Jump to content

Unreal Engine 4


Recommended Posts

db96239cd0b2fab25dd9336c5138f638.png

ადამიანის თვალს შეუძლია აღიქვას მხოლოდ 72 კადრი/წამში. თუმცა ბევრ თამაშს 60 კადრი/წამში

მაჩვენებლით ვთამაშობთ. ზოგიერთის აზრით, ვიზუალურ ხარისხში გიგანტური ნაბიჯი უკვე გადა-

იდგა წარსულში, ხოლო მომავალში ეს პროცესი მცირე ნაბიჯებით უნდა გაგრძელდეს.

ტიმ სუინმა (Tim Sweeney), Epic Games-ის დამაარსებელმა DICE 2012-ზე განაცხადა, რომ სრულყოფილი

ვიზუალური ხარისხი მოითხოვს 2 000-ჯერ ძლიერ აპარატულ შესაძლებლობას, ვიდრე ის დღეს გვაქვს.

სუინის აზრით, "საკმარისად კარგი" ვიზუალურ რეალურობას წამში 5 000 ტრილიონი მოლივლივე

წერტილის ოპერაცია, ან ტერა-მოოპ ქმნის. მაგალითისთვის, "Samaritan-ის" დემონსტრაცია, რომე-

ლიც წინა წლის GDC-ზე აჩვენეს, მხოლოდ 2.5 ტერა-მოოპ-ს მოითხოვდა.

შედარებისთვის, Xbox 360-ს შეუძლია აწარმოოს 0.25 ტერა-მოოპ-ი, რაც ნიშნავს იმას, რომ "Samaritan-ს",

რომელიც Unreal Engine 3-ს უკანასკნელი დემონსტრაციაა, დაჭირდება 10-ჯერ ძლიერი Xbox, ვიდრე ის

დღეს არის. ვინ იცის რა მოთხოვნილება ექნება Unreal 4-ს. მაგრამ როგორც მოისაზრება, შემდეგი თაობის

კონსოლები იქნებიან იმდენჯერვე ძლიერი, რამდენჯერაც 360 და PS3 იყვნენ თავიანთი წინამორბედები-

სთვის.

რაც შეეხება Unreal 4-ს, უკანასკნელი სიახლე ის არის, რომ იგი 2014 წლისთვის დამთავრებული იქნება,

დეველოპინგი 2003 წლიდან დაწყებულია. ახლა, Epic-ის ვიცე პრეზიდენტმა მარკ რეინმა (Mark Rein) G4-სთვის

მიცემულ ინტერვიუში განაცხადა, რომ მის ანონსს ჩვენ ამ წელს უნდა ველოდოთ. "ხალხი დაიშოკება, რო-

დესაც ისინი ნახავენ Unreal Engine 4-ს, თუ რამდენად ძლიერი ეფექტი ექნება მას," - განუცხადა რეინმა G4-ს.

@Kotaku

<iframe width="640" height="390" src="http://www.gamespot.com/videoembed/6350144" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe>

  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

ადამიანის თვალი აღიქვამს მხოლოდ 24 კადრს

60 FPS კი მოდის ამერიკული სატელევიზიო სტანდარტიდან, ამერიკაში დენის სიხშირე 60Hz-ია (ძაბვა 120 ვოლტი), და თავის დროზე ტელევიზორების ეკრანების განახლების სიხშირე ემთხვეოდა მიწოდებული ძაბვის სიხშირეს....

რაც შეეხება U4-ს ძირითად აქცენტს სინათლის ბუნებრივ ჩვენებაზე აკეთებენ აქცენტს და თან თანამედროვე ვიდეოკარტები არაა საკმარისიო.. ვნახოთ რა იქნება...

Link to comment
Share on other sites

შენი აზრით 24 კადრი უფრო გლუვია, თუ 72/60 ვერ არჩევს ადამიანი მაგას?

