Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

ესეც გასული კვირის ავტოინდუსტრიის ნიუსების მიმოხილვა: http://www.3dnews.ru/auto/640127/

რა სექსუალურია ლექსუსი :wub:

Link to comment
Share on other sites

სიმახინჯეა

Link to comment
Share on other sites

ისევე როგორც 2.0 type r -----> 2.8 e36 ს :D

სტოკი სტოკზე რათქმაუნდა

ცოტა პარადოქსთან ხომ არ გვაქვს საქმე? :D

თან სტოკიო, თან ტაიპ ერიო, იცი რას ნიშნავს R?

მაგრად გუგლავ :D

ეგ ციფრები აღნიშნავს ძრავის ტიპს.

ე36-ში 2 კატეგორიის M3 არსებობს:

1. 3,0 - 286 ცხ/ძ (S50B30)

2. 3,2 - 321 ცხ/ძ და სწორედ ეს არის S52B32 ძრავი.

(მაგ მარკირებაში S აღნიშნავს ძრავის თაობას და B აღნიშნავს ძრავის მოცულობას)

Link to comment
Share on other sites

ცოტა პარადოქსთან ხომ არ გვაქვს საქმე? :D

თან სტოკიო, თან ტაიპ ერიო, იცი რას ნიშნავს R?

(მაგ მარკირებაში S აღნიშნავს ძრავის თაობას და B აღნიშნავს ძრავის მოცულობას)

კახა თუ არ ვცდები ხო? :)

სტოკში მე ვგულისხმობ ქარხნულ ძრავს რომელსაც ხელი არა აქვს მონაკიდები.. და არა "პრასტოი" უბრალო ძრავს

ანუ მხედველობაში მქონდა ის რომ სტოკ type r ს სასწაულად დატუნინგებულმა და დანასტროიკებულმა 2.8-მ დიდი შანსია გაასწროს ხომ??

გასაგებია რომ type r სხვა პილოტაჟია როგორც M მაგრამ ხომ ქარხნულია...

უბრალოდ ამ ორს ვერ განვიხილავთ "ერთ წონით" კატეგორიაში მოგეხსენება ძრავის მოცულობის სოლიდარული სხვაობის გამო

Link to comment
Share on other sites

კახა თუ არ ვცდები ხო? :)

სტოკში მე ვგულისხმობ ქარხნულ ძრავს რომელსაც ხელი არა აქვს მონაკიდები.. და არა "პრასტოი" უბრალო ძრავს

ანუ მხედველობაში მქონდა ის რომ სტოკ type r ს სასწაულად დატუნინგებულმა და დანასტროიკებულმა 2.8-მ დიდი შანსია გაასწროს ხომ??

გასაგებია რომ type r სხვა პილოტაჟია როგორც M მაგრამ ხომ ქარხნულია...

უბრალოდ ამ ორს ვერ განვიხილავთ "ერთ წონით" კატეგორიაში მოგეხსენება ძრავის მოცულობის სოლიდარული სხვაობის გამო

კი, კახა.

დანარჩენშიც გეთანხმები, იმიტომაც ვამბობ, რომ ამათი შედარება არ შეიძლება, ჰონდა არის racing კლასის (ეგრედ წოდებული type R) და 2,8 კი ჩვეულებრივი, არავითარი ზედმეტი დანამატები, მაგრამ შენ ისე არ მიიღო, რომ მე ჰონდას ძრავს არ ვაფასებ, პირიქით, ძალიან მაგარია და 2,0 რომ 2,8-ის შესადარებელი ხდება, ეგ უკვე დიდი პლიუსია, თან ისედაც დიდი წარმადობით გამოირჩევა ჰონდას ძრავები და ერთ-ერთი საუკეთესო ბრენდია ლიტრიდან ცხენების ამოღებაში, ბოლო-ბოლო s2000 აიღე (მაგრა მევასება), 2,0-ია და ბევრ 3,5-საც კი გაამწარებს (რა თქმა უნდა ქალაქის რეჟიმით, თორემ ტრასაზე ძრავის ლიტრაჟი თავისას იტყვის).

