Jump to content

Intel Haswell პროცესორები


Recommended Posts

Review: Enermax LIQMAX III aRGB 240mm https://www.guru3d.com/articles-pages/enermax-liqmax-iii-argb-240mm-review,1.html უწერია მანდ თუ რატომ ხმარობენ ახალ მიმოხილვებში დღემდე 4790k 4.6ghz დარაზგონებულს, რახან ეგ გაგრილება 10700 მშვენივრათ ეყოფა და ალბათ [email protected] მაინც

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Xeon E3-1240 v3 დაიტესტა Z97 მაზერზე და მაგის ტურბობუსტი: https://overclockers.ru/blog/wwr222/show/51757/xeon-e3-1240-v3-pljusy-i-minusy-anloka-turbobusta

ბარემ ჩემ ძველ დადებულ სკრინსაც დავაგდებ ჩემი 8 თრიდიანის:

28HAedG.png

ზუსტათ ეგეთივე ქულებს დებს ეგ ქსეონიც რასაც ჩემი

Link to comment
Share on other sites

Review: Corsair H170i Elite Capellix (420mm Liquid Cooling) https://www.guru3d.com/articles-pages/corsair-h170i-elite-capellix-review,1.html 4790k 4.6ghz დაიბენჩა ისევე, ეგ კი ლამის 10900 ნონ-კ დონის გაგრილებას ითხოვსო, ნუ 9900K იგივე დონის დონეზე ხურდებაო რაც ეგ ძველი პროცესორი, მაგიტომ დღემდე მაგაზე ვბენჩავთო კულერებს მაგ საიტზე, ნუ 69 გრადუსი მარტო პრაიმში 4.6GHZ 1.3 ვოლტზე ეგ საკმაოთ კარგი მაჩვენებელია, ანუ კარგი კულერი ყოფილა საკმაოთ, ეგეთი ეყოფა ალბათ 11900K 5GHZ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB review https://www.guru3d.com/articles-pages/arctic-liquid-freezer-ii-360-a-rgb-review,1.html ისევ ძველი [email protected] დაიტესტა, ცუდი კულერი არ ჩანს

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Review: be quiet! Dark Rock TF2 CPU cooler https://www.guru3d.com/articles-pages/be-quiet-dark-rock-tf2-review,1.html ისევ ძველისძველი 4790K დაიტესტა მაგ კულერის მიმოხილვაშიც, ახალ 10000 სერიაზე მაინც რატომ არ გადადის ჰილბერტა არ ვიცი, აუჩემებია დიდი სხვაობა არ არისო სითბოგამტარობაში, თუმცა ბევრი ახალ პროცესორებს იღებს და მანდ უნდა იმარჩიელოს იქ რამდენი ექნებოდა ტემპერატურა ნაგრუზკაზე

Link to comment
Share on other sites

be quiet! Shadow Rock SLIM 2 review https://www.guru3d.com/articles_pages/be_quiet_shadow_rock_slim_2_review,4.html ისევ 4790K 8 წლის უკანდელი პროცია ფაქტიურათ, ოღონდ 4.6GHZ-ზეა დატესტილი, ეგ 10700 ნონ-კ დგება უპრობლემოთ მაგ ჩასტოტაზე 16 თრიდზე, მაგ ძველი 8 თრიდიანისთვის ეგ ფაქტიურათ მაქსიმუმი იყო, როგორც ეხლა 10900K 5-5.1GHZ თუნდაც, რაღაცით ისე ჩემ კულერს წააგავს ფორმით, მაგრამ უფრო მძლავრია და ეფექტური ეგ მოდელი

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fractal Design Lumen S28 RGB review (LCS) https://www.guru3d.com/articles-pages/fractal-design-lumen-s28-rgb-review-(lcs),1.html ისევ [email protected] ჩატარდა ტესტიროვკა, რასაც ვუყურებ ყველაზე საუკეთესო კულერების დონეზე ეგრილებს ეგეც, წყლის კულერებს ვგულისხმობ რა თქმა უნდა

