Jump to content

ყველაფერი ავტომობილების შესახებ...


Recommended Posts

აუდი 2003 წლიანი ა6 3,0 კვადრო გაასწრებს თუ მერსედესი 2002 წლიანი ც კლასი 2,8 ? აუდი ტიპტრონიკია და მესედესი მექანიკა :)))

 

გაჩნია სად... 400 მეტრზე, გაგორებულზე, ადგილიდან თუ ა. შ. ვინ როგორ ატარებს ამასაც გააჩნია, მაგრამ მე Audi მგონია. რამდენად შეესაბამება სიმართლეს ეს არ ვიცი, მაგრამ თუ კარგად ატარებს სტარტიდანვე უნდა აჯობოს მერსედესს.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

გაჩნია სად... 400 მეტრზე, გაგორებულზე, ადგილიდან თუ ა. შ. ვინ როგორ ატარებს ამასაც გააჩნია, მაგრამ მე Audi მგონია. რამდენად შეესაბამება სიმართლეს ეს არ ვიცი, მაგრამ თუ კარგად ატარებს სტარტიდანვე უნდა აჯობოს მერსედესს.

ადგილიდან დაახლოებით კილომეტრზე

Link to comment
Share on other sites

მერსედესი გაასწრებს. 

მსუბუქია, მექანიკაა და ცხენებიც ცოტა მეტი აქვს.

კვადროს ხარჯზე აუდი ცხვირს გაყოფს ყველა ვარიანტში, მაგრამ მხოლოდ 2-3 წამით, მერე კი რაც ზემოთ დავწერე ის მოხდება.

Link to comment
Share on other sites

მერსედესი გაასწრებს. 

მსუბუქია, მექანიკაა და ცხენებიც ცოტა მეტი აქვს.

კვადროს ხარჯზე აუდი ცხვირს გაყოფს ყველა ვარიანტში, მაგრამ მხოლოდ 2-3 წამით, მერე კი რაც ზემოთ დავწერე ის მოხდება.

 

გააჩნია Audi რომელ ძრავზეა ან რომელ მოდელზეა საუბარი. ალბათ A4-ია. არამგონია Mercedes-მა გაასწროს. 

 

rattiii

 

დაწერე მერე შედეგი თუ შეეჯიბრებიან.

Link to comment
Share on other sites

აუდი 2003 წლიანი ა6 3,0 კვადრო გაასწრებს თუ მერსედესი 2002 წლიანი ც კლასი 2,8 ? აუდი ტიპტრონიკია და მესედესი მექანიკა :)))

Audi

ცხენიც მეტი აქვს , თან კვადროც არის . ცოტა მძიმე კი იქნება , მაგრამ მაგან არამგონია ხელი შეუშალოს .

რავი მოიყვანე ც კლასი და დავდგეთ და ვნახოთ თუ გინდა :D

 

მერსედესი გაასწრებს. 

მსუბუქია, მექანიკაა და ცხენებიც ცოტა მეტი აქვს.

კვადროს ხარჯზე აუდი ცხვირს გაყოფს ყველა ვარიანტში, მაგრამ მხოლოდ 2-3 წამით, მერე კი რაც ზემოთ დავწერე ის მოხდება.

აუდს 220 ცხენი აქვს , მერსედესს 193-197 

გააჩნია Audi რომელ ძრავზეა ან რომელ მოდელზეა საუბარი. ალბათ A4-ია. არამგონია Mercedes-მა გაასწროს. 

 

rattiii

 

დაწერე მერე შედეგი თუ შეეჯიბრებიან.

ა6-იაო 3.0 კვადრო .

Link to comment
Share on other sites

ა6-იაო 3.0 კვადრო.

 

 

უფს... რატომღაც ვერ დავინახე  :bow:

Link to comment
Share on other sites

STI-228

 

a6-ზე ამბობს, რომელიც ც კლასზე საკმაოდ მძიმეა.

 

 

ჯამბო

 

დარწმუნებული ხარ?

2002 წლიანზეა ლაპარაკი (w203), რომელშიც 280 მარკირებიან მოდელზე 3.0 ძრავი დევს და აქვს 231 ცხენი. ტაკ შტო, გეშლება.

Link to comment
Share on other sites

STI-228

 

a6-ზე ამბობს, რომელიც ც კლასზე საკმაოდ მძიმეა.

 

 

ჯამბო

 

დარწმუნებული ხარ?

2002 წლიანზეა ლაპარაკი (w203), რომელშიც 280 მარკირებიან მოდელზე 3.0 ძრავი დევს და აქვს 231 ცხენი. ტაკ შტო, გეშლება.