ჩემი აზრით, ის მოსაზრება რომ ადამიანი მხოლოდ 24 კადრს აღიქვამს, გულისხმობს იმას რომ 1 წამის განმავლობაში შეიძლება გააარჩიო ეს კადრები, ანუ თუ ამ 24 კადრიდან ერთ-ერთი შეცვლილია სხვა კადრით ადამიანი ამას შეამჩნევს, მაგრამ 72 ან 60 კადრის შემთხვევაში - ვერა. სამაგიეროდ თვალი აღიქვამს მათ სიგლუვეს. აი რატომ წერია რომ ადამიანს მხოლოდ 72 წამის აღქმა შეუძლია.

Fight club-ში ბრედ პიტი რომ ჩანს მილი წამების განმავლობაში დაკვირვებული ხარ? რამდენიმე კადრში ჩანს. ფილმი კი რა თქმა უნდა 25 fps-ით მიდის.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მარკეტინგია ეს ყველაფერი და მეტი არაფერი. 60 კადრს ადამიანი ნამდვილად ვერ აღიქვამს. 30 კადრის იქით რაც არ უნდა ჩააკვეხო, გინდა წითელი ფონი, გინდა თეთრი, გინდა ანჯელინა ჯოლის ძუძუები, მაინც ვერ გაარჩევ :)

მინიმალური FPS არ უნდა ჩამოვიდეს 30-ის ქვევით, ეგაა 100fps-იანი კარტების "მუღამი". და კიდევ მარკეტინგი.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ხო, ეგაა 25-ე კადრის ეფექტი

თვალი ვერ არჩევს 25-ე კადრს, თუმცა თუკი ფილმი გადაღებულია 24+ FPS-ით რა თქმა უნდა უმატებს სიგლუვეს და "ხარისხს" ამიტომ, რაც მეტია კადრი, მით უკეთესია რა თქმა უნდა გეიმერებს არ გვეშლება ეგ :)

ჩვენ დანარჩენ კადრებვს ვერ "ვხედავთ" როგორც ასეთი, ფიზიოლოგიურად მეტი არ შეგვიძლია, თუმცა აღვიქვამთ...

Fight Club-ზე ვაფანატებ!

კი, ნანახი მაქვს ეგ კადრები (საოჯახო ფილმში რო უხამს სურათს ჩართავს და ბავშვი ატირდება მაგარი პრიკოლია )

Link to comment
Share on other sites

ისე ეს U4 წელს უნდა წარედგინა ეპიკ გეიმს ოფიციალურათ რომელიღაცა ვისტავკაზე მგონი

Link to comment
Share on other sites

ვინმემ უყურეთ მაგ პრეზენტაციას? ვითომ samaritan-ის გეიმფლეი პროცესიდან ამოღებული სურათი რომ იყო და სინამდვილეში crysis 2-ის სურათი რომ იყო. საინტერესოა რატომ შეირცხვინა თავი, ეგონა რომ ვერ მივხვდებოდით? -_-

გიო, წელს დაანონსებენ UE4-ს. ჩემი აზრით GDC-ზე უნდა ველოდოთ.

Link to comment
Share on other sites

db96239cd0b2fab25dd9336c5138f638.png

ადამიანის თვალს შეუძლია აღიქვას მხოლოდ 72 კადრი/წამში. თუმცა ბევრ თამაშს 60 კადრი/წამში

მაჩვენებლით ვთამაშობთ. ზოგიერთის აზრით, ვიზუალურ ხარისხში გიგანტური ნაბიჯი უკვე გადა-

იდგა წარსულში, ხოლო მომავალში ეს პროცესი მცირე ნაბიჯებით უნდა გაგრძელდეს.