Link to comment
Share on other sites

კი, კახა.

დანარჩენშიც გეთანხმები, იმიტომაც ვამბობ, რომ ამათი შედარება არ შეიძლება, ჰონდა არის racing კლასის (ეგრედ წოდებული type R) და 2,8 კი ჩვეულებრივი, არავითარი ზედმეტი დანამატები, მაგრამ შენ ისე არ მიიღო, რომ მე ჰონდას ძრავს არ ვაფასებ, პირიქით, ძალიან მაგარია და 2,0 რომ 2,8-ის შესადარებელი ხდება, ეგ უკვე დიდი პლიუსია, თან ისედაც დიდი წარმადობით გამოირჩევა ჰონდას ძრავები და ერთ-ერთი საუკეთესო ბრენდია ლიტრიდან ცხენების ამოღებაში, ბოლო-ბოლო s2000 აიღე (მაგრა მევასება), 2,0-ია და ბევრ 3,5-საც კი გაამწარებს (რა თქმა უნდა ქალაქის რეჟიმით, თორემ ტრასაზე ძრავის ლიტრაჟი თავისას იტყვის).

გეთანხმები მეც ..

მაგრად მომწონს ბეხიას ძრავები მაგრამ ჰონდას ძრავის ინჟინრები გენიოსებად მიმაჩნია :)

მიუხედავად იმისა რაც ზემოთ გიწერია წარმადობაზე (ლიტრაჟიდან ცხენების ამოღებაზე) ჰონდას ძრავებს მაინც დიდი რესურსი აქვთ, რაც კიდე დიდი + ია

Link to comment
Share on other sites

P.S. ცუდად არ გამიგო (და ვიცი, არც გამიგებ), წინა ვედუშ მანქანას კაცურად ვერ აღვიქვავ, რა დონისაც არ უნდა იყოს, დაჟე იმ დონეზე არ მევასება, რომ (ფასით არ ვმსჯელობ), მსოფლიოში ყველაზე ძლიერ წინა ვედუშს 2,8 E36 მირჩევნია, თან დაუფიქრებლად! იმ მანქანის დედა ვატირე, გადამეტებულ ექსტრემზე ზანოსში რომ არ წაგიღებს, მაგას აქვს მთელი მუღამი, შენს შესაძლებლობლებს რომ ცდი, ზანოსი ხომ სწორედ ეგ არის - მანქანას მოსთხოვე იმაზე მეტი, ვიდრე შენ შეგეძლო მისი მართვა, იმიტომაც წაგიღო ზანოსში (დრიფტზე არ ვამბობ), ამიტომაც ცდილობ ამუღამო და შემდეგ ჯერზე უფრო კარგად შეხვიდე მოსახვევში, რომ იგივენაირად არ წაგიღოს... (1 დეგენერატმა ადრე კამათისას მითხრა - რას უწუნებ FF-სო, რუჩნოის რომ ამოუწევ, იგივე ზანოსი არ არისო? ასეთ კატეგორიებზე არაფერს ვამბობ, ეგრევე უნდა დაემშვიდობო, ტკბილი ძილი უსურვო და გაუდგე შენს გზას...)

Link to comment
Share on other sites

hond ებიდან მევასება CRX და NSX

s2000 muagadia :D

რა თქმა უნდა?! NSX არის ჰონდას "საფირმო" მოდელი, მაგარი მონაცემები აქვს, თან სპორტული მართვით გამოირჩევა.

ხო, ისე ს2000-იც დიდი დედამოდღნული მანქანაა, იმენა პატარა და მუშაო, ამაზეა ნათქვამი.

