველი მოდელები უკვე გამოვიდა გაყიდვაში და შეანელეს Mac-ის ამჟამინდელი მოდელების გაყიდვები. ცნობილია, რომ M4 სერიას ექნება პროცესორის მინიმუმ სამი ძირითადი ვერსია. საბაზო მოდელის კოდური სახელია Donan, საშუალო დონის ჩიპის - Brave, ხოლო ყველაზე მაღალი წარმადობის მქონე ვერსიას - Hidra. წყაროების თანახმად Donan ჩიპები გამოყენებული იქნება MacBook Pro ლეპტოპების საბაზისო მოდელებში, ასევე MacBook Air-სა და Mac Mini ნეტტოპების უმცროს მოდელებში. თავის მხრივ, MacBook Pro, Mac Mini და Mac Studio-ს საშუალო კონფიგურაციები წარმოდგენილი იქნება Brava პროცესორებით. ყველაზე მძლავრი Hidra პროცესორები საფუძვლად დაედება უფროს Mac Pro კონფიგურაციებს. დიდი ალბათობით, Apple ხელოვნური ინტელექტის ახალ ფუნქციებზე ისაუბრებს ყოველწლიურ მსოფლიო დეველოპერთა კონფერენციაზე, რომელიც წელს 10 ივნისს არის დაგეგმილი. https://tinyurl.com/4xt6u9ka
  11. Maibenben Typhoon X677 ნოუტბუკის მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/mobilepc/maibenben-typhoon-x677-review.html მაგ გეიმერულ ნოუტბუკზე Ryzen 7 7735H პროცესორი და RTX 4060 8გბ ვიდეოკარტა აყენია, ისე ეგ კარტა მაქსიმუმ თუ ჯობია ცოტათი ალბათ RTX 3060 მარტო
  12. Asilan AS-R200 სერვერის მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/nw/asilan-as-r200-review.html მაგ მოდელზე ორი ცალი 16 ბირთვიანი Intel Xeon Gold 6444Y პროცესორი აყენია
  13. Honor MagicBook X სერიის ნოუტბუკების მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/mobilepc/honor-magicbook-x-2024-guide.html მაქსიმუმ i5-13420H პროცესორის დაყენება შეიძლება მაგ მოდელებზე Asus TUF Gaming Z790-Pro WiFi მაზერის მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/platform/asus-tuf-gaming-z790-pro-wifi-review.html 16+2+1 ფაზიანი გაგრილება ქონია მაგ მაზერზე 60 ამპერიანი
  14. Cooler Master CMP 520 კეისის მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/supply/cooler-master-cmp-520-review.html
  15. Afox GeForce RTX 4070 ვიდეოკარტის მიმოხილვა რუსულათ: https://www.ixbt.com/3dv/afox-geforce-rtx-4070-af4070-12gd6xh7-review.html დაახლოებით 3080 12გბ დონის კარტაა ეგ წარმადობით,ნუ გათამაშებს ბევრ თამაშებს კარგი ნასტროიკებით მაინც 2K გაფართოვებაზეც, უფრო ბიუჯეტური ვარიანტია უკვე ზაპასის გარეშე
  16. .opera ეგ ოპერა ასისტენტის ფოლდერია, მაგრამ რომ ამოვიღო ეგ task schedul-ან, მაინც იქმნება ეგ ფოლდერი წაშლის შემდეგ, ალბათ ჭირდება რაღაცაში და შეცდომებს აგროვებს, 107 ბილდზე დავრჩები, მანდ არ იქმნება ყოველი სტარტის შემდეგ დამპ ფაილები, 108 რატომღაც იქმნებოდა, თუმცა დაკრაშვით არაფერს მიკრაშავდა, ზუსტათ მაგ პრობლემების გამო რომ აღარ უშვებენ 108 ბილდზე ახალ აპდეიტებს ჯერ, ერთადერთი გამოვიდა 25 მარტს და დროებით შეწყვიტეს განახლებების გამოშვება, ისევ 107 უბერავენ ჯერ Opera GX 107.0.5045.89 https://get.geo.opera.com/pub/opera_gx/107.0.5045.89/win/Opera_GX_107.0.5045.89_Setup_x64.exe + ჩეინჯლოგი https://forums.opera.com/topic/33033/opera-gx-update-released მეორე მხრივ ამასობაში რა ბაგებიც ქონდა 107-ზე უმრავლესობა პრობლემები დაფიქსეს მაგ ბოლო აპდეიტში, შეიძლება უკვე ნელ-ნელა გადავიდნენ 108 ან 109 ბილდზეც, გააჩნია რა ჭირს იქ ისეთი რომ ჯერაც 107-ზე რჩებიან და 121 ქრომიუმ დვიჟოკზე, როცა დევ ბილდზე უკვე 124 ქრომიუმია დამატებული სტანდარტულ ოპერაზე Opera 111.0.5138.0 Dev https://get.geo.opera.com/pub/opera-developer/111.0.5138.0/win/Opera_Developer_111.0.5138.0_Setup_x64.exe + ჩეინჯლოგი https://blogs.opera.com/desktop/changelog-for-111/ ჩეინჯლოგში წერია ქრომიუმის ბილდი კაკრაზ რომელ ვერსიაზე რომელი ქრომიუმია გამოყენებული, ისე მგონი ოპერა დევ ბილდზე შეიძლება ოდნავ წინაა ქრომიუმის ბილდით თვითონ გუგლ ქრომ canary ბილდი, მაგრამ ბევრით არა, მაქსიმუმ 1 ბილდით უკან იყოს შეიძლება ოპერას დევ ბილდი, მეტით მეეჭვება, აი ეხლა ვნახე google chrome canary ბოლო ბილდზე ყოფილა მგონი 126, აი დევ ბილდია კიდე და მანდ 125 ქრომიუმია, ნუ ოპერას დევ ბილდზე 124 და გადავლენ მალე ალბათ 125-ზეც, სადღაც 1-2 ბილდით უკან არიან მაინც ოპერაზე, გუგლ ქრომზე სტაბილურია ლამის 124-ზე და ოპერაზე მარტო დევ ბილდია მაგაზე