აქ ცოტა დამაბნევლადაა დაბოლება

მხედველობის ინერცია 16 კადრს ზემოთ კადრის ციმციმს შეუმჩნეველს ხდის,არა იმიტომ რომ რეცეპტორი მხედველობის ვერ აღიქვამს,ტვინში ხდება შეთავსება ამ მასალის,ქვეცნობიერში კადრების ციმციმი არაბუნებრივი მოვლებაა,რადგან ბუნებაში ეს მოვლენა არ გვხვდება და ქვეცნობიერიც "ტენის" ციმციმს გლუვ,"გადასვლების არმქონე" მოძრაობაში კადრის გარკვეულ სიხშირეზე.

ადამიანს შეუძლია 24 კადრის ფარგლებში აღიქმა(72 კადრი ნამეტანია,არ შემხვედრია ლიტერატურაში),25-ე კადრი კი ქვეცნობიერში მიდის(პირდაპირ ჩAთხრით არ გამოვა,ადამიანი ამჩნევს,კარგად უნდა იყოს ეგეც ჩAსმული გამაში) და მას შემდეგ ვერ ხვდება ადამიანი რომ აღიქვა,25-ე კადრს კაკრაზ ზემოქმედებისთვის იყენებენ რეკლამებში და ა.შ. საქონლის გასაყიდად როგორც ზემოთ აღნიშნეს,ბევრ ქვეყანაში კი აკრძალულია.

მარკეტინგია ეს ყველაფერი და მეტი არაფერი. 60 კადრს ადამიანი ნამდვილად ვერ აღიქვამს. 30 კადრის იქით რაც არ უნდა ჩააკვეხო, გინდა წითელი ფონი, გინდა თეთრი, გინდა ანჯელინა ჯოლის ძუძუები, მაინც ვერ გაარჩევ :)

მინიმალური FPS არ უნდა ჩამოვიდეს 30-ის ქვევით, ეგაა 100fps-იანი კარტების "მუღამი". და კიდევ მარკეტინგი.

გეთAნხმები,მასეა

Link to comment
Share on other sites

ნიკა, აქ თამაშის ძრავზეა საუბარი. თუ შენ ფილმს, ან ნებისმიერ სატელევიზიო გადაცემას 25 კადრი/წამში მაჩვენებლით უყურებ, დისკომფორტს არ გძნობ, მაგრამ თუ თამაშს თამაშობ მაგ მაჩვენებლით - მაშინ კი.

ანუ იმის თქმა მინდა, რომ თამაშის ძრავი და ვიდეო გადაცემის კადრების მაჩვენებელი ერთი და იმავე არ არის. იმასაც ვიტყვი რომ თამაშის ძრავის რაობაც განსაზღვრავს კადრის სიგლუვეს. მაგალითად PC თამაშზე 30 fps-ით შეიძლება იგრძნო პატარ-პატარა დაბრკოლებები, მაგრამ ისეთი ნაგავი პორტირების მქონე თამაში, როგორიც split second-ია და მუდმივად 30 fps-ის რენდერდება რაც არ უნდა ძლიერი კომპიუტერი გქონდეს, ვერ იგრძნობ იმდენად სიუხეშეს. ზედა პოსტში დავწერე ჩემი მოსაზრება კადრების აღქმასთან დაკავშირებით და მგონი სწორად ვფიქრობ. რას ნიშნავს კადრის რეალური აღქმა და რას ნიშნავს კადრის სიგლუვის აღქმა.

ასე, რომ მეგობრებო ტიმ სუინი მართალია, ჩემი გეიმერული გამოცდილებიდან გეუბნებით. :D პლუს 60 კადრი კარგია 3D-ს შემთხვევაში, რადგან სამგანზომილებიანი გამოსახულება 30-30 კადრიანი სიხშირით გადაეცემა თითო თვალს.

P.S. მაგ პრეზენტაციაშივე საუბრობს თვალის მიერ კადრების აღქმაზე.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ნიკა, აქ თამაშის ძრავზეა საუბარი. თუ შენ ფილმს, ან ნებისმიერ სატელევიზიო გადაცემას 25 კადრი/წამში მაჩვენებლით უყურებ, დისკომფორტს არ გძნობ, მაგრამ თუ თამაშს თამაშობ მაგ მაჩვენებლით - მაშინ კი.