Link to comment
Share on other sites

რა თქმა უნდა?! NSX არის ჰონდას "საფირმო" მოდელი, მაგარი მონაცემები აქვს, თან სპორტული მართვით გამოირჩევა.

ხო, ისე ს2000-იც დიდი დედამოდღნული მანქანაა, იმენა პატარა და მუშაო, ამაზეა ნათქვამი.

ტონიან მანქანას 240ცხენის ძალა აქ :D აბა რა იქნება მაგარი ნაბიჭვარი ტიპია. ტურბინა რო დაარჭო თავისუფლად შებედავ Mსერიებს ქალაქსა შინა

Link to comment
Share on other sites

ტონიან მანქანას 240ცხენის ძალა აქ :D აბა რა იქნება მაგარი ნაბიჭვარი ტიპია

დიდი სიამოვნებით დავუწვავდი საბურავებს, დაჟე ამ წუთასვე და დაჟე ტენტსაც კი არ დავახურავდი, არც ქუდს დავიხურავდი, არც თბილად ჩავიცვამდი, ყველაფერზე თანახმა ვარ, მხოლოდ სათვალეს გავიკეთებდი, რომ ცივი ქარისგან თვალები არ გამეყინოს :D

Link to comment
Share on other sites

P.S. ცუდად არ გამიგო (და ვიცი, არც გამიგებ), წინა ვედუშ მანქანას კაცურად ვერ აღვიქვავ, რა დონისაც არ უნდა იყოს, დაჟე იმ დონეზე არ მევასება, რომ (ფასით არ ვმსჯელობ), მსოფლიოში ყველაზე ძლიერ წინა ვედუშს 2,8 E36 მირჩევნია, თან დაუფიქრებლად! იმ მანქანის დედა ვატირე, გადამეტებულ ექსტრემზე ზანოსში რომ არ წაგიღებს, მაგას აქვს მთელი მუღამი, შენს შესაძლებლობლებს რომ ცდი, ზანოსი ხომ სწორედ ეგ არის - მანქანას მოსთხოვე იმაზე მეტი, ვიდრე შენ შეგეძლო მისი მართვა, იმიტომაც წაგიღო ზანოსში (დრიფტზე არ ვამბობ), ამიტომაც ცდილობ ამუღამო და შემდეგ ჯერზე უფრო კარგად შეხვიდე მოსახვევში, რომ იგივენაირად არ წაგიღოს... (1 დეგენერატმა ადრე კამათისას მითხრა - რას უწუნებ FF-სო, რუჩნოის რომ ამოუწევ, იგივე ზანოსი არ არისო? ასეთ კატეგორიებზე არაფერს ვამბობ, ეგრევე უნდა დაემშვიდობო, ტკბილი ძილი უსურვო და გაუდგე შენს გზას...)

ვიცი ვიცი მესმის :) ეგ გაორება მეც მაქვს და ყოყმანი და დარწმუნებული ვარ ზანოსის ექსტრიმს არაფერი არ შეედრება

უბრალოდ რაღაც ამ პერიოდში ამეკვიატა hot hatcback -ები, რომლებსაც ადრე უტრაკოებად და მდედრებად აღვიქვამდი :D არ გამოვრიცხავ ისევ გადამივიდეს ეს აკვიატება..

მთავარია როცა პრაკტიკაში გამოცდი ორივეს და მერე აირჩევ შენსას რა.. ხოდა ჯერ მე არ გამომიცდია ექსტიმზე არც ერთი :) და თევზაძის ვიდეოს რომ ვუყურებდი ზემოთ მე ამიჩქარდა რაღაცნაირად გული და მაჟრჟოლებდა და საჭესთან რა იქნება რაა..

Link to comment
Share on other sites

ვიცი ვიცი მესმის :) ეგ გაორება მეც მაქვს და ყოყმანი და დარწმუნებული ვარ ზანოსის ექსტრიმს არაფერი არ შეედრება

უბრალოდ რაღაც ამ პერიოდში ამეკვიატა hot hatcback -ები, რომლებსაც ადრე უტრაკოებად და მდედრებად აღვიქვამდი :D არ გამოვრიცხავ ისევ გადამივიდეს ეს აკვიატება..