  17. მადლობა! გამოწერას ალბათ აზრი არ აქვს და მეც ეგეთი შთაბეჭდილება მრჩება ან შევაგროვო ნაწილები ან შედარებით 'რესპექტაბელური' მაღაზია.
  18. RTSS 7.3.7 ბეტა ბილდი გამოვიდა შემდეგ ჩეინჯლოგით: · Improved hypertext parser: o Now bar range graphs are rendered when the range width is less than one pixel · Added late initialization of Vulkan device function pointers aimed to improve Vulkan hooking reliability in the applications dynamically loading vulkan-1.dll on the systems with multiple installed third party Vulkan layers · Improved OverlayEditor plugin: o Improved NVIDIA Reflex metrics access functionality. Previously NVIDIA Reflex metrics were represented by hardcoded internal "NVIDIA Reflex XXX timespan" and "NVIDIA Reflex XXX latency" groups of data sources. Such internal data sources are deprecated since this version, now you can use more robust functions for accessing NVIDIA Reflex data: § New reflexlatency(markerFrom, markerTo) function can be used to calculate a latency between two arbitrary NVIDIA Reflex latency markers related to the current frame. You can specify one of the following marker identifiers: 0 – input_sample, 1 – simulation_start, 2 – simulation_end, 3 – rendersubmit_start, 4 – rendersubmit_end, 5 – present_start, 6 – present_end, 7 – driver_start, 8 – driver_end, 9 – osrenderqueue_start, 10 – osrenderqueue_end, 11 – gpurender_start, 12 – gpurender_end, 13 – virtual gpurender_start (gpurender_end minus GPU active time). You may also set markerFrom to -1 to specify the very first marker and set markerTo to -1 to specify the very last marker if necessary. This function allows you to calculate all NVIDIA Reflex latencies previously represented by hardcoded internal "NVIDIA Reflex XXX latency" data sources and implement additional custom latencies (e.g. a latency between simulation_start and present_start markers) § New reflextimespan(markerFrom, markerTo, base) function can be used to calculate and encode a timespan between two arbitrary NVIDIA Reflex latency markers related to the current frame. This function allows you to calculate all NVIDIA Reflex timespans previously represented by hardcoded internal "NVIDIA Reflex XXX timespan" data sources and implement additional custom timespans (e.g. a timespan between simulation_start and present_start markers). Also the previous "NVIDIA Reflex XXX timespan" data sources calculated timespan using fixed base 100 (meaning that the timeband graphs visualizing the timespan had just 100 gradations), now you may specify custom base to implement more detailed timebands § New reflextime(id) function can be used to access absolute times reported by NVIDIA reflex for the current frame. You may set time identifier to 0 to get GPU active or 1 to get GPU frametime o Built-in reflex.ovl overlay layout has been modified to demonstrate new reflextime/reflextimespan/reflexlatency functions usage instead of deprecated "NVIDIA Reflex XXX