ანუ იმის თქმა მინდა, რომ თამაშის ძრავი და ვიდეო გადაცემის კადრების მაჩვენებელი ერთი და იმავე არ არის. იმასაც ვიტყვი რომ თამაშის ძრავის რაობაც განსაზღვრავს კადრის სიგლუვეს. მაგალითად PC თამაშზე 30 fps-ით შეიძლება იგრძნო პატარ-პატარა დაბრკოლებები, მაგრამ ისეთი ნაგავი პორტირების მქონე თამაში, როგორიც split second-ია და მუდმივად 30 fps-ის რენდერდება რაც არ უნდა ძლიერი კომპიუტერი გქონდეს, ვერ იგრძნობ იმდენად სიუხეშეს. ზედა პოსტში დავწერე ჩემი მოსაზრება კადრების აღქმასთან დაკავშირებით და მგონი სწორად ვფიქრობ. რას ნიშნავს კადრის რეალური აღქმა და რას ნიშნავს კადრის სიგლუვის აღქმა.

ასე, რომ მეგობრებო ტიმ სუინი მართალია, ჩემი გეიმერული გამოცდილებიდან გეუბნებით. :D პლუს 60 კადრი კარგია 3D-ს შემთხვევაში, რადგან სამგანზომილებიანი გამოსახულება 30-30 კადრიანი სიხშირით გადაეცემა თითო თვალს.

P.S. მაგ პრეზენტაციაშივე საუბრობს თვალის მიერ კადრების აღქმაზე.

როგორც არაგეიმერს მეპატიება :D

მე არაგეიმინგით მივუდექი ზემოთ როგორც არაგეიმერი

ისე ერთ ეფექტს დაკვირვებული ვარ,შემთხვევა რომელიც რეალობაში მძაფრად ვითარდება თუნდაც 2 წამიანი,რამდენიმე ათაულ წამიანად აღიქვავ ,კრიტიკულ სიტუაციაში,ან ემულირებულში,ადამიანი უფრო მეტს ახდენს ვიდრე შეუძლია ნომინალურად.

Link to comment
Share on other sites

25-ე კადრის ეფექტის კი მაინც და მაინც არ მჯერა. საკმაოდ გავრცელებული მითია კოკა-კოლასთან დაკავშირებული ცდის შესახებ, რომლის მიხედვითაც სეანსის დროს 25 კადრის ეფექტად კოკა-კოლის წარწერა ან სურათი იყო დამატებული (არ აქვს არსებითი მნიშვნელობა). ამ ცდის შედეგის ფართო ყველაზე გავრცელებული მოსაზრებაა, რომ სეანსის შემდეგ მაყურებელთა უმეტესობამ კოკა-კოლა იყიდა და ბლა ბლა ბლა :D სინამდვილეში, ავტორმა გააყალბა ექსპერიმენტის შედეგები. აი დასტურიც:

В 1957 году Джеймс Вайкери заявил, что провёл в кинотеатрах Нью-Джерси следующий эксперимент. Во время показа фильма «Пикник» в моменты смены кадра с помощью дополнительного проектора демонстрировались кадры скрытой рекламы, такие как «Кока-кола», «Ешьте попкорн». Фильмы показывались на протяжении всего лета 1957 года. Продажа кока-колы в буфете кинотеатра, по заявлению Вайкэри, повысилась на 17 %, а поп-корна — на 50 %. Затем Джеймс Вайкэри запатентовал эту технологию и открыл компанию по сублиминальной рекламе в фильмах.

Идею этой обманной технологии ему подсказал недавно изобретённый тахистоскоп, прибор, дающий короткие вспышки света до 1/60000 секунды. Столь короткие импульсы человеческое сознание не фиксирует, то есть они ниже порога восприятия. С их помощью фирма «Кодак» получила уникальные фотографии пули в полёте. Вайкэри придумал этим импульсам иное применение.