მთავარია როცა პრაკტიკაში გამოცდი ორივეს და მერე აირჩევ შენსას რა.. ხოდა ჯერ მე არ გამომიცდია არც ერთი :) და თევზაძის ვიდეოს რომ ვუყურებდი ზემოთ მე ამიჩქარდა რაღაცნაირად გული და მაჟრჟოლებდა და საჭესთან რა იქნება რაა..

ხო, ძალიან მაგარი ადრენალინი აქვს RW-ს და დარწმუნეული ვარ, მანქანის არჩევაზე რომ მიგიდგეს საქმე, ბოლო წამს მაინც უკანას აიღებდი :D

ხო, თევზი მაგარია, გემრიელად ფლობს მანქანას. სწორედ მაგიტომ მიყვარს უკანა ვედუში და იმის გათვალისწინებით, რომ უკვე 3 წელია აღარ მიმაიმუნია, G27-ით ვიკლავ მაგ ლომკას, ძალიან იაფი შესანახია, ბენზინი მაგაზე არ მინდა და საბურავების ცვლა, დავამტვრევ და 2 წამში ისევ ახალი მყავს :D (წინა ვედუში ისე მეჯავრება, რომ თამაშშიც კი არ ამიღია არასდროს!)

Link to comment
Share on other sites

ოო ჰონდას ძრავები :s050:

მაკლარენის ტექნიკური დირექტორის მოგონებები F1-ზე :)

Murray declared that "During this time, we were able to visit with Ayrton Senna (the late F1 Champion) and Honda's Tochigi Research Center. The visit related to the fact that at the time, McLaren's F1 Grand Prix cars were using Honda engines. Although it's true I had thought it would have been better to put a larger engine, the moment I drove the Honda NSX, all the benchmark cars—Ferrari, Porsche, Lamborghini—I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the McLaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSX's ride quality and handling would become our new design target. Being a fan of Honda engines, I later went to Honda's Tochigi Research Center on two occasions and requested that they consider building for the McLaren F1 a 4.5 litre V12 or V14. I asked, I tried to persuade them, but in the end could not convince them to do it, and the McLaren F1 ended up equipped with a BMW engine."[5]
Link to comment
Share on other sites

ყველა ამ ვიდეოზე ლაპარაკობს და ავრცელებს, მაგრამ არფერი მნიშვნელოვანი...

Link to comment
Share on other sites

ყველა ამ ვიდეოზე ლაპარაკობს და ავრცელებს, მაგრამ არფერი მნიშვნელოვანი...

საქართველოში უკეთესი გეგულება?

აქ საქართველოს დონეზეა ლაპარაკი, თორემ უცხოელი დრიფტერებისთვის ეს რა არის?! სამწუხაროდ, ამაზე უკეთესი დონე არ გვაქვს და იმიტომაც გვიკვირს, თორემ კი ვიცი რაც არის დრიფტი...

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter

საქართველოში უკეთესი გეგულება?

აქ საქართველოს დონეზეა ლაპარაკი, თორემ უცხოელი დრიფტერებისთვის ეს რა არის?! სამწუხაროდ, ამაზე უკეთესი დონე არ გვაქვს და იმიტომაც გვიკვირს, თორემ კი ვიცი რაც არის დრიფტი...

ჯერ ერთი მე ზოგადად დავწერე... მეორე ვინ თქვა რო ეს დრიფტია ? უკეთესი დონე არც იქნება, სანამ დრიფტის ტრასა არ გვექნება. თუ იცი დრიფტი რაცაა, ამას დრიფტი არ უნდა დაარქვა.