 

Damn , my bad :D

202-ის ძრავზე ვნახე ეგ ინფო თურმე , ზნაჩიტ შემშლია 

 

მაშინ არ ვიცი ვინ გაასწრებს :)  11 ცხენი ცოტა არაა , მაგრამ კვადროს ხარჯზე შეიძლება არ წააგოს აუდმა 

ა6-ი ასე თუ ისე ვიცი და საკაიფო ძრავია , მარა მერსედესზე ვერაფერს ვიტყვი

Link to comment
Share on other sites

მე მყავს ეგ აუდი მერსედესი საიდან მოვიყვანო ერთს უნდა დავუდგე :დ ხო თურმე 2,8 კიარა ეხლა დავაზუზსტე 2,6 ყოფილა ის მერსედესი

Link to comment
Share on other sites

Damn , my bad :D

202-ის ძრავზე ვნახე ეგ ინფო თურმე , ზნაჩიტ შემშლია 

 

მაშინ არ ვიცი ვინ გაასწრებს :)  11 ცხენი ცოტა არაა , მაგრამ კვადროს ხარჯზე შეიძლება არ წააგოს აუდმა 

ა6-ი ასე თუ ისე ვიცი და საკაიფო ძრავია , მარა მერსედესზე ვერაფერს ვიტყვი

ბაზარი არაა, საკაიფო ძრავია 3.0, მაგრამ როგორც დავწერე, საკმაოდ ბევრი ფაქტორია საიმისოდ, რომ მერსედესმა გაუსწროს (გაუსწროს კი არა, 100% დარწმუნებული ვარ, რომ გააბანძებს, მითუმეტეს კილომეტრზე). კვადროს ხარჯზე ცხვირს საკაიფოდ გაყოფს, მაგრამ მალევე დამთავრდება ეგ სიხარული :D

 

+ ამ ფაქტორებს, 4x4-ზე მანქანებს სიმძლავრის ყველაზე მეტი დანაკარგი აქვს. თუ ციფრები არ მეშლება (მგონი, სწორედ უნდა მახსოვდეს)  10-11% წინა ვედუშებს, 13-14% უკანებს და 17-18% კვადროს. დანაკარგში იგულისხმება ძრავიდან გამოსული სიმძლავრე რა დოზით მიაღწევს საბურავზე. ამაზე კი, მოქმედებს "გადასაბმელი" მექანიზმები (კარდანული სისტემები), რაშიც გადის ეს ენერგია. რაც უფრო დაქსაქსულია, თავისთავად, მით უფრო მეტი დანაკარგიც აქვს. იმიტომაც აქვს წინას ყველაზე ნაკლები, რომ კარობკიდან გამოდის და ეგრევე საბურავებზე მიდის. უკანას კი ამხელა კარდანი აქვს ძრავსა და საბურავებს შუა. კვადროს ორივე.

მე მყავს ეგ აუდი მერსედესი საიდან მოვიყვანო ერთს უნდა დავუდგე :დ ხო თურმე 2,8 კიარა ეხლა დავაზუზსტე 2,6 ყოფილა ის მერსედესი

2.6 თუ არის, მაშინ შენ უნდა გააბანძო (C240 აწერია, მაგრამ 2,6-ია). ეგ საკმაოდ სუსტია (170 ცხ.).

 

პ.ს. შეგიძლია არც დაუდგე და პირდაპირ თავანი მოთხოვო :დ

Link to comment
Share on other sites

მე მყავს ეგ აუდი მერსედესი საიდან მოვიყვანო ერთს უნდა დავუდგე :დ ხო თურმე 2,8 კიარა ეხლა დავაზუზსტე 2,6 ყოფილა ის მერსედესი

2,6 hah..

Martali gitxra kaxam, arc daudge pirdapir chaabarebine :D

Magas 2,3 kompresoric ki jobia sakmaod (tundac wina kuzaoshi rac ido is w202shi)

Link to comment
Share on other sites

2.8 შემთხვევაში მერსი.

აუდი მძიმეა,

კვადრო მხოლოდ ადგილიდან გამოადგება.

დანაკარგი ძალიან დიდი აქვს AWD მანქანებს, მითუმეტეს ძველებს.

ტიპტრონიკია.

მერსი მსუბუქია.