Сообщения в СМИ привлекли внимание учёных, рекламных агентов и правительственных работников к методике Вайкери, которые потребовали провести ещё один эксперимент. Вайкэри устроил несколько демонстраций, которые не привели к желаемому результату. Испытуемые не ощущали особого желания исполнять внушаемые им команды.

В 1958 году Advertising Research Foundation потребовал от Вайкэри предоставить данные и описание эксперимента, проведённого в 1957 году, но получил отказ.

Стюарт Роджерс, студент из Нью-Йорка, приехал в Форт Ли писать реферат по исследованию Вайкэри. Он обнаружил, что кинотеатр, в котором, по утверждению Вайкэри, проводился эксперимент, не мог принять 50 тысяч зрителей за 6 недель, кроме того директор этого кинотеатра заявил, что вообще впервые слышит о каких-либо экспериментах, проводившихся в его заведении.

Многие учёные пытались повторить эксперимент Вайкери. Так в 1958 году рекламное агентство Canadian Broadcasting Corporation во время популярной телепередачи «Close-Up» транслировало вставки с текстом «Звони прямо сейчас!», но количество звонков от этого не увеличилось. Когда же телезрителям сообщили об этом и попросили угадать содержание послания, то ни в одном письме не содержалось правильного ответа. Но почти половина испытуемых утверждала, что во время просмотра им хотелось есть и пить.

В 1962 году Вайкэри признал[1][2][3], что эксперимент 1957 года вместе со всей статистикой продаж был искусственно сфабрикован.

@Wikipedia

რაღაც დონეზე ქვეცნობიერი შეიძლება მართლა აღიქვამს 25-ე კადრს, მაგრამ გადამწყვეტი მნიშვნელობა არ აქვს : )

Link to comment
Share on other sites

25-ე კადრის ეფექტის კი მაინც და მაინც არ მჯერა. საკმაოდ გავრცელებული მითია კოკა-კოლასთან დაკავშირებული ცდის შესახებ, რომლის მიხედვითაც სეანსის დროს 25 კადრის ეფექტად კოკა-კოლის წარწერა ან სურათი იყო დამატებული (არ აქვს არსებითი მნიშვნელობა). ამ ცდის შედეგის ფართო ყველაზე გავრცელებული მოსაზრებაა, რომ სეანსის შემდეგ მაყურებელთა უმეტესობამ კოკა-კოლა იყიდა და ბლა ბლა ბლა :D სინამდვილეში, ავტორმა გააყალბა ექსპერიმენტის შედეგები. აი დასტურიც:

@Wikipedia

რაღაც დონეზე ქვეცნობიერი შეიძლება მართლა აღიქვამს 25-ე კადრს, მაგრამ გადამწყვეტი მნიშვნელობა არ აქვს : )

მაგი მეც მაქვს წაკითხული კაი ხანია

მანდ მხოლოდ 1 მაგალითია,რომელიც საპირისპიროს ამტკიცებს

25-ე კადრი კონტექსტში უნდა ჯდებოდეს და უბრალო ჩAგდებით ეს არ ხდება.

ვიცი რაცაა,მაგრამ ქვეცნობიერი ზემოქმედება ხდება და ეს რეალობაა ლევან

25-ე კადრის მაგალითს არა,მაგრამ ქვეცნობიერ ზემოქმედების უამრავი კადრია,ამიტომ ეს მითია მხოლოდ ნუბის ხელში

Link to comment
Share on other sites

როგორც არაგეიმერს მეპატიება :D

მე არაგეიმინგით მივუდექი ზემოთ როგორც არაგეიმერი

ისე ერთ ეფექტს დაკვირვებული ვარ,შემთხვევა რომელიც რეალობაში მძაფრად ვითარდება თუნდაც 2 წამიანი,რამდენიმე ათაულ წამიანად აღიქვავ ,კრიტიკულ სიტუაციაში,ან ემულირებულში,ადამიანი უფრო მეტს ახდენს ვიდრე შეუძლია ნომინალურად.