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter

ჯერ ერთი მე ზოგადად დავწერე... მეორე ვინ თქვა რო ეს დრიფტია ? უკეთესი დონე არც იქნება, სანამ დრიფტის ტრასა არ გვექნება. თუ იცი დრიფტი რაცაა, ამას დრიფტი არ უნდა დაარქვა.

დრიფტის ტრასა რომ გვქონდეს, საამისოდ შესაფერი სახსრებიც უნდა იყოს, მარტო ტრასაც არ არის, ხალხს საშუალება უნდა ჰქონდეს, რომ ივარჯიშოს. დრიფტი ყოველთვის მიყვარდა, დაჟე მაშინაც კი, როცა ჯერ კიდევ არ ვიცოდი, რა იყო დრიფტი :D ჩავდიოდი რუსთავში და ჩემთვის ვმაიმუნობდი, მაგრამ ყოველი ჩასვლაზე 200$+ ჭირდებოდა მანქანის შეკეთებას, მანქანისთვის ყველაზე დიდი დატვირთვა დრიფტზე მოდის. მაშინ სხვა დრო იყო ჩემთვის და მაგ თანხებს არასერიოზულად აღვიქვავდი, დღეს ეგრე აღარ არის, არ შეიძლება კაცი იმ მანქანით დრიფტაობდე, რომელსაც ყოვედღიურობაში მოიხმარ, სამაგისოდ ცალკე უნდა იყოლიო, თორემ თუ სამაგისო თანხა აქვს კაცს, რატომაც არ დაამუღამებს?! ინტერესი როცა გაქვს, ივარჯიშებ და რაღაც დონის დრიფტერი მაინც გამოვა შენგან... აი ეს არის მთავარი მიზეზი, რომ არ გვყავს დრიფტერები. დრიფტის ტრასა + სკოლა რომ გააკეთო, დიდი თანხებია საჭირო, ხალხის ამას მარკეტინგულად უყურებს და არ უღირს ჩადოს თანხა, რომელსაც ხ.. ეგო ზნაეტ როდის ამოიღებს კლიენტების უკმარისობის გამო. რა ვიცი, იქნებ და გაგვიმართლოს და საქართველოშიც მოვიდეს მაგის დრო. იმედი ნაღდად მაქვს, ადრე თუ გვიან მაინც მოვა ეგ დრო, ხოდა, სხვა რა დაგვრჩენია, დაველოდოთ...

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter

დრიფტის ტრასა რომ გვქონდეს, საამისოდ შესაფერი სახსრებიც უნდა იყოს, მარტო ტრასაც არ არის, ხალხს საშუალება უნდა ჰქონდეს, რომ ივარჯიშოს. დრიფტი ყოველთვის მიყვარდა, დაჟე მაშინაც კი, როცა ჯერ კიდევ არ ვიცოდი, რა იყო დრიფტი ჩავდიოდი რუსთავში და ჩემთვის ვმაიმუნობდი, მაგრამ ყოველი ჩასვლაზე 200$+ ჭირდებოდა მანქანის შეკეთებას, მანქანისთვის ყველაზე დიდი დატვირთვა დრიფტზე მოდის. მაშინ სხვა დრო იყო ჩემთვის და მაგ თანხებს არასერიოზულად აღვიქვავდი, დღეს ეგრე აღარ არის, არ შეიძლება კაცი იმ მანქანით დრიფტაობდე, რომელსაც ყოვედღიურობაში მოიხმარ, სამაგისოდ ცალკე უნდა იყოლიო, თორემ თუ სამაგისო თანხა აქვს კაცს, რატომაც არ დაამუღამებს?! ინტერესი როცა გაქვს, ივარჯიშებ და რაღაც დონის დრიფტერი მაინც გამოვა შენგან... აი ეს არის მთავარი მიზეზი, რომ არ გვყავს დრიფტერები. დრიფტის ტრასა + სკოლა რომ გააკეთო, დიდი თანხებია საჭირო, ხალხის ამას მარკეტინგულად უყურებს და არ უღირს ჩადოს თანხა, რომელსაც ხ.. ეგო ზნაეტ როდის ამოიღებს კლიენტების უკმარისობის გამო. რა ვიცი, იქნებ და გაგვიმართლოს და საქართველოშიც მოვიდეს მაგის დრო. იმედი ნაღდად მაქვს, ადრე თუ გვიან მაინც მოვა ეგ დრო, ხოდა, სხვა რა დაგვრჩენია, დაველოდოთ...