timespan" and "NVIDIA Reflex XXX latency" data sources. Please apply similar modifications to your custom overlays, if you used deprecated data sources there o Updated helper PresentMonDataProvider.exe application: § Added PresentMon V2 service support. Please take a note that due to major changes between PresentMon V1 and V2 service API, service API V1 is no longer supported § Added PresentMon V2 console application support. Unlike the service, console mode is backward compatible with the previous versions of PresentMon, so you may switch to the previous versions of console PresentMon if necessary via the configuration file. The most recent versions of console PresentMon V1 and V2 applications are included into distributive § Added configuration file setting allowing power users to specify additional command line parameters for console mode (e.g. -v1_metrics for forcing condole PresentMon V2 to report V1 metrics or -track_input for enabling experimental input tracking functionality in PresentMon V1) o Updated PresentMon data provider: § Added PresentMon V2 metrics support. The most of PresentMon V1 metrics are also reconstructed in realtime from V2 metrics for your convenience and for backward compatibility with previously existing PresentMon based overlay layouts. Please take a note that PresentMode metric encoding changed between V1 and V2 versions of PresentMon service API, so now OverlayEditor use new encoding too. All PresentMon based overlay layouts have been updated to reflect new PresentMode encoding. Please apply the same changes to your overlays if you decode PresentMode there § PresentMon V1 service API specific hardware telemetry is no longer available in PresentMon data provider o Added presentmon_frame_scale_V2.ovl overlay layout: § The layout demonstrates usage of PresentMon V2 specific data sources and keyboard based overlay transformations. You may press <F> to switch between present-to-present (PresentMon V1) and start-to-start (PresentMon V2) frametime sampling modes in realtime § The layout demonstrates PresentMon V2 ClickToPhotonLatency data source usage to render input events graph and calculate averaged latency for the last 512 frames · Bundled DesktopOverlayHost has been upgraded to v1.4.0: o Added Direct3D10, Direct3D12 and Vulkan rendering backends. New backends do not affect the primary application’s functionality, however now you may use DesktopOverlayHost as a built-in overlay rendering test for all supported 3D APIs in x86 applications o Added optional 64-bit version of DesktopOverlayHost. You may use it as a built-in overlay rendering test for all supported 3D APIs in x64 applications o Added power user oriented config file switch allowing using idle based rendering loop instead of default timer based rendering loop o Updated DesktopOverlayHostLoader helper application can launch both 32-bit and 64-bit versions of DesktopOverlayHost · Updated profiles list ესეც გადმოსაწერი ლინკი: https://download-eu2.guru3d.com/rtss/[Guru3d]-RTSSSetup737Beta1Build28020.rar
  19. ნუ პაჭა-პუჭა მაღაზიები უფრო დაბალ ფასებში ყიდიან მაინც ყველაფერს, შედარებით ცნობილი მაღაზიები უკვე ეგრე იაფს აღარ აფასებენ, რამდენიმე მაღაზიაა რომელსაც შედარებით იაფათ აქვს სისტემები ხელზე აწყობა თუ არ გინდა, იგივე ივერსი და ადაშოპი მახსენდება პირველ რიგში, ხანდახან ულტრაშიც კარგი ფასდაკლებებია, ნაკლებათ ცნობილი მაღაზიები იაფათ ყიდიან უფრო, თუმცა გარანტიაც უნდა დაივიწყო ეგეთებში, როგორც წესი ფორმალური გარანტია აქვს ბევრს, ხანდახან like-new პროდუქციასაც ყიდიან ხოლმე, მემგონი ხელზე ყიდვა ჯობია, ჩვენ ფორუმზეც აქვთ ხოლმე კარგი რაღაცეები, კეისს იყიდი კიდე მაღაზიაში და ეგაა