:D

კი, ჰოლივუდურ კინოებშიც ბევრჯერ არი ხოლმე მასეთი კადრი. რამდენიმე წამი დიდი ხნით იწელება, ბევრი რამის გაფიქრებას ასწრებ. შენს ცხოვრებასაც კი ნახულობ :D

თემა სხვაგან წავიდა, მაგრამ "ინფორმაციული ოფ-ტოპიკი" დაშვებულია, ყოველ შემთხვევაში თამაშების განყოფილებაში :D

მაგი მეც მაქვს წაკითხული კაი ხანია

მანდ მხოლოდ 1 მაგალითია,რომელიც საპირისპიროს ამტკიცებს

25-ე კადრი კონტექსტში უნდა ჯდებოდეს და უბრალო ჩAგდებით ეს არ ხდება.

ვიცი რაცაა,მაგრამ ქვეცნობიერი ზემოქმედება ხდება და ეს რეალობაა ლევან

25-ე კადრის მაგალითს არა,მაგრამ ქვეცნობიერ ზემოქმედების უამრავი კადრია,ამიტომ ეს მითია მხოლოდ ნუბის ხელში

და ქვეცნობიერზე ზემოქმედება მომავალში შენზე იმოქმედებს გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ამაზე კი დაგეთანხები.  : )

Link to comment
Share on other sites

street fighter-ს რომ დაამუღამებ მერე მიხვდები რამდენი კადრის აღქმა შეუძლია ადამიანს :P:D

არ არის ეგ დამტკიცებული რამდენი კადრი შეუძლია აღიქვას ადამიანმა :(

რეალურად როცა ხედავრ რამეს ბუნებაში მაშინ რამდენს აღიქვამ? :dabolili:

მაგარი იქნება ეს engine ჯერ მარტო batman arkham city რა ვიდზეა და UE4 რა იქნება.

Crysis კადრი სადარი? O.o

Link to comment
Share on other sites

და ქვეცნობიერზე ზემოქმედება მომავალში შენზე იმოქმედებს გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ამაზე კი დაგეთანხები.  : )

Mona-Lisa---Bitch-Please.jpg

ტელევიზორს არ ვუყურებ, სისტემა 30fps-ზე მეტს არ მაძლევს. ამირიონ ჭკუა-გონება აბა თუ ბიჭები არიან :chojinfc:

Link to comment
Share on other sites

:D

კი, ჰოლივუდურ კინოებშიც ბევრჯერ არი ხოლმე მასეთი კადრი. რამდენიმე წამი დიდი ხნით იწელება, ბევრი რამის გაფიქრებას ასწრებ. შენს ცხოვრებასაც კი ნახულობ :D

თემა სხვაგან წავიდა, მაგრამ "ინფორმაციული ოფ-ტოპიკი" დაშვებულია, ყოველ შემთხვევაში თამაშების განყოფილებაში :D

და ქვეცნობიერზე ზემოქმედება მომავალში შენზე იმოქმედებს გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ამაზე კი დაგეთანხები.  : )

ნწ,მაგი მანაგუას ბრალია :dabolili: .

street fighter-ს რომ დაამუღამებ მერე მიხვდები რამდენი კადრის აღქმა შეუძლია ადამიანს :P:D

არ არის ეგ დამტკიცებული რამდენი კადრი შეუძლია აღიქვას ადამიანმა :(

რეალურად როცა ხედავრ რამეს ბუნებაში მაშინ რამდენს აღიქვამ? :dabolili:

მაგარი იქნება ეს engine ჯერ მარტო batman arkham city რა ვიდზეა და UE4 რა იქნება.