უკანა წამყვანია (ნაკლები დანაკარგი)

მექანიკაა,

 

მაგრამ 2.6 ის შემთხვევაში დაივიწყე ყველა შანსი :დ

მაგაზე #$% ძრავი მერსოს არ გამოუშვია :დ

Link to comment
Share on other sites

ესეც გასული კვირის ავტოინდუსტრიის ნიუსების მიმოხილვა: http://www.3dnews.ru/902546

Link to comment
Share on other sites

:chups:

 

Link to comment
Share on other sites

ტესლას ისეთი ავტომობილის გამოშვება უნდაო შემდეგი წლისთვის  რომელსაც დროის 90% თავისით სიარული შეუძლია http://www.overclockers.ru/hardnews/64229/V_sledujuschem_godu_Tesla_sobiraetsya_vypustit_avtomobil_sposobnyj_90_vremeni_peredvigatsya_samostoyatelno.html

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

სურათები პარიზის მოტორშოუდან http://news.open.by/auto/131050

Link to comment
Share on other sites

რას ცოდვილობენ ტიპები ტო  :facepalm: 

9 წუთამდე ვუყურე მარტო , მეტი ვერ გავქაჩე...

განსაკუთრებით Wilder რო აწერია იმ bmw-ს მძღოლი ცოდვილობს  :vis: 

Link to comment
Share on other sites

რას ცოდვილობენ ტიპები ტო  :facepalm: 

9 წუთამდე ვუყურე მარტო , მეტი ვერ გავქაჩე...

განსაკუთრებით Wilder რო აწერია იმ bmw-ს მძღოლი ცოდვილობს  :vis: 

სანამ გაბოზიშვილებულ დვაიპიატ ფეცოტებს და კომპაქტ 1.8 ბმჭ ებს არ შეეშვებიან არ გვეშველება. :D

 

მარა მამენტ ნელნელა განვითარდებით რა , წინა წლებში ეგენიც არ იყო.

Link to comment
Share on other sites

რას ცოდვილობენ ტიპები ტო  :facepalm: 

9 წუთამდე ვუყურე მარტო , მეტი ვერ გავქაჩე...

განსაკუთრებით Wilder რო აწერია იმ bmw-ს მძღოლი ცოდვილობს  :vis: 

ყველაზე მეტი ცოდვილა მაგ გადაცემის წამყვანია :) უყურე მერე ფ10 მ5  ჯდება :) ვინ სვამს მაგას მაგ მანქანებზე რა უნდა საერთოდ მაგ სფეროში 

აზრზე არაა ტიპი :) არადა რამდენი წელია წამყვანია და ტიპს მგონი დეგრადაცია აქვს ვიდრე განვითარება, სამეტყველო ლექსიკონი აქვს ნუ იტყვი.. მარტო მუხრუჭი, საჭე, სატერფული..

ერთხელ რომელიღაც სპორტულ აუტოზე იჯდა მეხანიკაზე და რა არის ეს.. მე აფტამატი მიყვარსო :დ  :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

ყველაზე ცუდი მომენტია, როცა დრიფტაობ და 09 დაგხვდება მოსახვევში :D

 

 

Drift-ს რაც შეეხება, მგონი გადაბმულად რვიანსაც ვერ გაივლის მაგ დღეს გამოსული მონაწილეებიდან ძალიან ბევრი... ყველაზე არ მაქვს საუბარი. 

 

ადრე ქვაფენილზე ჩატარებულ შეჯიბრებს დასცინოდა ხალხი და მგონი დღეს ეგეც სანატრელი გახდა. აშკარად ზვიად ადეიშვილი (ფოთელი) ქვაფენილზე რასაც აკეთებდა, ესენი ამის მეოთხედსაც ვერ იმეორებენ ტრეკზე :(

 

 

Link to comment
Share on other sites

ყველაზე მეტი ცოდვილა მაგ გადაცემის წამყვანია :) უყურე მერე ფ10 მ5  ჯდება :) ვინ სვამს მაგას მაგ მანქანებზე რა უნდა საერთოდ მაგ სფეროში 

აზრზე არაა ტიპი :) არადა რამდენი წელია წამყვანია და ტიპს მგონი დეგრადაცია აქვს ვიდრე განვითარება, სამეტყველო ლექსიკონი აქვს ნუ იტყვი.. მარტო მუხრუჭი, საჭე, სატერფული..

ერთხელ რომელიღაც სპორტულ აუტოზე იჯდა მეხანიკაზე და რა არის ეს.. მე აფტამატი მიყვარსო :დ  :facepalm:

კი გადავახვიე მერე მაგაზეც :|

 

ვაიმე , ვაიმე ! ეს მომეწონა ყველაზე მეტად  :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.