  20. დიდათ არცერთს მაგრამ ალბათ უფრო ultra.ge-ს..მოწესრიგებული მაღაზიაა და არამგონია სხვებივით მეორად ნაწილებზე ჩალიჩობდნენ.იქნება კიდე სხვა ნორმალური კომპანიებიც.ბევრ მაღაზიასთან არ მქონია შეხება მაგრამ ყველაზე მეტად ultra მომეწონა.პადვალში გახსნილ კომპანიებს ვერ ვენდობი ყველაზე კარგია მაინც შენით შეიძინო ყველა დეტალი და თუ აწყობას ვერ შეძლებ მარტო მაგაში გადაუხადო ფული ვინმეს
  21. დღეს ერთ მიმოხილვას და ორ შეხვედრას ვუყურე 1080i-ში, ჯერ ლევერკუზენი-ვესტ ჰემის შეხვედრა ვნახე, მანდ ლევერკუზენი ითვლებოდა ფავორიტათ, თუმცა შემადგნელობით ვესტ ჰემი ბევრათ დაბალი კლასის ფეღბურთელებით არაა ნამდვილათ დაკომპლექტებული, თუმცა ფორმით ბევრათ კარგ ფორმაში იმყოფება გერმანული კლუბი წელს, თუმცა მაგ შეხვედრაში ანგარიშის გახსნა საკმაოთ გაუჭირდათ, მაგრამ ბოლოს მაინც შეძლეს ორი ბურთის შეგდება, ანგარიში 83 წუთზე ჯონას ჰოფმანმა გახსნა, უკვე რომ დასრულდა ასნავნოი დრო ვიქტორ ბონიფაციმ მეორე გოლიც შეაგდო და 2-0 გაიმარჯვა ლევერკუზენმა, ისე ეგ ნიგერიელი ფორვარდი ნიგერიის ნაკრებში უნდა გამოსულიყო აფრიკის თასზე, თუმცა მანამდე დაიმტვრა და დიდი ხანი იმყოფებოდა ლაზარეტში, თუმცა სანამ ტრამვას მიიღებდა ერთ-ერთი გამორჩეული იგროკი იყო ლევერკუზენის შემადგენლობაში და პირველ ტურებში საკმაოთ კარგათ თამაშობდა, მასეთი რეზულრატის შემდეგ ალბათ გერმანელები არიან ფავორიტები ატვეტნი შეხვდრაში, თუმცა ვესტ ჰემი ლონდონში კარგათ თამაშობს საკმაოთ წელს თავის მოედანზე, ბოლო მეოთხედფინალიც ვნახე ევროპალიგაზე, ბენფიკა მასპინძლობდა მარსელს, მაგ შეხვედრაში სვენ გორან ერიკსონიც იყო მოწვეული, ვინც არ იცის მაგ ვეტერან შვედ ტრენერს, რომელიც ბენფიკას მწვრთნელიც იყო ჯერ კიდევ 1990-ში კიბო აღმოუჩინეს და ბევრი დრო არ მიუციათ ექიმებს, ცუდათ გამოიყურებოდა საკმაოთ, მაგრამ მაინც ჩამოსულა შვეციიდან მაგ შეხვედრაზე, თვითონ გუნდს მოუწვევია და დააჯილდოვეს პერერივი რომ იყო პირველი ტაიმის შემდეგ, თავიდან ბენფიკას ქონდა უპირატესობა, ანგარიში 16 წუთზე გახსნა რაფა სილვამ, 52 წუთზე ანხელ დიმარიამ მეორე გოლიც შეაგდო, თუმცა მერე შეცდა დაცვაში ბენფიკა და აბემიანგმა გაქვითა ერთი ბურთი 67 წუთზე და 2-1 გაიმარჯვა სკრომნათ მარტო ბენფიკამ, ამიტომ მაგ პარაში ყველაფერი ატვეტნი შეხვედრაში გაირკვევა უკვე, აგრეთვე ვნახე კონფერენციის ლიგის მეოთხედფინალების მიმოხილვაც, მოკლეთ ასტონ ვილას მოუგია 2-1 ლილისთვის, თუმცა ეგ ის ანგარიში არაა ფრანგებმა რომ ვეღარ შეძლონ ნახევარფინალში გასვლა უკვე, ბრუგეს პაოკი დაუმარცხებია 1-0 მარტო, ოლიმპიაკოსი 3-0 ანადგურებდა ფენერს მაგრამ მერე თურქებმა ორი ბურთი გაქვითეს და 3-2 დასრულდა ეგ შეხვედრა, ვიქტორია პლზენმა 0-0 ითამაშა ფიორენტინასთან და ჩეხები სხვათაშორის დაეწიენ საერთო ქულებით შოტლანდიას უეფას ქვეყნის კოეფიციენტში, ანუ 10-11 ადგილს იყოფენ ეხლა შოტლანდიელები და ჩეხები, თუმცა შეიძლება მეტი აღარ შეიცვალოს ეგ რანკინგი, გააჩნია ალბათ რა რეზულტატით დასრულდება ატვეტნი შეხვედრა ფიორენტინასთან, ინგლისმა ჩააგდო ევროკუპკების მეოთხედფინალები და ჯერ-ჯერობით გერმანია ინარჩუნებს მეორე ადგილს: https://www.uefa.com/nationalassociations/uefarankings/country/#/yr/2024 თუმცა ატვეტნი შეხვედრებში შეიძლება გამოასწორონ სიტუაცია ინგლისურმა კლუბებმა და გაძვრენ მაინც ნახევარფინალში, ყველაზე დიდი ჩავარდნა ალბათ მაინც ლივერპულს ქონდა, დანარჩენებს გარკვეული შანსები რჩება ნახევარფინალში გასასვლელათ, კარგი თუ არა
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.