Crysis კადრი სადარი? O.o

გააჩნია სიტუაციას,რადგან ეგ პროცესი აბსოლიტურად ინფორმაციის დამუშავების სისწრაფეზეა დამოკიდებული ,ნომინალი 24 კადრია

Link to comment
Share on other sites

Crysis კადრი სადარი? O.o

06:50

SF-ს მართლა უცნაური ოპტიმიზაცია აქვს. 25-30 კადრზეც სლაიდშოუსავით მიდის

Link to comment
Share on other sites

06:50

SF-ს მართლა უცნაური ოპტიმიზაცია აქვს. 25-30 კადრზეც სლაიდშოუსავით მიდის

25-30 კიარა 58 რო არი უკვე კომბოები აღარ გამოგდის :D

თამაშებში 60 არი ყველაზე კარგი, ფიმები 25 ები არი და 29 ები

ლაივში რამდენ კადრს აღვიქვამ მაგას Fraps ის ბიოლოგიური ვერსია რო გამოვა მერე გეტყვით :xelitavi:

Link to comment
Share on other sites

06:50

SF-ს მართლა უცნაური ოპტიმიზაცია აქვს. 25-30 კადრზეც სლაიდშოუსავით მიდის

ლევან ტელეგადაცემის გამოსახულება 60 კადრს ქვემოთ არ უნდა იყოს ,ასე უკეთესია,ციმციმს ვერ აღიქვამს თვალი

და თუ ტელის გამოსახულება მასე უნდა იყოს,თAმაშმა რა დააშAვა.

დილით დალაგებულ თAვზე მომივიდა :D

Link to comment
Share on other sites

ლევან ტელეგადაცემის გამოსახულება 60 კადრს ქვემოთ არ უნდა იყოს ,ასე უკეთესია,ციმციმს ვერ აღიქვამს თვალი

და თუ ტელის გამოსახულება მასე უნდა იყოს,თAმაშმა რა დააშAვა.

დილით დალაგებულ თAვზე მომივიდა :D

თამაშებში ხო სხვანაერად არი, ანუ 60 კადრი რენდერდება წამში და ფილმებში სხვანაერად :D მემგონი თამაშებში მოკლე კადრებია :xelitavi:

p.s ეს ნახეთ რა ბარემ აქ ხართ :) იქნებ დამეხმაროთ როგორმე

Link to comment
Share on other sites

თამაშებში ხო სხვანაერად არი, ანუ 60 კადრი რენდერდება წამში და ფილმებში სხვანაერად :D მემგონი თამაშებში მოკლე კადრებია :xelitavi:

p.s ეს ნახეთ რა ბარემ აქ ხართ :) იქნებ დამეხმაროთ როგორმე

პროცესი არ ვიგულისხია,შედეგი ხომ იმავეათქო

Link to comment
Share on other sites

ლევან ტელეგადაცემის გამოსახულება 60 კადრს ქვემოთ არ უნდა იყოს ,ასე უკეთესია,ციმციმს ვერ აღიქვამს თვალი

და თუ ტელის გამოსახულება მასე უნდა იყოს,თAმაშმა რა დააშAვა.

დილით დალაგებულ თAვზე მომივიდა :D

ჰმ, არ ვიცოდი ტელე-გადაცემა თუ 60 fps-ით ხდებოდა.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

потому что глаз способен замечать события намного быстрее, чем 24 кадра в секунду. 24 кадра в секунду - это кинемотаграфический стандарт, в эту величину вкладывались максимальная плавность для смены кадров и максимальная выдержка для каждого кадра при экспонировании снимка

ერთს გაუჩნდა ეგ კითხვა და ესე უპასუხეს, მგონი დამაჯერებლათ ჟღერს.

ოპერატორმა ისე რო იქნიოს კამერა როგორც ჩვენ მაუსს ვამოძრავებთ თამაშების დროს, კინოსთვისაც არ გვეყოფა 24 კადრი.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.