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Corsair H150i Elite LCD review https://www.guru3d.com/articles-pages/corsair-h150i-elite-lcd-review,1.html ეგ კულერიც მაგ ძველ [email protected] დაიტესტა, რატომღაც ჰილბერტა არ გადადის ახალ სოკეტებზე, ეგეც საკმარისი არისო ლოლ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sapphire NITRO+ S360-A and S240-A review https://www.guru3d.com/articles-pages/sapphire-nitro-s360-a-and-s240-a-aio-review-(lcs).html აჩერედნოი სერიოზული წყლის გაგრილების სისტემა დატესტა ჰილბერტამ, მაგრამ ისევ ძველისძველ 4790K ჰასველზე, რომ მოვინდომო ეგეთს კი ჩავდგამ ჩემ მაზერზე, თუმცა რა ჰეირი, თუ ავიღე 12600+Z690+DDR4 32gb სბორკა უკვე, მაგრამ ეგ რატომ არ ეშვება მაგ ძველ სისტემას არ ვიცი, თუმცა ეგ თუ ქაჩავს 12900K ეყოფა ალბათ ეგეთი უკვე

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Review: Deepcool AS500 PLUS CPU Cooler https://www.guru3d.com/articles_pages/deepcool_as500_plus_cpu_cooler_review,9.html ისევ დუხოვკა 8 თრიდიანი 4790K დაიბენჩა 4600MHZ, მშვენიერი კულერი ყოფილა, გაქაჩავს ეგ რაზგონის გარეშე 12600K ნორმალურათ საკმაოთ მაგ ორი 1200რპმ 140მმ ფანებით, 5 პაიპიანი TDP 220W, ჯდება 220 ლარი ივერსშიб თუმცა გაუყიდიათ და მარტო სტანდარტული 1 ფანიანია, მაგას არა აქვს 1700 სოკერის საპორტი მაგრამ გამოწერა შეიძლება ცალკე მაგ სამაგრის, აი აქაა კიდე მგონი ოღონდ 260 ლარათ ეგ კულერი აწერია რომ მოყვება ვითომ 1700 სოკეტის სამაგრი თან https://www.itworks.ge/processorCoolers/110 ცუდი კულერი არ ჩანს, არც რამებს ფარავს დიდათ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Review: Noctua NH-D12L CPU Cooler https://www.guru3d.com/articles-pages/noctua-nh-d12l-cpu-cooler-review,1.html ძველისძველი 4790K დაიტესტა ისევე მაგ კულერზე, ანუ ჩემი პროციკაა ფაქტიურათ უფრო დაბალი ჩასტოტით

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

DeepCool LS720 (LCS) review - Preparing the System Overclock https://www.guru3d.com/articles_pages/deepcool_ls720_review_(lcs)_review,6.html ეგ წყლის კულერიც 8 წლის უკანდელ  4790K დაიტესტა, ნუ ეგ პროციკა 4.6GHZ საკმაოთ ცხელია და თუ მანდ შვება რამეს 12700K აღარ გაძვრება სული ან 12600K უკვე ეგეთზე

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Review: Scythe FUMA2 Rev.B CPU Cooler https://www.guru3d.com/articles-pages/scythe-fuma2-rev-b-cpu-cooler-review,1.html ისევ i7-4790K დაიტესტა, საკმაოთ კარგი კულერია და უკვე 1700 სოკეტის საპორტით, პრინციპში 12600K ალბათ ეყოფა, 13600K ან 12700K ცოტა უკვე გაუჭირდება, პირველ რიგში თამაშებში ვგულისხმობ, თუმცა იგრებში ალბათ ეყოფა მაგეებზე, მძიმე რენდერში ვეღარ უკვე 75 გაცდება 80 თუ არა, ისე რასაც ვუყურებ ბირთვების-რაოდენობა წარმადობაში 13600 და 12700K შორის დიდი სხვაობა არ უნდა იყოს, მაგრამ საერთო პერფორმანსი შეიძლება 13600 ონდავ მეტიც კი ქონდეს, მაგრამ მარტო ოდნავ, რახან ახალს უკვე 6+8 ბირთვი აქვს და ძველს 8+4 მარტო

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Review: be quiet Pure Loop 2 FX 280mm LCS https://www.guru3d.com/articles-pages/be-quiet-pure-loop-2-fx-280mm-lcs-review,1.html ეგ კულერიც 4790K ჰასველზე დაიტესტა 4.6GHZ რაზგონზე