არანაირი დიდი სახსრები მაგას არ ჭირდება, პლიუს ყველა ამ რუსთავზე საუბრობს და რუსთავის გარდა საქართველოში ტერიტორიები დაილია ? პატარა დრიფტის ტრასა შეიძლება თავისუფლად ვაშლის - ჯვრის ტერიტორიაზე გაკეთდეს. თან უკვე არის კარტინგის ტრასა, რომელიც ბალახით დაიფარა და ეხლა სამხედროები ვარჯიშობენ სროლაში. პატარა ადგილი რომ იყოს თავისუფლად შეიძლება კარგი დრიფტის ტრასა მოეწყოს, რომელსაც 1 000 000 $ არ ჭირდება. თან ვერავინ იტყვის რომ შორსაა... საქართველოში ადამიანების უმრავლესობა დრიფტს რას ეძახის შენი აზრით ? ყველას როგორ უნდა ისე დადის, რაც იმას ნიშნავს რომ ამ სფეროში ცოდნის დონე 0 - ია. ქართველი კი ვერასდროს ვერ გააკეთებს ვერც ტრასას და ვერც სკოლას, იმიტომ რომ მცოდნე ხალხი არაა და არც იქნება ამ სფეროში. სადაც ქართველი მივიდა ყველგან საქმე გააფუჭა იგივეა აქაც. ერთი რუსთავის ტრეკი დაამთავრეს იდეალურ დონეზე და მეორე დრიფტის ტრასების გააკეთებენ. რეალობა რა არის ? არაფერი არ გვეშველება.

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter

არანაირი დიდი სახსრები მაგას არ ჭირდება, პლიუს ყველა ამ რუსთავზე საუბრობს და რუსთავის გარდა საქართველოში ტერიტორიები დაილია ? პატარა დრიფტის ტრასა შეიძლება თავისუფლად ვაშლის - ჯვრის ტერიტორიაზე გაკეთდეს. თან უკვე არის კარტინგის ტრასა, რომელიც ბალახით დაიფარა და ეხლა სამხედროები ვარჯიშობენ სროლაში. პატარა ადგილი რომ იყოს თავისუფლად შეიძლება კარგი დრიფტის ტრასა მოეწყოს, რომელსაც 1 000 000 $ არ ჭირდება. თან ვერავინ იტყვის რომ შორსაა... საქართველოში ადამიანების უმრავლესობა დრიფტს რას ეძახის შენი აზრით ? ყველას როგორ უნდა ისე დადის, რაც იმას ნიშნავს რომ ამ სფეროში ცოდნის დონე 0 - ია. ქართველი კი ვერასდროს ვერ გააკეთებს ვერც ტრასას და ვერც სკოლას, იმიტომ რომ მცოდნე ხალხი არაა და არც იქნება ამ სფეროში. სადაც ქართველი მივიდა ყველგან საქმე გააფუჭა იგივეა აქაც. ერთი რუსთავის ტრეკი დაამთავრეს იდეალურ დონეზე და მეორე დრიფტის ტრასების გააკეთებენ. რეალობა რა არის ? არაფერი არ გვეშველება.