Link to comment
Share on other sites

Scythe Mugen 5 Rev.C CPU Cooler review https://www.guru3d.com/articles_pages/scythe_mugen_5_rev_c_cpu_cooler_review,6.html ეგ კულერიც ისევ 4790K პროცესორზე დატესტეს, მოკლეთ ნაგრუზკაზე დაჟე მაგ დეფოლტ ფანითაც მეორე ფანის გარეშე არის ნოქტუა d-15 დონეზე, ან დიპკულ 500 პლასის, რომელიც იყიდება ივერსში ჩვენთან, მაგრამ 1700 სოკეტის სამაგრები მგონი მაგ მოდელზე არ მოყვება, ცალკე უნდა გამოიწერო, ეგ დიპკულზე თუ ბოლო რევიზია არაა, თორე მაგ სკითს აქვს 1700 სამაგრები თავიდანვე, ფანი საკმაოთ ეფექტური აქვს, 1500რპმ, მეორე ეგეთივე და კიდე 2 გრადუსი დააკლდება 1500რპმ რომ ამუშავო ორივე მძიმე ნაგრუზკებზე ეგ მარტო, 79 CFM ქონია მაგრამ ეგ ფანი A Scythe Kaze Flex II 120მმ, ნუ კულერი მსუბუქი არაა 6 პაიპზეა და იწონის 900 გრამს, მაგრამ გამოირჩევა იმითი რომ სიმაღლე მარტო 155მმ და უწევს კონკურენციას ფაქტიურათ 160-165მმ 6-7 პაიპიან კულერებს, ანუ ეგეთი გაცილებით მეტ კეისებში ჩაეტევა კეისის კრიშკაც რომ დაიხუროს, მეორე ეგეთი ფანიც და კიდე უფრო ძლიერდება სკალირება, ტურბინა სულაც არაა ეგ ფანი ისე, 5.1 სპიკერებზე ფილმის ყურების ან თამაშის დროს საშვალო ხმაზეც ვერაფერს შეამჩნევ ალბათ, უნდა ეყოს 13600K ეგეთი ან 12700K-12900 (რაზგონის გარეშე ოღონდ გეიმინგში მინიმუმ), ასე 4.8GHZ უნდა იმუშავოს კარგ ტემპებზე ალბათ, თან გამოირჩევა საკმაოთ ნორმალური ფასით, 60-65$ ალბათ იყიდი ეგეთს ამაზონზე, არ შემიხედია აქვთ თუ არა უკვე და რა ჯდება ეხლა, აი ვიპოვე სულ რაღაც 56$ ლოლ ახალი, არის კიდე ეგეთივე Black edition, ეგ უფრო კრუტოი ვიდზეა და ჯდება 65$, სხვა რამე სხვაობა არის თუ არა მაგ ორს შორის არ ვიცი, ფანში თუნდაც, ხო მეორე ფანის დასაბნევი მაგ კულერს მოყვებაო კომპლექტში, თუ გაქვს კარგი 120მმ ფანი მასეთივე აბაროტებით ან ახლოს მაგასთან, შეიძლება დაყენება + გამწოვი ფანიც თვითონ კეისზე და კარგი კომბო გამოდის უკვე, ხო ეგ მოდელი შედის amazon choice და ძალიან ხშირათ არაა გაყიდვაში ამაზონზე დაბალი ფასის გამო, ბევრი თრეულობს მასეთს და მაგიტომ, მე როგორც მსმენია არაა ძალიან რთული დასაბნევი სოკეტზე და ბევრი ჩალიჩი და ჩხუკუნი არ უნდა თერმოპასტის წასმის შემდეგ, როგორც ზოგიერთ კულერებზე

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Review: Corsair H100i RGB Elite (2022) https://www.guru3d.com/articles-pages/corsair-h100i-rgb-elite-(2022)-review,1.html არაფერი შეცვლილა არც მაგ მიმოხილვაში, ისევ ძველ ტოპოვი ჰასველზე დაიტესტა ეგ წყლის კულერიც

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Deepcool LT720 LCS Cooler Review https://www.guru3d.com/articles_pages/deepcool_lt720_lcs_cooler_review,4.html ერთხელ მახსოვს ვიღაცამ დასცინა ჰილბერტას ფორუმზე მასეთ ძველზე ვის რაში ჭირდებაო და მაგის შემდეგ პრინციპულათ სულ მაგ ძველ სისტემაზე ტესტავს ხოლმე ყველა კულერს, 1700 სოკეტზე არაო ჯერ, ან ბანალურათ ეზარება გადაწყობა ლოლ არ ვიცი, ისე კარგი ფეჩი სისტემაა 4600MHZ უკვე და თუ მანდ ქაჩავს ახლებსაც ეყოფა 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Review: Deepcool AK500 CPU Cooler https://www.guru3d.com/articles-pages/deepcool-ak500-cpu-cooler-review,1.html ძველისძველ 4790K პროცესორზე დატესტეს ეგ კულერიც, აი აქვს ივერსში ეგეთი 150 ლარათ https://yversy.com/e-store/detail.php?ELEMENT_ID=99123 ჩემნაირს კი ეყოფა მაგრასმ 12600K-ის ჯობია მინიმუმ ესეთი მაინც აიღო უკვე 5 პაიპზე https://yversy.com/e-store/detail.php?ELEMENT_ID=99124 არის ეგეთივე plus ორი ფანით 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

ლოლ რამდენიმე დღის წინ მოულოდნელათ დაფრიზა რესტარტის შემდეგ რომ დაიბუტა სისტემა, ნუ ყველაფერი გაშეშდა, მერე force restart მივეცი და მარტო დღეს შევნიშნე რომ არევია ბიოსს რატომღაც ოპერების ვოლტაჟი, ნუ სიხშირეები ისევ 2133 იყო და ტაიმინგებიც იგივე, მაგრამ არ ვიცი რატომ 1.65 მოდელათ აღიქვა რატომღაც ოპერები ხოდა ვოლტაჟს აყენებდა 1.51 მაგივრათ უფრო 1.66-ზე კიდე კარგი შევნიშნე თორე არაა რეკომენდირებული მასე მაღალზე დაყენება 1.5 მოდელის, შეიძლება დაიწვას კიდეც, არ ვიცი ეგეთი რაღაცა პირველათ დავაფიქსირე, თვითონ გაზარდა 1.66-ზე რატომღაც ვოლტაჟი, თუმცა მაგდენი არაფერში ჭირდება, შეიძლება ვერ წაიკითხა სწორათ რომ 1.5 მოდელი იყო და 1.65 ეგონა, თან ხელით ჩაწერა არ შველოდა მაინც 1.66 ვოლტს აყენებდა 1.48ვოლტზე, გავანულე ბიოსი და გასწორდა, მერე ჩემით შევყარე უკვე სხვა ნასტროიკები და დარჩა ეხლა როგორც მანამდე 1.51ვოლტზე, შემთხვევით აღმოვაჩინე, რახან ცოტა აჩქარებულათ მუშაობდა ვინდოუსი ბოლო დღეებში და მე არაფერი დამიშლია ან მომიკიდია ხელი და მაგიტომ დავეჭვიანდი რა ხდებოდა სისტემაში, ეხლა დაბრუნდა უკვე ნორმალურ სისწრაფეზე ყველაფერი, არცაა გასაკვირი ოპერებზე მაღალი ვოლტაჟი როცა გიყენია უჭირს უკვე ცოტათი და მძიმე ტასკებში გაჭედავდა კიდეც ალბათ ან ისევ დაფრიზავდა, თუმცა ეგ აღარ ვიცი 1.66-ზე დაფრიზა მანამდე თუ ჯერ 1.51 იდგა და მერე აწია ავტომატურათ შემდეგ ბუტზე უკვე, დიდხანს ანდომებდა კიდე ბუტის დაწყებას, 2-3 წამიანი პაუზებით სულ მცირე, ვერ ხედავდა მონიტოს და კარტას მაზერი და მოგვიანებით აკეთებდა კონექტს, მაგანაც დამაეჭვიანა რომ რაღაცა აირია და მაგიტომ დავუწყე ჩხუკუნი თვითონ ბიოსშივე და მანდ აღმოვაჩინე რომ DRAM-ზე 1.66 ვოლტი იდგა, კიდე შევნიშნე რომ მცირე დაგვიანებები ქონდა ან პირიქით ძალზე სწრაფათ მიხსნიდა ყველაფერს, ეგეც მაღალი ვოლტაჟის თემა იქნებოდა, ეხლა გასწორდა ეგეც