ეუფ, შენ სულ ჩაგიქნევია ხელი :D ხოდა, თუ არაფერი გვეშველება, მე და შენ ქე გვაქვს რულები, ხოდა, ვიდრიფტაოთ და ვიყოთ...:D

1 მილიონი არა, მაგრამ საკმაოდ დიდი თანხა ნამდვილად საჭიროა, ტრასა ხომ უნდა დააგო, ან რომც არ დააგო, ხომ უნდა გქონდეს რაღაც ტერიტორია, რომელზეც უკვე დაგებულია, მაგ ტერიოტრიას ყიდვა თუ არა, იჯარით აღება, შენახვა და მოვლა ხომ უნდა? უფულოდ როგორ გამოვა ეგ ამბავი? და როგორც ზემოთ დავწერე, კაი, დავუშვათ და ტრასის პრობლემა მოგვარდა, იქ ინსტრუქტორი უნდა გყავდეს, რომელიც გავარჯიშებს და გასწავლის, იმ ინსტრუქტორს რამოდენიმე თანაშემწე სჭირდება, ამას ქველმოქმედურად არავინ გაგიკეთებს, კურსის საფასური თუ არა, მინიმუმ ხელფასები უნდა უხადო, ეს გადასახადები კი, ისევ იმ დრიფტერებისგან უნდა ამოიღო, ვინც იქ სავარჯიშოდ ივლის, ხოდა ბოლოს ისევ იქ მივდივართ, რომ სანამ ცხოვრების დონე არ ავა იქამდე, რომ კაცი თავის გართობაში თვეში მინიმუმ 2000 ლარს ხარჯავდეს, მანამდე მოგვიწევს ლოდინი.

ეგრე რუსთავის ტრეკსაც გულის ფანცქალით ელოდა ხალხი, გაიხსნა, მაგრამ ვინ დადის იქ ჩვენნაირი? სულ რამოდენიმე კაცია მთელ თბილისში, ვინც იქ რეგულარულად ჩადის და ფულს იხდის ტრეკზე სარგებლობისთვის და მანქანის შენახვისთვის.

მე მაინც ოპტმიზმით ვუყურებ ცხოვრებას და იმედი მაქვს მოვა ეგ დროც, თუ არ მოვა და, ხომ გვყავს თევზი? ვიდეოებსაც ხომ იღებს? ხოდა ვიჯდეთ და ვუყუროთ :D

Link to comment
Share on other sites

eXtreme-Hunter

ეუფ, შენ სულ ჩაგიქნევია ხელი ხოდა, თუ არაფერი გვეშველება, მე და შენ ქე გვაქვს რულები, ხოდა, ვიდრიფტაოთ და ვიყოთ...

1 მილიონი არა, მაგრამ საკმაოდ დიდი თანხა ნამდვილად საჭიროა, ტრასა ხომ უნდა დააგო, ან რომც არ დააგო, ხომ უნდა გქონდეს რაღაც ტერიტორია, რომელზეც უკვე დაგებულია, მაგ ტერიოტრიას ყიდვა თუ არა, იჯარით აღება, შენახვა და მოვლა ხომ უნდა? უფულოდ როგორ გამოვა ეგ ამბავი? და როგორც ზემოთ დავწერე, კაი, დავუშვათ და ტრასის პრობლემა მოგვარდა, იქ ინსტრუქტორი უნდა გყავდეს, რომელიც გავარჯიშებს და გასწავლის, იმ ინსტრუქტორს რამოდენიმე თანაშემწე სჭირდება, ამას ქველმოქმედურად არავინ გაგიკეთებს, კურსის საფასური თუ არა, მინიმუმ ხელფასები უნდა უხადო, ეს გადასახადები კი, ისევ იმ დრიფტერებისგან უნდა ამოიღო, ვინც იქ სავარჯიშოდ ივლის, ხოდა ბოლოს ისევ იქ მივდივართ, რომ სანამ ცხოვრების დონე არ ავა იქამდე, რომ კაცი თავის გართობაში თვეში მინიმუმ 2000 ლარს ხარჯავდეს, მანამდე მოგვიწევს ლოდინი.