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ლოლ ისევ დაფრიზა ბუტის დროს, მანდ ან კარტა ამოვარდა ოდნავ სლოტიდან, ან რომელიმე კაბელია მოფამფლავებული, იგივე სსდ-HDD და ბუტის დროს ფრიზავს, მერე შევამოწმებ კიდე რატომ იფრიზება, თუმცა ამჯერათ რესტარტის შემდეგ 1.66ვოლტზე აღარ დაუყენებია რამები, სალტოს ვოლტაჟსაც ავუწიე 3.9GHZ-ზე მგონი ცოტაა 1.05 ვოლტი, 1.13ვოლტზე დავაყენე დამავიწყდა გუშინ, მერე დავშლი და მაინც გადავამოწმებ ყველაფერს კიდე ერთხელ თუ დაფრიზა, აი ბუტის დროს ემართება სანამ გაეშვებოდეს იგივე აფტებარნერი, სპიდფანი და თერმალტეიკის კვების აპი რომაა, ბოლომდე არ იფრიზება რაღაცეები რეაგირებს თან მაგრამ თავისით დარესტარტება უკვე უჭირს, ეგრე მაინერ რიგში როცა კაბელები არ იჯდა კარგათ ვიდეოზე მაშინ მიკეთებდა ხოლმე ხშირათ, კაბელ მენეჯმენტი შევცვალე და უკანა მხარეს გადავყარე რამდენიმე კაბელი რამდენიმე თვის უკან, მაგრამ აქამდე არ მიფრიზავდა მარტო ეხლა დაეწყო ეგ დაფრიზვები, დიდი ალბათობით შესამოწმებელია თვითონ კეისში რა ხდება ალბათ, თავისით არ დაკარგავდა სტაბილურობას როცა წლებია ეგრე ვამუშავებდი და აქამდე არ ატრაკებდა 

შევუჩხუკუნე ყველაფერს, ჩიპსეტის დრაივერებიც არეულა და ციფრული პადპისკა ქონდა გამქრალი, ხელახლა გადაყენებამ გაასწორა ეგ პრობლემაც, ნუ დაფრიზვების გამო გაუბერა შეიძლება, არ გამოვრიცხავ ხმისკარტაც იყო ამოვარდნილი ცოტათი და მაგიტომ ატრაკებდა, დღეს ახალი მოდიფიცირებული დრაივერი რომ ვაჯახე ბლუ სკრინი ამომიგდო, თუმცა არასდროს ახურებდა აქამდე მაგ დრაივერებზე, ალბათ ჭედავდა მომენტებში და მაგის ბრალი იყო ეგ ბლუ სკრინიც არ იჯდა კარგათ PCI-E X1 სლოტში

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ლოლ ბიოსის დაზიანები გინახიათ Z97 მაზერებზე ან საერთოდ, მე მომივიდა დღეს ეგეთი რამე, მოკლეთ რეები აღარ ვუჩხუკუნე, მაინც 32 ნომრიანი შეცდომა იყო მაზერზე და არ პოსტავდა, ეგ შეცდომა ძალიან რთული დასადგენია რისი ბრალი შეიძლება იყოს ზუსტათ, მაზერი,ოპერები,კვება, ვითომ ეგ სამიო, ელემენტს ვაბრალებდი, არ იყო, კაბელებს ვაბრალებდი არ იყო, დენის ფილტრიც გამოირიცხა როგორც შტეფსელი რაშიც ჩემ სისტემას ვამუშავებ, არც ეგ ყოფილა, მოკლეთ ერთი პლანკით პოსტავდა გაჭირვებით, მაგრამ თუ კი ყველაფერს მიაერთებდი მერე ეწყებოდა გაბერვები დენს რომ გათიშავდი თითქმის ეგრევე, ბოლოს ავდექი და ბიოსი გადავფლეშე, თან მე არ მინდოდა პირდაპირ გადაფლეშა, იმენა მიკროკოდის 7  რევიზიით მჭირდებოდა, ჯერ მომიწია მაგ მეშვიდე რევიზიის მოძებნა, თუმცა ადვილათ ვიპოვე UBU_v1_69_17_2-ში, ვინმეს თუ დაჭირდება გაითვალისწინოს, ეგ აკეთებს ბიოსის აპგრეიდს, მერე მიდიხარ და მაზერის ბიოსიდან ფლეშავ ფლეშკით თუნდაც,ჩემს დაჟე სსდ-ან დაფლეშაც კი შეუძლია თურმე, ეგ არ ვიცოდი, მოკლეთ დავფლეშე და მერე დავუწყე ისევ ჩხუკუნი, ერთხელაც აღარ გაუბერია, 5-ჯერ კი გამოვრთე დენი, ნეტა როგორ დაზიანდა და რა ქონდა დაზიანებული საინტერესოა, ვითომ ვინდოუს 11 ტვიკებმა მოუღეს ბოლო, რავიცი 2 დღეა რაც ეგ დაეწყო, ანუ რომ გამორთავდი აღარ პოსტავდა, მერე ძლივს შევდიოდი ბიოსში ვასწორებდი და რომ ვთიშავდი ისევ აღარ პოსტავდა, ყველაფერი გავანულე-მეორე ბიოსიც ვცადე, ელემენტი ამოვაძრე კიდეც და მეორე მაზერის მქონდა და ეგეც ჩავუდგი, მაინც არაფერი შველოდა, უშველა იმენა ბიოსის ხელმეორეთ გადაფლეშვამ იგივე ვერსიაზე ფაქტიურათ, ლოლ რაც მე მაგას დრო დავახარჯე დღეს, არადა და რამდენი რაღაცა შევამოწმე იმენა, ბიოსის განახლება აღარ მომიფიქრებია, დაჟე ძველი ოპერები მოვიტანე მეგონა ჩემმა გაუბერა მეთქი, მაგრამ არა მაინერიც ერთხელ ჩაირთო და რომ გამოვრთე დენიდან არც ეგ აღარ ირთვებოდა სულ უბრალო 1333mhz ოპერებია პარა 2x2გბ ლოლ, მაგრამ არა ოპერების ბრალიც არ იყო, კიდე კარგი კვება არ გამოვიღე ძველი, აზრი არ ქონდა მაინც გაატრაკებდა, ეტყობა რაღაცა პატარა კორუპციასავით ქონდა ბიოსის ფაილში, რედკათ ეგეთი რამე რომ დაემართოს, თან ხშირ-ხშირი დენის გათიშვებიც არ მქონია ბოლო ხანებში, ხო ჩართულზე მშენივრათ მუშაობდა დაჟე 10 საათი გადაბმულათ, გუშინ დაიწყო მაგრამ აღარ მიმიქცევია ყურადღება რახან დენიდან არც გამითიშია გუშინ დიდათ, რომ ჩავრთე ეგრე უბერავდა, გავასოწრე მერე და ბოლოს ვინსოუსაც მოეღო ბოლო მაგდენი გათიშვებში ეხლა გადავაყენე ისევე სანლექსის ბილდი მაგრამ ექსტრა ტვიკებს შევეშვი, კარგია მაგის გარეშეც ეგ ბილდი, აღარ უნდა ჩხუკუნი ზედმეტათ, ეხლა ჩამოვუვლი და დავაყენებ უკვე მერამდენეთ ყველაფერს, ანუ ეგეთი არ დაპოსტვა არა მარტო არასტაბილური რაზგონის შეიძლება ბიოსის ბრალიც იყოს, საინტერესო ისაა რომ B ბიოსზეც ეგრე ატრაკებდა სხვა ვერსიაზე, რაღაცა საერთოდ დაუზინდათ თუ რა იყო არ ვიცი, აშკარათ აღარ ატრაკებს 5-ჯერ გამოვრთე უკვე მაზერი დენიდან, თითქოს ბიოსის ბრალი რომ ყოფილიყო არ უნდა გაეხურებინა ძველ f5 ბიოსზე, შეიძლება რაღაცა სხვა დაზიანდა არ ვიცი, იგივე mei პრაშივკა რაც მგონი ერთია ორივე ბიოსზე, ეგეც ვიპოვე თუ ვინმეს დაჭირდა ესაა ბოლო z97 მაზერებისთვის https://www.elevenforum.com/t/firmware-intel-me-h81-b85-h87-z87-h97-z97-x99.11371/  ეგეც უპრობლემოთ გადაფლეშა, თან სათითაოთ ვუცვლიდი სეთინგებს, მაგრამ ბოლოს ისევ ძველი სეთინგები შევყარე, მაინც მომენტალურათ ბუტავს უკვე, ხო მაზერი რაც მაქვს პროფილში ეგაა, ნახმარი ვიყიდე 200 ლარათ თუ სწორათ მახსოვს პირველს რომ გაძვრა სული და გაუფუჭდა სოკეტის ბუდე, თორე ის უფრო კარგი მაზერი იყო მაინც msi, ეგეც ჩვენი ფორუმელისგან ავიღე მანამდე ოპერებთან ერთად, თუ ნორმალურათ დატვიკვავ არაა შემაწუხებელი მაზერი, არაფერი არ ჭირდა აქამდე, მაგრამ ბიოსის კორუპცია მე პირველათ შემხვდა 15 წელზე მეტია სბორკებს ვუჩხუკუნებ, ისე ვუყურებ და ეს სპექტრი-მელტდაუნი 2-3$% ისე იპარავს სინთეთიკურ ბენჩმარკებში როგორც არაფერი, მემგონი გამორთულს დავტოვებ როგორც სანლექს აქვს თავის ბილდში დეფოლტზე, პროსტა ეხლა high precision timer კი ჩავურთე ბიოსიდან და სპექტრი-მელტდაუნის გარეშე მაინც უფრო შუსტრია ვიდრე მაგეებით და ეგ რომ გათიშული მქონდა