ეგრე რუსთავის ტრეკსაც გულის ფანცქალით ელოდა ხალხი, გაიხსნა, მაგრამ ვინ დადის იქ ჩვენნაირი? სულ რამოდენიმე კაცია მთელ თბილისში, ვინც იქ რეგულარულად ჩადის და ფულს იხდის ტრეკზე სარგებლობისთვის და მანქანის შენახვისთვის.

მე ხელი კი არ ჩავიქნიე რეალურად ვუყურებ არსებულ სიტუაციას. ქართველს რომ უთხრა 5 ლარი გადაიხადე შესვლაშიო, ძმურად 50 თეთრად შემეშვიო გეტყვის. ქართველები კიდევ სხვა თემაა. ეგ ტერიტორია პიროვნებამ კი არ უნდა იყიდოს სახელმწიფომ უნდა მისცეს ზოგადად ავტომყვარულებს ( წესით ) და დაეხმაროს გაკეთებაშიც, თუ უნდა რომ დრიფტინგი სპორტად ჩამოყალიბდეს. წესეთ ნორმალურ ქვეყანაში ესე უნდა ხდებოდეს. 10 კილომეტრეიანი ტრეკი ნუ იქნება, მაგრამ პატარა მონაკვეთი დრიფტისთვის საკმარისი იქნება. ინსტრუქტორი და ტრასის გამწმენდები რუსთავის ავტოდრომზე არაა და აქ მითუმეტეს არ იქნება. ისევ იქ მივდივართ რო საშველი არაა და არც დრიფტია ქართველების საქმე. დავუშვათ ყველაფერი გაკეთდა, ქართველმა რომ ფული გადაიხადოს შესვლაში ტრასის გარდა ყველგან იდრიფტავებს დარწმუნებული ვარ მაგაში. რაც შეეხება ქართველების გაჭირვებას, მაგაში ძალიან მეპარება ეჭვი, ბენზინის ფასმა რომ მოიმატოს ქალაქს მანქანები დააკლდება ? რაღაც არამგონია. რუსთავში ბოლოს რომ ვიყავი დრიფტისთვის განკუთვნილ მონაკვეთზე ასფალტი სულ დათხრილია ერთ მოსახვევში. მაგ ტრასასაც რამოდენიმე წელში მოინელებენ...

მე მაინც ოპტმიზმით ვუყურებ ცხოვრებას და იმედი მაქვს მოვა ეგ დროც, თუ არ მოვა და, ხომ გვყავს თევზი? ვიდეოებსაც ხომ იღებს? ხოდა ვიჯდეთ და ვუყუროთ

წავალ Live For Speed - ის თემას განვაახლებ ან The Drift Bible - ს 50 - ჯერ ვუყურებ. ლიხაჩობის დიდი მოყვარული არასდროს ვყოფილვარ.

29948722587465930204.png

არა ქვაფენილზე დრიფტში ქართველებს

wcbui.jpg

Link to comment
Share on other sites

STI-228

ოო, ქვაფენილზე დრიფტი მართლა გვეხერხება ქართველებს, სამაგიეროდ, მსოფლიოში ერთადერთი ქვეყანა ვართ, ვინც დრიფტის ამ ახალი სახეობის ჩამოყალიბებას უწყობს ხელს, ფაქტიურად ავტორები ვართ და უფლებებიც უნდა დავიცვათ!

კაცო, ქვაფენილზეო, ქვაფენილზეო! იმის ტვინში ჩამახედა, ვისაც პირველად მოუვიდა ეგ აზრი :facepalm::D

ეგ ამბავი რომ გავიგე, ვიფიქრე რაღაც ეშლებათთქო, ან ღადაობენთქო, თურმე სადა ბანაობ...

Link to comment
Share on other sites

932754850c06.jpg

მაია მაშინა :D

Link to comment
Share on other sites

მარჯვენა რულიანი :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.