Link to comment
Share on other sites

მოკლეთ აღარ გაუხურებია მეტი ბიოსის გადაფლეშვის შემდეგ, ეგ კი არა და რამდენათ უფრო კარგ ფორმაში ყოფილა სპექტრი-მელდტაუნის ზაშიტის გარეშე, ეხლა ვტესტავ რაკეტაა ნამდვილი ვინდოუს 11-ზე თან ლაგებიც რეზკათ შემცირდა, ფაილების ტრანსფერიც გაიზარდა, რამის წარმადობაც გაიზარდა და მე მარტო 2133mhz ოპერები მაქვს და კიდე რამის დაცემა მინდოდა წარმადობაში, სატა3 სსდ-ზე გაიზარდა წარმადობა რაპიდ მოდში, აღარც ჩავურთავ მაგ სპექტრ მელტდაუნს, სანლექს ისედაც გამორთული აქვს თავის ბილდში დეფოლტზე, ვაბშე სხვა დონეა მაგის გარეშე, რეზკათ შემცირდა ლაგებიც ვიდეოებზე ვუყურებ, არ მქონდა წლები მაგის გარეშე დატესტილი უკვე ბოლო ვინდოუსებში, არის სხვაობა და არც ისეთი პატარა, თუმცა შეიძლება ეგრევე ვერ შეამჩნიო ეგ განსხვავება თვალით, ხო კასპერსონი ჩართულია როგორც მანამდე, მანდ არაფერი არ გამითიშია დეფოლტზე რაც ქონდა ეგენი ყველაფერი დატოვებულია ფაერვოლის ჩათვლით, აი ვინდოუსის ზაშიტიდან თითქმის აღარაფერია დატოვებული, მითუმეტეს TPM 2.0 საპორტი ჩემ სისტემაზე არა აქვს მაინც და სეკურიტი ცენტრი სანლექსის ბილდზე არაა, მარტო ვსტროენი ფაერვოლია და ეგეც გათიშულია მთლაინათ, სერვისი მუშაობს მაგრამ მაგას უფრო კასპერსკის ფაერვოლი თუ იყენებს, ეგ უბრალოთ ამოწმებს მგონი რა გაქვს ჩართული ზაშიტიდან, თუ სხვა ზაშიტა გიყენია ისე ძალიან აღარ ბურღავს ტვინს ყველაფერი გამორთული გაქვსო

Link to comment
Share on other sites

ჩემი ბიოსის გამოდებილება გამახსენდა ეგრევე, თუმცა ზუსტათ რამ დაასტუკა არ ვიცი, მითუმეტეს ძალიან მარტივათ გასწორდა ყველაფერი გადაფლეშვის შემდეგ, თან არ მეგონა ეგ რომ უშველიდა, სულ ბოლოს გამახსენდა რომ ბიოსსაც გაებერა შეიძლება

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ნუ სხვადასხვა ბრენდის მაზერებზე შეიძლება სხვადასხვა სახელები ერქვას Z87-97-ზე მაგრამ ვინმეს თუ დაჭირდება ვინდოუს 10-11-ზე secure boot ჩართვა (TPM 2.0 არა მარტო პირველი) დაახლოებით ესე ირთვება მინიმუმ გიგაბიტის მაზერებზე: https://forum.level1techs.com/t/enable-secure-boot-on-ga-z97x-ud3h-solved/114261 ანუ თურმე ქვიებია ლოლ windows 8-windows 8 WHQL secure boot, მაგრამ მარტო მაგის ჩართვა არ უშველის, რომ გამოჩნდება secure boot სტანდარტულიდან custom უნდა გადაიყვანო, მერე გამოჩნდება key management, მაგას აკლიკავ და ურთავ მანდ მაგას და apply აჭერს, ასეივებ მაგ ყველაფერს და რესტარტის შემდეგ რომ შეხვალ ვინდოუს 10-11-ში system tools-ში აკლიკავ system information, თუ ყველაფერი სწორათ ჩაურთე უნდა იყოს უკვე ჩართული secure boot, ბოლო ვინდოუს 11 22635.3495 აპდეიტზე მგონი ჭირდება უკვე სეკურ ბუტი და ამ ერორს მიგდებდა ყოველი ბუტის შემდეგ რაც ეგ აპდეიტი დავაყენე ჩემთან:

HvO9Q3H.png

დაფიქსა secure boot ჩართვამ ეგ შეცდომა ყოველი ბუტის შემდეგ რასაც მიგდებდა, გაბერვით არაფერს გაუბერია, ლაგებიც არ მომატებია, მაგრამ tpm 2.0 ვინც ურთავს 3მს+ ემატებაო ვითომ მაგითი უკვე ინპუტ ლაგი იგრებში, მე არ დამიტესტია მაგრამ ეგრე წერენ ფორუმებზე, თუნდა ბლუბასტერზე, რაღაცა დაემატა მაგ ახალ ბილდზე რის შემდეგაც აუცილებელია სეკურ ბუტი რომ ჩართული გქონდეს, სტანდარტულ ბილდებზე ჯერ არ ჭირდება 22631 მაგის ჩართვა, მაგრამ ვინმესთან თუ დაიწყებს მაგ შეცდომის ამოგდებას სეკურ ბუტის ჩართვა ფიქსავს მოკლეთ, მათ შორის ძველ მაზერებზეც სადაც მუშაობს სეკურ ბუტი, მაგრამ რა კავშირშია ვინდოუს 8 არ ვიცი მაგასთან, რეალურათ ეგრე ქვია გიგაბიტის Z97 მაზერზე და როგორც ჩანს სხვებზეც ეგ სახელი ერქვას შეიძლება, მაგ აბრაკადაბრას მაგ ფორუმზე რომ არ შემეხედა ვერც დავადგენდი ჩემით, ჯერ სახელი და მერე კიდე კლუჩიკის ჩართვაც რომ ნდომებია ვინდოუს 10-11-ზე, მარტო მაგის შემდეგ ირთვება secure boot, ყოველთვის მაინტერესებდა საიდან ირთვებოდა ეგ სეთინგი ჩემ მაზერზე, ვიცოდი რომ ქონდა მაგრამ არასდროს მიძებნია ზუსტი პასუხი აქამდე, რახან არ დამჭირვებია მაგ რეჟიმის ჩართვა ჯერ, ახალ მაზერებზე პირდაპირ უნდა ერქვას ბიოსში წესით secure boot და სადღაც მანდვე იქნება TPM 2.0 ჩართვის სეთინგებიც ალბათ, ან ეგ სხვა განყოფილებაში იყოს შეიძლება, მაზერის ბრენდის მიხედვით მგონია ეგ ყველაფერი დაყოფილი და სახელებიც სხვადასხვანაირი ერქმება ალბათ იგივე Z790-690 მაზერებზე თუნდაც ინტელის

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.